|
|
| Pagina 4 van 9 |
[ 134 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 9 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier Lid geworden op: 09 Jun 2005, 22:34 Berichten: 153 Leeftijd: 47 Locatie: Ninof |
Bericht Re: RBD Borinage - Eendracht Aalst
Fillou schreef: ik denk dat het zowat de slechtste match was die ik 'n iendracht ooit zag spelen ... Nog slechter dan de matchen op La Lou en Centre? Kan da nog??????? |
| 19 Apr 2009, 21:44 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Steven schreef: Fillou schreef: ik denk dat het zowat de slechtste match was die ik 'n iendracht ooit zag spelen ... Nog slechter dan de matchen op La Lou en Centre? Kan da nog??????? Daar kregen we nog kansen en maakten we nog een goal,maar vandaag met de beste wil ter wereld mss één kans ,dat dan nog met moeite een kans kan genoemd worden. |
| 19 Apr 2009, 21:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Super slecht. Als die mannen het goed uitspelen, is het minstens 6-0.
Waarom bij een 3-0 achterstand Franck vervangen wordt door Van Dender is me ook een raadsel. Om de 3-0 te verdedigen? Als toetje ook nog panne gehad met den bus van Black&White. |
| 19 Apr 2009, 22:50 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Smetje schreef: Super slecht. Als die mannen het goed uitspelen, is het minstens 6-0. Waarom bij een 3-0 achterstand Franck vervangen wordt door Van Dender is me ook een raadsel. Om de 3-0 te verdedigen? Als toetje ook nog panne gehad met den bus van Black&White .Chanche dat diejen buschauffeur den bus in gang kreeg of we konden daar nog gestaan hebben Maar het was wel plezant op den bus,dat is al iets. |
| 19 Apr 2009, 22:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Wat ik toch niet versta is dat Lord op de bank moet starten terwijl die volgend seizoen blijft en spelers die al zeker vertrekken mogen starten.
Laat speles die al zeker vertrekken uit de ploeg en laat de spelers die blijven plus jongeren spelen want vandaag trok et toch weer op nikske _________________ Iendracht till i die!! |
| 19 Apr 2009, 23:01 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Ze willen besparen op winstpremies
, ik denk dat we het seizoen zullen eindigen met het huidige puntenaantal en zo zal ik heel dicht tegen mijn prono van voor het seizoen zijn : 12de plaats... |
| 20 Apr 2009, 7:56 |
|
|
Reserve
josken schreef: Wat ik toch niet versta is dat Lord op de bank moet starten terwijl die volgend seizoen blijft en spelers die al zeker vertrekken mogen starten. Laat speles die al zeker vertrekken uit de ploeg en laat de spelers die blijven plus jongeren spelen want vandaag trok et toch weer op nikske Ik versta echt niet wat al onze trainers(toch de laatste 4) in datzelfde systeem zien! |
| 20 Apr 2009, 9:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
suppo schreef: josken schreef: Wat ik toch niet versta is dat Lord op de bank moet starten terwijl die volgend seizoen blijft en spelers die al zeker vertrekken mogen starten. Laat speles die al zeker vertrekken uit de ploeg en laat de spelers die blijven plus jongeren spelen want vandaag trok et toch weer op nikske Ik versta echt niet wat al onze trainers(toch de laatste 4) in datzelfde systeem zien! Waarschijnlijk is het nog altijd Geert De Ridder die de ploeg opstelt, neen ? |
| 20 Apr 2009, 9:24 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Op de officiele site spreekt men van een collectieve offday van de hele ploeg
Den hoeveelsten offday zal dat dan al mogen wezen Er stond nog iets op voor te lachen "De reactie van onze trainer kunt u zoals GEWOONLIJK lezen op de site. |
| 20 Apr 2009, 11:34 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
chunga schreef: Op de officiele site spreekt men van een collectieve offday van de hele ploeg Den hoeveelsten offday zal dat dan al mogen wezen Er stond nog iets op voor te lachen "De reactie van onze trainer kunt u zoals GEWOONLIJK lezen op de site.zouden ze nie beter spreken over een collectief off-seizoen? t is verloren van voor de competitie begonnen was en t blijft zo,op naar volgend seizoen en stel de krabbers da hier toch weg gaan niet meer op... ze hebben nog niks geforceerd e zullen da zeker nu ook niet meer doen in de laatste twee matchen..ben ik blij dak nie ben kunnen meegaan gisteren,dus ik ga mij nie uitspreken over wie goed of nie goed gespeeld heeft maar k had wel al een redelijk groot voorgevoel da er weer zo iet stond te gebeuren ( dit na 2 keer meegegaan te zijn naar la lou en centre....k moet er geen tekeningsken meer bij maken zeker?) da ze de blijvers en nieuwe spelers maar goe inlichten da ze volgend seizoen maar beter kunnen ZWOEGEN EN ZWETEN tijdens de wedstrijden of ze zullen hier wa meemaken peizek....als supporter mogen we dit niet langer blijven pikken! |
| 20 Apr 2009, 11:50 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Een slechte match doch veel ambiance ondanks het verlies.
Lotje stuur je een mailtje om de taalfout te laten verbeteren ? _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Apr 2009, 12:10 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Onderkroiper schreef: Een slechte match doch veel ambiance ondanks het verlies. Lotje stuur je een mailtje om de taalfout te laten verbeteren ? da zal nog e wegwijzertje zijn uit de middeleeuwen in 't oud vlaamsch.... ![]() |
| 20 Apr 2009, 13:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Cottbus vergoedt fans voor rotmatch op Schalke
![]() Energie Cottbus doet een geste. De Duitse eersteklasseclub gaat zeshonderd fans vergoeden. Het gaat eigenlijk om een schadevergoeding voor hun povere prestatie op het veld van Schalke 04. Cottbus verloor er met zware 4-0-cijfers. Tickets terugbetalen De fans van Cottbus hadden ruim 600 kilometer gereisd om hun geliefde club aan te moedigen maar veel plezier hebben ze niet beleefd aan hun uitstap. Hun ploeg werd door de plaatselijke helden ingeblikt. Het was al de zesde nederlaag in zeven matchen en de club biedt haar excuses aan: "Sorry, Energie Fans", luidt de boodschap van het clubbestuur. Cottbus bengelt intussen helemaal onderaan het klassement en het degradatiespook steekt de kop op. "We gaan gewoon de prijs van de tickets terugbetalen en we verontschuldigen ons nogmaals voor onze povere prestatie in de Veltins Arena", aldus Cottbusmanager Steffen Heidrich. (vsv) 20/04/09 14u49 Bron HLN Wij hebben een goal te weinig binnengekregen zeker ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Apr 2009, 15:21 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
't zal voor op wielsbeke zijn
![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Apr 2009, 15:34 |
|
|
Nationale Ploeg
Mariner schreef: 't zal voor op wielsbeke zijn ![]() voor jou zijn dat dan een paar nieuwe wandelschoenen, zeker? Laatst gewijzigd door Fillou op 20 Apr 2009, 16:37, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Apr 2009, 16:09 |
|
| Pagina 4 van 9 |
[ 134 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 9 Volgende |