|
|
| Pagina 135 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 133 134 135 136 137 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Scholier
Bericht Re: Eerste klasse
Ik em er toch nog ni veel van den fc geweten da bij de tegenpartij van aalst ga staan om daar wa marginaal te gaan doen zeh.
Wij zingen inderdaad anti-aalst liedjes, die worden met graagte meegezongen, niks mee verkeerd toch? Wij gaan da tenminste ni int bezoekersvak van ullen tegenstanders doen. Ma kom, die gasten zullen nu ni meer kunnen ontkennen dat er sfeer kan zijn op den FC. En qua gatlekkers, overal worden we uitgescheten op forums behalve op z-w en roeselare dus ja, ik heb die manne graag. In tegenstelling tot die nekken uit kortrijk. Da ploegsken trekt ewa op ullen, veel marginaal geboerte, vechtpartijen, stadionverboden en ne nek van ier tot in sjipka. |
| 20 Apr 2009, 19:26 |
|
|
Freak
sjneer_fcd schreef: Ik em er toch nog ni veel van den fc geweten da bij de tegenpartij van aalst ga staan om daar wa marginaal te gaan doen zeh.Wij zingen inderdaad anti-aalst liedjes, die worden met graagte meegezongen, niks mee verkeerd toch? Wij gaan da tenminste ni int bezoekersvak van ullen tegenstanders doen. Ma kom, die gasten zullen nu ni meer kunnen ontkennen dat er sfeer kan zijn op den FC. En qua gatlekkers, overal worden we uitgescheten op forums behalve op z-w en roeselare dus ja, ik heb die manne graag. In tegenstelling tot die nekken uit kortrijk. Da ploegsken trekt ewa op ullen, veel marginaal geboerte, vechtpartijen, stadionverboden en ne nek van ier tot in sjipka. Dat matchken op doornik tegen peruwelz zijt ge precies vergeten ![]() |
| 20 Apr 2009, 19:28 |
|
|
Scholier
nick schreef: ja,want tis na ni dager zelf een fantastisch seizoen hebt opzitte e fredster,doet ons een plezier en gotj op a eigen forum wa stinken As wij dit jaar overleven dan hebben wij er een fantastisch seizoen opzitten, 4 dalers en er nog niet bijzitten, datter dan nog is enen durft zegge da we ni eerste thuishoren. Zonder die debiele hervorming waren we trouwens al lang gerust en konden we wat vrijer voetballen. |
| 20 Apr 2009, 19:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
sjneer_fcd schreef: nick schreef: ja,want tis na ni dager zelf een fantastisch seizoen hebt opzitte e fredster,doet ons een plezier en gotj op a eigen forum wa stinken As wij dit jaar overleven dan hebben wij er een fantastisch seizoen opzitten, 4 dalers en er nog niet bijzitten, datter dan nog is enen durft zegge da we ni eerste thuishoren. Zonder die debiele hervorming waren we trouwens al lang gerust en konden we wat vrijer voetballen. |
| 20 Apr 2009, 19:57 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
chunga schreef: sjneer_fcd schreef: nick schreef: ja,want tis na ni dager zelf een fantastisch seizoen hebt opzitte e fredster,doet ons een plezier en gotj op a eigen forum wa stinken As wij dit jaar overleven dan hebben wij er een fantastisch seizoen opzitten, 4 dalers en er nog niet bijzitten, datter dan nog is enen durft zegge da we ni eerste thuishoren. Zonder die debiele hervorming waren we trouwens al lang gerust en konden we wat vrijer voetballen. Eerste klasse zou een plaats moeten zijn voor clubs met traditie, een mooie aanhang, een sterke doorstroming van eigen jeugd en een degelijk stadion. Helaas zijn er zo bijna geen in de belgische eerste klasse. Dender is dat al helemaal niet. Dat is mijn mening, en zonder te zeggen dat wij zelf zouden thuishoren in eerste klasse. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 20 Apr 2009, 20:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
sjneer_fcd schreef: nick schreef: ja,want tis na ni dager zelf een fantastisch seizoen hebt opzitte e fredster,doet ons een plezier en gotj op a eigen forum wa stinken As wij dit jaar overleven dan hebben wij er een fantastisch seizoen opzitten, 4 dalers en er nog niet bijzitten, datter dan nog is enen durft zegge da we ni eerste thuishoren. Zonder die debiele hervorming waren we trouwens al lang gerust en konden we wat vrijer voetballen. Ik heb niets van de match gezien. Enkel gehoord dat Lombaerts in studio 1 zei dat beide ploegen zowel op als naast het veld niets in eerste te zoeken hadden. |
| 20 Apr 2009, 21:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer
sjneer_fcd schreef: Ik em er toch nog ni veel van den fc geweten da bij de tegenpartij van aalst ga staan om daar wa marginaal te gaan doen zeh. Wij zingen inderdaad anti-aalst liedjes, die worden met graagte meegezongen, niks mee verkeerd toch? Wij gaan da tenminste ni int bezoekersvak van ullen tegenstanders doen. Ma kom, die gasten zullen nu ni meer kunnen ontkennen dat er sfeer kan zijn op den FC. En qua gatlekkers, overal worden we uitgescheten op forums behalve op z-w en roeselare dus ja, ik heb die manne graag. In tegenstelling tot die nekken uit kortrijk. Da ploegsken trekt ewa op ullen, veel marginaal geboerte, vechtpartijen, stadionverboden en ne nek van ier tot in sjipka. Kalm, das nie goed voor uwen bloeddruk ![]() |
| 20 Apr 2009, 21:43 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
janos schreef: Ik heb niets van de match gezien. Enkel gehoord dat Lombaerts in studio 1 zei dat beide ploegen zowel op als naast het veld niets in eerste te zoeken hadden. Bizar toch: ik heb de ganse uitzending gezien en hij heeft dat totaal niet gezegd over Dender noch Roeselare, wel over Mons. En als ge anoniem meedraait in 3de klasse, denk ik niet dat ge moet oordelen welke clubs al dan niet in 1e thuishoren. Dat wij nooit nen hoogvlieger in 1e zullen worden, weet ik ook wel, maar gezien onze zeer beperkte mogelijkheden, is het een sterke prestatie dat we nu nog steeds kunnen zeggen dat een 3e jaar 1eklasse tot de mogelijkheden behoort. De charme van sport is dat ook kleintjes zich kunnen opwerken en doorgroeien, los van dat oeverloos gezeik over traditie, aantal supporters, blablabla. |
| 20 Apr 2009, 22:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
nonkel marcel schreef: janos schreef: Ik heb niets van de match gezien. Enkel gehoord dat Lombaerts in studio 1 zei dat beide ploegen zowel op als naast het veld niets in eerste te zoeken hadden. Bizar toch: ik heb de ganse uitzending gezien en hij heeft dat totaal niet gezegd over Dender noch Roeselare, wel over Mons. En als ge anoniem meedraait in 3de klasse, denk ik niet dat ge moet oordelen welke clubs al dan niet in 1e thuishoren. Dat wij nooit nen hoogvlieger in 1e zullen worden, weet ik ook wel, maar gezien onze zeer beperkte mogelijkheden, is het een sterke prestatie dat we nu nog steeds kunnen zeggen dat een 3e jaar 1eklasse tot de mogelijkheden behoort. De charme van sport is dat ook kleintjes zich kunnen opwerken en doorgroeien, los van dat oeverloos gezeik over traditie, aantal supporters, blablabla. Dat klopt, erg knap zelfs. Maar het blijft een (geslaagd) project. Een club zijn jullie niet, en dat is ook de reden waarom voetballend België jullie liever niet in eerste klasse ziet. Maar eerlijk is eerlijk, wat hier niet lukt met -meer- potentieel, lukt voorlopig in dender wel. |
| 20 Apr 2009, 22:34 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
nonkel marcel schreef: janos schreef: Ik heb niets van de match gezien. Enkel gehoord dat Lombaerts in studio 1 zei dat beide ploegen zowel op als naast het veld niets in eerste te zoeken hadden. Bizar toch: ik heb de ganse uitzending gezien en hij heeft dat totaal niet gezegd over Dender noch Roeselare, wel over Mons. En als ge anoniem meedraait in 3de klasse, denk ik niet dat ge moet oordelen welke clubs al dan niet in 1e thuishoren. Dat wij nooit nen hoogvlieger in 1e zullen worden, weet ik ook wel, maar gezien onze zeer beperkte mogelijkheden, is het een sterke prestatie dat we nu nog steeds kunnen zeggen dat een 3e jaar 1eklasse tot de mogelijkheden behoort. De charme van sport is dat ook kleintjes zich kunnen opwerken en doorgroeien, los van dat oeverloos gezeik over traditie, aantal supporters, blablabla. Het ging nochtans over de zondagavondmatch. De andere matchen zal hij niet integraal bekeken hebben. |
| 20 Apr 2009, 22:51 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
sjneer_fcd schreef: Ik em er toch nog ni veel van den fc geweten da bij de tegenpartij van aalst ga staan om daar wa marginaal te gaan doen zeh. Wij zingen inderdaad anti-aalst liedjes, die worden met graagte meegezongen, niks mee verkeerd toch? Wij gaan da tenminste ni int bezoekersvak van ullen tegenstanders doen. Ma kom, die gasten zullen nu ni meer kunnen ontkennen dat er sfeer kan zijn op den FC. En qua gatlekkers, overal worden we uitgescheten op forums behalve op z-w en roeselare dus ja, ik heb die manne graag. In tegenstelling tot die nekken uit kortrijk. Da ploegsken trekt ewa op ullen, veel marginaal geboerte, vechtpartijen, stadionverboden en ne nek van ier tot in sjipka. Stel u voor dat jullie 1 punt of zelfs de 3 punten op een diefje wegkapen in anderlecht dat op titelkoers is. Ge zult dan wel aan de lijve ondervinden wat marginaal geboerte,vechtpartijen en al uw andere opsommingen beduiden. Vooraleer jullie steeds verwijten naar ons hoofd slingeren hoop ik dat jullie de eindronde van enkele jaren geleden niet vergeten zijn in mechelen,waar ze (de geroemde kvm supporters) in alle straten rond het stadion jacht op de denjerliè supporters maakten. Buiten wat roepen,uitdagen en enkele stoeltjes afgebroken is er naar mijn weten nog geen enkele vechtpartij geweest tussen denjer en aalst supporters.Rivaliteit moet en mag er zijn maar steeds alles wat met eendracht aalst te maken,heeft vergelijken met marginaliteit enz. vind ik er toch wat over. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 21 Apr 2009, 8:33 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Ze zijn zo voorspelbaar onze Dender-vrienden... Overwinningske en plots beginnen ze (weeral) allen te zweven en te stoefen op ons forum.
Ik stel voor dat jullie hier - ofwel altijd forummen (ook bij verlies dus, zoals Nuri), - ofwel blijven jullie ALTIJD weg (dus niet bij overwinning de grote forum-invasie organiseren) Eigenlijk toch redelijk ziekelijk hoe jullie altijd naar ons moeten verwijzen, over ons moeten zingen en als ge dan thuiskomt na een zeldzame overwinning, meteen naar ons forum moet komen. Probeer misschien eens een eigen leven te leiden zonder altijd jullie grote broer daarin te betrekken. Echt verschrikkelijk ziekelijk! En ik weet dat er van onze kant ook zo zijn en ook dat vind ik ziekelijk. _________________ es da ier e fistjen... |
| 21 Apr 2009, 10:00 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Bwa Boris, denk dat het vooral tegen de borst stootte dat er weer ('t is niet de eerste keer dit seizoen) een aantal van jullie sups in ons bezoekersvak zaten met de enige bedoeling te provoceren en de échte bezoekende sups mee op te jutten. Tegen Roeselare heeft het duidelijk niet gepakt want die waren daar zelf niet meer opgezet (en terecht). Ik snap echt niet wat zo'n mensen bezielt. Dat er een aantal (als ik me goed herinner, 3 sups) van ons destijds in Doornik waren tegen Peruwelz, vind ik ook belachelijk, laat dat duidelijk zijn. Denk dat er 1000 en 1 andere dingen te doen zijn om een zondagavond te vullen dan uit frustratie ewa belachelijk te gaan doen in het bezoekersvak van de aartsvijand tijdens een match waarin je niet eens betrokken partij bent.
Ik zweef trouwens helemaal niet, het is en blijft aartsmoeilijk, maar als ge ziet hoeveel kutmatchen we dit seizoen al gespeeld hebben, moogt ge ferm content zijn dat ge na speedag 30 nog steeds kans maakt om er rechtstreeks in te blijven. En op die zever dat we geen club zouden zijn, reageer ik al helemaal niet meer, te belachelijk voor woorden. |
| 21 Apr 2009, 10:09 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
De post van Boris was goed begonnen, maar ook hier merken we nog steeds onze grootheidswaanzin: 'grote broer'...ik denk dat we maar beter zwijgen en met schaamrood op de wangen moeten (lijdzaam) toezien hoe Dender zich inderdaad wel buiten de 4 laatste kan shotten. Misschien hebben zij wel het beleid waar wij al jaaaaaren van dromen.
Anderzijds moeten ze idd ons gerust laten ofwel steeds komen posten. We hebben hier al miserie genoeg! En als Aalst nog lang zal sukkelseizoenen spelen zou je al snel een (verdere) leegloop kunnen hebben. Dender heeft dit seizoen gemiddeld 500 supporters meer...en euh ...hoeveel is er al weg bij ons?? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 21 Apr 2009, 10:10 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Boris schreef: Ze zijn zo voorspelbaar onze Dender-vrienden... Overwinningske en plots beginnen ze (weeral) allen te zweven en te stoefen op ons forum. Ik stel voor dat jullie hier - ofwel altijd forummen (ook bij verlies dus, zoals Nuri), - ofwel blijven jullie ALTIJD weg (dus niet bij overwinning de grote forum-invasie organiseren) Eigenlijk toch redelijk ziekelijk hoe jullie altijd naar ons moeten verwijzen, over ons moeten zingen en als ge dan thuiskomt na een zeldzame overwinning, meteen naar ons forum moet komen. Probeer misschien eens een eigen leven te leiden zonder altijd jullie grote broer daarin te betrekken. Echt verschrikkelijk ziekelijk! En ik weet dat er van onze kant ook zo zijn en ook dat vind ik ziekelijk. Het feit dat ik dat hier gisteren gepost heb, heeft niets te maken met onze overwinning maar met het feit dat er van Aalst amok wouden maken in het bezoekersvak. Ondanks de 6 op 6 heb ik gisteren en vorige week op training mij gedeisd gehouden over Dender Dat ik op de kap van Aalst zit is wekelijkse kost maar dat wil niet zeggen dat ik die match tegen Wielsbeke niet zie zitten Zo een verplaatsingske als op Visé vorig seizoen zie ik altijd zitten. _________________ FC Dender |
| 21 Apr 2009, 11:11 |
|
| Pagina 135 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 133 134 135 136 137 … 500 Volgende |