|
|
| Pagina 136 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 134 135 136 137 138 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bericht Re: Eerste klasse
de prikker schreef: Ondanks de 6 op 6 heb ik gisteren en vorige week op training mij gedeisd gehouden over Dender Buiten uw cornervlagvluchtschot hebt ge u gisteren inderdaad heel gedeisd gehouden! ![]() edit: mijn voorgaande post was vooral op sjneer bedoeld _________________ es da ier e fistjen... Laatst gewijzigd door Boris op 21 Apr 2009, 11:31, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 21 Apr 2009, 11:28 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
witzwet schreef: De post van Boris was goed begonnen, maar ook hier merken we nog steeds onze grootheidswaanzin: 'grote broer'...ik denk dat we maar beter zwijgen en met schaamrood op de wangen moeten (lijdzaam) toezien hoe Dender zich inderdaad wel buiten de 4 laatste kan shotten. Misschien hebben zij wel het beleid waar wij al jaaaaaren van dromen. Dat was maar een kwinkslag om te zien wie er nog zo rap op z'n paard zit... (totnogtoe nog niemand toegehapt). Ik ben de eerste om toe te geven dat zij in eerste zitten en wij in derde, en dat daarmee de discussie al stopt. Ik ben ook de eerste om een halt toe te roepen aan iendracht-supporters die hier komen spotten met dender terwijl we zelf de belachelijke nederlagen opstapelen in de slechtste reeks waar we de voorbije jaren in gespeeld hebben. _________________ es da ier e fistjen... |
| 21 Apr 2009, 11:30 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Elvis de schelvis schreef: de prikker schreef: Ondanks de 6 op 6 heb ik gisteren en vorige week op training mij gedeisd gehouden over Dender Buiten uw cornervlagvluchtschot hebt ge u gisteren inderdaad heel gedeisd gehouden! ![]() edit: mijn voorgaande post was vooral op sjneer bedoeld Ja, maar had dat schot er in gezeten hadden ze zowel op tees forum als op dat van Dender een nieuw topic geopend ![]() _________________ FC Dender |
| 21 Apr 2009, 13:36 |
|
|
Freak
ja,2 jaar degradatievoetbal,daar doet een mens het voor.
![]() |
| 21 Apr 2009, 17:11 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 05 Jul 2007, 11:03 Berichten: 111 Leeftijd: 45 Locatie: denderhoutem Website: http://www.fcvdendereh.be |
waly 2 schreef: ja,2 jaar degradatievoetbal,daar doet een mens het voor. ![]() nee we zouden veel liever 12de staan in derde ![]() _________________ fcv dender for ever |
| 21 Apr 2009, 17:46 |
|
|
Scholier
Boris schreef: de prikker schreef: Ondanks de 6 op 6 heb ik gisteren en vorige week op training mij gedeisd gehouden over Dender Buiten uw cornervlagvluchtschot hebt ge u gisteren inderdaad heel gedeisd gehouden! ![]() edit: mijn voorgaande post was vooral op sjneer bedoeld Als ge naar wa naar mijn posts kijkt hier op het forum, dan zult ge wel zien dat ik hier niet alleen iets kom schrijven als we gewonnen hebben. Ma bon, ge hebt gelijk, er zat wa frustratie in mijn post. |
| 21 Apr 2009, 17:52 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
denderfan1 schreef: waly 2 schreef: ja,2 jaar degradatievoetbal,daar doet een mens het voor. ![]() nee we zouden veel liever 12de staan in derde ![]() Ik wist niet dat je fan was van Union ![]() |
| 21 Apr 2009, 17:52 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 05 Jul 2007, 11:03 Berichten: 111 Leeftijd: 45 Locatie: denderhoutem Website: http://www.fcvdendereh.be |
witteken schreef: denderfan1 schreef: waly 2 schreef: ja,2 jaar degradatievoetbal,daar doet een mens het voor. ![]() nee we zouden veel liever 12de staan in derde ![]() Ik wist niet dat je fan was van Union ![]() ![]() _________________ fcv dender for ever |
| 21 Apr 2009, 18:39 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
17ploegen hebben hun licentie voor eerste klasse .Enkel moeskroen nog niet ,die tot 12mei tijd krijgen om alles in orde te brengen voor hun licentie.
|
| 21 Apr 2009, 20:09 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Oei, ook op het Anderlecht forum commentaar op die supporters van Aalst van iemand die altijd naar Roeselare gaat kijken.
machia schreef: maar idd. wat doen die supproters van andere ploegen toch steeds bij bep. matchen? Van't weekend ook...f*cking Dender tg. al even f*cking Roeselare gezapig sfeertje, gewoon wat over en weer zingen, bijna kameraadschappelijk te noemen zelf, ...tot daar plots nen Aalstenaar of dertig in ons vak zich wat begonnen te roeren tgo die dender supporters, met wat gevolgen van dien. _________________
|
| 23 Apr 2009, 19:41 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
En nog een persoonlijke aanval op mij op het Anderlecht forum van een Dender supporter
![]() Ik zei eerst: Voor een ploeg supporteren in de bekerfinale van dit seizoen, dat is zoals kiezen tussen de cholera en de pest. Twee absolute kutclubs. celtichuddle schreef: sven1908 schreef: celtichuddle schreef: Cholera en de pest !!!!! Als je graag eens echte sfeer wil meemaken beste Sven, moet je op de Heyzel zijn op 23 mei. Geen cinemapubliek zoals in het CVS. Inderdaad, Cholera en de pest!!! Wat kan mij nu sfeer schelen? Dan was ik wel voor KV Mechelen. Maar ik heb het niet zo voor dat gezwoeg. Bjorn Vleminckx die bij een inworp de bal moet droogmaken aan zijn broekje omdat zijn truitje te nat is van het zweet, walgen door ik ervan. Daarbij, jij bent voor Dender? Laat de grote ploegen dan onder elkaar wat spreken en maak een topic aan: fusiegedrochten. Post daar maar wat in. _________________
|
| 23 Apr 2009, 19:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
wat betreft trouwens die inworp van Vleminckx... Hij kan wel ver ingooien, maar in mijn ogen zijn al zijn inworpen fout ingeworpen. Bij een inworp dienen uw twee voeten op de grond te blijven. Hij camoufleert het natuurlijk goed door tijdens de zwier-beweging zijn tweede been even aan grond te zetten, en tegen dat hij doorzwiert is de scheids al lang niet meer aan het kijken.
Hetzelfde trouwens voor Rory Delap van Stoke in Engeland, die zelf nog een stuk verder gooit dan Vleminckx. En die bal afdrogen, dat is inderdaad puur voor janetten. |
| 23 Apr 2009, 19:49 |
|
|
Freak
Stijn schreef: wat betreft trouwens die inworp van Vleminckx... Hij kan wel ver ingooien, maar in mijn ogen zijn al zijn inworpen fout ingeworpen. Bij een inworp dienen uw twee voeten op de grond te blijven. Hij camoufleert het natuurlijk goed door tijdens de zwier-beweging zijn tweede been even aan grond te zetten, en tegen dat hij doorzwiert is de scheids al lang niet meer aan het kijken. Hetzelfde trouwens voor Rory Delap van Stoke in Engeland, die zelf nog een stuk verder gooit dan Vleminckx. En die bal afdrogen, dat is inderdaad puur voor janetten. das gelek aan skoenen afkoisen asge ne pinanti gotj trappen... |
| 23 Apr 2009, 20:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Stijn schreef: wat betreft trouwens die inworp van Vleminckx... Hij kan wel ver ingooien, maar in mijn ogen zijn al zijn inworpen fout ingeworpen. Bij een inworp dienen uw twee voeten op de grond te blijven. Hij camoufleert het natuurlijk goed door tijdens de zwier-beweging zijn tweede been even aan grond te zetten, en tegen dat hij doorzwiert is de scheids al lang niet meer aan het kijken. Hetzelfde trouwens voor Rory Delap van Stoke in Engeland, die zelf nog een stuk verder gooit dan Vleminckx. En die bal afdrogen, dat is inderdaad puur voor janetten. die bal afdrogen zal zijn effekt wel hebben, ge moet maar eens ne natten bal inwerpen _________________ www.spionkoplede.com |
| 24 Apr 2009, 9:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Mariner schreef: Stijn schreef: wat betreft trouwens die inworp van Vleminckx... Hij kan wel ver ingooien, maar in mijn ogen zijn al zijn inworpen fout ingeworpen. Bij een inworp dienen uw twee voeten op de grond te blijven. Hij camoufleert het natuurlijk goed door tijdens de zwier-beweging zijn tweede been even aan grond te zetten, en tegen dat hij doorzwiert is de scheids al lang niet meer aan het kijken. Hetzelfde trouwens voor Rory Delap van Stoke in Engeland, die zelf nog een stuk verder gooit dan Vleminckx. En die bal afdrogen, dat is inderdaad puur voor janetten. die bal afdrogen zal zijn effekt wel hebben, ge moet maar eens ne natten bal inwerpen Ik speel zelf iedere zaterdag voetbal, en ik smijt een natte bal even ver als een droge. Ik zie echt niet in waar het verschil zou zitten. |
| 24 Apr 2009, 19:47 |
|
| Pagina 136 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 134 135 136 137 138 … 500 Volgende |