|
|
| Pagina 12 van 41 |
[ 606 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 41 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: Okapi Aalstar
15-32na een kwart.
|
| 22 Apr 2009, 21:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: 15-32na een kwart. Amaai over en out of bestaat er nog een remonte ? 23 punten ophalen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Apr 2009, 21:17 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef: 15-32na een kwart. Amaai over en out of bestaat er nog een remonte ? 21 punten ophalen ![]() Er bestaat vast en zeker een remonte ruststand:49-44voor aalstar |
| 22 Apr 2009, 21:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef: 15-32na een kwart. Amaai over en out of bestaat er nog een remonte ? 23 punten ophalen ![]() Er bestaat vast en zeker een remonte ruststand:49-44voor aalstar Dat is daar show zekers ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Apr 2009, 21:19 |
|
|
Onderkroiper schreef: Iendrachter90 schreef: Onderkroiper schreef: Amaai over en out of bestaat er nog een remonte ? 23 punten ophalen ![]() Er bestaat vast en zeker een remonte ruststand:49-44voor aalstar Dat is daar show zekers ![]() Het wordt beter en beter 73-60na het derde kwart voor aalstar. Het wordt erop of eronder 88-83met nog één minuut te spelen. Aalstar wordt in de allerlaatste second uitgeschakeld door een driepunter:91-86 |
| 22 Apr 2009, 21:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Drama op den okapi, tot op een seconde van het einde staat het 91-84, maar op het allerlaatste moment scoort chaleroi 91-86 en okapi komt 1 puntje tekort voor verlengingen.
_________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 22 Apr 2009, 22:23 |
|
|
Spijtig zo de finale te moeten missen.
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Apr 2009, 22:27 |
|
|
Nationale Ploeg
schitterende match hoor en een veeeel sterker okapi dan ik verwacht had. Het eerste quarter zijn ze helemaal weggespeeld, het tweede quarter doen zij hetzelfde met de bezoekers.
Met natuurlijk de ultieme anticlimax. Trouwens de eerste keer dat ik die twee spotters van op 'n iendracht zie rondlopen. Met het obligate oortje in. Zou dat een vergroeiing zijn, of waren ze on duty? |
| 23 Apr 2009, 7:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Fillou schreef: schitterende match hoor en een veeeel sterker okapi dan ik verwacht had. Het eerste quarter zijn ze helemaal weggespeeld, het tweede quarter doen zij hetzelfde met de bezoekers. Met natuurlijk de ultieme anticlimax. Trouwens de eerste keer dat ik die twee spotters van op 'n iendracht zie rondlopen. Met het obligate oortje in. Zou dat een vergroeiing zijn, of waren ze on duty? nee ze wisten da ik er zat ![]() |
| 23 Apr 2009, 16:15 |
|
|
Nationale Ploeg
belgianiron schreef: Fillou schreef: schitterende match hoor en een veeeel sterker okapi dan ik verwacht had. Het eerste quarter zijn ze helemaal weggespeeld, het tweede quarter doen zij hetzelfde met de bezoekers. Met natuurlijk de ultieme anticlimax. Trouwens de eerste keer dat ik die twee spotters van op 'n iendracht zie rondlopen. Met het obligate oortje in. Zou dat een vergroeiing zijn, of waren ze on duty? nee ze wisten da ik er zat ![]() ze hebben toch vriendelijk goeiendag gezegd. |
| 23 Apr 2009, 16:58 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Fillou schreef: belgianiron schreef: Fillou schreef: schitterende match hoor en een veeeel sterker okapi dan ik verwacht had. Het eerste quarter zijn ze helemaal weggespeeld, het tweede quarter doen zij hetzelfde met de bezoekers. Met natuurlijk de ultieme anticlimax. Trouwens de eerste keer dat ik die twee spotters van op 'n iendracht zie rondlopen. Met het obligate oortje in. Zou dat een vergroeiing zijn, of waren ze on duty? nee ze wisten da ik er zat ![]() ze hebben toch vriendelijk goeiendag gezegd. ja, inderdaad (de kloeitzakken) |
| 23 Apr 2009, 18:14 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Titus schreef: Drama op den okapi, tot op een seconde van het einde staat het 91-84, maar op het allerlaatste moment scoort chaleroi 91-86 en okapi komt 1 puntje tekort voor verlengingen. de driepunter in de laatste second van Charleroi kwam dan nog van Walsh, de slechtste speler op het terrein. Die had werkelijk nog geen bal goed geraakt, en die smijt er hem dan in. zo enorm balen... in de competitie tegen Bergen was het ook al van dat.. ook een 3-punter in de laatste second. Voetbal of Basket, die walen liggen ons echt niet. Maar ondanks dat ze niet doorgaan wel een weergaloze wedstrijd van okapi. |
| 23 Apr 2009, 19:26 |
|
|
Nationale Ploeg
Stijn schreef: Titus schreef: Drama op den okapi, tot op een seconde van het einde staat het 91-84, maar op het allerlaatste moment scoort chaleroi 91-86 en okapi komt 1 puntje tekort voor verlengingen. de driepunter in de laatste second van Charleroi kwam dan nog van Walsh, de slechtste speler op het terrein. Die had werkelijk nog geen bal goed geraakt, en die smijt er hem dan in. zo enorm balen... in de competitie tegen Bergen was het ook al van dat.. ook een 3-punter in de laatste second. Voetbal of Basket, die walen liggen ons echt niet. Maar ondanks dat ze niet doorgaan wel een weergaloze wedstrijd van okapi. ik vraag me toch af wat die Walsh iedereen in Aalst zo verkeerd gedaan heeft. Ik vind dat een goeie speler, maar dat mag niet gezegd worden, blijkbaar. Vreemd. Ik heb dit jaar vier matchen okapi-charleroi gezien. En ik vond hem vier keer sterk én bepalend. Volgens mij helemaal geen toeval dat net hij dat ultieme punt scoort. |
| 24 Apr 2009, 8:06 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Vorige keer in de competitie vond ik die Walsh ook ongelofelijk sterk. Maar als ik lees dat hij woensdag slechts 5 punten scoorde, zal die wel niet al te schitterend hebben gespeeld denk ik (met mijn beperkte basketkennis).
Enfin, als je in de laatste seconde zo kan scoren, ben je een klasbak. Het geluk van de kampioen ? |
| 24 Apr 2009, 11:32 |
|
|
Fillou schreef: Stijn schreef: Titus schreef: Drama op den okapi, tot op een seconde van het einde staat het 91-84, maar op het allerlaatste moment scoort chaleroi 91-86 en okapi komt 1 puntje tekort voor verlengingen. de driepunter in de laatste second van Charleroi kwam dan nog van Walsh, de slechtste speler op het terrein. Die had werkelijk nog geen bal goed geraakt, en die smijt er hem dan in. zo enorm balen... in de competitie tegen Bergen was het ook al van dat.. ook een 3-punter in de laatste second. Voetbal of Basket, die walen liggen ons echt niet. Maar ondanks dat ze niet doorgaan wel een weergaloze wedstrijd van okapi. ik vraag me toch af wat die Walsh iedereen in Aalst zo verkeerd gedaan heeft. Ik vind dat een goeie speler, maar dat mag niet gezegd worden, blijkbaar. Vreemd. Ik heb dit jaar vier matchen okapi-charleroi gezien. En ik vond hem vier keer sterk én bepalend. Volgens mij helemaal geen toeval dat net hij dat ultieme punt scoort. Walsh is zeker en vast ne goeie speler, maar woensdag was hij redelijk zwak. Voor de rest is hij een vuil spelerke (veel VUILE fouten maken, ma weinig gefloten tegen hem ) |
| 24 Apr 2009, 15:49 |
|
| Pagina 12 van 41 |
[ 606 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 10 11 12 13 14 … 41 Volgende |