Premier League - Pagina 42 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1299 berichten ]  Ga naar pagina 1 40 41 42 43 44 87
 Premier League 
Auteur Bericht
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
Bericht Re: Premier League
Mja, maar ze maken uiteindelijk toch wel 5 goals in 22 minuten ook... De scheidsrechter heeft ze er toch niet zelf ingetrapt ook he... Als ge nu met 3-2 zou winnen met hulp van de scheidsrechter, daar kan je nog over discussiëren, maar de cijfers zijn uiteindelijk 5-2... Onverdiend zal dat dan toch ook wel niet geweest zijn.

26 Apr 2009, 11:04
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
Stijn schreef:
Mja, maar ze maken uiteindelijk toch wel 5 goals in 22 minuten ook... De scheidsrechter heeft ze er toch niet zelf ingetrapt ook he... Als ge nu met 3-2 zou winnen met hulp van de scheidsrechter, daar kan je nog over discussiëren, maar de cijfers zijn uiteindelijk 5-2... Onverdiend zal dat dan toch ook wel niet geweest zijn.

Dat beweer ik ook niet hé. Tgaat er om hoe de 2-2 tot stand komt... De minuten daar voorafgaand vond ik het er anders dik opliggen. Daarna, wat zou je willen. Op de eerste plaats staan, thuis spelen en van 0-2 naar 2-2 terug komen. Als je het dan als kampioen niet afmaakt, dan ben je niet waard kampioen te zijn hé.

Trouwens ik maak me er niet dik in. Degradatie ontlopen was met nieuwjaar eerste doelstelling en daar zijn ze in geslaagd. Die "kans" op europees voetbal die de 7de plaats (dacht ik) kon brengen is nog steeds binnen bereik. En het is niet op ManU dat we daarvoor de punten dienen te pakken hé...

26 Apr 2009, 11:42
Nationale Ploeg

Zondag naar Reading-Birmingham ... een match waarin twee van de drie kanshebbers om rechtstreeks naar de premier league te promoveren het op de laatste speeldag van het seizoen tegen mekaar opnemen. Derde kanshebbers is Sheffield United, die spelen thuis tegen Cardiff.

Met de bus van in Erembodegem. Als nog iemand zin zou hebben om mee te gaan, laat mij iets weten. Gisteren waren er nog enkele plaatsen vrij...

28 Apr 2009, 7:25
Iendracht.be - beheer

Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Newcastle 0-0 tegen Portsmouth, de degradatie is nu echt wel zo goed als een feit :( .

28 Apr 2009, 8:09
Freak

Fillou schreef:
Zondag naar Reading-Birmingham ... een match waarin twee van de drie kanshebbers om rechtstreeks naar de premier league te promoveren het op de laatste speeldag van het seizoen tegen mekaar opnemen. Derde kanshebbers is Sheffield United, die spelen thuis tegen Cardiff.

Met de bus van in Erembodegem. Als nog iemand zin zou hebben om mee te gaan, laat mij iets weten. Gisteren waren er nog enkele plaatsen vrij...

Moest ik ietsje meer centjes te beschikking hebben op dit moment, ik zal nu al op die bus.

28 Apr 2009, 9:31
Ancien

Leeftijd: 65
Boris schreef:
salvador schreef:
Dries schreef:
sorry, maar ik volgde de match gewoon via sporza match center:)
heb de beelden dus niet gezien en ga er dus geen commentaar over geven :-)

Ik hou je antwoord te goed van zodra je de beelden gezien hebt... ;)

Heb jij de beelden van Liverpool al gezien?
Want ge zwijgt wel makkelijkheidshalve over het feit dat:
- de eerste goal van Liverpool voortvloeit uit een vrije trap die er geen was
- de tweede goal van Liverpool wordt gescoord uit een corner die van buiten het 'cornerlijntje' getrapt wordt, waarop Lucas de bal nog met de hand mag spelen ook

Akkoord, de penalty van Man Utd was twijfelachtig (daarom nog niet onterecht), maar de hoerechance die Liverpool dit seizoen al gehad heeft, da's zelden gezien.

Da's gewoon de mening van een Premier League fanaat zonder voorkeur voor wie de titel haalt (aangezien ik met Newcastle meer naar onderen moet kijken).

Een objectieve mening is misschien eens handig want 'k heb den indruk dat je je soms nogal laat meeslepen (logisch uiteraard, als supporter).

Voor alle duidelijkheid. Ik was pas thuis, heb live de tweede helft van Man U gezien op internet en heb dit weekend niks van Liverpool gezien. Wat ik wel weet is dat LFC dit jaar hoogstwaarschijnlijk geen enkele trofee zal winnen maar dat ze de voetbalsupporters een aantal onvergetelijk matchen hebben bezorgd: de CL op Chelsea, de CL thuis tegen Real Madrid en de competitie op Old Trafford, om die drie maar te noemen. En ja, ik ben een supporter.

30 Apr 2009, 21:45
Ancien

Leeftijd: 42
salvador schreef:
Wat ik wel weet is dat LFC dit jaar hoogstwaarschijnlijk geen enkele trofee zal winnen maar dat ze de voetbalsupporters een aantal onvergetelijk matchen hebben bezorgd: de CL op Chelsea, de CL thuis tegen Real Madrid en de competitie op Old Trafford, om die drie maar te noemen. En ja, ik ben een supporter.

Idd Salvador!

30 Apr 2009, 21:52
Junior

Jan schreef:
salvador schreef:
Wat ik wel weet is dat LFC dit jaar hoogstwaarschijnlijk geen enkele trofee zal winnen maar dat ze de voetbalsupporters een aantal onvergetelijk matchen hebben bezorgd: de CL op Chelsea, de CL thuis tegen Real Madrid en de competitie op Old Trafford, om die drie maar te noemen. En ja, ik ben een supporter.

Idd Salvador!

(y) (y) (y) (y)

WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!!

01 Mei 2009, 10:57
Ancien

Leeftijd: 65
Reds 2-0 voor tegen Newcastle na 35 minuten. Sorry, Bartos, het wordt moeilijk, hé...

03 Mei 2009, 15:07
Iendracht.be - beheer

salvador schreef:
Reds 2-0 voor tegen Newcastle na 35 minuten. Sorry, Bartos, het wordt moeilijk, hé...

Mja, dit was sowieso een verlies dat ingecalculeerd was. Gelukkig pakken Sunderland en Hull ook nog nauwelijks punten. Hopen nu dat die blijven verliezen en wij het in onze komende twee thuismatchen eindelijk eens kunnen doen. Maar we kunnen zo blijven klappen van de laatste kans, maar ooit zullen ze toch eens moeten punten pakken. En wat vooral zorgen baart, is dat er toch echt geen vuist gemaakt wordt. Ik vrees dat het hopen op een mirakel is.

03 Mei 2009, 21:30
Ancien

Leeftijd: 45
Newcastle schorst zijn "enfant terrible"
di 05/05/2009 - 18:08
Joey Barton heeft het nog altijd niet geleerd. Het enfant terrible van het Engelse voetbal is nu door zijn club Newcastle tot nader order geschorst na een dispuut met coach Alan Shearer.

Barton kreeg zondag rood bij het 3-0- verlies op Liverpool na een wilde tackle op Xabi Alonso. Na de match veegde Shearer Barton de mantel uit. Het club-icoon beschuldigde hem ervan zijn team in de steek te laten.

Barton is geen doetje. Vorig jaar zat hij in de cel, omdat hij een tiener had aangevallen. En bij City timmerde hij z'n teammaat Dabo eens in elkaar.

sporza.be

05 Mei 2009, 21:20
Ancien

Ik heb de wedstrijd en zijn fout gezien... terecht rood.
Barton is ondertussen toch ook al het prototype van een mislukte transfer. Duur genoeg dacht ik, nog nooit bepalend geweest, vaak gekwetst, veel theater, ...
Newcastle was goed aan de wedstrijd begonnen de eerste 20', maar eens 1-0 was het voorbij en was het al Liverpool dat de klok sloeg, met nog drie prachtschoten op de lat ook.
Maandag tegen Middlesbrough (weeral, maar nu echt zeker?) de match van de laatste kans.

05 Mei 2009, 21:25
Ancien

Leeftijd: 45
Stijn schreef:

Idd zeer terecht. Alonso is er dan nog gekwetst moeten afgaan... na die tackle aan de cornervlag, dat zegt eigenlijk al genoeg!

Ze moeten nu ook niet komen klagen bij Newcastle als ge ziet welk krapuul die elk jaar binnenhalen om een 87ste kans te geven (Bowyer, Barton, ...)

Da loopt zelden of nooit goed af. En dan peis 'k direct aan de vechtpartij op 't plein tussen Bowyer en Dyer... Zelden gezien!

05 Mei 2009, 21:33
Iendracht.be - beheer

Boris schreef:
Stijn schreef:

Idd zeer terecht. Alonso is er dan nog gekwetst moeten afgaan... na die tackle aan de cornervlag, dat zegt eigenlijk al genoeg!

Ze moeten nu ook niet komen klagen bij Newcastle als ge ziet welk krapuul die elk jaar binnenhalen om een 87ste kans te geven (Bowyer, Barton, ...)

Da loopt zelden of nooit goed af. En dan peis 'k direct aan de vechtpartij op 't plein tussen Bowyer en Dyer... Zelden gezien!

Als ze er met die vechpartij niet op tijd tussen gekomen waren Bowyer zat nu nog in den bak voor moord op Dyer peis ek :D . Den dag derna stond er ne foto in de gazet van de verzoening tussen Dyer en Bowyer waarop ze mekaar een hand gaven en in Dyer zijn ogen kon ge echt nog altijd pure angst zien.

Mja, en Barton, ze hebben hem dit seizoen al een half seizoen gemankeerd omdat hij in den bak zat, dat op zich vind ik al genoeg om ene buiten te smijten eigenlijk. Maar ja, twas nen dure vogel hé. En natuurlijk ene die kan voetballen, eigenlijk den beste middenvelder van Newcastle. Maar een serieuze vijs aan los.

05 Mei 2009, 22:00
Ancien

mja, de beste middenvelder van Newcastle, maar dat heeft hij bij Newcastle zelf nog niet getoond dan toch.
Mocht hij eens een paar maand na elkaar kunnen spelen en wat matchritme opdoen, dan zou het er misschien kunnen uitkomen, maar het is altijd wel iets. Of den bak, of geschorst, of gekwetst, .. zo geraak je nooit op niveau.

05 Mei 2009, 22:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1299 berichten ]  Ga naar pagina 1 40 41 42 43 44 87