|
|
| Pagina 80 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 78 79 80 81 82 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Dat kan ik me nietmeer herinneren. Wel dat ik achter de goal stond..... ( aan kant waar stadionomroeper stond), toen stond je dus recht tov platen,hé.....
Ze moesten die match winnen en der gebeurde niks.... thuis konden ze lierse heus kloppen maar ze speelden gewoon op de nul tegen nul , puur georganiseerd en creerden amper een kans.... |
| 28 Apr 2009, 15:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
marc2 schreef: Ze speelden maar mochten niet promoveren. Gelukkig is dit nu andere koek... inderdaad, nu mochten ze promoveren en speelden ze er niet voor ![]() |
| 28 Apr 2009, 16:34 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
die eindronde met KV was van voor mijn tijd, maar heb van mijn pa indertijd ook gehoord dat dat heel verdacht was... Aalst stond op een gegeven moment met 1 been in 1ste klasse en plots gaven ze het weg.
Tegen Lierse echter denk ik dat Aalst wel wou promoveren hoor. Het probleem was dat we gewoon vooraan te zwak waren. We hadden een ijzeren verdediging, maar konden geen doelpunt maken. In de eerste thuismatch tegen Harelbeke missen we hopen kansen, anders was het wellicht anders gelopen. Bovendien heeft Harelbeke de eindronde verkocht, daar ben ik wel van overtuigd. Na de 1 op 4 tegen ons in de eerste 2 matchen gaven ze het op en Lierse gaat dan op de 4de speeldag daar met 0-6 winnen (doelsaldo was toen doorslaggevend he)... komaan zeg... Aan de andere kant was Lierse wel een goeie ploeg. Ze hebben tot aan speeldag 20 geklungeld, maar dan kwam Davidovic en ze freewheelden zo naar de derde periode en hebben deze lijn in de eindronde doorgetrokken. In Lierse speelden we met veel geluk 0-0, en in Aalst probeerden we toch wel degelijk iets te forceren, en miste Lierse 4-5 open counterkansen. Jonge spelers die later vaste eersteklassers werden als Danny Verlinden, Gert Verheyen, Didier Wittebole, Didier Segers, Raf Pauwels, Pascal Bovri en ik vergeet er nog een 2-tal op wiens naam ik niet kan komen. Dat was dus geen pisploegske he. En Fazekas was enorm gefrustreerd dat we vooraan niet meer oorlog gemaakt hadden + 2 jaar later zouden we heel duidelijk inkopen om te promoveren (Lozano en Co). Dus in 1988 wilden we er echt wel voor gaan, denk ik (vooraf werden we als de degradatiekandidaat beschouwd trouwens). _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 28 Apr 2009, 16:34 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
marc2 schreef: Dat kan ik me nietmeer herinneren. Wel dat ik achter de goal stond..... ( aan kant waar stadionomroeper stond), toen stond je dus recht tov platen,hé..... Ze moesten die match winnen en der gebeurde niks.... thuis konden ze lierse heus kloppen maar ze speelden gewoon op de nul tegen nul , puur georganiseerd en creerden amper een kans.... |
| 28 Apr 2009, 19:40 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
chunga schreef: marc2 schreef: Dat kan ik me nietmeer herinneren. Wel dat ik achter de goal stond..... ( aan kant waar stadionomroeper stond), toen stond je dus recht tov platen,hé..... Ze moesten die match winnen en der gebeurde niks.... thuis konden ze lierse heus kloppen maar ze speelden gewoon op de nul tegen nul , puur georganiseerd en creerden amper een kans.... kleine correctie Lierse werd nog 5de en wij waren 2de achter Rac. Mechelen op 3 schamele puntjes. We hadden met een goede spits los kampioen gespeeld. Nu ja, in de jaren '90 hadden we onze revanche ![]() en voor hetzelfde geld was de reglementswijziging weer in ons nadeel geweest. Vanaf 1992 gold dan het klassement i.p.v. het doelsaldo als doorslaggevend in de eindronde. In 1994 met Moeskroen hadden we het steken... beter saldo, maar slechtere rangschikking... een geluk dat Beerschot ons toen in de laatste match op Moeskroen een handje hielp en het jaar nadien Uefa-Cup bereikt.. voor hetzelfde geld zaten we dan nog in 2de te ploeteren.Maar kom, dat ploeteren maken we de laatste jaren wel meer dan goed nu. Long live 3de klasse ! ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 28 Apr 2009, 20:18 |
|
|
forumlegende
marc2 schreef: Nja, inderdtijd zijn der eindrondes waarin ze express niet wilden overgaan. Een blinden kon dat zien...... denk maar aan de match aalst - kv mechelen waarin een mechelen speler van in het middenveld van geersom klopte ..... Ook de match aalst-lierse die toen op tv zelfs kwam zag iedereen zo dat het van " wel kunnen maar niet willen" was......Dit zijn maar twee van de zovele eindrondes die er geweest zijn... Een aantal jaren geleden heb ik bij de vrouw van een toenmalige vaste basisspeler( van indertijd) gewerkt en die zegde dat dit inderdaad zo was. Ze speelden maar mochten niet promoveren. Gelukkig is dit nu andere koek... De terugmatch op Mechelen was nog erger, als we wonnen gingen we over en bij 0-0 in de laatste minuut krijgen we een vrije trap en William Stallaert trapt de bal naar de cornervlag! |
| 29 Apr 2009, 7:31 |
|
|
forumlegende
dubbel
Laatst gewijzigd door Jean op 29 Apr 2009, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 29 Apr 2009, 7:31 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Jean schreef: marc2 schreef: Nja, inderdtijd zijn der eindrondes waarin ze express niet wilden overgaan. Een blinden kon dat zien...... denk maar aan de match aalst - kv mechelen waarin een mechelen speler van in het middenveld van geersom klopte ..... Ook de match aalst-lierse die toen op tv zelfs kwam zag iedereen zo dat het van " wel kunnen maar niet willen" was......Dit zijn maar twee van de zovele eindrondes die er geweest zijn... Een aantal jaren geleden heb ik bij de vrouw van een toenmalige vaste basisspeler( van indertijd) gewerkt en die zegde dat dit inderdaad zo was. Ze speelden maar mochten niet promoveren. Gelukkig is dit nu andere koek... De terugmatch op Mechelen was nog erger, als we wonnen gingen we over en bij 0-0 in de laatste minuut krijgen we een vrije trap en William Stallaert trapt de bal naar de cornervlag! Ja ik was daar ook,weliswaar een pak jonger,maar dat zijn toch matchen die in het geheugen gegrift zijn. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 29 Apr 2009, 7:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
eintracht frankfurt schreef: chunga schreef: marc2 schreef: Dat kan ik me nietmeer herinneren. Wel dat ik achter de goal stond..... ( aan kant waar stadionomroeper stond), toen stond je dus recht tov platen,hé..... Ze moesten die match winnen en der gebeurde niks.... thuis konden ze lierse heus kloppen maar ze speelden gewoon op de nul tegen nul , puur georganiseerd en creerden amper een kans.... kleine correctie Lierse werd nog 5de en wij waren 2de achter Rac. Mechelen op 3 schamele puntjes. We hadden met een goede spits los kampioen gespeeld. Nu ja, in de jaren '90 hadden we onze revanche ![]() Met de betreurde Hans Van Wilderode in de goal, de enige doelman die geen enkel doelpunt heeft geslikt in een eindronde. 4de deelnemer aan de bewuste eindronde was Patro Eisden (1-0 thuis en 0-1 op Eisden) Datzelfde seizoen wonnen we in de normale competitie wel van Lierse met 1 - 0 (doelpunt van Zakkas) _________________ geer'n bè |
| 29 Apr 2009, 10:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
![]() |
| 29 Apr 2009, 10:33 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Nja, off toppic (?) , maar raar is dat toch niet dat er eens teruggeblikt wordt ?? Kan toch geen kwaad .....?
Zeker niet in tjiden waarin der gewoon niks te vertellen valt of der geen feiten kunnen weergegeven worden.... Over een doodgewone , modale derdeklasser valt er immers weinig nieuws weer te geven.... Hopelijk kunnen we volgend seizoen een mooi geschiedenisstukje toevoegen ! |
| 29 Apr 2009, 15:52 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
marc2 schreef: Nja, off toppic (?) , maar raar is dat toch niet dat er eens teruggeblikt wordt ?? Kan toch geen kwaad .....? Zeker niet in tjiden waarin der gewoon niks te vertellen valt of der geen feiten kunnen weergegeven worden.... Over een doodgewone , modale derdeklasser valt er immers weinig nieuws weer te geven.... Hopelijk kunnen we volgend seizoen een mooi geschiedenisstukje toevoegen ! Toch heeft Smetje gelijk hé marc. Tgaat em hier over transfers 2009-2010, niet over die van 20 jaar (of langer) geleden. In diene hall of fame of whatever plaats genoeg om daarover de leuteren No offence ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 29 Apr 2009, 16:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Oké, inderdaad.
Nog nieuwe geruchten die de ronde doen ? |
| 29 Apr 2009, 16:24 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
marc2 schreef: Oké, inderdaad. Nog nieuwe geruchten die de ronde doen ? Gisteren zou het vergadering geweest zijn met de nieuwe vzw. Zondag hebben we bij de trainer gestaan en hij verwoorde het zo:"Indien Troch nu nog niet getekend heeft zal hij toch eerstdaags tekenen". Maar voor de rest enkel nog diene van fcn (Gaye) maar hij heeft ondertussen bij ohl getekend. Verder geen geruchten of waarheden gehoord. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 29 Apr 2009, 18:18 |
|
|
Freak
iendracht mèn 2de vraa schreef: marc2 schreef: Oké, inderdaad. Nog nieuwe geruchten die de ronde doen ? Gisteren zou het vergadering geweest zijn met de nieuwe vzw. Zondag hebben we bij de trainer gestaan en hij verwoorde het zo:"Indien Troch nu nog niet getekend heeft zal hij toch eerstdaags tekenen". Maar voor de rest enkel nog diene van fcn (Gaye) maar hij heeft ondertussen bij ohl getekend. Verder geen geruchten of waarheden gehoord. nogmaals, wij gaan voor ahmet gaye, niet voor malick die voor ohl tekende... |
| 29 Apr 2009, 20:50 |
|
| Pagina 80 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 78 79 80 81 82 … 280 Volgende |