|
|
| Pagina 15 van 35 |
[ 512 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 35 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
Ik heb gelukkig alle mails nog staan die ik ooit kreeg in verband met EXPO 90 en heb daar eens in gesnuisterd . Jawel ik had contact met een zeker Joeri op 18 december en deed hem zopas een mail. Nu afwachten op antwoord. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Apr 2009, 21:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Vandaag naar Ciney geweest en treinreis was de moeite waard.
Ik ruilde 48 tickets waarvan 3 van EA-Sofia // EA-AS Roma. Hierdoor bezit ik 7 verschillende tickets van de thuiswedstrijd tegen Sofia en reeds 8 verschillende thuis tegen AS Roma. De teller staat op 7 wat de uitwedstrijd in Rome betreft. Alleen de match in Sofia staat daar moederziel alleen met slechts 1 ticketje. Verder vele tickets gevonden van wedstrijden die ik reeds had had, doch uit het bezoekersvak dus andere kleuren en geuren . Nu begin ik het bos door de bomen te zien, en zal weldra op karton beginnen monteren. Heeft er iemand een goede tip voor aankoop FOTOHOEKJES ? Ik vind enkel dubbelkleefbare, maar wil de achterzijde sparen tijdens het monteren. Een ticket die vandaag héél welkom was, is er eentje van een oefenwedstrijd tegen Dynamo Tblissi van 22 02 1999. Reeds 10 jaar geleden. Sinds ik mijn zoektocht starte zo een 9 maand geleden, vind ik nog steeds puzzelstukjes om het compleet te maken. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Apr 2009, 20:40 |
|
|
LAATSTE THUISMATCH op zondag
Wie wil mij zijn abonnement schenken om dit te kunnen ruilen voor een andere van Eendracht Aalst ? Ik bezit reeds verschillende abonnementen van vorige seizoenen, doch als ik er eentje wil ruilen gebeurt dat meestal voor een ander abonnement. Zelf bezit ik reeds een abonnement van tribune E. Ik zoek dus ook eentje van de A - F - G - K Gulle schenkers kunnen mij een PB doen om af te spreken THANKS DEN ONDERKROIPER _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Apr 2009, 20:03 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Onderkroiper schreef: LAATSTE THUISMATCH op zondag Wie wil mij zijn abonnement schenken om dit te kunnen ruilen voor een andere van Eendracht Aalst ? Ik bezit reeds verschillende abonnementen van vorige seizoenen, doch als ik er eentje wil ruilen gebeurt dat meestal voor een ander abonnement. Zelf bezit ik reeds een abonnement van tribune E. Ik zoek dus ook eentje van de A - F - G - K Gulle schenkers kunnen mij een PB doen om af te spreken THANKS DEN ONDERKROIPER als ge één voor de K nog nie ebt wil ik et mijne geven ? _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 24 Apr 2009, 20:30 |
|
|
rené1919 schreef: Onderkroiper schreef: LAATSTE THUISMATCH op zondag Wie wil mij zijn abonnement schenken om dit te kunnen ruilen voor een andere van Eendracht Aalst ? Ik bezit reeds verschillende abonnementen van vorige seizoenen, doch als ik er eentje wil ruilen gebeurt dat meestal voor een ander abonnement. Zelf bezit ik reeds een abonnement van tribune E. Ik zoek dus ook eentje van de A - F - G - K Gulle schenkers kunnen mij een PB doen om af te spreken THANKS DEN ONDERKROIPER Dan kan ik de "K" schrappen op de Mancolijst als ge één voor de K nog nie ebt wil ik et mijne geven ? _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Apr 2009, 23:07 |
|
|
Onderkroiper schreef: :banana: Ik heb gelukkig alle mails nog staan die ik ooit kreeg in verband met EXPO 90 en heb daar eens in gesnuisterd . Jawel ik had contact met een zeker Joeri op 18 december en deed hem zopas een mail. Nu afwachten op antwoord. De cirkel is bijna rond, met mijn zoektocht naar Eendracht tickets. Deze namiddag bij de Joeri geweest en toch nog zo een 30 tal tickets geruild . Ik mag nog enkele datums schrappen op de mancolijst. Verder ben ik nog in blijde verwachting van 65 scans van tickets welke ik een reeds andere exemplaar heb. Dus meestal van een andere tribune of jeugdticket. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 25 Apr 2009, 18:50 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Onderkroiper schreef: Vandaag naar Ciney geweest en treinreis was de moeite waard. Ik ruilde 48 tickets waarvan 3 van EA-Sofia // EA-AS Roma. Hierdoor bezit ik 7 verschillende tickets van de thuiswedstrijd tegen Sofia en reeds 8 verschillende thuis tegen AS Roma. De teller staat op 7 wat de uitwedstrijd in Rome betreft. Alleen de match in Sofia staat daar moederziel alleen met slechts 1 ticketje. Verder vele tickets gevonden van wedstrijden die ik reeds had had, doch uit het bezoekersvak dus andere kleuren en geuren . Nu begin ik het bos door de bomen te zien, en zal weldra op karton beginnen monteren. Heeft er iemand een goede tip voor aankoop FOTOHOEKJES ? Ik vind enkel dubbelkleefbare, maar wil de achterzijde sparen tijdens het monteren. Een ticket die vandaag héél welkom was, is er eentje van een oefenwedstrijd tegen Dynamo Tblissi van 22 02 1999. Reeds 10 jaar geleden. Sinds ik mijn zoektocht starte zo een 9 maand geleden, vind ik nog steeds puzzelstukjes om het compleet te maken. ![]() Bij ne fotograaf ?? |
| 25 Apr 2009, 19:04 |
|
|
zotvawies schreef: Onderkroiper schreef: Vandaag naar Ciney geweest en treinreis was de moeite waard. Ik ruilde 48 tickets waarvan 3 van EA-Sofia // EA-AS Roma. Hierdoor bezit ik 7 verschillende tickets van de thuiswedstrijd tegen Sofia en reeds 8 verschillende thuis tegen AS Roma. De teller staat op 7 wat de uitwedstrijd in Rome betreft. Alleen de match in Sofia staat daar moederziel alleen met slechts 1 ticketje. Verder vele tickets gevonden van wedstrijden die ik reeds had had, doch uit het bezoekersvak dus andere kleuren en geuren . Nu begin ik het bos door de bomen te zien, en zal weldra op karton beginnen monteren. Heeft er iemand een goede tip voor aankoop FOTOHOEKJES ? Ik vind enkel dubbelkleefbare, maar wil de achterzijde sparen tijdens het monteren. Een ticket die vandaag héél welkom was, is er eentje van een oefenwedstrijd tegen Dynamo Tblissi van 22 02 1999. Reeds 10 jaar geleden. Sinds ik mijn zoektocht starte zo een 9 maand geleden, vind ik nog steeds puzzelstukjes om het compleet te maken. ![]() Bij ne fotograaf ?? Bij Fotoland Jacques was het toch noppes !!!!!!!!!! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Apr 2009, 0:28 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Onderkroiper schreef: zotvawies schreef: Onderkroiper schreef: Vandaag naar Ciney geweest en treinreis was de moeite waard. Ik ruilde 48 tickets waarvan 3 van EA-Sofia // EA-AS Roma. Hierdoor bezit ik 7 verschillende tickets van de thuiswedstrijd tegen Sofia en reeds 8 verschillende thuis tegen AS Roma. De teller staat op 7 wat de uitwedstrijd in Rome betreft. Alleen de match in Sofia staat daar moederziel alleen met slechts 1 ticketje. Verder vele tickets gevonden van wedstrijden die ik reeds had had, doch uit het bezoekersvak dus andere kleuren en geuren . Nu begin ik het bos door de bomen te zien, en zal weldra op karton beginnen monteren. Heeft er iemand een goede tip voor aankoop FOTOHOEKJES ? Ik vind enkel dubbelkleefbare, maar wil de achterzijde sparen tijdens het monteren. Een ticket die vandaag héél welkom was, is er eentje van een oefenwedstrijd tegen Dynamo Tblissi van 22 02 1999. Reeds 10 jaar geleden. Sinds ik mijn zoektocht starte zo een 9 maand geleden, vind ik nog steeds puzzelstukjes om het compleet te maken. ![]() Bij ne fotograaf ?? Bij Fotoland Jacques was het toch noppes !!!!!!!!!! kunde zo van pritt nie van die klei dingen nemen ale da is nie echt klei, ma da is wel handig om foto's mee op te kleven en ge kunt da daar achteraf weer mooi afhalen (en zelfs hergebruiken) |
| 26 Apr 2009, 10:02 |
|
|
lot schreef: Onderkroiper schreef: zotvawies schreef: Bij ne fotograaf ?? Bij Fotoland Jacques was het toch noppes !!!!!!!!!! kunde zo van pritt nie van die klei dingen nemen ale da is nie echt klei, ma da is wel handig om foto's mee op te kleven en ge kunt da daar achteraf weer mooi afhalen (en zelfs hergebruiken) Bedankt voor de tip. Morgenvroeg moet ik pas om 11.00 beginnen met mijn werk, en ik ga in naar de winkelstraten in Aalst. Mijn probleem zal hopelijk snel opgelost zijn. Vele tickets die ik ruilde met verzamelaars, hebben reeds een beschadiging. Oorzaak ooit gekleefd geweest in plakalbum. Het zou spijtig zijn mijn mooie exemplaren te beschadigen. Vermits je zegt dat dit bestaat zal dat ook een oplossing kunnen zijn. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Apr 2009, 10:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
fotohoekjes is nu toch geen probleem? ... in de hema hebben ze dat, zelfs in de Aldi hadden ze er afgelopen week
|
| 26 Apr 2009, 10:33 |
|
|
the_red_ant69 schreef: fotohoekjes is nu toch geen probleem? ... in de hema hebben ze dat, zelfs in de Aldi hadden ze er afgelopen week Ben naar den Aldi geweest en het waren zelfkevers. Geen hoekjes !. 2000 stuks voor slechts een kleine 3 Euro. Maar morgen zal mijn probleem wel opgelost worden. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Apr 2009, 11:12 |
|
|
Wij hebben een jeudige supporter die ook start met het verzamelen van tickets.
Hij zoekt alle bestaande clubs waar ook ter wereld. Gelieve volgend seizoen je ticket NIET weg te gooien, maar aan deze jonge knaap te geven. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Apr 2009, 22:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
ik moest je bedanken voor tickets van mijn zoon
dank u |
| 28 Apr 2009, 17:53 |
|
|
ajaxboy schreef: ik moest je bedanken voor tickets van mijn zoon dank u Ik ken dat gevoel van iemand iets te krijgen. Deze avond samen met Hugo bij supporter Herman De Tant in Aspelare geweest. Hij schonk mij zijn abonnementen vanaf seizoen 1994 tot op heden. Daar deze van de K en J afkomstig zijn, had ik deze nog niet. Ook kregen wij unieke foto's van een stage in Tenerife anno 1996. Come and see Expo 90 ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 28 Apr 2009, 21:53 |
|
| Pagina 15 van 35 |
[ 512 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 35 Volgende |