|
|
| Pagina 85 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 83 84 85 86 87 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
ik vind het bij het haar getrokken om nu te gaan beweren dat we volgend jaar MOETEN overgaan.
zeer graag, versta me niet verkeerd, ik zou nogal een gat in de lucht springen; maar sommigen moet ook eens realistisch blijven he. volgend jaar extra veel ploegen, opnieuw een nieuwe kern voor ons (althans het geraamte): heel wat spelers die hun vertrouwen vanop nul moeten opbouwen, en die zelfs best een niveauke beter zullen moeten presteren, een sterk vernieuwde kern, die serieus kan tegenslaan of serieus kan verrassen in pos zin! maar helaas kunde niet op de feiten vooruit lopen. en ik blijf het herhalen: een heeeeeeel seizoen lang hoor je langs alle kanten: "dat ze die moreelsen van zottegem gingen halen, dàt zijn mannen die we nodig hebben..." awel we hebben ze nu, en 't is nog voor genenen goed blijkbaar, of we moeten er sceptisch naar kijken, waarom eigenlijk? omdat zij meekwamen met de trainer? ook enen die de meesten graag zagen komen... awel hij is hier nu ook. Geef deze spelers een eerlijke kans: niet iedereen zal hier "een van mieghemke" neerzetten zenne... ah ja... het is niet omdat wij met velen naar een match gaan kijken, dat dit rechtstreeks het spel beïnvloedt he, stilaan mag men dit gaan inzien... jammer mocht het de komende jaren niet lukken: maar dat is nu eenmaal de realiteit: dat je een promotie niet op bestelling krijgt. ge kunt er alleen maar op hopen en er op een positieve manier naartoe werken... stel dat we eens ijzersterk starten volgend jaar... dan is den trein toch vertrokken zeker? en dan zien we wel waar we uitkomen. uiteraard was het een rampjaar, maar op een bepaalde dag gaan we die bladzijde wel nekeer moeten omslaan zeker? het liefste vanal vandaag: want vandaag sluiten we dit rampseizoen volledig af! dat het maar rap 16.45 is... dan is het voor mijn part allemaal gepasseerd nog een persoonlijke mening ivm troch: ik ben normaal gezien echt geen voorstander om spelers terug te halen omdat het verwachtingspatroon dan veel en veel te hoog ligt voor die mannen; en omdat dit dan zelden een goeie zaak blijkt: voor troch wil ik graag een uitzondering maken: want hij heeft kwaliteiten die we echt nog nodig hebben in onze kern. |
| 03 Mei 2009, 9:49 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Wat de gebroeders Moreels betreft denk ik dat die heel goed zullen meevallen Brecht is een goede verdediger en heeft nog heel wat groeimarche het zelfde voor Wouter en kan zowel links of rechts alsook achter de spitsen uitgespeeld worden en is technisch zeer goed.
|
| 03 Mei 2009, 10:03 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Hugo schreef: Er mag gerust nog iets extra bijkomen, eventueel een naam waar men naar opkijkt, het extra geld dat ze hiervoor uitgeven zullen ze rap terugwinnen als ze de kop spelen in derde klasse. Ik hoop dat ze in ons bestuur iets nauwkeuriger omgaan met het opmaken en opvolgen van het budget dan zich te baseren op dergelijke logica (????). |
| 03 Mei 2009, 10:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Stijn schreef: Hugo schreef: Er mag gerust nog iets extra bijkomen, eventueel een naam waar men naar opkijkt, het extra geld dat ze hiervoor uitgeven zullen ze rap terugwinnen als ze de kop spelen in derde klasse. Ik hoop dat ze in ons bestuur iets nauwkeuriger omgaan met het opmaken en opvolgen van het budget dan zich te baseren op dergelijke logica (????). Tja, er zijn hier mensen die niks plezanter vinden dan failliet gaan... Als we nog eens failliet gaan dan is het provinciale, hé, mensen, als we nog terugkomen... |
| 03 Mei 2009, 10:16 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
salvador schreef: Stijn schreef: Hugo schreef: Er mag gerust nog iets extra bijkomen, eventueel een naam waar men naar opkijkt, het extra geld dat ze hiervoor uitgeven zullen ze rap terugwinnen als ze de kop spelen in derde klasse. Ik hoop dat ze in ons bestuur iets nauwkeuriger omgaan met het opmaken en opvolgen van het budget dan zich te baseren op dergelijke logica (????). Tja, er zijn hier mensen die niks plezanter vinden dan failliet gaan... Als we nog eens failliet gaan dan is het provinciale, hé, mensen, als we nog terugkomen... laat het bestuur maar doen, ik zie dat ze goe bezig zijn en ik kijk vol goede moed naar volgend seizoen toe! |
| 03 Mei 2009, 11:06 |
|
|
forumlegende
Stijn schreef: Hugo schreef: Er mag gerust nog iets extra bijkomen, eventueel een naam waar men naar opkijkt, het extra geld dat ze hiervoor uitgeven zullen ze rap terugwinnen als ze de kop spelen in derde klasse. Ik hoop dat ze in ons bestuur iets nauwkeuriger omgaan met het opmaken en opvolgen van het budget dan zich te baseren op dergelijke logica (????). Nog zo een kutseizoen in derde is wel goed of wat? |
| 03 Mei 2009, 11:18 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Jean schreef: Stijn schreef: Hugo schreef: Er mag gerust nog iets extra bijkomen, eventueel een naam waar men naar opkijkt, het extra geld dat ze hiervoor uitgeven zullen ze rap terugwinnen als ze de kop spelen in derde klasse. Ik hoop dat ze in ons bestuur iets nauwkeuriger omgaan met het opmaken en opvolgen van het budget dan zich te baseren op dergelijke logica (????). Nog zo een kutseizoen in derde is wel goed of wat? liever een kutseizoen als weeral failliet! |
| 03 Mei 2009, 11:26 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
iendracht mèn 2de vraa schreef: zwawi schreef: Ik heb gehoord dat er mensen van Aalst een speler van Kerksken gaan scouten zijn, meer bepaald Norbert Haba Kolie. http://www.fckerksken.be/node/859 Of het waar is, das natuurlijk nog iets anders. Ik heb al eens gezocht op internet en het zou een verdediger zijn,wat misschien wil zeggen dat ze diene Gaye van fcn niet aantrekken. de speler in kwestie is inderdaad ne verdediger van 25 uit guinee die door inter milaan is gevormd. heeft 16 wedstrijden voor inter B gespeeld samen met o.a. eliakwu, beati, andreolli,... eeft dan nog bij Canzese en Oggiono (of zoiets) gespeeld _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 03 Mei 2009, 11:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Jean schreef: Stijn schreef: Ik hoop dat ze in ons bestuur iets nauwkeuriger omgaan met het opmaken en opvolgen van het budget dan zich te baseren op dergelijke logica (????). Nog zo een kutseizoen in derde is wel goed of wat? Dit is nu de reden waarom de beste supporters niet noodzakelijk de beste bestuurders zijn... |
| 03 Mei 2009, 13:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Jean schreef: Stijn schreef: Hugo schreef: Er mag gerust nog iets extra bijkomen, eventueel een naam waar men naar opkijkt, het extra geld dat ze hiervoor uitgeven zullen ze rap terugwinnen als ze de kop spelen in derde klasse. Ik hoop dat ze in ons bestuur iets nauwkeuriger omgaan met het opmaken en opvolgen van het budget dan zich te baseren op dergelijke logica (????). Nog zo een kutseizoen in derde is wel goed of wat? Waar heb ik dat gezegd? |
| 03 Mei 2009, 13:42 |
|
|
kga hier wss wel wat wind mee doen waaien.
Maar wat vinden jullie ervan om Van Mieghem terug bij de A-kern te brengen? Je betaald hem zowieso. En met ewen en thomas erbij zou je dan over een zeer sterke as beschikken. En bovengenoemden zullen hem zeker wel in de hand houden. laat maar waaien ![]() |
| 03 Mei 2009, 13:48 |
|
|
Ancien
gerrad_de_kastaar schreef: kga hier wss wel wat wind mee doen waaien. Maar wat vinden jullie ervan om Van Mieghem terug bij de A-kern te brengen? Je betaald hem zowieso. En met ewen en thomas erbij zou je dan over een zeer sterke as beschikken. En bovengenoemden zullen hem zeker wel in de hand houden. laat maar waaien ![]() Het is een discussie die hier al een paar keer gevoerd is. Van Mieghem heeft echter al zeer veel kansen gehad bij EA, en er nog geen enkele benut. Dan zie ik geen enkele reden om een slechte speler terug in de A-kern te halen. Je neemt er enkel een groot risico mee, zowel sportief als qua sfeer in de groep. Een speler die trouwens weet dat hij volgend seizoen niet meer zal spelen, en ondanks dat niet echt blijk heeft van een andere club te zoeken... het mag nog omwille van financiële redenen zijn, ik stel mij ernstige vragen bij de motivatie van zo iemand. |
| 03 Mei 2009, 13:51 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Stijn schreef: gerrad_de_kastaar schreef: kga hier wss wel wat wind mee doen waaien. Maar wat vinden jullie ervan om Van Mieghem terug bij de A-kern te brengen? Je betaald hem zowieso. En met ewen en thomas erbij zou je dan over een zeer sterke as beschikken. En bovengenoemden zullen hem zeker wel in de hand houden. laat maar waaien ![]() Het is een discussie die hier al een paar keer gevoerd is. Van Mieghem heeft echter al zeer veel kansen gehad bij EA, en er nog geen enkele benut. Dan zie ik geen enkele reden om een slechte speler terug in de A-kern te halen. Je neemt er enkel een groot risico mee, zowel sportief als qua sfeer in de groep. Een speler die trouwens weet dat hij volgend seizoen niet meer zal spelen, en ondanks dat niet echt blijk heeft van een andere club te zoeken... het mag nog omwille van financiële redenen zijn, ik stel mij ernstige vragen bij de motivatie van zo iemand. ergens kan ik die redenering ergens verstaan, maar ze loopt op een bepaald moment mank. van mieghem is het schoolvoorbeeld van dé mislukte transfer... enen die komt teren op zijnen "naam" en hem zonder enig gevoel voor zelfrespect laat uitbetalen tot het einde van zijn contract. er zijn er velen die de eer aan zichzelf zouden houden als sportman... maar daarvoor moet je eerst zo'n eergevoel hebben, vrees ik. in ieder geval zijde dit soort geldwolven beter kwijt dan rijk, en idd dat laatste is nu net het probleem |
| 03 Mei 2009, 14:03 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Als dem dan toch blijft zouek hem in de voorbereiding toch nog is late probere ze, het kan alleen maar meevalle he. Wie weet komt hij in een half nieuwe ploeg wel tot zijn beste spel. Ge kunt maar probere !!!
![]() _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 03 Mei 2009, 14:17 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Olensen iendrachter schreef: Als dem dan toch blijft zouek hem in de voorbereiding toch nog is late probere ze, het kan alleen maar meevalle he. Wie weet komt hij in een half nieuwe ploeg wel tot zijn beste spel. Ge kunt maar probere !!! ![]() vind ik ook |
| 03 Mei 2009, 15:25 |
|
| Pagina 85 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 83 84 85 86 87 … 280 Volgende |