Transfers 2009-2010 - Pagina 86 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 84 85 86 87 88 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Het seizoen zit er op. Ik ga genieten van de rust en mijn pen scherpen voor het volgend seizoen. Îk geef iedereen die blijft of nieuw is het voordeel van de twijfel.

Ik begin zo stilaan mijn buik vol te krijgen van de negatieve sfeer die hier heerst. Spelers als minderwaardig beschouwen voor ze één minuut voor EA gespeeld hebben... Het begrip "supporter" is blijkbaar aan een nieuwe omschrijving toe.

03 Mei 2009, 16:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Prodialoog schreef:
Het seizoen zit er op. Ik ga genieten van de rust en mijn pen scherpen voor het volgend seizoen. Îk geef iedereen die blijft of nieuw is het voordeel van de twijfel.

Ik begin zo stilaan mijn buik vol te krijgen van de negatieve sfeer die hier heerst. Spelers als minderwaardig beschouwen voor ze één minuut voor EA gespeeld hebben... Het begrip "supporter" is blijkbaar aan een nieuwe omschrijving toe.

Heb je dat nu pas door :hmm: hier op het forum zitten toch onze beste scouts en top trainers.
Het zal nooit anders zijn op den iendracht,hier maken sommige al spelers gelijk met de grond voor ze nog hun kousen moeten aandoen,wat ik mij ook afvraag waar blijf Troch :wadde: die had hier volgens onze scouts al weken getekend.

03 Mei 2009, 16:56
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bakkie schreef:
Wat ik mij ook afvraag waar blijf Troch :wadde: die had hier volgens onze scouts al weken getekend.

Er is hier, dacht ik, weken geleden gezegd dat Roeselare eventueel nog geïnteresseerd is in Troch als ze volgend seizoen in tweede zouden spelen. Voor zover ik weet, bestaat over dat laatste nog steeds geen duidelijkheid ...

03 Mei 2009, 17:15

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Iendracht02 schreef:
Bakkie schreef:
Wat ik mij ook afvraag waar blijf Troch :wadde: die had hier volgens onze scouts al weken getekend.

Er is hier, dacht ik, weken geleden gezegd dat Roeselare eventueel nog geïnteresseerd is in Troch als ze volgend seizoen in tweede zouden spelen. Voor zover ik weet, bestaat over dat laatste nog steeds geen duidelijkheid ...

Dan moet je de topic transfers 2009-2010 eens goed doornemen,er was zelfs iemand die zei dat de trainer gezegd had dat hij deze week ging tekenen,als je nog moet wachten tot roeselare zeker is van het behoud in eerste,stel dat ze de eindronde nog moeten spelen,dan ben je volgens mij goed bezig,je weet toch wanneer de eindronde gedaan is en als ze dan toch nog zakken naar tweede,dan moet je ergens weer een witte merel gaan zoeken,want zoals iedereen weet,zijn dan de goede spelers al elders onder contract.
Ze kunnen dan naar Oudenaarde gaan om te zien of Franck niet wil terug keren.

03 Mei 2009, 17:26
Freak

Leeftijd: 45
gerrad_de_kastaar schreef:
kga hier wss wel wat wind mee doen waaien.

Maar wat vinden jullie ervan om Van Mieghem terug bij de A-kern te brengen?
Je betaald hem zowieso. En met ewen en thomas erbij zou je dan over een
zeer sterke as beschikken. En bovengenoemden zullen hem zeker wel in de hand houden.

laat maar waaien :D

ik heb zo een vermoeden wie je bent...

Van Mieghem laat zich door niemand de les spellen en die lacht ewen vierkant uit.

iemand eerst zes maanden bij de scholieren stallen om hem vervolgens terug bij de A-kern te halen is een gebrek aan visie...

Die discussie is hier meermaals gevoerd en is zinloos eerlijk gezegd.

Dat ze eerst eens werk maken van versterkingen, of moet de terugkeer van Van Mieghem even eerst gepolst en gepost worden op dit forum om te zien hoe het merendeel van de supporters hier over denkt...

als ze van mieghem terug bij A kern nemen, wil dat ook zeggen dat ze andere spelers niet kunnen overtuigen om naar onze club te komen...

ik heb zo de indruk dat "ze" denken dat iedereen staat te springen om naar E.Aalst te komen... en dat is gewoon niet het geval, hoe jammer dat ook is!!

03 Mei 2009, 18:35
Ancien

Stijn schreef:

Een speler die trouwens weet dat hij volgend seizoen niet meer zal spelen, en ondanks dat niet echt blijk heeft van een andere club te zoeken... het mag nog omwille van financiële redenen zijn, ik stel mij ernstige vragen bij de motivatie van zo iemand.

Eigenaardig genoeg bleek in het begin van het seizoen Van Mieghem net wel heel graag gezien in de ploeg omdat hij de enige was die wat voor plezier zorgde op training...

En zijn motivatie? Kijk hé, als een werkgever mij een contract voor 5 jaar aanbiedt waarvan uw ogen beginnen te duizelen als ge het bedrag ziet, da zou je een ezel zijn om dat niet te tekenen. Er zijn Rode Duivels geweest die quasi hetzelfde deden door bijvoorbeeld naar Qatar te gaan spelen zoals Mpenza.

Wat moet hij doen? De eer aan zichzelf houden en voor minder dan de helft van het bedrag dat hij hier opraapt, een anoniem ploegsken gaan zoeken? Dan zet hij zichzelf in de zak en zo dom is hij niet. In zo'n gevallen moet je niet de speler met de vinger wijzen (ik denk niet dat hij nog zijn carrière zou kunnen herlanceren en voor de Rode Duivels kwam hij toch ni echt meer in aanmerking hé) maar degene die het contract hebben opgesteld. Trouwens, mocht Van Mieghem wel een goed jaar gehad hebben en het tweede jaar minder, dan zou er gewoon een nieuwe situatie Arnold gecreëerd zijn. Die kreeg ook een schoon contract voor 3 jaar en plots was hij ook te slecht en veeeeel te duur. Spelers stellen de contracten ni op, clubs wel... Zoek daar de schuldigen...

03 Mei 2009, 18:36
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
DT schreef:

Wat moet hij doen? De eer aan zichzelf houden en voor minder dan de helft van het bedrag dat hij hier opraapt, een anoniem ploegsken gaan zoeken? Dan zet hij zichzelf in de zak en zo dom is hij niet.

Wat hij moet doen? Dat lijkt mij toch niet zo moeilijk?
wat zovele andere normale mensen in zijn plaats wel zouden doen.
Met de club gaan praten, onderhandelen, ... en een andere club zoeken. Een soort van regeling treffen dat elk 50% betaalt. EA content, Alainken content, en de nieuwe club content.
Wat denk je hiervan?
Het feit dat hij deze stap niet zet daar kan je één zaak uit concluderen : hij zit meer dan terecht bij het reservenelftal.

03 Mei 2009, 18:45
Freak

Stijn schreef:
DT schreef:

Wat moet hij doen? De eer aan zichzelf houden en voor minder dan de helft van het bedrag dat hij hier opraapt, een anoniem ploegsken gaan zoeken? Dan zet hij zichzelf in de zak en zo dom is hij niet.

Wat hij moet doen? Dat lijkt mij toch niet zo moeilijk?
wat zovele andere normale mensen in zijn plaats wel zouden doen.
Met de club gaan praten, onderhandelen, ... en een andere club zoeken. Een soort van regeling treffen dat elk 50% betaalt. EA content, Alainken content, en de nieuwe club content.
Wat denk je hiervan?
Het feit dat hij deze stap niet zet daar kan je één zaak uit concluderen : hij zit meer dan terecht bij het reservenelftal.

elk 50% betalen, leg mij dat eens uit??? want ik begrijp dat niet...

03 Mei 2009, 18:50
Ancien

Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: [email protected]
stel dat hij bij een nieuwe club in vierde maar 40% kan verdienen van wat hij hier verdient... dan kan hij mss met EA onderhandelingen voeren dat zij hem de resterende 60% blijven uitbetalen, of in één som, of weet ik veel hoe.
Ik ben geen kenner in al die onderhandelingstechnieken, maar ik weet wel dat als hij een oplossing wil zonder veel financieel verlies, dat daar een oplossing voor te bewerkstelligen valt. Het mag desnoods nog met een kleinigheid verlies zijn, als hij daarmee terug zou kunnen spelen...

03 Mei 2009, 18:53
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
DT, beste post ooit op dit forum :)

03 Mei 2009, 18:56

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Allé, met Steurs zijn gedoe ligt de weg voor Claessens volledig open zeker? ;)

Dugardeyn, Verbist en Arnold nog zeker hierachter ?

03 Mei 2009, 20:28
Freak

Bram schreef:
Allé, met Steurs zijn gedoe ligt de weg voor Claessens volledig open zeker? ;)

Dugardeyn, Verbist en Arnold nog zeker hierachter ?

ik vraag het eens na... :EA:

03 Mei 2009, 20:38
Ancien

Leeftijd: 47
Haal er nog een stuk of twee uit Peruwelz! Ze kunnen carpoolen!

03 Mei 2009, 21:05
Ancien

Stijn schreef:
stel dat hij bij een nieuwe club in vierde maar 40% kan verdienen van wat hij hier verdient... dan kan hij mss met EA onderhandelingen voeren dat zij hem de resterende 60% blijven uitbetalen, of in één som, of weet ik veel hoe.
Ik ben geen kenner in al die onderhandelingstechnieken, maar ik weet wel dat als hij een oplossing wil zonder veel financieel verlies, dat daar een oplossing voor te bewerkstelligen valt. Het mag desnoods nog met een kleinigheid verlies zijn, als hij daarmee terug zou kunnen spelen...

Die regeling toepassen op een dik contract dat, op dit moment, nog voor 4 jaar doorloopt terwijl het overal crisis is? Ik peis het ni. Trouwens, nogmaals, wij zitten hier allemaal om de goeie kant voor de ploeg te vinden, maar den Alain diene moet maar enkel en alleen aan zijne portemonnee peizen zenne. En wat moet hij doen om zijn pre te trekken? Opdagen op training twee a drie keer in de week en als het echt moet nog eens een reservematchke spelen (wat eigenlijk niet verplicht is omdat de spelers dat bij Aalst sowieso onbezoldigd doen, als enige in derde klasse A). Pakt - heel ruim gezien - 10u "werken" op een week, dat zijn er veertig per maand aan het bedrag dat hij hier opstrijkt. Dat zijn, naar verhouding, Cristiano Ronaldo en Kaka toestanden in het klein jong, ni meer ni minder...

En jij denkt dat Van Mieghem eerst de moeite gaat doen om te heronderhandelen, dat luizenleventje opzij te zetten, een krabbersploeg lager te gaan opzoeken EN daar week na week te moeten presteren... Nog eens - Alain is ni zo ne grote ezel dan degenen die zijn contract heeft opgemaakt zenne... En moet je hem ongelijk geven??? Het bedrag dat hij hier opraapt per maand, kan hij zelfs ni halen als hij full time gaat werken + in lagere gaat shotten... En HIJ zou de geste moeten doen??? Dream on... Diene gast is er 28 en heeft de laatste vier seizoenen hoop en al veertig matchen met inzet gespeeld... ik peis ni dat er dan echt veel ploegen op hem zitten te wachten zenne... Blunder van de mannen die er ondertussen ni meer zijn, maar een die zich nog 4 jaar gaat laten voelen... Gegokt en verloren, zoals met nagenoeg alle transfers dit seizoen...

Gisteren zelfs De Groote zijn beste match voor den Iendracht zien spelen - ni datem goed was, maar trapt wel een bal op de lat, wint 2 duels op het middenveld en geeft twee goei voorzetten op 90 minuten! Ge ziet, het zat er toch in hé :D

04 Mei 2009, 11:34
Nationale Ploeg

DT schreef:
Stijn schreef:

Die regeling toepassen op een dik contract dat, op dit moment, nog voor 4 jaar doorloopt terwijl het overal crisis is? Ik peis het ni. Trouwens, nogmaals, wij zitten hier allemaal om de goeie kant voor de ploeg te vinden, maar den Alain diene moet maar enkel en alleen aan zijne portemonnee peizen zenne. En wat moet hij doen om zijn pre te trekken? Opdagen op training twee a drie keer in de week en als het echt moet nog eens een reservematchke spelen (wat eigenlijk niet verplicht is omdat de spelers dat bij Aalst sowieso onbezoldigd doen, als enige in derde klasse A). Pakt - heel ruim gezien - 10u "werken" op een week, dat zijn er veertig per maand aan het bedrag dat hij hier opstrijkt. Dat zijn, naar verhouding, Cristiano Ronaldo en Kaka toestanden in het klein jong, ni meer ni minder...

En jij denkt dat Van Mieghem eerst de moeite gaat doen om te heronderhandelen, dat luizenleventje opzij te zetten, een krabbersploeg lager te gaan opzoeken EN daar week na week te moeten presteren... Nog eens - Alain is ni zo ne grote ezel dan degenen die zijn contract heeft opgemaakt zenne... En moet je hem ongelijk geven??? Het bedrag dat hij hier opraapt per maand, kan hij zelfs ni halen als hij full time gaat werken + in lagere gaat shotten... En HIJ zou de geste moeten doen??? Dream on... Diene gast is er 28 en heeft de laatste vier seizoenen hoop en al veertig matchen met inzet gespeeld... ik peis ni dat er dan echt veel ploegen op hem zitten te wachten zenne... Blunder van de mannen die er ondertussen ni meer zijn, maar een die zich nog 4 jaar gaat laten voelen... Gegokt en verloren, zoals met nagenoeg alle transfers dit seizoen...

Gisteren zelfs De Groote zijn beste match voor den Iendracht zien spelen - ni datem goed was, maar trapt wel een bal op de lat, wint 2 duels op het middenveld en geeft twee goei voorzetten op 90 minuten! Ge ziet, het zat er toch in hé :D

Zonder 'diejen ezel' konde nu wel naar AA Gent gaan kijken.

04 Mei 2009, 11:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 84 85 86 87 88 280