|
|
| Pagina 32 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
|
Bartos schreef: Herman Stijlemans zegt vandaag in het Nieuwsblad dat hij een zuinig beleid wou voeren, maar dat de mannen van FC Denderleeuw daar niet mee akkoord gingen en dat er veel verkwisting was. Enfin ja, de waarheid zal sowieso wel ergens tussen die van Denderleeuw en Denderhoutem in liggen zeker. Bovendien zou Stijlemans ook lijnrecht tegenover trainer Vandevelde gestaan hebben, terwijl De Doncker die wel nog door dik en dun steunde. Die wordt in de media, in bestuurskringen en onder de sups (ja, zelfs bij die van ATOM) beschouwd als de grote boosdoener. Een hypocriete manipulator die er enkel op uit was om z'n eigen zakken te vullen. En die komt dan eventjes met modder gooien, die sul wou op korte termijn met Aalst fusioneren en op Aalst komen spelen. Dus pas maar op, want als ge ATOM binnenpakt, pakt ge hem mee binnen. |
| 21 Nov 2005, 10:56 |
|
|
Rendac-supporter
poipeplekker schreef: Bartos schreef: Alleszins nogmaals, als ze van onze naam en kleuren afblijven, zijn die mannen van Atom meer dan welkom wat mij betreft hoor. Liever dat een competent iemand alles voor het zeggen heeft dan een incompetent iemand hé. Ik hoop dat je zo naïf niet bent om dat te geloven. Als ge liever hebt dat alles in handen komt van het voormalige Denderhoutem, be my guest! Als ge zijn geld wil, zult ge al de rest er mogen bijpakken :wink: Samenwerken met Lebeke-Aalst is idd ook een mogelijkheid, hun terreinen aan den Deysel liggen er immers ook nog en voor de Liëbeek zou dat ideaal zijn. En bovendien krijgen ze bij ATOM een surrogaat voor hun ploegje, dat ze weer als eenmanszaak kunnen besturen. Ik denk trouwens hetzelfde als poip. Als je de atom-clan wil voor zen geld zal je er de rest moeten bijnemen.Da hebben wij hier al goed ondervonden? Ze reageerden al lastig dat vele ex-FCD sups nog met een blauw-zwarte sjaal rondliepen ipv van de nieuwe sjaal met rood in. |
| 21 Nov 2005, 10:57 |
|
|
|
Enfin,
het enige dat ik hoop, is dat het op bestuurlijk vlak bij ons zo snel mogelijk wordt uitgeklaard, zodat er een goede basis komt om verder op te bouwen. Dit seizoen rustig uitspelen en eventueel nog iets meegraaien indien mogelijk (wat niet hoeft voor mij), volgend seizoen op een gezonde basis herbeginnen in 3de. En eerlijk gezegd, wat er in de rest van de Denderstreek zal gebeuren, kan me geen barst schelen. FCD is weer FCD, de naam en de kleuren komen op termijn wel weer terug. Al vind ik het persoonlijk wel erg jammer voor de DDH-sups die nu met lege handen achterblijven, al kan er volgend seizoen in den Deysel natuurlijk weer voetbal te zien zijn. |
| 21 Nov 2005, 11:05 |
|
|
|
Ne mens zou begot nog vergeten dat het volgende week derby is...
![]() |
| 21 Nov 2005, 11:15 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
poipeplekker schreef: Ne mens zou begot nog vergeten dat het volgende week derby is... ![]() Inderdaad, we hebben allebei al zoveel aan onze kop ivm onze eigen ploeg dat we dienen derby al bijna zouden vergeten, laat staan dat er al zoiets als derbykoorts zou aanwezig zijn. |
| 21 Nov 2005, 11:21 |
|
|
forumlegende
Och, van diejen derby ligt ondertussen niemand nog wakker denk ik. Gewoon weer een zoveelste nederlaag in een kil stadion...
Aan de mannen van Denderleeuw : probeer zo vroeg mogelijk te scoren want tegen den tweede helft zal 't ver donker zen en de lichten opleggen kan der nimeer vanaf hier! ![]() |
| 21 Nov 2005, 11:27 |
|
|
|
tympanum2 schreef: Och, van diejen derby ligt ondertussen niemand nog wakker denk ik. Gewoon weer een zoveelste nederlaag in een kil stadion... Aan de mannen van Denderleeuw : probeer zo vroeg mogelijk te scoren want tegen den tweede helft zal 't ver donker zen en de lichten opleggen kan der nimeer vanaf hier! ![]() Ik peis dat dat geen kwestie is van niet willen opzetten, maar eerder van niet mogen (waren er geen problemen met de lichtsterkte?) Het stadion zal niet kil zijn, wij maken er alvast een leuke en sfeervolle dag van, van 's morgens vroeg. |
| 21 Nov 2005, 11:45 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
poipeplekker schreef: Ik peis dat dat geen kwestie is van niet willen opzetten, maar eerder van niet mogen (waren er geen problemen met de lichtsterkte?) Volgens mij was dat een voorwaarde in onze licentie voor tweede klasse, maar mogen we in derde wel met onze lichten spelen. Het zijn toch dezelfde lichten waarmee we in eerste nog 's avonds gespeeld hebben, da zal dus wel genoeg zijn voor tegen de schemering de lichten op te zetten zeker. |
| 21 Nov 2005, 12:09 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2005, 16:34 Berichten: 36 |
piwi from FCD schreef: poipeplekker schreef: Bartos schreef: Alleszins nogmaals, als ze van onze naam en kleuren afblijven, zijn die mannen van Atom meer dan welkom wat mij betreft hoor. Liever dat een competent iemand alles voor het zeggen heeft dan een incompetent iemand hé. Ik hoop dat je zo naïf niet bent om dat te geloven. Als ge liever hebt dat alles in handen komt van het voormalige Denderhoutem, be my guest! Als ge zijn geld wil, zult ge al de rest er mogen bijpakken :wink: Samenwerken met Lebeke-Aalst is idd ook een mogelijkheid, hun terreinen aan den Deysel liggen er immers ook nog en voor de Liëbeek zou dat ideaal zijn. En bovendien krijgen ze bij ATOM een surrogaat voor hun ploegje, dat ze weer als eenmanszaak kunnen besturen. Ik denk trouwens hetzelfde als poip. Als je de atom-clan wil voor zen geld zal je er de rest moeten bijnemen.Da hebben wij hier al goed ondervonden? Ze reageerden al lastig dat vele ex-FCD sups nog met een blauw-zwarte sjaal rondliepen ipv van de nieuwe sjaal met rood in. Das is ook just. |
| 21 Nov 2005, 12:13 |
|
|
|
En daar hebben wij nu es dik ons gat aan geveegd! :grijns:
Ge ziet dat de druk van de supporters toch nog iets uitdoet. |
| 21 Nov 2005, 12:29 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
poipeplekker schreef: En daar hebben wij nu es dik ons gat aan geveegd! Ge ziet dat de druk van de supporters toch nog iets uitdoet. Waaw, je eigen kleuren dragen?? da's uniek jong. Die Rendacboys zijn niet te stoppen. :lachen: _________________ www.spionkoplede.com |
| 21 Nov 2005, 13:01 |
|
|
|
Mariner schreef: Waaw, je eigen kleuren dragen?? da's uniek jong. Die Rendacboys zijn niet te stoppen. ![]() Binnenkort lopen jullie met een rood-zwarte sjaal rond jullie nek...moehahahahhaahha
Ik moest van Persoons zeggen dat hij er met zijn "mismeesterde muttekesknienen" 2 gaat binnenstampen tegen jullie. :grijns: |
| 21 Nov 2005, 13:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Zolang als hij daarna de supporters van EA niet komt provoceren is dat zijn goed recht (zijn job zelfs)
In het andere geval kan hij nog eens twee stampen op zijn neuzeke verwachten :grijns: _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 21 Nov 2005, 13:13 |
|
|
|
Casual1919 schreef: Zolang als hij daarna de supporters van EA niet komt provoceren is dat zijn goed recht (zijn job zelfs) In het andere geval kan hij nog eens twee stampen op zijn neuzeke verwachten ![]() Ambiance!!! :dans: :dans: :dans: |
| 21 Nov 2005, 13:13 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2005, 16:34 Berichten: 36 |
poipeplekker schreef: Mariner schreef: Waaw, je eigen kleuren dragen?? da's uniek jong. Die Rendacboys zijn niet te stoppen. ![]() Binnenkort lopen jullie met een rood-zwarte sjaal rond jullie nek...moehahahahhaahha ![]() Ik moest van Persoons zeggen dat hij er met zijn "mismeesterde muttekesknienen" 2 gaat binnenstampen tegen jullie. ![]() Niet te rap roepen, ze kunnen er in blessuretijd de gelijkmaker binnenstampen. 2-2 |
| 21 Nov 2005, 13:14 |
|
| Pagina 32 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 30 31 32 33 34 … 103 Volgende |