Transfers 2009-2010 - Pagina 87 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 85 86 87 88 89 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers 2009-2010
AlostanA schreef:

Zonder 'diejen ezel' konde nu wel naar AA Gent gaan kijken.

Nope want Gent was sowieso ni te vinden voor dat idee. Maar met die uitspraak geef jij dus wel aan dat het enkel GDR was die het contract opstelde, iets wat ik niet zo schreef want ik heb geen idee wie de contracten opstelde/opstelt. Maar dat het ni slim was, dat ziet het kleinste kind toch zeker of ni? Ne speler van 28 jaar voor 5 jaar vastleggen, maar uw jonge talenten eerst zonder contract laten spelen en dan, initieel, maar een contract geven tot eind van het seizoen... Logica zeker?

Trouwens - als er in derde al met dergelijke dikke contracten werd gesmeten, dan waren we alvast niet goed bezig om op lange termijn zelfstandig te kunnen blijven functioneren... Maar ja, dat mag ni gezegd worden zeker? Dan was het misschien ni Gent, maar Dender geweest...

04 Mei 2009, 12:07
forumlegende

Het is weer akelig stil rond de transfers.

Met de jongens die er nu zijn zal het niet lukken ...

05 Mei 2009, 9:36
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Dani schreef:

Men is nog bezig met een polyvalente centrale verdediger, een centrale middenvelder en nen 10
Hopelijk tekenen Marijn en Steven vandaag bij.

05 Mei 2009, 9:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Steurs vandaag bijtekenen?

Artikel uit HNB (belangrijkste stuk):
Jij kreeg de Gouden Schoen van de supporters, een troost na een draak van een seizoen van de ploeg?

'Ik zette steeds mijn beste beentje voor maar was toch compleet verrast. Ik dacht eerder dat Ken Van Damme of Michael Seminck met de hoogste eer zouden gaan lopen en dank de supporters voor het gestelde vertrouwen. Ik dank de supporters voor het gestelde vertrouwen en de steun. Een Gouden Schoen krijg je toch niet vaak in een carrière en die verdien je ook voor het leven. De club koesterde hoge verwachtingen en die werden helaas niet ingelost. De ambitie blijft groot en hopelijk lukt het volgend seizoen wel. Behalve Thomas Troch ken ik niemand van de geopperde nieuwkomers. Zelf tekende ik trouwens nog niet bij en zit ik deze week niet rond de tafel.'

Jij bent de ontdekking van de opgestapte manager Geert De Ridder. Schrok je van de bestuurswissel?

'Ik kon het inderdaad goed stellen met Geert De Ridder. Hij was altijd beschikbaar voor de spelers en na de wedstrijd kon je steeds bij hem terecht voor een babbel. Het is jammer dat het hem zo verging, maar het nieuwe bestuur zal het ook wel klaren. In het voetbal is er nu eenmaal sprake van een groot verloop en dat geldt zowel voor managers, trainers als spelers. Bij Geel versleet ik vorig jaar drie trainers en ook bij Aalst ben ik intussen aan de derde oefenmeester toe. Zelf voel ik me kiplekker in Aalst, maar ik moet stilaan mijn diploma Opvoedkunde behalen zodat ik aan de slag kan in de Jeugd- en Gehandicaptenzorg. Ik loop school in Mol waar ik ook nog steeds woon en dat betekende dit seizoen voor elke training een autorit van anderhalf uur enkele rit. Ik had het er graag voor over, want ik leerde een mooie club kennen met formidabele supporters, maar de combinatie tussen de studies, de verre afstand en het voetbal is niet evident.'

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

05 Mei 2009, 10:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Titus schreef:
Steurs vandaag bijtekenen?

Artikel uit HNB (belangrijkste stuk):
Jij kreeg de Gouden Schoen van de supporters, een troost na een draak van een seizoen van de ploeg?

'Ik zette steeds mijn beste beentje voor maar was toch compleet verrast. Ik dacht eerder dat Ken Van Damme of Michael Seminck met de hoogste eer zouden gaan lopen en dank de supporters voor het gestelde vertrouwen. Ik dank de supporters voor het gestelde vertrouwen en de steun. Een Gouden Schoen krijg je toch niet vaak in een carrière en die verdien je ook voor het leven. De club koesterde hoge verwachtingen en die werden helaas niet ingelost. De ambitie blijft groot en hopelijk lukt het volgend seizoen wel. Behalve Thomas Troch ken ik niemand van de geopperde nieuwkomers. Zelf tekende ik trouwens nog niet bij en zit ik deze week niet rond de tafel.'

Jij bent de ontdekking van de opgestapte manager Geert De Ridder. Schrok je van de bestuurswissel?

'Ik kon het inderdaad goed stellen met Geert De Ridder. Hij was altijd beschikbaar voor de spelers en na de wedstrijd kon je steeds bij hem terecht voor een babbel. Het is jammer dat het hem zo verging, maar het nieuwe bestuur zal het ook wel klaren. In het voetbal is er nu eenmaal sprake van een groot verloop en dat geldt zowel voor managers, trainers als spelers. Bij Geel versleet ik vorig jaar drie trainers en ook bij Aalst ben ik intussen aan de derde oefenmeester toe. Zelf voel ik me kiplekker in Aalst, maar ik moet stilaan mijn diploma Opvoedkunde behalen zodat ik aan de slag kan in de Jeugd- en Gehandicaptenzorg. Ik loop school in Mol waar ik ook nog steeds woon en dat betekende dit seizoen voor elke training een autorit van anderhalf uur enkele rit. Ik had het er graag voor over, want ik leerde een mooie club kennen met formidabele supporters, maar de combinatie tussen de studies, de verre afstand en het voetbal is niet evident.'

Ze hebben in ieder geval deze avond nog training en onze sportieve verantwoordelijken zullen daar ook wel rondlopen. Ik vermoed dat ze nog wel nen babbel zullen hebben.

05 Mei 2009, 10:16
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
panoleon schreef:
Dani schreef:

Men is nog bezig met een polyvalente centrale verdediger, een centrale middenvelder en nen 10

Er was toch ook eens sprake van een snelle spits?

05 Mei 2009, 10:19
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Smetje schreef:
panoleon schreef:
Dani schreef:

Er was toch ook eens sprake van een snelle spits?

Awel, ze zochten nog naar ne kopbalsterke spits, ne snelle spits en ne spits die een goal kon maken en ze hebben met Depoitre ene gehaald die over al die kwaliteiten beschikt, als da gene goeien deal is :D .

05 Mei 2009, 10:21

Bericht Waalse spits !!
Als ik jullie forum hier een beetje doorlees dan ben ik onsteld door het anti-waals gevoel dat jullie allemaal hebben als supporters. Mag ik jullie erop wijzen dat jullie vanaf volgend seizoen een keigoede spits zullen hebben MAAR die Waals is !

Hoe gaan jullie dat oplossen ? Al jullie anti-waalse leuzen veranderen ?

Hou me op de hoogte ! In ieder geval heb je er alle voordeel bij om die Depoitre goed te steunen want hij kan jullie enkele overwinningen geven zenne !!!

05 Mei 2009, 12:25
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Citeer:
Ruud Limpens ruilt Eendracht Aalst voor reeksgenoot KSV Zottegem. Ruud Limpens is na Kenn Van Lijsebeth van FCV Dender al de tweede belofte die het Pierre Cornelisstadion verlaat. De middenvelder vindt in Zottegem vader Luc terug aan het trainersroer. Eendracht is intussen bijna rond met zijn huiswerk. Aalst hoopt dat de besprekingen met doelman Steven Van Steenberghe en Marijn Steurs eerstdaags afgerond worden. Van Steenberghe start dan als eerste doelman terwijl de aangetrokken Van De Noortgate als doublure de voorbereiding aanvat. (RWD)

Bron: Nieuwsblad.be

:? . Met wat er nu al is voor volgend seizoen gaan we er niet komen (tenzij er al getekend hebben die nog geheim moeten blijven).

05 Mei 2009, 12:27
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 40
WLM: [email protected]
Bericht Re: Waalse spits !!
FanDepoitre schreef:
Als ik jullie forum hier een beetje doorlees dan ben ik onsteld door het anti-waals gevoel dat jullie allemaal hebben als supporters. Mag ik jullie erop wijzen dat jullie vanaf volgend seizoen een keigoede spits zullen hebben MAAR die Waals is !

Hou me op de hoogte ! In ieder geval heb je er alle voordeel bij om die Depoitre goed te steunen want hij kan jullie enkele overwinningen geven zenne !!!

Goh ja, die jongen werkt... dus daar hebben we niet veel tegen... :hmm:

Nogal zielig om hiervoor een topic te openen... als je zo'n dingen al niet kunt plaatsen

05 Mei 2009, 12:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Gaskonijn schreef:
FanDepoitre schreef:

Goh ja, die jongen werkt... dus daar hebben we niet veel tegen... :hmm:

Nogal zielig om hiervoor een topic te openen... als je zo'n dingen al niet kunt plaatsen

ik heb ook niks tegen Walen die werken :lol:

ik zou zeggen, sluit dienen topic van die kreft

05 Mei 2009, 13:54
Nationale Ploeg

Zo veel anti-Waalse leuzen hebben wij toch ni?

Weer een nieuw account dat zich wat interessant wil maken. Als Depoitre goed speelt, zal hij van het publiek niks dan positieve dingen terugrkijgen, of hij nu een Vlaming, Waal, of Kameroener is.

05 Mei 2009, 14:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Ik heb gewoon niks tegen Walen.

05 Mei 2009, 14:37
Vaste Waarde

Steurs zou zelf zijn ontslag via een aangetekende brief bevestigd hebben. :cry:

05 Mei 2009, 15:26
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
FanDepoitre schreef:

t is u blijkbaar nog nie opgevallen da hier op ea uw afkomst geen enkele zak uitmaakt,iedereen da hier heeft gespeeld of zal komen spelen zal evenveel gesteund worden - zolang hij maar zijn truitje nat maakt teminste- door iedere ea supporter......en stopt eens me alles en iedereen in e vaksken te steken jongen....iedereen mag zijn wie hij wil en denken wat hij wil...wie is hier eigenlijk den onverdraagzamen?denk er eens over na...

05 Mei 2009, 15:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 85 86 87 88 89 280