|
|
| Pagina 504 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 502 503 504 505 506 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Stijn schreef: rellen in provinciale... in plaats van de bal sportief terug te spelen, toch maar voor de goal gaan... http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... re_zoersel Ja om van te Brave supporters in Zoersel _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Mei 2009, 0:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Stijn schreef: rellen in provinciale... in plaats van de bal sportief terug te spelen, toch maar voor de goal gaan... http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... re_zoersel rellen?? |
| 05 Mei 2009, 13:18 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
belgianiron schreef: Stijn schreef: rellen in provinciale... in plaats van de bal sportief terug te spelen, toch maar voor de goal gaan... http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... re_zoersel rellen?? Ze hebben toch zes of zeven combi's vandoen gehad om die mannen van Katelijne daar veilig weg te krijgen. |
| 05 Mei 2009, 13:21 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Bartos schreef: belgianiron schreef: Stijn schreef: rellen in provinciale... in plaats van de bal sportief terug te spelen, toch maar voor de goal gaan... http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... re_zoersel rellen?? Ze hebben toch zes of zeven combi's vandoen gehad om die mannen van Katelijne daar veilig weg te krijgen. Men zit nu wel volop op die doelpuntenmaker te kakken maar de reactie van zijn trainer en ploegmaats is minstens even schandalig.Als ik in die ploeg stond had ik er desnoods enen in mijn eigen goal gesjot nadien. |
| 05 Mei 2009, 18:20 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
chunga schreef: Bartos schreef: belgianiron schreef: rellen?? Ze hebben toch zes of zeven combi's vandoen gehad om die mannen van Katelijne daar veilig weg te krijgen. Men zit nu wel volop op die doelpuntenmaker te kakken maar de reactie van zijn trainer en ploegmaats is minstens even schandalig.Als ik in die ploeg stond had ik er desnoods enen in mijn eigen goal gesjot nadien. Dat hangt natuurlijk af van de omstandigheden. Ik heb gelezen dat de tegenstander al een ganse match tijd aan het rekken was en komedie aan het spelen was. Als dit klopt, vind ik dat hij zeker recht heeft om te scoren. Wij hebben ook al matchen gehad waar de tegenstander serieus met ons kl*ten rammelt en dat ik er me aan erger dat ze altijd braafkes de bal blijven teruggeven. |
| 05 Mei 2009, 22:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Smetje schreef: chunga schreef: Bartos schreef: Ze hebben toch zes of zeven combi's vandoen gehad om die mannen van Katelijne daar veilig weg te krijgen. Men zit nu wel volop op die doelpuntenmaker te kakken maar de reactie van zijn trainer en ploegmaats is minstens even schandalig.Als ik in die ploeg stond had ik er desnoods enen in mijn eigen goal gesjot nadien. Dat hangt natuurlijk af van de omstandigheden. Ik heb gelezen dat de tegenstander al een ganse match tijd aan het rekken was en komedie aan het spelen was. Als dit klopt, vind ik dat hij zeker recht heeft om te scoren. Wij hebben ook al matchen gehad waar de tegenstander serieus met ons kl*ten rammelt en dat ik er me aan erger dat ze altijd braafkes de bal blijven teruggeven. en dienen arbitter heeft er toch ook nie veel op gezegd....maar t is er wel wa over ja...ik heb da hier van t jaar ook meermaals gehoord uit ons vak da ze den bal nie altijd moeten teruggeven in bepaalde gevallen,maar ze doen da hier dan wel....ze hadden het hier nog over in een of andere topic da we nog eens e smeerlapken vandoen hebben da eens iet uitsteekt,waar wachten ze nog op? ![]() |
| 06 Mei 2009, 9:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Mja, ok dat ge niet altijd den bal braafkes moet teruggeven als den tegenstander dervan profiteert, maar ge moet hem nu ook niet in een lege goal gaan binnenshotten hé, tees was er toch serieus over.
Trouwens, den arbiter kan niet ingrijpen hoor als den tegenstander den bal niet teruggeeft, volgens het reglement is een ploeg niet verplicht om den bal terug te geven. Al had hij in dit specifiek geval waarschijnlijk wel kunnen fluiten voor een foutieve inworp. |
| 06 Mei 2009, 9:44 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bartos schreef: Mja, ok dat ge niet altijd den bal braafkes moet teruggeven als den tegenstander dervan profiteert, maar ge moet hem nu ook niet in een lege goal gaan binnenshotten hé, tees was er toch serieus over. Trouwens, den arbiter kan niet ingrijpen hoor als den tegenstander den bal niet teruggeeft, volgens het reglement is een ploeg niet verplicht om den bal terug te geven. Al had hij in dit specifiek geval waarschijnlijk wel kunnen fluiten voor een foutieve inworp. dus is er eigenlijk volgens de regelementen geen probleem da dit is gebeurd en kunt ge diene speler da den bal krijgt eigenlijk ook niks verwijten....al vonden ze dit bij de andere ploeg nie zo tof....de keeper had voor de zekerheid ook gewoon in diene gast zijn voeten kunnen duiken naar den bal,maar hij wist precies ook nie echt meer wa te doen.da wil ook wel zeggen da het nu "normaal" gevonden word da dienen bal "uit respect voor de andere ploeg of speler"gewoon teruggegeven zal worden omda er ochottekes enen van de andere ploeg zijn hoofd zeer heeft gedaan ( ik dacht nie da het in de regelementen staat da ge dan als tegenstander den bal direct moet buitenshotten als er hem iemand wa pijn heeft gedaan)tegenwoordig vallen ze als vliegen , bij t minste contact liggen ze al te spartelen alsof ze in 100 stukken gebroken zijn.......ook nie vergeten da het hier om een eindrondematch ging ook en dan is het normaal da er al eens iet gebeurd da ewa raar overkomt,maar als ge het nie probeert....u 90 minuten concentreren blijkt moeilijker dan gedacht... |
| 06 Mei 2009, 13:42 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Als je de beelden goed bekijkt is het trouwens dezelfde die "zwaar" geraakt werd aan het hoofd, die na een wonderbaarlijke genezing naar de doelpuntenmaker spurt en moet tegengehouden worden.
|
| 06 Mei 2009, 13:55 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
supersossis schreef: Bartos schreef: Mja, ok dat ge niet altijd den bal braafkes moet teruggeven als den tegenstander dervan profiteert, maar ge moet hem nu ook niet in een lege goal gaan binnenshotten hé, tees was er toch serieus over. Trouwens, den arbiter kan niet ingrijpen hoor als den tegenstander den bal niet teruggeeft, volgens het reglement is een ploeg niet verplicht om den bal terug te geven. Al had hij in dit specifiek geval waarschijnlijk wel kunnen fluiten voor een foutieve inworp. dus is er eigenlijk volgens de regelementen geen probleem da dit is gebeurd en kunt ge diene speler da den bal krijgt eigenlijk ook niks verwijten....al vonden ze dit bij de andere ploeg nie zo tof....de keeper had voor de zekerheid ook gewoon in diene gast zijn voeten kunnen duiken naar den bal,maar hij wist precies ook nie echt meer wa te doen.da wil ook wel zeggen da het nu "normaal" gevonden word da dienen bal "uit respect voor de andere ploeg of speler"gewoon teruggegeven zal worden omda er ochottekes enen van de andere ploeg zijn hoofd zeer heeft gedaan ( ik dacht nie da het in de regelementen staat da ge dan als tegenstander den bal direct moet buitenshotten als er hem iemand wa pijn heeft gedaan)tegenwoordig vallen ze als vliegen , bij t minste contact liggen ze al te spartelen alsof ze in 100 stukken gebroken zijn.......ook nie vergeten da het hier om een eindrondematch ging ook en dan is het normaal da er al eens iet gebeurd da ewa raar overkomt,maar als ge het nie probeert....u 90 minuten concentreren blijkt moeilijker dan gedacht... voor zover ik iets begrijp van uwen uitleg => gij gaat het nog goedklappen of zo??? _________________ es da ier e fistjen... |
| 06 Mei 2009, 17:35 |
|
|
Boris schreef: supersossis schreef: Bartos schreef: Mja, ok dat ge niet altijd den bal braafkes moet teruggeven als den tegenstander dervan profiteert, maar ge moet hem nu ook niet in een lege goal gaan binnenshotten hé, tees was er toch serieus over. Trouwens, den arbiter kan niet ingrijpen hoor als den tegenstander den bal niet teruggeeft, volgens het reglement is een ploeg niet verplicht om den bal terug te geven. Al had hij in dit specifiek geval waarschijnlijk wel kunnen fluiten voor een foutieve inworp. dus is er eigenlijk volgens de regelementen geen probleem da dit is gebeurd en kunt ge diene speler da den bal krijgt eigenlijk ook niks verwijten....al vonden ze dit bij de andere ploeg nie zo tof....de keeper had voor de zekerheid ook gewoon in diene gast zijn voeten kunnen duiken naar den bal,maar hij wist precies ook nie echt meer wa te doen.da wil ook wel zeggen da het nu "normaal" gevonden word da dienen bal "uit respect voor de andere ploeg of speler"gewoon teruggegeven zal worden omda er ochottekes enen van de andere ploeg zijn hoofd zeer heeft gedaan ( ik dacht nie da het in de regelementen staat da ge dan als tegenstander den bal direct moet buitenshotten als er hem iemand wa pijn heeft gedaan)tegenwoordig vallen ze als vliegen , bij t minste contact liggen ze al te spartelen alsof ze in 100 stukken gebroken zijn.......ook nie vergeten da het hier om een eindrondematch ging ook en dan is het normaal da er al eens iet gebeurd da ewa raar overkomt,maar als ge het nie probeert....u 90 minuten concentreren blijkt moeilijker dan gedacht... voor zover ik iets begrijp van uwen uitleg => gij gaat het nog goedklappen of zo??? goedklappen? nee,maar t is wel gebeurd ...en vanaf wanneer word er hier met mijn mening rekening gehouden,ben da nie gewoon hoor........ ![]() |
| 07 Mei 2009, 21:09 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Kijk zie, zo komt mijn dorp van herkomst (Katelijne) nog eens in het nieuws...
De vorige keer dat ons dorp in het nieuws kwam met voetbal was zowat dertig jaar geleden toen ze hadden rattenvergif (of iets in die aard) gedaan in de koffie van de scheidsrechter... De scheids vond zijn koffie er raar uitzien en heeft die toen naar een labo laten sturen voor onderzoek, en dat bleek terecht...! Leuke mensen daar, hé... |
| 07 Mei 2009, 21:58 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
salvador schreef: Kijk zie, zo komt mijn dorp van herkomst (Katelijne) nog eens in het nieuws... De vorige keer dat ons dorp in het nieuws kwam met voetbal was zowat dertig jaar geleden toen ze hadden rattenvergif (of iets in die aard) gedaan in de koffie van de scheidsrechter... De scheids vond zijn koffie er raar uitzien en heeft die toen naar een labo laten sturen voor onderzoek, en dat bleek terecht...! Leuke mensen daar, hé... Vandaar dat gij soms als eens 'raar' uit de hoek komt ... ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 07 Mei 2009, 22:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Casual1919 schreef: salvador schreef: Kijk zie, zo komt mijn dorp van herkomst (Katelijne) nog eens in het nieuws... De vorige keer dat ons dorp in het nieuws kwam met voetbal was zowat dertig jaar geleden toen ze hadden rattenvergif (of iets in die aard) gedaan in de koffie van de scheidsrechter... De scheids vond zijn koffie er raar uitzien en heeft die toen naar een labo laten sturen voor onderzoek, en dat bleek terecht...! Leuke mensen daar, hé... Vandaar dat gij soms als eens 'raar' uit de hoek komt ... ![]() Rattenvergif heb ik hier toch nog niet gestrooid, hé... ![]() |
| 07 Mei 2009, 22:17 |
|
|
Miss Forum 2009-2010
Go Mariner!!!!!!!
|
| 12 Mei 2009, 18:36 |
|
| Pagina 504 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 502 503 504 505 506 … 885 Volgende |