|
|
| Pagina 328 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 326 327 328 329 330 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: de Dendertopic
Onderkroiper schreef: Dender staat 0-2 voor op Lokeren met nog een kleine 5 minuten te spelen. Terwijl Kortrijk 0-2 in het verlies staat tegen AA Gent . Ze staan opnieuw op een rechtstreeks behoudende plaats ![]() Roeselare staat dus zeker in de eindronde en volgende week dender-chaleroi en westerlo-kortrijk. |
| 09 Mei 2009, 21:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Dender gaat het weer doen, ze gaan zich rechtstreeks redden. Hoezeer ik ook anti dender ben, moet ik toch toegeven dat het knap is wat ze nu al 2 seizoenen na elkaar doen.
|
| 09 Mei 2009, 23:01 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Diejen Destorme is wel nen dikke voetbalist ze.
Boskamp zijne commentaar na de match: 'fantastisch voor de supporters -we hebben er niet veel- maar schitterend hoe ze met die cluppie meeleven'. Laatst gewijzigd door Gilles op 09 Mei 2009, 23:35, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 09 Mei 2009, 23:30 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: Dender gaat het weer doen, ze gaan zich rechtstreeks redden. Hoezeer ik ook anti dender ben, moet ik toch toegeven dat het knap is wat ze nu al 2 seizoenen na elkaar doen. Volgende week zaterdagavond nog een thuiswedstijd tegen Charleroi. Ik kreeg zopas sms dat ik samen met mijn collega's worden uitgenodigd door een collega uit Denderleeuw, om deze belangrijke wedstrijd bij te wonen. Ons klieksken de " Onderkroipers " gaan waarschijnlijk op deze uitnodiging in want .............eerst een restaurantje voor de wedstrijd. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Mei 2009, 23:34 |
|
|
Freak
Onderkroiper schreef: Smetje schreef: Dender gaat het weer doen, ze gaan zich rechtstreeks redden. Hoezeer ik ook anti dender ben, moet ik toch toegeven dat het knap is wat ze nu al 2 seizoenen na elkaar doen. Volgende week zaterdagavond nog een thuiswedstijd tegen Charleroi. Ik kreeg zopas sms dat ik samen met mijn collega's worden uitgenodigd door een collega uit Denderleeuw, om deze belangrijke wedstrijd bij te wonen. Ons klieksken de " Onderkroipers " gaan waarschijnlijk op deze uitnodiging in want .............eerst een restaurantje voor de wedstrijd. ![]() anders mokte ne kiej nen hall of fame van denjerlie? ![]() |
| 09 Mei 2009, 23:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Onderkroiper schreef: Smetje schreef: Dender gaat het weer doen, ze gaan zich rechtstreeks redden. Hoezeer ik ook anti dender ben, moet ik toch toegeven dat het knap is wat ze nu al 2 seizoenen na elkaar doen. Volgende week zaterdagavond nog een thuiswedstijd tegen Charleroi. Ik kreeg zopas sms dat ik samen met mijn collega's worden uitgenodigd door een collega uit Denderleeuw, om deze belangrijke wedstrijd bij te wonen. Ons klieksken de " Onderkroipers " gaan waarschijnlijk op deze uitnodiging in want .............eerst een restaurantje voor de wedstrijd. ![]() anders mokte ne kiej nen hall of fame van denjerlie? ![]() Den Hugo kroigt de seskes Ik zal een paar ajuinen in mennen zak steken. Misschien dat deze wedstrijd verloren gaat en Kortrijk alsnog een puntje sprokkelt. Dan kan mijn collega de tranende ogen op die Ajuinen steken ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Mei 2009, 23:42 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 05 Jul 2007, 11:03 Berichten: 111 Leeftijd: 46 Locatie: denderhoutem Website: http://www.fcvdendereh.be |
Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: Onderkroiper schreef: Volgende week zaterdagavond nog een thuiswedstijd tegen Charleroi. Ik kreeg zopas sms dat ik samen met mijn collega's worden uitgenodigd door een collega uit Denderleeuw, om deze belangrijke wedstrijd bij te wonen. Ons klieksken de " Onderkroipers " gaan waarschijnlijk op deze uitnodiging in want .............eerst een restaurantje voor de wedstrijd. ![]() anders mokte ne kiej nen hall of fame van denjerlie? ![]() Den Hugo kroigt de seskes Ik zal een paar ajuinen in mennen zak steken. Misschien dat deze wedstrijd verloren gaat en Kortrijk alsnog een puntje sprokkelt. Dan kan mijn collega de tranende ogen op die Ajuinen steken ![]() merci é yves _________________ fcv dender for ever |
| 10 Mei 2009, 2:42 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Smetje schreef: Dender gaat het weer doen, ze gaan zich rechtstreeks redden. Hoezeer ik ook anti dender ben, moet ik toch toegeven dat het knap is wat ze nu al 2 seizoenen na elkaar doen. Volgende week zaterdagavond nog een thuiswedstijd tegen Charleroi. Ik kreeg zopas sms dat ik samen met mijn collega's worden uitgenodigd door een collega uit Denderleeuw, om deze belangrijke wedstrijd bij te wonen. Ons klieksken de " Onderkroipers " gaan waarschijnlijk op deze uitnodiging in want .............eerst een restaurantje voor de wedstrijd. ![]() ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 10 Mei 2009, 9:51 |
|
|
Hugo schreef: Onderkroiper schreef: Smetje schreef: Dender gaat het weer doen, ze gaan zich rechtstreeks redden. Hoezeer ik ook anti dender ben, moet ik toch toegeven dat het knap is wat ze nu al 2 seizoenen na elkaar doen. Volgende week zaterdagavond nog een thuiswedstijd tegen Charleroi. Ik kreeg zopas sms dat ik samen met mijn collega's worden uitgenodigd door een collega uit Denderleeuw, om deze belangrijke wedstrijd bij te wonen. Ons klieksken de " Onderkroipers " gaan waarschijnlijk op deze uitnodiging in want .............eerst een restaurantje voor de wedstrijd. ![]() ![]() Ik wist het ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 10 Mei 2009, 9:56 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Hugo schreef: Onderkroiper schreef: Volgende week zaterdagavond nog een thuiswedstijd tegen Charleroi. Ik kreeg zopas sms dat ik samen met mijn collega's worden uitgenodigd door een collega uit Denderleeuw, om deze belangrijke wedstrijd bij te wonen. Ons klieksken de " Onderkroipers " gaan waarschijnlijk op deze uitnodiging in want .............eerst een restaurantje voor de wedstrijd. ![]() ![]() Ik wist het ![]() Speilt dei kadavers mor zelf in aa knoppen, ge moest de zjiem oit aa gat schoiten! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 10 Mei 2009, 10:27 |
|
|
Scholier
Hopelijk volgende week een zwaar feestje
![]() |
| 10 Mei 2009, 13:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
sjneer_fcd schreef: Hopelijk volgende week een zwaar feestje ![]() omdat den Onderkroiper komt zien? :-s |
| 10 Mei 2009, 13:47 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Stijn schreef: sjneer_fcd schreef: Hopelijk volgende week een zwaar feestje ![]() omdat den Onderkroiper komt zien? :-s Bij Dender zijn ze nog blij met elke (bijkomende) kijker... Met hoeveel komt ge, meneer, met 10 man? Wanneer wilt ge dat we met de match beginnen, meneer? ![]() |
| 10 Mei 2009, 14:10 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Waarom zouden we niet blij mogen zijn met elke extra toeschouwer, salvador?
Prachtig avondje gisteren. Onvoorstelbaar dat we het volgende week zelf kunnen afmaken, voor mij zou de redding gelijkstaan met een nieuwe titel! |
| 10 Mei 2009, 19:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
nonkel marcel schreef: Waarom zouden we niet blij mogen zijn met elke extra toeschouwer, salvador? Prachtig avondje gisteren. Onvoorstelbaar dat we het volgende week zelf kunnen afmaken, voor mij zou de redding gelijkstaan met een nieuwe titel! Grapje, nonkel Marcel, grapje..."t Is er trouwens één met een baard, ik hoorde ze voor het eerst over Beerschot, lang, lang geleden (toen ze nog niet GBA heetten). En voor de rest: je hebt gelijk dat ge hoopt en fier zou zijn als uw ploeg, met beperkte middelen, voor het tweede jaar op rij zijn hachje zou redden... Laat ons maar lachen (groentjes...), we mogen toch ook iets hebben! |
| 10 Mei 2009, 20:43 |
|
| Pagina 328 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 326 327 328 329 330 … 711 Volgende |