|
|
| Pagina 43 van 49 |
[ 725 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 49 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
Iendrachter90 schreef: Peruwelz-wielsbeke 2-1 Op teletext zeggen ze dat wielsbeke nu eindronde moet spelen ,maar volgens mij degradeert wielsbeke en moet peruwelz de eindronde afwerken met de 4de klassers. In principe wel ja, aangezien er van La Louvière nog niets beslist is, zakken de 2 laatste sowieso en in dit geval zijn dat dus Wielsbeke en Gent Zeehaven. |
| 10 Mei 2009, 19:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
zotvawies schreef: Iendrachter90 schreef: Peruwelz-wielsbeke 2-1 Op teletext zeggen ze dat wielsbeke nu eindronde moet spelen ,maar volgens mij degradeert wielsbeke en moet peruwelz de eindronde afwerken met de 4de klassers. In principe wel ja, aangezien er van La Louvière nog niets beslist is, zakken de 2 laatste sowieso en in dit geval zijn dat dus Wielsbeke en Gent Zeehaven. ongelofelijk, nu zijn we er nog niet vanaf ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 11 Mei 2009, 10:10 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Mariner schreef: zotvawies schreef: Iendrachter90 schreef: Peruwelz-wielsbeke 2-1 Op teletext zeggen ze dat wielsbeke nu eindronde moet spelen ,maar volgens mij degradeert wielsbeke en moet peruwelz de eindronde afwerken met de 4de klassers. In principe wel ja, aangezien er van La Louvière nog niets beslist is, zakken de 2 laatste sowieso en in dit geval zijn dat dus Wielsbeke en Gent Zeehaven. ongelofelijk, nu zijn we er nog niet vanaf ![]() of t moet zijn da ze in de andere reeks ingedeeld worden?dan zie ik liever RC mechelen terug in onze reeks staan,da is toch altijd een schonere affiche geweest in mijn ogen dan een ploeg gelijk peruwelz die dan ook nog eens niks van volk meebrengt.... |
| 11 Mei 2009, 11:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Peruwelz zal dus tegen Ternat moeten. Hopelijk wint Ternat. Alhoewel ik niet weet wat die met hun pattatenveld in derde kunnen komen zoeken.
|
| 11 Mei 2009, 11:21 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Smetje schreef: Peruwelz zal dus tegen Ternat moeten. Hopelijk wint Ternat. Alhoewel ik niet weet wat die met hun pattatenveld in derde kunnen komen zoeken. Euhm, die mannen van Ternat zijn aan het zwembad wel een nieuw stadion aan het bouwen (allez toen we daar in de voorbereiding gingen spelen, waren die werken toch aan de gang)... Ik weet niet hoever ze daar ondertussen staan... |
| 11 Mei 2009, 13:19 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
DT schreef: Smetje schreef: Peruwelz zal dus tegen Ternat moeten. Hopelijk wint Ternat. Alhoewel ik niet weet wat die met hun pattatenveld in derde kunnen komen zoeken. Euhm, die mannen van Ternat zijn aan het zwembad wel een nieuw stadion aan het bouwen (allez toen we daar in de voorbereiding gingen spelen, waren die werken toch aan de gang)... Ik weet niet hoever ze daar ondertussen staan... Nog niet erg ver, het veld is klaar maar als ik me niet vergis moeten ze de eerste steen van de tribunes nog leggen. Ze speelden tegen Dilbeek met de tribunes van de lokale basketbalploeg rond hun veld. Laat ze maar in 4de, ze kunnen in 3de niks komen doen. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 11 Mei 2009, 16:35 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Smetje schreef: Peruwelz zal dus tegen Ternat moeten. Hopelijk wint Ternat. Alhoewel ik niet weet wat die met hun pattatenveld in derde kunnen komen zoeken. t ligt niet aan het stadion waar ge in speelt he......en ook nie meer aan het aantal supporters da een ploeg heeft....kijk maar naar wetteren,daar kunde da ook van zeggen . me wa voor patattenveld staan die in tweede? we zijn allemaal veel gewoon geweest in de vette jaren in eerste,van t een schoon stadion naar t ander.....t is een aanpassing da langzaam maar zeker stillekes aant doordringen is bij de meesten da het niet meer is zoals in die tijd en waarschijnlijk ook niet te rap meer zal worden.hoe spijtig het ook mag zijn.... |
| 11 Mei 2009, 17:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jongens toch, blijf eens bescheiden zeg !! Wat lees je hier allemaal ! Patattenveld, "laat ze maar waar ze zijn"..... Lijkt het me niet best om eens te kijken waar wij staan ? Juist.....we staan eveneens in derde klasse ..... en op wat plaats zijn we geeindigd ?? Daar moet geen tekening bij ....?
Laat die andere ploegen eens met rust zeg....; of dat nu peruwelz is of ternat.....who cares .... winnen moet je doen en bescheiden zijn en zwijgen..... Het enigste voordeel als we ternat in onze reeks hebben is het feit dat het een dichte verplaatsing is.... Nogmaals, we zijn allang geen topper meer , zelfs in derde niet;.... en met de uitspraken om verleden seizoen voor de titel te spelen hebben we ons al genoeg belachelijk gemaakt. |
| 11 Mei 2009, 19:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
marc2 schreef: Jongens toch, blijf eens bescheiden zeg !! Wat lees je hier allemaal ! Patattenveld, "laat ze maar waar ze zijn"..... Lijkt het me niet best om eens te kijken waar wij staan ? Juist.....we staan eveneens in derde klasse ..... en op wat plaats zijn we geeindigd ?? Daar moet geen tekening bij ....? Laat die andere ploegen eens met rust zeg....; of dat nu peruwelz is of ternat.....who cares .... winnen moet je doen en bescheiden zijn en zwijgen..... Het enigste voordeel als we ternat in onze reeks hebben is het feit dat het een dichte verplaatsing is.... Nogmaals, we zijn allang geen topper meer , zelfs in derde niet;.... en met de uitspraken om verleden seizoen voor de titel te spelen hebben we ons al genoeg belachelijk gemaakt. Kan jij eigenlijk wel verdragen dat iemand anders soms een andere mening heeft dan die van jou? |
| 11 Mei 2009, 20:00 |
|
|
Stijn schreef: marc2 schreef: Jongens toch, blijf eens bescheiden zeg !! Wat lees je hier allemaal ! Patattenveld, "laat ze maar waar ze zijn"..... Lijkt het me niet best om eens te kijken waar wij staan ? Juist.....we staan eveneens in derde klasse ..... en op wat plaats zijn we geeindigd ?? Daar moet geen tekening bij ....? Laat die andere ploegen eens met rust zeg....; of dat nu peruwelz is of ternat.....who cares .... winnen moet je doen en bescheiden zijn en zwijgen..... Het enigste voordeel als we ternat in onze reeks hebben is het feit dat het een dichte verplaatsing is.... Nogmaals, we zijn allang geen topper meer , zelfs in derde niet;.... en met de uitspraken om verleden seizoen voor de titel te spelen hebben we ons al genoeg belachelijk gemaakt. Kan jij eigenlijk wel verdragen dat iemand anders soms een andere mening heeft dan die van jou? blijkbaar niet.... |
| 11 Mei 2009, 20:10 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ik denk dat mijn antwoord de realiteit het dichtst benaderd zoniet der "bosh op is " zoals ze in aalst zeggen.....
Wie na een seizoen gelijk als het deze omgekeerd beweert mag me hier van antwoord dienen.... En wat patattenplein betreft....wij hebben het hele seizoen als een "patat" gespeeld.... Bescheidenheid siert de mens en het afgelopen seizoen nog meer dan ooit..... Een forum is je mening geven....wel bij deze gebeurd... Ik val daarmee niemand aan. |
| 11 Mei 2009, 20:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
marc2 schreef: Ik denk dat mijn antwoord de realiteit het dichtst benaderd zoniet der "bosh op is " zoals ze in aalst zeggen..... Allé vooruit, ge zijt nog bescheiden ook. marc2 schreef: Een forum is je mening geven....wel bij deze gebeurd... Ik val daarmee niemand aan. Zolang iedereen maar dezelfde mening heeft als gij bedoelt ge. Verdraag eens dat mensen niet altijd precies zeggen wat gij wilt horen zeg. Moest iedereen even furieus reageren op uwe zever als gij hier als nen bezetene op iedereen reageert, het zou hier nogal proper zijn. |
| 11 Mei 2009, 20:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
marc2 schreef: Ik denk dat mijn antwoord de realiteit het dichtst benaderd zoniet der "bosh op is " zoals ze in aalst zeggen..... Wie na een seizoen gelijk als het deze omgekeerd beweert mag me hier van antwoord dienen.... En wat patattenplein betreft....wij hebben het hele seizoen als een "patat" gespeeld.... Bescheidenheid siert de mens en het afgelopen seizoen nog meer dan ooit..... Een forum is je mening geven....wel bij deze gebeurd... Ik val daarmee niemand aan. ![]() |
| 11 Mei 2009, 20:38 |
|
|
Freak
marc2 schreef: Ik denk dat mijn antwoord de realiteit het dichtst benaderd zoniet der "bosh op is " zoals ze in aalst zeggen..... Wie na een seizoen gelijk als het deze omgekeerd beweert mag me hier van antwoord dienen.... En wat patattenplein betreft....wij hebben het hele seizoen als een "patat" gespeeld.... Bescheidenheid siert de mens en het afgelopen seizoen nog meer dan ooit..... Een forum is je mening geven....wel bij deze gebeurd... Ik val daarmee niemand aan. ne pellepatat, al is dat eerder van toepassing op jou... zoals jij soms tekeer gaat, verdenk ik je er van dat je aandelen hebt in de BVBA Steurs ![]() |
| 11 Mei 2009, 21:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
El Corredor schreef: marc2 schreef: Ik denk dat mijn antwoord de realiteit het dichtst benaderd zoniet der "bosh op is " zoals ze in aalst zeggen..... Wie na een seizoen gelijk als het deze omgekeerd beweert mag me hier van antwoord dienen.... En wat patattenplein betreft....wij hebben het hele seizoen als een "patat" gespeeld.... Bescheidenheid siert de mens en het afgelopen seizoen nog meer dan ooit..... Een forum is je mening geven....wel bij deze gebeurd... Ik val daarmee niemand aan. ne pellepatat, al is dat eerder van toepassing op jou... zoals jij soms tekeer gaat, verdenk ik je er van dat je aandelen hebt in de BVBA Steurs ![]() Maar gij hebt ook ergens aandelen ze makker, ik vermoed in 'iets met camions' ![]() |
| 11 Mei 2009, 21:27 |
|
| Pagina 43 van 49 |
[ 725 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 41 42 43 44 45 … 49 Volgende |