|
|
| Pagina 13 van 41 |
[ 606 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 41 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bericht Re: Okapi Aalstar
Fillou schreef: ik vraag me toch af wat die Walsh iedereen in Aalst zo verkeerd gedaan heeft. Ik vind dat een goeie speler, maar dat mag niet gezegd worden, blijkbaar. Vreemd. Ik heb dit jaar vier matchen okapi-charleroi gezien. En ik vond hem vier keer sterk én bepalend. Volgens mij helemaal geen toeval dat net hij dat ultieme punt scoort. Tcho, die heeft mij niks verkeerd gedaan, buiten die laatste driepunter dan misschien |
| 24 Apr 2009, 19:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Stijn schreef: Fillou schreef: ik vraag me toch af wat die Walsh iedereen in Aalst zo verkeerd gedaan heeft. Ik vind dat een goeie speler, maar dat mag niet gezegd worden, blijkbaar. Vreemd. Ik heb dit jaar vier matchen okapi-charleroi gezien. En ik vond hem vier keer sterk én bepalend. Volgens mij helemaal geen toeval dat net hij dat ultieme punt scoort. Tcho, die heeft mij niks verkeerd gedaan, buiten die laatste driepunter dan misschien hij was in elk geval topscorer in Charleroi-Bergen .... zo'n krabber zal dat dan toch niet zijn. |
| 27 Apr 2009, 11:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Okapi leeggeplukt door Oostende ...
Citeer: Geachte dames en heren van de pers, Naar aanleiding van het artikel in o.a. Het Nieuwsblad en Le Soir van vandaag maandag 11 mei 2009, "Oostende doet voorstel aan drie Aalstar spelers", hebben wij vandaag de 3 betrokken spelers geconfrontreerd met deze feiten. De 3 spelers Trevor Hufmann, Matt Lojeski en Stéphane Pélé hebben inderdaad met Oostende onderhandeld en ondertussen ook getekend. Als bestuur van GOA hebben we geen enkel verweermiddel. Toch betreuren wij de manier waarop dit door onze collega’s uit Oostende is gebeurd. Van een gentleman agreement, waarover de jongste Ligavergadering nog gesproken werd, is dus zeker geen sprake. Integendeel, het ruikt eerder naar een stukje competitievervalsing. Niettegenstaande de geciteerde spelers aan hun coach verklaard hebben zich de rest van het seizoen, inclusief PO’s, voor 100% te zullen inzetten, doet het raar te horen dat de spelers gecontacteerd werden aan de vooravond van de match… Oostende-Aalst van woensdag jongstleden, alsook voor de start van de, voor onze club zo belangrijke (financieel dan) PO’s. Of het de bedoeling is om de club te raken of te destabiliseren, door het plots weghalen van 3 belangrijke spelers, daar kunnen we enkel maar over twijfelen. Het is evenwel zo dat tijdens het seizoen Oostende Generali Okapi Aalstar op het terrein niet kon verslaan, en ze dan maar beslist hebben om een deel van het Okapi team aan te kopen en te gaan shoppen bij andere Belgische collega’s eersteklassers. Zo hopen ze wellicht hun voorbije seizoen dat bol staat van de ‘foute’ aankopen (18 spelers in 1 seizoen) alsook het gemis aan enige sportieve kennis te verdoezelen. Tevens vragen wij ons af hoe het mogelijk is, in tijden dat zelfs de competitieleider Charleroi er openlijk en eerlijk voor uitkomt dat het crisis is, Oostende onze spelers deze enorme sommen belooft. Sommen waar wij als eerlijke en gezonde club enkel maar van kunnen dromen. Maar laten we duidelijk zijn, Generali Okapi Aalstar, is misschien gewond door deze (nogal laffe) daad, maar Okapi is meer dan dat! Generali Okapi Aalstar heeft een hart, heeft talent en ambitie en heeft de beste supporters van Vlaanderen en dat kunnen ze in Oostende niet wegkopen! Het G.O.A. bestuur Die hebben dus getekend de dag voor Oostende-Aalst, waar Aalst zo'n pandoering kreeg. Als Okapi had gewonnen, speelde Oostende waarschijnlijk zelf geen playoffs. Of hoe in't basketbal het ook één en al commerce is... |
| 11 Mei 2009, 23:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Amai, dat is wel een zwaar verlies voor den Okapi. Hopelijk vinden ze goeie vervangers.
|
| 12 Mei 2009, 0:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bron HLN
Basketclub Aalstar razend over transferpolitiek Oostende Basketbalclub Aalstar is niet te spreken over de transferpolitiek van Oostende. Drie spelers van Aalstar kregen een voorstel van de kustploeg om volgend seizoen de overstap naar Oostende te maken. "Trevor Huffman, Matt Lojeski en Stéphane Pelle hebben inmiddels toegegeven dat ze ook al getekend hebben voor Oostende. Niettegenstaande de geciteerde spelers hun coach verzekerd hebben zich de rest van het seizoen, inclusief play-offs, voor honderd procent te zullen inzetten, ruikt dit naar competitievervalsing", stelt het bestuur van Aalstar in een persbericht. "Van een gentleman agreement, dat op de jongste Ligavergadering unaniem werd goedgekeurd, is hier zeker geen sprake." Drie belangrijke spelers "Is het misschien de bedoeling om onze club te raken of te destabiliseren door het plots weghalen van drie belangrijke spelers? Wellicht hoopt Oostende een seizoen dat bol staat van de foute aankopen (18 spelers in 1 seizoen), een gemis aan enige sportieve kennis en een zwak management te verdoezelen. We vragen ons ook af hoe het mogelijk is dat Oostende in deze moeilijke tijden onze spelers enorme sommen kan beloven. Sommen waar wij als eerlijke en gezonde club alleen maar van kunnen dromen." "Aalstar zal dan ook aan de Liga vragen om een onderzoek te doen naar deze laag-bij-de-grondse praktijken en naar een mogelijke competitievervalsing. Hebben de play-offs nog wel zin, gezien de manipulatie van de huidige competitie door Oostende. Wat gebeurt er als we tegen mekaar spelen?" Met 68 punten uit 30 wedstrijden is Aalster derde in de competitie. Oostende is met 56 punten zesde. (belga/adv) 11/05/09 23u21 _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 12 Mei 2009, 0:59 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
11/05/2009 Persbericht van het bestuur
Geachte dames en heren van de pers, Naar aanleiding van het artikel in o.a. Het Nieuwsblad en Le Soir van vandaag maandag 11 mei 2009, "Oostende doet voorstel aan drie Aalstar spelers", hebben wij vandaag de 3 betrokken spelers geconfrontreerd met deze feiten. De 3 spelers Trevor Hufmann, Matt Lojeski en Stéphane Pélé hebben inderdaad met Oostende onderhandeld en ondertussen ook getekend. Als bestuur van GOA hebben we geen enkel verweermiddel. Toch betreuren wij de manier waarop dit door onze collega’s uit Oostende is gebeurd. Van een gentleman agreement, waarover de jongste Ligavergadering nog gesproken werd, is dus zeker geen sprake. Integendeel, het ruikt eerder naar een stukje competitievervalsing. Niettegenstaande de geciteerde spelers aan hun coach verklaard hebben zich de rest van het seizoen, inclusief PO’s, voor 100% te zullen inzetten, doet het raar te horen dat de spelers gecontacteerd werden aan de vooravond van de match… Oostende-Aalst van woensdag jongstleden, alsook voor de start van de, voor onze club zo belangrijke (financieel dan) PO’s. Of het de bedoeling is om de club te raken of te destabiliseren, door het plots weghalen van 3 belangrijke spelers, daar kunnen we enkel maar over twijfelen. Het is evenwel zo dat tijdens het seizoen Oostende Generali Okapi Aalstar op het terrein niet kon verslaan, en ze dan maar beslist hebben om een deel van het Okapi team aan te kopen en te gaan shoppen bij andere Belgische collega’s eersteklassers. Zo hopen ze wellicht hun voorbije seizoen dat bol staat van de ‘foute’ aankopen (18 spelers in 1 seizoen) alsook het gemis aan enige sportieve kennis te verdoezelen. Tevens vragen wij ons af hoe het mogelijk is, in tijden dat zelfs de competitieleider Charleroi er openlijk en eerlijk voor uitkomt dat het crisis is, Oostende onze spelers deze enorme sommen belooft. Sommen waar wij als eerlijke en gezonde club enkel maar van kunnen dromen. Maar laten we duidelijk zijn, Generali Okapi Aalstar, is misschien gewond door deze (nogal laffe) daad, maar Okapi is meer dan dat! Generali Okapi Aalstar heeft een hart, heeft talent en ambitie en heeft de beste supporters van Vlaanderen en dat kunnen ze in Oostende niet wegkopen! Het G.O.A. bestuur |
| 12 Mei 2009, 7:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Dit is echt wel straf zenne, niet te geloven dat zoiets kan en mag. Pure vervalsing van competitie, en van clubliefde is in basket blijkbaar ook geen sprake. Direct 3spelers weg, probeer dat maar op te vangen volgend jaar.
_________________ www.spionkoplede.com |
| 12 Mei 2009, 9:09 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
misschien toch efkes wachten met een nieuwe zaal te bouwen
![]() |
| 12 Mei 2009, 9:59 |
|
|
Scholier Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:52 Berichten: 146 Leeftijd: 46 Locatie: Aalst |
Ook van de spelers vind ik het alles behalve, nu weten we wel meteen waarom Trevor Huffman al weken als een natte vod aan t spelen is. Dat Matt niet te houden was, was logisch, maar dat ie naar Oostende gaat??? Maar vooral van Pellé vind ik het heel hypocriet, enkele weken geleden zegt ie nog dat hij nergens beter kan ziiten dan bij Okapi, hij geeft zijn woord aan het bestuur dat hij blijft en dan tekent hij 1 uur (jawel één uur) voor de match Oostende-Okapi een contract bij Oostende....
T is te hopen dat we niet tegen Oostende moeten in de play offs want anders is t gegarandeerd ambras. |
| 12 Mei 2009, 11:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
_________________ www.spionkoplede.com |
| 12 Mei 2009, 12:33 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
iendracht veroit schreef: Ook van de spelers vind ik het alles behalve, nu weten we wel meteen waarom Trevor Huffman al weken als een natte vod aan t spelen is. Dat Matt niet te houden was, was logisch, maar dat ie naar Oostende gaat??? Maar vooral van Pellé vind ik het heel hypocriet, enkele weken geleden zegt ie nog dat hij nergens beter kan ziiten dan bij Okapi, hij geeft zijn woord aan het bestuur dat hij blijft en dan tekent hij 1 uur (jawel één uur) voor de match Oostende-Okapi een contract bij Oostende.... T is te hopen dat we niet tegen Oostende moeten in de play offs want anders is t gegarandeerd ambras. de walter zal dor wel weer zitten ![]() |
| 12 Mei 2009, 13:18 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Oostende, bende losers.
Volgend jaar zit het daar dus weer mis Voor de rest, dat is het lot van Okapi, ze deden het vroeger zelf, een beetje flauw om daar nu in de pers over te gaan blijten. Zoals ze zelf al zeiden: ze hebben geen poot om op te staan. ik kijk wel uit naar de PO's, zo een wedstrijdje tegen Oostende in dat geval wil ik niet mankeren. _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Mei 2009, 18:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
3 spelers in ene keer... het is gelijk alsof Anderlecht 6 spelers van Westerlo aanwerft.
Ronduit belachelijk van Oostende. Al een gans jaar een duiventil van spelers, en bij gebrek aan ze zelf te kunnen gaan zoeken gewoon met geld zwieren... gewoon de drie beste spelers van een goeie club aankopen, qua creativiteit in de aankopen kan het tellen. Ik vind dit echt hatelijk. Hoe ze dan bij Oostende nog de vermoorde onschuld spelen... belachelijk. De spelers zelf, mja, die komen gans uit Amerika naar ons apenland, uiteraard met maar één doel : zoveel mogelijk geld verdienen. Bij Oostende zal dat veel meer zijn dan dat Okapi zou kunnen bieden, dus die kan je wel begrijpen. Eventuele recente beweringen in de pers hoe fantastisch ze het hier vinden kan je hen moeilijk kwalijk nemen... dat zeggen alle spelers overal. Het was ergens wel te verwachten dat verschillende spelers de club gingen verlaten. Allemaal een knalseizoen, bijna allemaal einde contract, ... maar zo de drie sterspelers zien vertrekken naar dezelfde club, dat doet toch wel pijn. Ik hoop nu dat ze er in de playoffs niet met hun klak gaan naar smijten, en gaan spelen voor wat ze waard zijn. |
| 12 Mei 2009, 18:40 |
|
|
Stijn schreef: 3 spelers in ene keer... het is gelijk alsof Anderlecht 6 spelers van Westerlo aanwerft. Ronduit belachelijk van Oostende. Al een gans jaar een duiventil van spelers, en bij gebrek aan ze zelf te kunnen gaan zoeken gewoon met geld zwieren... gewoon de drie beste spelers van een goeie club aankopen, qua creativiteit in de aankopen kan het tellen. Ik vind dit echt hatelijk. Hoe ze dan bij Oostende nog de vermoorde onschuld spelen... belachelijk. De spelers zelf, mja, die komen gans uit Amerika naar ons apenland, uiteraard met maar één doel : zoveel mogelijk geld verdienen. Bij Oostende zal dat veel meer zijn dan dat Okapi zou kunnen bieden, dus die kan je wel begrijpen. Eventuele recente beweringen in de pers hoe fantastisch ze het hier vinden kan je hen moeilijk kwalijk nemen... dat zeggen alle spelers overal. Het was ergens wel te verwachten dat verschillende spelers de club gingen verlaten. Allemaal een knalseizoen, bijna allemaal einde contract, ... maar zo de drie sterspelers zien vertrekken naar dezelfde club, dat doet toch wel pijn. Ik hoop nu dat ze er in de playoffs niet met hun klak gaan naar smijten, en gaan spelen voor wat ze waard zijn. Ja, helemaal gelijk! Het kon een droomseizoen worden ( +beker), maar het zal op een sisser uitdraaien ![]() |
| 12 Mei 2009, 19:00 |
|
|
Ancien
Persbericht Oostende schreef: PERSBERICHT Oostende, 12.05.09 BC Oostende heeft in voorbereiding van het seizoen 2009-2010 zich gericht op talent dat op de Belgische markt reeds aanwezig was en bevestigd heeft. Dit om budgettaire en sportieve redenen. Budgettair doen we het volgend seizoen met 15% minder dan in het verleden, maar op sportief vlak willen we absoluut opnieuw aansluiten bij de top van de competitie. In dit opzicht zijn er sinds januari spelers gecontacteerd - maar eveneens aangeboden - die einde contract zijn op het einde van het huidig seizoen - Belgische en buitenlandse. Met sommigen konden dan ook reeds voorlopige overeenkomsten gesloten worden, geen enkel reglement verbiedt enige club dit te doen - ook geen onbestaand gentlemen’s agreement binnen de eigen liga. In het verleden heeft BC Oostende dit reeds voorgehad met enkele van zijn spelers, daaromtrent hebben we geen ophef gemaakt of hieraan ruchtbaarheid gegeven. Overtuigd dat het om professionals gaat, kan men aannemen dat ieder van deze spelers zich blijft gedragen als professional voor de club voor dewelke hij vandaag aantreedt. Dit hopen wij ook van onze eigen spelers die reeds een contract op zak hebben voor een andere ploeg voor volgend seizoen. Wij benadrukken dat dit alles niet gebeurd is in het kader van de op til zijnde play-off wedstrijden, maar een keuze is die gemaakt is op langere termijn, teneinde budgettair een evenwicht te behouden en sportief opnieuw aan te sluiten bij de top. Erop wijzend dat wij als ploeg geen lessen te krijgen hebben van ook maar enige ploeg binnen de liga betreffende het sportief en financieel beleid van een club daar wij op sportief en financieel vlak altijd onze engagementen hebben gerespecteerd, zelfs in moeilijke tijden, wat niet van iedereen kan gezegd worden. Het is dus onze bedoeling te communiceren omtrent de samenstelling van de ploeg voor volgend jaar na het verloop van de competitie voor BC Oostende. Taskforce BC Oostende. EINDE PERSBERICHT Om van te kotsen. |
| 12 Mei 2009, 21:02 |
|
| Pagina 13 van 41 |
[ 606 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 11 12 13 14 15 … 41 Volgende |