|
|
| Pagina 505 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 503 504 505 506 507 … 885 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Nooit Off-topic
Hier sé, den Tom op blokken
![]() Ik dacht Tom Heyvaert, dat zal "den onzen" wel niet zijn.... terwijl ik op teletekst de voetbalberichten aant lezen was. Tot ge dan "supporter van Eendracht Aalst" hoort vallen ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 12 Mei 2009, 18:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
lot schreef: Go Mariner!!!!!!! Heb het ook gezien ![]() |
| 12 Mei 2009, 18:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Godverdomme..en diene zegt niks (alle ik wist da toch nie)
heb alleen de laatste 5min gezien en nu de finale ![]() |
| 12 Mei 2009, 18:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Nog efkes en we komen met de vélo naar Aalst.
![]() _________________ Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ? Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft. |
| 12 Mei 2009, 22:42 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Gruunwit schreef: Nog efkes en we komen met de vélo naar Aalst. ![]() Dju, had dat er eerder gelegen, 't was veel leuker geweest om in den tijd met de fiets naar de voetbal te komen... |
| 12 Mei 2009, 22:46 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Jan schreef: lot schreef: Go Mariner!!!!!!! Heb het ook gezien ![]() welk programma en zender was dat?kunt ge da ergens terug zien?voor de gasten da het nie gezien hebben maakt ge mij wel benieuwd,al is het mischien geen uur lang maar als het op den tv komt is t altijd plezant om eens te zien en horen he.... |
| 12 Mei 2009, 23:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
lot schreef: Go Mariner!!!!!!! ik was véél te zenuwachtig en daardoor vele keren te laat met af te drukken, maar soit, was nog wel wijs om eens te doen ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Mei 2009, 9:16 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Mariner schreef: lot schreef: Go Mariner!!!!!!! ik was véél te zenuwachtig en daardoor vele keren te laat met af te drukken, maar soit, was nog wel wijs om eens te doen ![]() hehe, 'k zag het direct dat je serieus aan het stressen was, zou bij mij juist hetzelfde zijn... In ieder geval tijd om je bij de "blauwen" aan te sluiten ![]() |
| 13 Mei 2009, 9:22 |
|
|
forumlegende
Da madammeken was wel nog redelijk rap. Enfin, ze wist ook wel veel.
Het is me opgevallen dat er regelmatig eens supporters van den Eendracht opduiken in blokken. De laatste 3 weken ben ik er al 3 tegengekomen ... Misschien ben ik wel het derde forumlid dat zal deelnemen aan blokken, kben wel nog maar een paar maanden ingeschreven. Hoelang was jij al ingeschreven Mariner ? |
| 13 Mei 2009, 12:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Dani schreef: Da madammeken was wel nog redelijk rap. Enfin, ze wist ook wel veel. Het is me opgevallen dat er regelmatig eens supporters van den Eendracht opduiken in blokken. De laatste 3 weken ben ik er al 3 tegengekomen ... Misschien ben ik wel het derde forumlid dat zal deelnemen aan blokken, kben wel nog maar een paar maanden ingeschreven. Hoelang was jij al ingeschreven Mariner ? ongeveer een 9 maanden geleden, een half jaar geleden naar de preselecties geweest _________________ www.spionkoplede.com |
| 13 Mei 2009, 13:26 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Mariner schreef: Dani schreef: Da madammeken was wel nog redelijk rap. Enfin, ze wist ook wel veel. Het is me opgevallen dat er regelmatig eens supporters van den Eendracht opduiken in blokken. De laatste 3 weken ben ik er al 3 tegengekomen ... Misschien ben ik wel het derde forumlid dat zal deelnemen aan blokken, kben wel nog maar een paar maanden ingeschreven. Hoelang was jij al ingeschreven Mariner ? ongeveer een 9 maanden geleden, een half jaar geleden naar de preselecties geweest Amai da's rap. Ik heb indertijd 4 jaar na mijn inschrijving moeten wachten om te mogen meedoen. Naar het schijnt moeten de vrouwen minder lang wachten, niet dat ik daarmee iets wil zeggen over jou hé Mariner. ![]() |
| 13 Mei 2009, 13:32 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Dani schreef: Da madammeken was wel nog redelijk rap. Enfin, ze wist ook wel veel. Gohja, de vragen waar zij het snelst voor afdrukte, waren ook poepsimpele vragen die Mariner, volgens mij, zeker ook kon beantwoorden. En als hij dan eens op tijd afdrukte was 't just een moeilijke vraag. 't Zat dus een beetjen tegen. _________________ es da ier e fistjen... |
| 13 Mei 2009, 13:37 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
ik was maar een goeie maand ingeschreven en 't was al aan mij...
_________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 13 Mei 2009, 14:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Vicky schreef: ik was maar een goeie maand ingeschreven en 't was al aan mij... De voorkeur gaat dus naar de mooie jonge vrouwen Soit, hoe zouden we zelf zijn he ![]() |
| 13 Mei 2009, 14:18 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
supersossis schreef: Jan schreef: lot schreef: Go Mariner!!!!!!! Heb het ook gezien ![]() welk programma en zender was dat?kunt ge da ergens terug zien?voor de gasten da het nie gezien hebben maakt ge mij wel benieuwd,al is het mischien geen uur lang maar als het op den tv komt is t altijd plezant om eens te zien en horen he.... man,man,man.... k denk da ik voor volgend jaar in aanmerking kom voor de forumoscars in de categorie " meest domme vraag aller tijden" zeker.....blokken natuurlijk,domme ik...eens alles GOED lezen is blijkbaar geen verloren moeite .... ![]() |
| 13 Mei 2009, 15:42 |
|
| Pagina 505 van 885 |
[ 13266 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 503 504 505 506 507 … 885 Volgende |