Transfers 2009-2010 - Pagina 102 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 100 101 102 103 104 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Transfers 2009-2010
supersossis schreef:
demol schreef:
Franck zal er volgend jaar niet meer bijlopen dus moeten we er geen slechte matchen meer van verwachten,want me wel in het oog is gesprongen is de afwezigheid van Ewen bij Hamme zou niet meer gemotiveerd zijn???

bij hamme zullen ze de spelers opstellen waarvan ze zeker zijn da ze gaan blijven he....ik denk dat da redelijk normaal is da ge geen spelers meer opstelt in een eindronde om het behoud als ge weet da ze het volgend seizoen toch niets meer met de ploeg te maken hebben omda ze vertrekken....
da is hier bij ea wel een ander geval geweest bij sommigen,maar wie moest ge dan opstellen? :D

en om eens terug te komen op t geval van mieghem....hij heeft niet echt zijn beste kant laten zien in t begin van t seizoen,maar iedere speler heeft aanpassing nodig,maar langs den andere kant heeft hij erna ook geen enkele match nog een kans gehad om zich te bewijzen,en ook zonder hem draaide het e gans seizoen van geen kanten dus kan hem zeker nie verweten worden da hij zijn best niet heeft gedaan dit jaar!iedere match op een andere positie of wat dan ook moeten spelen zal er veel mee te maken gehad hebben..als ge geen kans meer krijgt zoals sommige anderen waarvan ik de namen niet meer wil noemen ,die veel minder goed waren dan hem in mijn ogen lijkt mij da heel logisch da ge dan e serieus gebrek aan vertrouwen en goesting om te spelen krijgt ze...

Verheyden heeft zelden gespeeld bij Hamme dit seizoen. En dat met drie verschillende trainers...
Ik hoop dat hij niveau haalt volgend seizoen.

15 Mei 2009, 13:47
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
AlostanA schreef:
Verheyden heeft zelden gespeeld bij Hamme dit seizoen. En dat met drie verschillende trainers...
Ik hoop dat hij niveau haalt volgend seizoen.

In de terugronde stond hij toch dikwijls aan de aftrap hoor.

15 Mei 2009, 13:54
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
ik denk da hij zich hier best goe zal voelen,terug een vertrouwde omgeving waar hij een van zijn beste periode heeft meegemaakt en word ook wel geaprecieerd door de supporters om wie hij is en wat hij kan.

15 Mei 2009, 14:48
nieuw in de eerste ploeg

Voor mij mag van mieghem zeker nog een kans krijgen .....Der zijn der hier andere geweest die ontelbare kansen gekregen hebben en verspeelden....En inderdaad, van mieghem kreeg geen enkele kans nietmeer.
Maar het is af te wachten hoe het nieuwe bestuur dit invult. Voor mij is van mieghem ook een polyvalente speler; kan ook centraal achteraan spelen.

15 Mei 2009, 15:04
Iendracht.be - beheer

marc2 schreef:
Voor mij is van mieghem ook een polyvalente speler; kan ook centraal achteraan spelen.

Das wel waar, hij speelt daar even slecht als op het middenveld :D .

15 Mei 2009, 15:08
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Iedereen verdient een tweede kans, maar Van Mieghem heeft al kansen genoeg gekregen. Weg ermee. T is triestig als het bestuur met niks beters kan komen :stom:

15 Mei 2009, 15:11
nieuw in de eerste ploeg

Als ge geen kansen krijgt speel je volgens mij NIET ipv slecht , maargoed.....blijkbaar kun je ook slecht spelen als ge niet speelt.... :lol:

15 Mei 2009, 15:13
Iendracht.be - beheer

marc2 schreef:
Als ge geen kansen krijgt speel je volgens mij NIET ipv slecht , maargoed.....blijkbaar kun je ook slecht spelen als ge niet speelt.... :lol:

Geen kansen krijgen :lol: ? Niet spelen :lol: ? Wat zit gij hier nu allemaal uit te kramen? Van Mieghem heeft toch een ganse voorbereiding en heenronde alles mogen spelen. Telt dat dan niet meer mee? Alleszins, ik weet niet of ge toen komen zien zijt, maar toen speelde Van Mieghem WEL en speelde hij enorm slecht.

15 Mei 2009, 15:16
Iendracht.be - beheer

marc2 schreef:

Ge gaat toch niet zeggen dat hij geen kansen gekregen heeft? Ondanks zijn miserabele spel heeft hij tot en met Wielsbeke (=bijna ganse heenronde) gespeeld.

15 Mei 2009, 15:16
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
marc2 schreef:
Voor mij is van mieghem ook een polyvalente speler; kan ook centraal achteraan spelen.

Onbegrijpelijk dat LDV bij jou zoveel krediet heeft gekregen. Twee maten, twee gewichten?
LDV heeft twee seizoenen lang geklungeld, AVM begot een half seizoen.

15 Mei 2009, 15:21
Iendracht.be - beheer

elfahem schreef:
Bartos schreef:
marc2 schreef:

Onbegrijpelijk dat LDV bij jou zoveel krediet heeft gekregen. Twee maten, twee gewichten?

Helemaal geen twee maten en twee gewichten. Ik vond dat Van Mieghem hier een ongeïnteresseerde en ongemotiveerde indruk gaf en heb hem hier nooit een deftige match weten spelen. Nu hoef je het niet met me eens te zijn, maar ik vind dus wel dat Lieven De Veirman hier ook goeie matchen gespeeld heeft. En al zeker dat hij geen ongemotiveerde indruk gaf. Soit, meningen verschillen hé, maar ik vind het sowieso ongezond om een speler die je eerst afserveert en een half seizoen bij de beloften laat meetrainen daarna gewoon doodleuk terug in je kern op te nemen.

15 Mei 2009, 15:26
nieuw in de eerste ploeg

Goohja, blijkbaar inderdaad krijgt bij sommigen de enen honderduit krediet tot in den treure en is de andere op een half seizoen uitgerangeerd.
En dan kom ik zelfs nietmeer over het schoolvoorbeeld van de keeper terug.....
Franck wie zich in terugronde toch wat herpakt heeft kreeg die kans ook nog,.... van mieghem niet.....Degrootte kwam half seizoen binnen en ik vond dat ook verdedigbare keuze van geert....Maar die bleef kansen krijgen en bracht ook bijlange niet wat er van verwacht werd ... Waarom kreeg van mieghem dan zijn kans niet ??? Meer nog, hij haalde zelfs de bank niet .... Maargoed, als ik hier sommigen hun reactie lees was dit dus logisch ...

15 Mei 2009, 15:32
Iendracht.be - beheer

marc2 schreef:
Waarom kreeg van mieghem dan zijn kans niet ??? Meer nog, hij haalde zelfs de bank niet ....

Nogmaals, Van Mieghem kreeg WEL zijn kans. Meer zelfs, in de heenronde haalde hij de bank niet, maar stond hij elke wedstrijd een volledige wedstrijd op het veld. Gij doet hier precies alsof diene jongen nooit ne minuut meegedaan heeft. Die is hier toch een half seizoen basisspeler geweest. Of niet? En ja, ik vond het logisch dat hij niet meer in de ploeg kwam en ja, ik zou het logisch vinden dat hij er niet meer inkomt ook. Ik zie geen enkele basis om te rechtvaardigen dat hij er terug bijkomt.

15 Mei 2009, 15:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 35
Smetje schreef:
Davy schreef:
de langen schreef:
Centrale verdedigende middenvelder vind ik nog altijd dat Van Damme in de basis moet staan, en eventueel Van Mieghem op de bank.Ik zou wel Van Mieghem ne keer willen zien spelen in een middenveld zonder Franck.Naast Troch zou ik er toch nog ne rechterflankaanvaller bijnemen die het scorend vermogen kan opdrijven.38 goals maken op 1 seizoen is niet voldoende om bij de eerste acht te eindigen.

gaan we der nu van uit dat troch komt of niet?
volgens mij is het hierover muisstil in de pers en op de officiele site, dus hebben we denk ik momenteel weinig redenen om ervan uit te gaan dat hij komt... niet?
of heb ik nu iets gemist?

Zolang het niet op de officiele site staat, is het volgens mij niet rond. En als we moeten wachten tot na de eindronde staan we er goed voor. Dan is het midden juni. Als ge dan nog een alternatief moet vinden :hmm:

Ik heb horen vertellen dat de onderhandelingen aan de gang zijn, maar ze het nog niet eens zijn over zijn loon...

Ze zouden ook nog met een spits aan het onderhandelen zijn...

Mijn hart is wit en zwart !

15 Mei 2009, 15:40
nieuw in de eerste ploeg

Zoals gezegd haalde van mieghem haast de bank nietmeer in terugronde.... Speelde franck dan zo goed in de heenronde ? Waarom kreeg hij dan wel zijn kans en van mieghem nietmeer ?
Ik heb of had niks tegen franck ook al bracht hij dit seizoen (veel ) te weinig.... Maar blijkbaar mocht van mieghem dus op geen greintje krediet meer rekenen, dat vind ik toch bizar....zeker als een ploeg slecht blijft draaien.....

15 Mei 2009, 15:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 100 101 102 103 104 280