|
|
| Pagina 14 van 41 |
[ 606 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 41 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
Bericht Re: Okapi Aalstar
Stijn schreef: Persbericht Oostende schreef: PERSBERICHT Oostende, 12.05.09 BC Oostende heeft in voorbereiding van het seizoen 2009-2010 zich gericht op talent dat op de Belgische markt reeds aanwezig was en bevestigd heeft. Dit om budgettaire en sportieve redenen. Budgettair doen we het volgend seizoen met 15% minder dan in het verleden, maar op sportief vlak willen we absoluut opnieuw aansluiten bij de top van de competitie. In dit opzicht zijn er sinds januari spelers gecontacteerd - maar eveneens aangeboden - die einde contract zijn op het einde van het huidig seizoen - Belgische en buitenlandse. Met sommigen konden dan ook reeds voorlopige overeenkomsten gesloten worden, geen enkel reglement verbiedt enige club dit te doen - ook geen onbestaand gentlemen’s agreement binnen de eigen liga. In het verleden heeft BC Oostende dit reeds voorgehad met enkele van zijn spelers, daaromtrent hebben we geen ophef gemaakt of hieraan ruchtbaarheid gegeven. Overtuigd dat het om professionals gaat, kan men aannemen dat ieder van deze spelers zich blijft gedragen als professional voor de club voor dewelke hij vandaag aantreedt. Dit hopen wij ook van onze eigen spelers die reeds een contract op zak hebben voor een andere ploeg voor volgend seizoen. Wij benadrukken dat dit alles niet gebeurd is in het kader van de op til zijnde play-off wedstrijden, maar een keuze is die gemaakt is op langere termijn, teneinde budgettair een evenwicht te behouden en sportief opnieuw aan te sluiten bij de top. Erop wijzend dat wij als ploeg geen lessen te krijgen hebben van ook maar enige ploeg binnen de liga betreffende het sportief en financieel beleid van een club daar wij op sportief en financieel vlak altijd onze engagementen hebben gerespecteerd, zelfs in moeilijke tijden, wat niet van iedereen kan gezegd worden. Het is dus onze bedoeling te communiceren omtrent de samenstelling van de ploeg voor volgend jaar na het verloop van de competitie voor BC Oostende. Taskforce BC Oostende. EINDE PERSBERICHT Om van te kotsen. Mannen van 't zeitje ![]() |
| 12 Mei 2009, 21:10 |
|
|
Ancien
zotvawies schreef: Stijn schreef: Persbericht Oostende schreef: PERSBERICHT Oostende, 12.05.09 BC Oostende heeft in voorbereiding van het seizoen 2009-2010 zich gericht op talent dat op de Belgische markt reeds aanwezig was en bevestigd heeft. Dit om budgettaire en sportieve redenen. Budgettair doen we het volgend seizoen met 15% minder dan in het verleden, maar op sportief vlak willen we absoluut opnieuw aansluiten bij de top van de competitie. In dit opzicht zijn er sinds januari spelers gecontacteerd - maar eveneens aangeboden - die einde contract zijn op het einde van het huidig seizoen - Belgische en buitenlandse. Met sommigen konden dan ook reeds voorlopige overeenkomsten gesloten worden, geen enkel reglement verbiedt enige club dit te doen - ook geen onbestaand gentlemen’s agreement binnen de eigen liga. In het verleden heeft BC Oostende dit reeds voorgehad met enkele van zijn spelers, daaromtrent hebben we geen ophef gemaakt of hieraan ruchtbaarheid gegeven. Overtuigd dat het om professionals gaat, kan men aannemen dat ieder van deze spelers zich blijft gedragen als professional voor de club voor dewelke hij vandaag aantreedt. Dit hopen wij ook van onze eigen spelers die reeds een contract op zak hebben voor een andere ploeg voor volgend seizoen. Wij benadrukken dat dit alles niet gebeurd is in het kader van de op til zijnde play-off wedstrijden, maar een keuze is die gemaakt is op langere termijn, teneinde budgettair een evenwicht te behouden en sportief opnieuw aan te sluiten bij de top. Erop wijzend dat wij als ploeg geen lessen te krijgen hebben van ook maar enige ploeg binnen de liga betreffende het sportief en financieel beleid van een club daar wij op sportief en financieel vlak altijd onze engagementen hebben gerespecteerd, zelfs in moeilijke tijden, wat niet van iedereen kan gezegd worden. Het is dus onze bedoeling te communiceren omtrent de samenstelling van de ploeg voor volgend jaar na het verloop van de competitie voor BC Oostende. Taskforce BC Oostende. EINDE PERSBERICHT Om van te kotsen. Mannen van 't zeitje ![]() Dienen ghostbuster van den SPA zit die daar voor iets tussen of zit hij niet meer in het bestuur van Oostende? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 12 Mei 2009, 22:28 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Bestekes,
Hier moet ik toch ffkes op reageren, daar men al bang is op den Blue Armada-site dat ik mijn boekje te buiten zal gaan, door Dhr. Vandelannotte te lasteren. Het is en blijft een schrijnende zaak, een kutstreek van een ex-Minister van Begroting (waarvan ik niet weet waar hij het fortuin vandaan haalt om spelers in te lijven). Feit blijft dat als je met zulke schooiers bij eender welke sponsor zit, dat het al heel wat makkelijker blijft om, dankzij spandiensten die de Johan ongetwijfeld kan leveren, een aantal sponsors binnen te rijven. Dat het grote geld bij Oostende zit lijdt geen twijfel, maar of het basketbalverstand in Oostende zit, daar valt aan te twijfelen. Het is een beetje, zei het op kleine, Belgische schaal, een soort All Star Team à la Real Madrid opkopen. Dit is echter geen garantie voor succes. Bij Oostende is de druk massa's hoger en daar komen gegarandeerd irritaties van binnen een spelersgroep. Vergeet niet dat die mannen tien volwaardige spelers hebben, terwijl ge er toch maar vijf kunt opstellen: twee keer een shot missen en ge vliegt naar de bank. Over de toekomst van Okapi zou ik mij geen zorgen maken: "Reculer pour mieux sauter", zeggen ze in de taal van Molière. Volgend jaar zal meer dan waarschijnlijk een overgangsjaar zijn, maar binnen twee jaar staan we er terug. Volgend jaar kan, als hij blijft, het jaar worden van Charlo, want ook Lojeski was absoluut niet even standvastig in zijn maidenseizoen bij Okapi, dan dat nu het geval is. De scoutingscel van Okapi heeft al langer bewezen een neusje te hebben voor talent, wat nu gebeurt is daar een schoolvoorbeeld van. Als men erin slaagt Charlo, Cantrell en Pablo te houden zal het nog geregeld spoken aan de Moorselbaan: minder dan dit jaar het geval is, maar wat ben je met een bende pseudo-vedetten, die de boel verzieken en het niveau en vooral de motivatie naar beneden halen. Laat TH en Lojeski maar varen (letterlijk en figuurlijk): Ik wil nog wel eens zien hoelang het zal duren voor er ginder storm op zee is. Het zal niet eens zo lang duren. Hopelijk krijgt Dhr VDl volgend seizoen eens een lesje in ethiek en bescheidenheid, te beginnen op 7/06. Oh ja, je mag hier niet aan politiek doen Voor het overige: veel succes met den Iëndracht volgend jaar. Ik zal wel nog geregeld gesignaleerd worden Geheel offtopic en zoals jullie dat van mij gewend zijn: Proficiat Mariner, met uw Blokken-prestatie, jammer dat een ABVV-vlag u de das om deed: vuile sossen gvd (en weer mag ik ni aan politiek doen);) _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 13 Mei 2009, 17:16 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
jipieeeeeeeeeeeeeeee ik ben 22 jaar
_________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 13 Mei 2009, 17:19 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09 Berichten: 816 Leeftijd: 46 Locatie: Wieze |
wheel's armée schreef: Bestekes, Hier moet ik toch ffkes op reageren, daar men al bang is op den Blue Armada-site dat ik mijn boekje te buiten zal gaan, door Dhr. Vandelannotte te lasteren. Het is en blijft een schrijnende zaak, een kutstreek van een ex-Minister van Begroting (waarvan ik niet weet waar hij het fortuin vandaan haalt om spelers in te lijven). Van ons belastingsgeld? ![]() |
| 13 Mei 2009, 21:18 |
|
|
Vaste Waarde
was een retorische vraag hé Pieter
Btw, Oostende verliest, waardoor Leuven naar plaats zes wipt. Met heel veel geluk geen PO's voor Oostende problem solved:-) _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 13 Mei 2009, 23:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Maar als ze winnen zijn ze zesde en komen ze uit tegen Okapi ?
|
| 14 Mei 2009, 12:28 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Jeroen schreef: Maar als ze winnen zijn ze zesde en komen ze uit tegen Okapi ? ja en dan ist fiejst |
| 14 Mei 2009, 13:12 |
|
|
Vaste Waarde
Het is zaterdag dan nog eens Oostende-Leuven, dus dat belooft.
Ik vrees als die garnalenpellers naar hier komen dat het boetes gaat regenen _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 14 Mei 2009, 13:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
wheel's armée schreef: Het is zaterdag dan nog eens Oostende-Leuven, dus dat belooft. Ik vrees als die garnalenpellers naar hier komen dat het boetes gaat regenen mij hebben ze nie meer ze, iejne kiejr is genoeg geweest ![]() |
| 14 Mei 2009, 13:36 |
|
|
Nationale Ploeg
belgianiron schreef: wheel's armée schreef: Het is zaterdag dan nog eens Oostende-Leuven, dus dat belooft. Ik vrees als die garnalenpellers naar hier komen dat het boetes gaat regenen mij hebben ze nie meer ze, iejne kiejr is genoeg geweest ![]() o-ka-pi hoo-li-gans! |
| 14 Mei 2009, 16:43 |
|
|
Scholier
Ik ben deze woensdag gaan kijken naar Gent-Oostende omdat het gratis was voor studenten en twee van mijn vriendinnen daar bij de cheerleaders dansen.
Nu mijn vraag: achter mij zaten er daar twee met nen trommel met nogal nen aalsterse tongval constant "okapi" te roepen, is da de gewoonte of zat daar een speciaal betekenis achter? |
| 15 Mei 2009, 15:47 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
sjneer_fcd schreef: Ik ben deze woensdag gaan kijken naar Gent-Oostende omdat het gratis was voor studenten en twee van mijn vriendinnen daar bij de cheerleaders dansen. Nu mijn vraag: achter mij zaten er daar twee met nen trommel met nogal nen aalsterse tongval constant "okapi" te roepen, is da de gewoonte of zat daar een speciaal betekenis achter? Waarschijnlijjk om Oostende te kloten. |
| 15 Mei 2009, 16:03 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
wheel's armée schreef: Het is zaterdag dan nog eens Oostende-Leuven, dus dat belooft. Ik vrees als die garnalenpellers naar hier komen dat het boetes gaat regenen Ze zullen niet komen want leuven wint op oostende met 64-80. |
| 16 Mei 2009, 22:18 |
|
|
forumlegende
Prachtig dat die loosers van de kust de play-offs niet gehaald emmen!
Ge ziet hoe ver ze zijn gekomen me al hun geld De flikken zullen ook content zijn dat oostende ni naar den okapi komt, want 't zou wel eens zwaren ambras kunnen geweest zijn... Lotj Okapi nog een paar matchkes winnen in de play-offs om hun schitterend seizoen nog meer glans te geven. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 16 Mei 2009, 22:29 |
|
| Pagina 14 van 41 |
[ 606 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 41 Volgende |