Transfers 2009-2010 - Pagina 103 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 101 102 103 104 105 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Bericht Re: Transfers 2009-2010
marc2 schreef:
Zoals gezegd haalde van mieghem haast de bank nietmeer in terugronde.... Speelde franck dan zo goed in de heenronde ? Waarom kreeg hij dan wel zijn kans en van mieghem nietmeer ?
Ik heb of had niks tegen franck ook al bracht hij dit seizoen (veel ) te weinig.... Maar blijkbaar mocht van mieghem dus op geen greintje krediet meer rekenen, dat vind ik toch bizar....zeker als een ploeg slecht blijft draaien.....

Het grote verschil is dat Franck wel inzet, betrokkenheid en interesse toonde. Van Mieghem daarentegen ... :hmm:

15 Mei 2009, 15:52
Nationale Ploeg

Bartos schreef:
elfahem schreef:
Bartos schreef:

Das wel waar, hij speelt daar even slecht als op het middenveld :D .

Onbegrijpelijk dat LDV bij jou zoveel krediet heeft gekregen. Twee maten, twee gewichten?

Helemaal geen twee maten en twee gewichten. Ik vond dat Van Mieghem hier een ongeïnteresseerde en ongemotiveerde indruk gaf en heb hem hier nooit een deftige match weten spelen. Nu hoef je het niet met me eens te zijn, maar ik vind dus wel dat Lieven De Veirman hier ook goeie matchen gespeeld heeft. En al zeker dat hij geen ongemotiveerde indruk gaf. Soit, meningen verschillen hé, maar ik vind het sowieso ongezond om een speler die je eerst afserveert en een half seizoen bij de beloften laat meetrainen daarna gewoon doodleuk terug in je kern op te nemen.

Ongeïnteresseerd en ongemotiveerd, dat is me eigenlijk nooit opgevallen. Zijn spel (voetbal, van de rest ben ik niet op de hoogte) was abominabel, maar ik had niet de indruk dat het 'van niet willen' was. Na Wielsbeke dacht ik ook van 'stuur die twee naar de maan', maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat hij meer moet kunnen dan wat hij getoond heeft. En dat had ik dan weer niet bij LDV. Die jongen heeft het volgens mij gewoon niet.

Laatst gewijzigd door elfahem op 15 Mei 2009, 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.

15 Mei 2009, 15:58
nieuw in de eerste ploeg

Ik geef je zeker gelijk....franck toonde inderdaad inzet, maar degrootte bleef slap spelen....waarom gaven ze dan van mieghem geen kans nietmeer naar einde van het seizoen....bijvoorbeeld na de match tegen diegem als de spelersgroep zich toch compleet liet gaan....
Door hem op te stellen kon hij zich trachten te rehabiliteren, al was het maar om een transfer af te dwingen naar een andere club.... maar als ik sommige hier hoor verklaren mocht dat zelfs nietmeer.....
totaal onbegrijpelijk......

Nationale Ploeg

fatjen

Iendracht.be - beheer

Bartos schreef:
marc2 schreef:
Waarom kreeg van mieghem dan zijn kans niet ??? Meer nog, hij haalde zelfs de bank niet ....

Nogmaals, Van Mieghem kreeg WEL zijn kans. Meer zelfs, in de heenronde haalde hij de bank niet, maar stond hij elke wedstrijd een volledige wedstrijd op het veld. Gij doet hier precies alsof diene jongen nooit ne minuut meegedaan heeft. Die is hier toch een half seizoen basisspeler geweest. Of niet? En ja, ik vond het logisch dat hij niet meer in de ploeg kwam en ja, ik zou het logisch vinden dat hij er niet meer inkomt ook. Ik zie geen enkele basis om te rechtvaardigen dat hij er terug bijkomt.

Helemaal akkoord.

15 Mei 2009, 15:59
nieuw in de eerste ploeg

Als ze qua financien hem kunnen houden doen ze dat trouwens beter ....
Vandamme heeft een prachtseizoen gespeeld en kan die verdedigende mid met branie invullen maar met een jeugdig iemand is het altijd afwachten of hij continuiteit in zijn prestaties kan blijven leggen.Waarom zou je trouwens met geen middenveld van mieghem (verdedigende mid) verheyden centrale mid en een aanvallende mid ( troch ??) kunnen spelen....
Niet dat dit voor mij HET MIDDENVELD MOET WORDEN maar het is maar een mogelijkheid tot....

15 Mei 2009, 16:06
Ancien

Leeftijd: 46
marc2 schreef:
Vandamme heeft een prachtseizoen gespeeld en kan die verdedigende mid met branie invullen maar met een jeugdig iemand is het altijd afwachten of hij continuiteit in zijn prestaties kan blijven leggen.Waarom zou je trouwens met geen middenveld van mieghem (verdedigende mid) verheyden centrale mid en een aanvallende mid ( troch ??) kunnen spelen....
Niet dat dit voor mij HET MIDDENVELD MOET WORDEN maar het is maar een mogelijkheid tot....

Een mogelijkheid tot het compleet overrompeld worden op het middenveld...want met die drie op het middenveld recupereer je geen bal... Allez man, en dat van de persoon die zegt dat je naar het totaalbeeld moet kijken.

Even het geheugen opfrissen ivm Alainken: hij begon als pure centrale middenvelder aan de voorbereiding omdat Franck en/of hij afwisselend moesten inschuiven: jammer genoeg kwam hij zelfs in de voorbereiding tegen provincialers aanvallend niet in het stuk voor en ging bovendien continue in de weg van Franck lopen... Dus moest hij controlerender spelen - probleem: gaat zijn eerste duel aan rond minuut 70 of zo en recupereert geen rotte bal. Ondertussen tokte hij ook in vooruitvoetballend opzicht nog steeds geen bal... Bovendien draaide de boel vierkant en DAAR heeft hij zijn krediet verspeeld: met zijn ervaring had hij de kar moeten trekken, maar wat deed hij??? Zich verdorie de hele wedstrijd compleet verstoppen op het veld -geen bal vragen, niet in de ruimte lopen, zijn bakkes zelfs nog niet opendoen... En dat ongeveer zes wedstrijden na elkaar!!! Soit zijn vervanger was een even grote ramp maar ja, je wist dat die zou moeten spelen (nieuwe speler + ex-eersteklasser + contract maar tot einde seizoen).

Bovendien heeft Alainken trouwens ook nog eens een uur voor hij in het stadion moest aanwezig zijn voor een thuismatch, gewoon afgebeld dat hij zich niet goed voelde. En wat deed Dillen de volgende match??? Hem weer gewoon in de basis zetten - gevolg: ook de sfeer in de ploeg verziekt, met name bij Couly. Dillen heeft hem zelfs centraal achteraan nog geposteerd ook, oa op Waregem en ook daar was het een dikke nul. Wielsbeke was zijn zwanenzang want daar mocht hij twee keer alleen op de keeper af - de ballen die hij dan naar de goal verstuurde zijn ze nu nog altijd aan het zoeken...

En bovenal: ik heb hem de wedstrijden met de reserven zien spelen in de terugronde en als dat zijn niveau is, dan hebben we er echt niks aan verloren...

Blijkbaar blijft Luc Limpens wel overtuigd van de kwaliteiten van Van Mieghem... We kunnen hem misschien ook nog aan Sottegem verpatsen. Ter info: hou Boto volgend jaar maar in de gaten... Die naast Nouhass kan vonken geven...

15 Mei 2009, 16:39
Scholier

Leeftijd: 34
Bartos schreef:
elfahem schreef:
Bartos schreef:

Das wel waar, hij speelt daar even slecht als op het middenveld :D .

Onbegrijpelijk dat LDV bij jou zoveel krediet heeft gekregen. Twee maten, twee gewichten?

Helemaal geen twee maten en twee gewichten. Ik vond dat Van Mieghem hier een ongeïnteresseerde en ongemotiveerde indruk gaf en heb hem hier nooit een deftige match weten spelen. Nu hoef je het niet met me eens te zijn, maar ik vind dus wel dat Lieven De Veirman hier ook goeie matchen gespeeld heeft. En al zeker dat hij geen ongemotiveerde indruk gaf. Soit, meningen verschillen hé, maar ik vind het sowieso ongezond om een speler die je eerst afserveert en een half seizoen bij de beloften laat meetrainen daarna gewoon doodleuk terug in je kern op te nemen.

idd,en vanmorgen heb ik een kameraad gesproken van bij de beloften, hij zei dat van mieghem zelf daar ronduit slecht is

15 Mei 2009, 17:05
Scholier

Leeftijd: 34
marc2 schreef:

menne jongen,iejst e jaar kreften op veirmans ,na zat kreften zijn omda de merendeel van de supporters van mieghem ni mer op da plein wille zien ,wa ni meer dan logisch is, gelek da bartos al zei,franck bracht uk totaal ni wat er van hem verwacht werd, mor hij toonde wel inzet

15 Mei 2009, 17:12
nieuw in de eerste ploeg

de logica van sommigen is hier toch ver te zoeken hoor?
franck heeft ontelbare kansen gehad en niets bewezen (of toch bijna niets)
ik ben dit seizoen enkel de thuismatchen gaan kijken en ik denk dat van mieghem ne keer of 3 ,4 meegedaan heeft.
en van die matchen was hij voor mij nog één van de betere, zeker centraal achterin!

Maar in een ploeg die niet draait is het niet gemakkelijk om te voetballen! dus alles op van mieghem schuiven is al te gemakkelijk.

VOOR MIJ VERDIENT HIJ ZEKER NOG EEN KANS!

15 Mei 2009, 17:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
http://www.leuksteliedjes.be/liedjes/kl ... leutertje/

15 Mei 2009, 17:39
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
boer touch schreef:
ik ben dit seizoen enkel de thuismatchen gaan kijken en ik denk dat van mieghem ne keer of 3 ,4 meegedaan heeft.
en van die matchen was hij voor mij nog één van de betere, zeker centraal achterin!

Maar in een ploeg die niet draait is het niet gemakkelijk om te voetballen! dus alles op van mieghem schuiven is al te gemakkelijk.

Va Mieghem één van de betere????? :?
Ik heb hem maar 1 degelijke match weten spelen da was thuis tegen RC Gent

15 Mei 2009, 17:42
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
josken schreef:
boer touch schreef:

Va Mieghem één van de betere????? :?
Ik heb hem maar 1 degelijke match weten spelen da was thuis tegen RC Gent

jawatte seg, as ge de kop in derde wilt spelen moete vooral van mieghem terughalen... er zal allicht aan mij genen toptrainer verloren gegaan zijn, :maar als ik da hier allemaal lees, geeft dit toch nen boost aan mijn zelfvertrouwen op dat vlak zenne. alli jonges dat ge dat niet ziet dat die daar gewoon helemaal niets heeft uitgericht, gans die heenronde lang? as ge da ni ziet hebt ge toch gewoon niet naar de match gekeken? wa is da nu!
as ze het ooit in hun raap halen om diejen nog ne minuut op da veld te posteren, sorry maar daarvoor kom ik niet vanuit sint-niklaas gebold zenne, dan kunnen ze mijn ticketjen toch wel schonekes in hun *** steken

of is dit gedoe over van mieghem dan toch louter om te lachen? :wadde:

15 Mei 2009, 18:19
nieuw in de eerste ploeg

"Op de man schieten" van "klein kind" tot "kreft" tot "het laatste woord " wat heeft dat te maken met een topic ?...Liever een eendracht gezinde mening formuleren toch ?
Wat van mieghem betreft.... ik zeg niet dat die tenkoste van alles moet spelen of terugkomen.... ik stel enkel vast dat hij niet dezelfde kansen gekregen heeft als sommige andere, zelfs collega's van hem op het middenveld.Ik breek ook mening niet af van degenen die hem niet willen zien weerkomen. Maar zeggen dat hij dezelfde kansen heeft gehad als anderen klopt niet.
En als al die criticasters dan eens verder nadenken..... zou aalst der zelf niet bij gebaat zijn hadden ze van mieghem nog in laatste fase van de competitie in de ploeg hebben gedropt of op bank als invaller ?
In de laatste vijf matchen maakte het geen moer nietmeer uit wie der speelde. Onze spelerskern had na het slechte resultaat tegen diegem volledig de moed opgegeven.
Had van mieghem misschien nog gespeeld, der zat kans in dat hij ook nog getransfereerd kon worden....net zoals bij franck het geval was. Ik zeg niet dat franck zijn transfer naar oudenaarde heeft afgedwongen omdat hij daar een prachtmatch heeft gespeeld maar het zal toch meegespeeld hebben? Om een transfer af te dwingen moet je vooral spelen ,hé.
Is die gedachte dan ook te logisch ?

15 Mei 2009, 18:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 68
Bakkie schreef:
http://www.leuksteliedjes.be/liedjes/klein-klein-kleutertje/

Deze link zou in meerdere topics moeten geplaatst worden ! :plat: :plat:

15 Mei 2009, 18:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 101 102 103 104 105 280