Transfers 2009-2010 - Pagina 105 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 103 104 105 106 107 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: Transfers 2009-2010
SERRE schreef:
El Corredor schreef:
Jeroen schreef:
Dat vélen hier Van Mieghem een ramp vonden is hun goed recht (ik vond dat ook), maar Franck was echt even slecht. Hij is gewoon niet als zondebok bestempeld door het bestuur, en bleef zijn kans krijgen... Ik ga van Van Mieghem geen wereldvoetballer maken, maar met zijn CV Moet je toch iets kunnen. Als hij nog 4 jaar onder contract ligt en hij wilt effectief bewijzen dat hij nog niet afgeschreven is, waarom zouden ze hem dan nog niet een kans mogen geven ?

dat vind ik ook. :EA:

Ik ook (y)

Franck, Van Mieghem, Degroote. Drie middenvelders, maar alle drie even slecht!

Mja, Franck heeft wel gevochten, op zijn mentaliteit valt weinig aan te merken terwijl Van Mieghem een eerder gelaten indruk liet. Degroote vond ik dan weer gewoon matig.

Laatst gewijzigd door AlostanA op 16 Mei 2009, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.

16 Mei 2009, 12:44
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
SERRE schreef:
El Corredor schreef:
Jeroen schreef:
Dat vélen hier Van Mieghem een ramp vonden is hun goed recht (ik vond dat ook), maar Franck was echt even slecht. Hij is gewoon niet als zondebok bestempeld door het bestuur, en bleef zijn kans krijgen... Ik ga van Van Mieghem geen wereldvoetballer maken, maar met zijn CV Moet je toch iets kunnen. Als hij nog 4 jaar onder contract ligt en hij wilt effectief bewijzen dat hij nog niet afgeschreven is, waarom zouden ze hem dan nog niet een kans mogen geven ?

dat vind ik ook. :EA:

Ik ook (y)

Franck, Van Mieghem, Degroote. Drie middenvelders, maar alle drie even slecht!

vind ik niet
kritiek op de groote is fors overdreven (ook al bracht hij niet wat we'r hadden van gehoopt)
franck verzoop bijna elke wedstrijd, maar toonde idd inzet
van mieghem liep daar niets te doen, en vond dat precies ook niet zo erg

ieder zijn gedacht, maar naar mijn mening kunde die drie niet over dezelfde kam scheren.

soit: twordt tijd dat ze nog ewa goeie transfers realiseren, willen ze den top spelen; en als dat niet lukt, dat ze dat dan ook aangeven en hun ambities bijstellen, zodat we weten of we moeten instellen op een leventje in de anonimiteit van de lagere reeksen of niet. ik hoop in ieder geval dat dat bestuur van ons aan het werken is als beesten om onze club te redden en thuis te brengen waar het zou moeten (2e klasse)

16 Mei 2009, 12:58
Freak

Leeftijd: 45
het is iedere dag speuren naar transfernieuws, helaas al een tijdje geen nieuws...

:zzz:

de sportieve denkcel heeft het zaakje zwaar onderschat me dunkt. Ofwel is er een geldprobleem of een overtuigingsprobleem want er wil geen kat komen... Onrustwekkend !! :hmm:

16 Mei 2009, 13:36
Ancien

El Corredor schreef:
het is iedere dag speuren naar transfernieuws, helaas al een tijdje geen nieuws...

de sportieve denkcel heeft het zaakje zwaar onderschat me dunkt. Ofwel is er een geldprobleem of een overtuigingsprobleem want er wil geen kat komen... Onrustwekkend !! :hmm:

Nochtans waren er bij de 'staatsgreep' mooie beloftes gedaan om het voetvolk naar de hand te zetten... Waar zijn al die believers naartoe? :wadde:

16 Mei 2009, 13:38
nieuw in de eerste ploeg

Boris schreef:
El Corredor schreef:

Nochtans waren er bij de 'staatsgreep' mooie beloftes gedaan om het voetvolk naar de hand te zetten... Waar zijn al die believers naartoe? :wadde:

beetje geduld kan geen kwaad, beter 1 goede transfer dan 7 slechte. Ik denk dat ze een beetje da kat uit den boom kijken en afwachten tot ze een geschikte speler vinden voor de juiste positie.

persoonlijk denk ik dat er niet zoveel meer nodig is met deze jongens kunt ge al een ploeg beginnen hé.

Van steenberghen/ en dienen jonge gast ( naam schiet me niet te binnen)

De schutter/coppens - seminck-moreels-filipovic

podevijn - ewen-van damme- lord

depoitre-delie

in dit plaatje zou troch niet misstaan en nog nen centrale verdediger die ook in het midden kan spelen (van mieghem) achteraan heb je dan nog de gebroeders spotbeen en ook voor op de flank in te vallen.

vind het persoonlijk jammer van het vertrek van van lysebeth, kon als jeugdproduct wel eens subersub worden als 3de spits!

maar dit is natuurlijk mijn bescheiden mening.

aja was er ook gene moreels voor op de flank?

16 Mei 2009, 13:52
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
t is nu niet meer de moment om gelijk in t begin van t seizoen spelers op de wilden boef te gaan aantrekken,das hier football manager niet waar ze mee bezig zijn he.... :D
we weten allemaal wat daar uit voortkomt.....denk maar aan de vele spitsen die hier dit jaar "gezeten" hebben.... dan liever uitkijken naar spelers met waarde waarvan ze weten da ze er enen aan hebben da op de gezochte positie kan spelen....en dan duurt het wat langer om daarover nieuws te geven ja...

16 Mei 2009, 14:00
Nationale Ploeg

Leeftijd: 47
WLM: [email protected]
boer touch schreef:
Boris schreef:
El Corredor schreef:

beetje geduld kan geen kwaad, beter 1 goede transfer dan 7 slechte. Ik denk dat ze een beetje da kat uit den boom kijken en afwachten tot ze een geschikte speler vinden voor de juiste positie.

persoonlijk denk ik dat er niet zoveel meer nodig is met deze jongens kunt ge al een ploeg beginnen hé.

Van steenberghen/ en dienen jonge gast ( naam schiet me niet te binnen)

De schutter/coppens - seminck-moreels-filipovic

podevijn - ewen-van damme- lord

depoitre-delie

in dit plaatje zou troch niet misstaan en nog nen centrale verdediger die ook in het midden kan spelen (van mieghem) achteraan heb je dan nog de gebroeders spotbeen en ook voor op de flank in te vallen.

vind het persoonlijk jammer van het vertrek van van lysebeth, kon als jeugdproduct wel eens subersub worden als 3de spits!

maar dit is natuurlijk mijn bescheiden mening.

aja was er ook gene moreels voor op de flank?

Idd de betere van de 2 zijt ge in uw opstelling vergeten :D

Mits komst van Troch (wat blijkbaar verre van zeker is) zit ge wel krap qua aantal, maar toch met een stevige basis... We zien wel wat er nog uit de bus komt. Nu al schieten of panikeren vind ik beetje vroeg.
Feit is dat ze toch best een alternatief achter de hand houden mocht deal met Troch alsnog mislopen.

Ik jaag er mij alleszins (nog) niet in op :-)

16 Mei 2009, 14:01
Freak

Boris schreef:
El Corredor schreef:

welke beloftes waren dat ook alweer?

16 Mei 2009, 15:06
nieuw in de eerste ploeg

Het gevoel ligt dubbel bij de supporter. Langs ene kant ongeduld om zo snel mogelijk de ploeg "klaar" te zien;langs andere kant het juist geduld moeten opbrengen om het bestuur hun huiswerk te laten doen.
Transfersaangelegenheden hebben wij als supporter recht op weten als de transfer rond is.
Er is dus nu een ambetante periode. Het is elke dag speuren naar wat nieuws. Ik vrees dat we nog zullen geduld moeten hebben tot maximaal 30 juni.

16 Mei 2009, 15:56
Ancien

El Corredor schreef:
Boris schreef:
El Corredor schreef:

Ik dacht dat half eerste klasse stond te springen om bij ons te tekenen? Enfin, er is alleszins nog tijd, maar ik vrees dat de goei opportuniteiten toch al gepasseerd zijn aan hunne neus.

En ondertussen heb je dus al spelers van de hand gedaan waar ge ondertussen maar geen waardige vervangers voor vindt.

Roel: misschien valt die Coppens wel mee, maar het enige dat ik er al van gelezen heb is dat het ne sympathieken is en dat het genen back is

Dessaer: je hebt wel Moreels, maar er mag zeker nog iets bijkomen

Franck: er wordt hier al lang over Troch gepraat, maar zolang het niet op de officiële site staat, is er dus nog niks rond (begrijp me niet verkeerd, Franck mocht van mij zeker vertrekken, maar we hebben dus nog geen vervanger)

Couli: nog geen vervanger

Steurs: nog geen vervanger (hier moeten ze uiteraard ook geen topper voor kopen, want met Flipo en Lord op links is het toch maar om op de bank te zitten)

Zoals onze kern er nu uitziet (en aangezien geen enkele deftige speler nog WIL komen naar den iendracht), hadden we beter Roel, Dessaer en Couli gehouden.

Zoals je dus zelf zegt, El Corredor: onrustwekkend!

edit: en wat bij mij vooral de onrust veroorzaakt, is dat jij het onrustwekkend noemt, El Corredor. Gij zijt uiteindelijk zeer goed op de hoogte van de bestuurszaken

16 Mei 2009, 15:58
Freak

Boris schreef:
El Corredor schreef:
Boris schreef:

Ik dacht dat half eerste klasse stond te springen om bij ons te tekenen? Enfin, er is alleszins nog tijd, maar ik vrees dat de goei opportuniteiten toch al gepasseerd zijn aan hunne neus.

En ondertussen heb je dus al spelers van de hand gedaan waar ge ondertussen maar geen waardige vervangers voor vindt.

Roel: misschien valt die Coppens wel mee, maar het enige dat ik er al van gelezen heb is dat het ne sympathieken is en dat het genen back is

Dessaer: je hebt wel Moreels, maar er mag zeker nog iets bijkomen

Franck: er wordt hier al lang over Troch gepraat, maar zolang het niet op de officiële site staat, is er dus nog niks rond (begrijp me niet verkeerd, Franck mocht van mij zeker vertrekken, maar we hebben dus nog geen vervanger)

Couli: nog geen vervanger

Steurs: nog geen vervanger (hier moeten ze uiteraard ook geen topper voor kopen, want met Flipo en Lord op links is het toch maar om op de bank te zitten)

Zoals onze kern er nu uitziet (en aangezien geen enkele deftige speler nog WIL komen naar den iendracht), hadden we beter Roel, Dessaer en Couli gehouden.

Zoals je dus zelf zegt, El Corredor: onrustwekkend!

edit: en wat bij mij vooral de onrust veroorzaakt, is dat jij het onrustwekkend noemt, El Corredor. Gij zijt uiteindelijk zeer goed op de hoogte van de bestuurszaken

pin mij daar niet op vast als ge wilt... :D

ik meen mij te herinneren dat De Dijcker zo snel mogelijk naar tweede wou, dus de tijd van woorden is stilletjes aan voorbij, tijd voor DADEN aub.

16 Mei 2009, 16:18
Ancien

El Corredor schreef:
de tijd van woorden is stilletjes aan voorbij, tijd voor DADEN aub.

Alstublieft! (y)

16 Mei 2009, 16:49
Junior

Boris schreef:
El Corredor schreef:

Alstublieft! (y)

zageventen............;

16 Mei 2009, 20:44
Ancien

scarfie schreef:
Boris schreef:
El Corredor schreef:

Alstublieft! (y)

zageventen............;

Altijd leuk om een geargumenteerde discussie te voeren. Laat me weten als je er klaar voor bent. ;)

16 Mei 2009, 20:48
Junior

Boris schreef:
scarfie schreef:
Boris schreef:

Alstublieft! (y)

zageventen............;

Altijd leuk om een geargumenteerde discussie te voeren. Laat me weten als je er klaar voor bent. ;)

Geargumenteerde discussie kan enkel maar als je twee partijen hebt. Jullie doen niets anders als éénzijdig vitten op het bestuur alsof ze niets doen. Persoonlijk zou ik ook liever zien dat als posities nu reeds ingevuld zijn door topspelers maar dat is spijtig genoeg geen haalbare realiteit. Of denk je soms dat de andere ploegen wel reeds klaar zijn met transfers??? Wij hebben er nu al al 5. Dat dat niet voldoende is weet ik ook wel maar een beetje geduld en vertrouwen mag ook wel vind ik. Nog argumenten nodig???

16 Mei 2009, 21:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 103 104 105 106 107 280