|
|
| Pagina 11 van 34 |
[ 499 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 34 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Onderkroiper schreef: En een hamburger natuurlijk. As mor van 't kot komt is het best lekker, en nu nog ne goeie safir. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 16 Mei 2009, 11:27 |
|
|
forumlegende |
Onderkroiper schreef: Prachtig dat ik op zoveel steun kan rekenen De teller staat dus reeds op 4 exemplaren = +- 10 % Ondertussen reeds 02.30 geworden en pas klaar met alle Panini seizoen af te printen en reeds alle gelamineerd. Het zal morgenvroeg weeral pikken als mijn madam mij zal oproepen ![]() Mijn ticket moogt ge ook hebben ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 16 Mei 2009, 12:09 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55 Berichten: 156 Leeftijd: 36 Locatie: Aaigem |
Onderkroiper schreef: OPROEP Sinds dat ik met de verzameling Eendrachttickets gestart ben, kwam ik met zo een kleine 40 tal verzamelaars in contact. Deze mensen hebben allemaal hun steentje bijgedragen met het samenbrengen van Eendracht tickets. Dank zij deze verzamelaars kan ik een mooi overzicht laten zien van de gebruikte tickets. Enkelingen zullen zelf naar de Expo 90 komen kijken. Doch vele verzamelaars wonen in het verre Limburg en zelfs 60 % van deze verzamelaars wonen in Wallonië. Deze verzamelaars vragen als tegenprestatitie of het mogelijk is hen een ingangskaartje van de Galamatch te reserveren. Staanplaats of Zittribune maakt géén verschil uit. "Wie" kan mij helpen om zoveel mogelijk tickets mij te bezorgen. Liefst ongeplooid, daar deze tickets in verzamelingen terecht zullen komen en toch verzorgd moet zijn. Ik zal een oproep doen aan alle stewards om de tickets niet te brutaal te scheuren om de tickets niet te beschadigen. De forumbezoekers die mij willen helpen, mogen mij een PB sturen. Ik spreek graag later met deze supporters eens af om mij deze tickets te bezorgen. Liefst in een café dan kan ik deze gulle schenkers hiervoor eens trakteren. Op wie mag ik rekenen ? ![]() Het mijne mag je ook wel hebben |
| 16 Mei 2009, 12:23 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
ivm die affiche: is het ook 90 jaar stamnummer 90 voor Anderlecht ofzo? Dat staat in het paars...
_________________ es da ier e fistjen... |
| 16 Mei 2009, 12:38 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
als ik de affiche goed begrijp : 10 business seats tickets + eten en dat voor 110 euro als je alleen gaat
![]() |
| 16 Mei 2009, 16:40 |
|
|
Freak
the_red_ant69 schreef: als ik de affiche goed begrijp : 10 business seats tickets + eten en dat voor 110 euro als je alleen gaat ![]() vroagt isj rond op de callebatens hein of da ge nog 9 moaten vindj... |
| 16 Mei 2009, 16:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 39 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
zou het geen goed idee zijn om met alle forumleden samen te leggen om de beheerders van dit forum zo te laten gaan? aleja voor die mensen te bedanken voor al hun harde werk en inspanning
![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 16 Mei 2009, 17:12 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Onderkroiper schreef: OPROEP Sinds dat ik met de verzameling Eendrachttickets gestart ben, kwam ik met zo een kleine 40 tal verzamelaars in contact. Deze mensen hebben allemaal hun steentje bijgedragen met het samenbrengen van Eendracht tickets. Dank zij deze verzamelaars kan ik een mooi overzicht laten zien van de gebruikte tickets. Enkelingen zullen zelf naar de Expo 90 komen kijken. Doch vele verzamelaars wonen in het verre Limburg en zelfs 60 % van deze verzamelaars wonen in Wallonië. Deze verzamelaars vragen als tegenprestatitie of het mogelijk is hen een ingangskaartje van de Galamatch te reserveren. Staanplaats of Zittribune maakt géén verschil uit. "Wie" kan mij helpen om zoveel mogelijk tickets mij te bezorgen. Liefst ongeplooid, daar deze tickets in verzamelingen terecht zullen komen en toch verzorgd moet zijn. Ik zal een oproep doen aan alle stewards om de tickets niet te brutaal te scheuren om de tickets niet te beschadigen. De forumbezoekers die mij willen helpen, mogen mij een PB sturen. Ik spreek graag later met deze supporters eens af om mij deze tickets te bezorgen. Liefst in een café dan kan ik deze gulle schenkers hiervoor eens trakteren. Op wie mag ik rekenen ? ![]() Van die match gewoon? Wij komen normaal met een groep kijken en dan commandeer ik wel dat we de tickets moeten bijhouden... _________________
|
| 16 Mei 2009, 21:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Sven KSK Opwijk schreef: Onderkroiper schreef: OPROEP Sinds dat ik met de verzameling Eendrachttickets gestart ben, kwam ik met zo een kleine 40 tal verzamelaars in contact. Deze mensen hebben allemaal hun steentje bijgedragen met het samenbrengen van Eendracht tickets. Dank zij deze verzamelaars kan ik een mooi overzicht laten zien van de gebruikte tickets. Enkelingen zullen zelf naar de Expo 90 komen kijken. Doch vele verzamelaars wonen in het verre Limburg en zelfs 60 % van deze verzamelaars wonen in Wallonië. Deze verzamelaars vragen als tegenprestatitie of het mogelijk is hen een ingangskaartje van de Galamatch te reserveren. Staanplaats of Zittribune maakt géén verschil uit. "Wie" kan mij helpen om zoveel mogelijk tickets mij te bezorgen. Liefst ongeplooid, daar deze tickets in verzamelingen terecht zullen komen en toch verzorgd moet zijn. Ik zal een oproep doen aan alle stewards om de tickets niet te brutaal te scheuren om de tickets niet te beschadigen. De forumbezoekers die mij willen helpen, mogen mij een PB sturen. Ik spreek graag later met deze supporters eens af om mij deze tickets te bezorgen. Liefst in een café dan kan ik deze gulle schenkers hiervoor eens trakteren. Op wie mag ik rekenen ? ![]() Van die match gewoon? Wij komen normaal met een groep kijken en dan commandeer ik wel dat we de tickets moeten bijhouden... Dat zou zeer welkom Sven _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Mei 2009, 22:37 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
Boris schreef: ivm die affiche: is het ook 90 jaar stamnummer 90 voor Anderlecht ofzo? Dat staat in het paars... awel ik vind die affiche toch ook iets te paars ze, tis precies of anderlecht de thuisploeg is... _________________ MCMXIX |
| 17 Mei 2009, 0:39 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
quote="69"]
Boris schreef: ivm die affiche: is het ook 90 jaar stamnummer 90 voor Anderlecht ofzo? Dat staat in het paars... [/quote]awel ik vind die affiche toch ook iets te paars ze, tis precies of anderlecht de thuisploeg is...[/quote] wa moeten ze er aan doen ? volgens da ik weet zijn de kleuren van ea zwart-wit en die van anderlecht paars-wit.....probeert dan maar eens iet te bedenken hoe ge da paars wat kunt wegkrijgen uit uw affiche,da gaat gewoon niet ,hierop worden toch gewoon de kleuren van de twee ploegen verwerkt?.en hierover dacht ik ook da ze ergens toch willen laten opvallen da het ANDERLECHT is he,das normaal voor da te laten opvallen . ea is een derdeklasser en speelt een match tegen het grote anderlecht....ge moet het zo beginnen bekijken....wij spelen ( spijtig genoeg)niet meer in eerste he,die paarse anderlechtkleur op uw affiche valt idd meer op dan enkel een klein strookje paars-wit of zo....en iedereen weet dat door die kleuren veel mensen mischien toch de moeite zullen doen om eens naar de voetbal te gaan,nie als supporter van een van de twee maar omda ze dan anderlecht eens kunnen zien spelen....t is spijtig,maar waarheid da ge geen neutrale voetbalfans naar een match van den eendracht meer krijgt zoals in de tijden van eerste...maar daar nu op een andere manier reclame moet voor maken door idd de kleuren van anderlecht wa meer te laten opvallen... |
| 17 Mei 2009, 6:40 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Met alle respect voor de initiatiefnemers, de medewerkers van de tentoonstelling en dergelijke, maar dat er hier al 12 pagina's zijn geschreven over deze match...
Het is en blijft een OEFENMATCH hé mensen... En dan nog den eerste. Midden in de week, enz... Ik zal er zeker ook bij zijn maar ga er de dag voordien toch mijn slaap niet voor laten ze. Al die berichten over een "vol huis" en dergelijke. Het is net alsof de winnaar van de Champions League hier komt spelen. Ik kijk er naar uit om te zien of het bestuur tegen dan zijn huiswerk zal gemaakt hebben, zodat den Iendracht kan uitkijken naar een goeie oefen en bekercampagne en dat we daarna het begin (en de rest) van het seizoen positief kunnen vervolledigen. Dat is het belangrijkste. Vele jaren terug (ik denk een 15 à 20 jaar geleden), ook is naar een oefenmatch met pa gaan zien. VK Ninof - Anderlecht, ik denk zelfs in een kampioenenjaar van Anderlecht. Wees gerust da Ninof ook ni op zijne kop stond indertijd omdat "Den Anderlecht" op bezoek kwam. Dus... ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 17 Mei 2009, 7:03 |
|
|
Ancien
Gio schreef: Met alle respect voor de initiatiefnemers, de medewerkers van de tentoonstelling en dergelijke, maar dat er hier al 12 pagina's zijn geschreven over deze match... Het is en blijft een OEFENMATCH hé mensen... En dan nog den eerste. Midden in de week, enz... Ik zal er zeker ook bij zijn maar ga er de dag voordien toch mijn slaap niet voor laten ze. Al die berichten over een "vol huis" en dergelijke. Het is net alsof de winnaar van de Champions League hier komt spelen. Ik kijk er naar uit om te zien of het bestuur tegen dan zijn huiswerk zal gemaakt hebben, zodat den Iendracht kan uitkijken naar een goeie oefen en bekercampagne en dat we daarna het begin (en de rest) van het seizoen positief kunnen vervolledigen. Dat is het belangrijkste. Vele jaren terug (ik denk een 15 à 20 jaar geleden), ook is naar een oefenmatch met pa gaan zien. VK Ninof - Anderlecht, ik denk zelfs in een kampioenenjaar van Anderlecht. Wees gerust da Ninof ook ni op zijne kop stond indertijd omdat "Den Anderlecht" op bezoek kwam. Dus... ![]() Hopelijk komen er nog 100 blz. bij. Als je het daar moeilijk mee hebt, hoef je toch niet te reageren op De_Steve zijn onderwerp. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Mei 2009, 10:42 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Hugo schreef: Gio schreef: Met alle respect voor de initiatiefnemers, de medewerkers van de tentoonstelling en dergelijke, maar dat er hier al 12 pagina's zijn geschreven over deze match... Het is en blijft een OEFENMATCH hé mensen... En dan nog den eerste. Midden in de week, enz... Ik zal er zeker ook bij zijn maar ga er de dag voordien toch mijn slaap niet voor laten ze. Al die berichten over een "vol huis" en dergelijke. Het is net alsof de winnaar van de Champions League hier komt spelen. Ik kijk er naar uit om te zien of het bestuur tegen dan zijn huiswerk zal gemaakt hebben, zodat den Iendracht kan uitkijken naar een goeie oefen en bekercampagne en dat we daarna het begin (en de rest) van het seizoen positief kunnen vervolledigen. Dat is het belangrijkste. Vele jaren terug (ik denk een 15 à 20 jaar geleden), ook is naar een oefenmatch met pa gaan zien. VK Ninof - Anderlecht, ik denk zelfs in een kampioenenjaar van Anderlecht. Wees gerust da Ninof ook ni op zijne kop stond indertijd omdat "Den Anderlecht" op bezoek kwam. Dus... ![]() Hopelijk komen er nog 100 blz. bij. Als je het daar moeilijk mee hebt, hoef je toch niet te reageren op De_Steve zijn onderwerp. ![]() voor velen onder de supporters klopt hun hart mee met ea! waar het hart van vol is......een diepe buiging en een pad bestrooid met rozenblaadjes verdienen die gasten da ganse dagen bezig zijn met ea,dit zonder ervoor betaald te moeten worden!,als ge deze niet zou hebben of gehad hebben wast nu met zen allen naar gent of dender,denk daar maar eens aan.t is te hopen voor de mensen die alles aan t organiseren zijn om er een groot feest van te maken ook krijgen wat ze verdienen die dag!! eeuwige roem en levenslang gratis bier en hamburgers er zal allesinds al enen gralijk content zijn hiermee .... ![]() |
| 17 Mei 2009, 12:19 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Anderlecht die op visite komt naar aalst. Het staat inderdaad mooi.
Anderlecht is toch nog de ploeg die bij de neutrale man toch nog het meest aanspreekt. Meer dan bij andere ploegen loopt daar de gedachte bij de mensen dat daar de vedetten zijn gehuisvest. De hele kern zijn "namen", de ene "naam " iets groter dan de andere , de ene speler ook nog populairder dan de anderen.... Het is dus voor ons als supporter als naar de "catwalk" lopen.... Der zal dus veel volk zijn maar geloof dus nooit dat het stadion compleet vol zal zijn. Als het iets meer dan de helft zal gevuld zijn zal het een mooi succes zijn.De reden waarom het stadion nooit vol kan lopen heb ik hier beetje geleden al aangehaald. |
| 18 Mei 2009, 7:37 |
|
| Pagina 11 van 34 |
[ 499 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 34 Volgende |