|
|
| Pagina 329 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 327 328 329 330 331 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: de Dendertopic
Juist terug van Denderleeuw en ja .........FC Dender moet de eindronde spelen na 0 - 2 verlies tegen Charleroi. Kortrijk ging 1 - 3 winnnen in Westerlo.
Er waren 5889 toeschouwers !!!!!!!!!!! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Mei 2009, 22:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Onderkroiper schreef: Juist terug van Denderleeuw en ja .........FC Dender moet de eindronde spelen na 0 - 2 verlies tegen Charleroi. Kortrijk ging 1 - 3 winnnen in Westerlo. Er waren 5889 toeschouwers !!!!!!!!!!! Ik denk dat ge een stuk gemist hebt. Het is nog 1-2 verlies geworden ![]() |
| 16 Mei 2009, 22:41 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Onderkroiper schreef: Juist terug van Denderleeuw en ja .........FC Dender moet de eindronde spelen na 0 - 2 verlies tegen Charleroi. Kortrijk ging 1 - 3 winnnen in Westerlo. Er waren 5889 toeschouwers !!!!!!!!!!! Ik wist niet dat Charleroi nog zo veel volk meenam op verplaatsing... ![]() |
| 16 Mei 2009, 22:45 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00 Berichten: 299 AOL: rollo29 |
salvador schreef: Onderkroiper schreef: Juist terug van Denderleeuw en ja .........FC Dender moet de eindronde spelen na 0 - 2 verlies tegen Charleroi. Kortrijk ging 1 - 3 winnnen in Westerlo. Er waren 5889 toeschouwers !!!!!!!!!!! Ik wist niet dat Charleroi nog zo veel volk meenam op verplaatsing... ![]() Waarschijnlijk weer 5000 gratis tickets weggegeven, voor Boskamp staat dit trouwens naar eigen zeggen gelijk met degradatie. Kan hem daar wel gelijk in geven als je ziet wie de tegenstanders zijn in die eindronde, en je hebt maar één kans op vier.... Ik denk en hoop dat dit het einde is van dit uit de hand gelopen fusiegedrocht in eerste klasse. Laat ons hopen dat er een ploeg bijkomt wél de naam eerste klasse waardig, en dan denk ik vooral aan Lierse. _________________ iendracht! |
| 17 Mei 2009, 0:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Onderkroiper schreef: Juist terug van Denderleeuw en ja .........FC Dender moet de eindronde spelen na 0 - 2 verlies tegen Charleroi. Kortrijk ging 1 - 3 winnnen in Westerlo. Er waren 5889 toeschouwers !!!!!!!!!!! knettergek da ge daar u geld insteekt ![]() |
| 17 Mei 2009, 0:30 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
belgianiron schreef: Onderkroiper schreef: Juist terug van Denderleeuw en ja .........FC Dender moet de eindronde spelen na 0 - 2 verlies tegen Charleroi. Kortrijk ging 1 - 3 winnnen in Westerlo. Er waren 5889 toeschouwers !!!!!!!!!!! knettergek da ge daar u geld insteekt ![]() Ik denk dat onderkroiper wel zijne wit-zwarte sjaal aanhad vanavond ... ![]() En inderdaad, sinds dat de degradatiestrijd in zijn beslissende fase is, slaan de kaarten in Denderleeuw ferm in afslag. Ze slaan er U bijna mee rond de oren ... |
| 17 Mei 2009, 1:50 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Gelijk in den tijd bij ullen, maar dan nog wilden ze niet komen zien.
Barrage, Boskamp heeft gelijk: dit staat gelijk met degradatie. Moeten ons geen begoochelingen maken, spelers kunnen niet overweg met de druk. |
| 17 Mei 2009, 1:56 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
nonkel marcel schreef: Gelijk in den tijd bij ullen, maar dan nog wilden ze niet komen zien. Barrage, Boskamp heeft gelijk: dit staat gelijk met degradatie. Moeten ons geen begoochelingen maken, spelers kunnen niet overweg met de druk. Das waar beste Nuri, tegen het bruisende supporterslegioen van het fusieproject kunnen wij echt niet op. |
| 17 Mei 2009, 4:02 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
kunnen ze ons nu echt niet eens iet gunnen! ze willen de grote droom van het eendracht-bestuur en supporters inpikken da hier enkele jaren terug voorspeld werd.....binnen de drie jaar terug naar tweede geraken.......ge ziet da het kan he mannekes........
ze gaan vreed op hun tanden moeten bijten om in eerste te kunnen blijven als ge ziet da ze tegen antwerp en lierse nog moeten gaan spelen.....ze zullen op hun knieen naar lourdes moeten kruipen en gaan bidden bij de heilige rita van de hopeloze gevallen om daar door te geraken.... |
| 17 Mei 2009, 7:03 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Het is een hele ommekeer nu, onze buren hadden dit verre van verwacht en ik dacht gisteren voor de match dat het hen ging lukken zich te redden. Nu de eindronde... Ik tip op Lierse. Deze topic zal de komende dagen weeral een zeer populaire topic worden met verschillende scenario's. De eerste dagen massa's posts qua leedvermaak van velen onder ons (bekan iedereen), dan nog is vervolgd met posts als leedvermaak uit de eindronde OF wederkerige berichten van Rendac Boys omdat ze er alsnog inblijven.
Dat laatste geef ik amper 20 percent kans... Het avontuur van onze buren heeft hen toch iets goed opgeleverd: zij hebben nu toch een stadion dat inorde is. Of ze het nog gevuld zullen krijgen is een andere vraag. @ nonkel marcel: ik had vandaag graag gezegd "Tot noste joor in 2de" maar spijtig genoeg hebben we ook gefaald. ![]() _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 17 Mei 2009, 7:13 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bomber schreef: Gio schreef: Het avontuur van onze buren heeft hen toch iets goed opgeleverd: zij hebben nu toch een stadion dat inorde is. Of ze het nog gevuld zullen krijgen is een andere vraag. Laat staan dat ze alles nog betaald zullen krijgen... da zal hun eerste zorg zijn denk ik.als ze idd zakken hebben ze 1. minder inkomsten,2.(nog)minder volk,3.veel spelers da liever zullen vertrekken om in eerste ergens te kunnen blijven spelen.4.de kosten blijven hetzelfde ( afbetalen tribune en lichtmasten?)er gaat mij niemand komen zeggen dat da allemaal al volledig is betaald he.... het is om deze reden alleen al da het een mùust is er in te kunnen blijven...t is voor elke ploeg een ramp als ze zakken maar als ge just een half nief stadion en vanalles gezet hebt is de ramp des te groter....al die en de omringende (financiele) zaken zullen stillekesaan de wel gaan doordringen als blijkt da het in de eindronde niet echt moest lukken om het behoud te verzekeren....en ze zullen ook wel me de grootste druk van start gaan in die eindronde.... |
| 17 Mei 2009, 9:04 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendracht02 schreef: belgianiron schreef: Onderkroiper schreef: Juist terug van Denderleeuw en ja .........FC Dender moet de eindronde spelen na 0 - 2 verlies tegen Charleroi. Kortrijk ging 1 - 3 winnnen in Westerlo. Er waren 5889 toeschouwers !!!!!!!!!!! knettergek da ge daar u geld insteekt ![]() Ik denk dat onderkroiper wel zijne wit-zwarte sjaal aanhad vanavond ... ![]() En inderdaad, sinds dat de degradatiestrijd in zijn beslissende fase is, slaan de kaarten in Denderleeuw ferm in afslag. Ze slaan er U bijna mee rond de oren ... Prijzen waren niet van de poes 15 € staan achter de goal // 20 € zittribunes zijflanken en 25 € en zelfs 35 € in de hoofdtribune. Uitslag 1-2 een typfoutje mijnentwege , ik heb deze pyrusgoal nog gezien en na het affluiten was het hééééééééél stillekes in het stadion. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 17 Mei 2009, 9:29 |
|
|
Scholier
Sjah wa wil je, ongelofelijk kut. EXQI-league here we come. Wa ni wil zeggen dat er hier enen ajuin moet komen lachen want wie 10e of 11e wordt in derde klasse, moet ni te hoog van den toren blazen.
Ma bon, kgun jullie dat pleziertje nog, kan me momenteel geen reet schelen, ontgoocheling is ongelofelijk groot |
| 17 Mei 2009, 9:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 17 Mei 2009, 9:46 |
|
|
Junior ![]() Lid geworden op: 28 Jun 2008, 9:44 Berichten: 218 Locatie: Aalst,Moskou |
Bakkie schreef: :jepla ![]() ![]() _________________ Loud,Proud and Loyal WEIR ZEN IENDRACHT Oilsjt !!! |
| 17 Mei 2009, 9:59 |
|
| Pagina 329 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 327 328 329 330 331 … 711 Volgende |