|
|
| Pagina 34 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 103 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
|
Moeje oek ne shot emmen? :kwijl:
|
| 21 Nov 2005, 15:34 |
|
|
forumlegende
Tja, een betjen ambiance mag er altijd zijn natuurlijk...
![]() |
| 21 Nov 2005, 15:36 |
|
|
|
tympanum2 schreef: Tja, een betjen ambiance mag er altijd zijn natuurlijk... ![]() ik ven dat oek, veer ne kiejr dammen nog es nen derby emmen. :wink: |
| 21 Nov 2005, 15:38 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 04 Nov 2005, 16:34 Berichten: 36 |
poipeplekker schreef: Moeje oek ne shot emmen? ![]() Yeah, ![]() |
| 21 Nov 2005, 15:40 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Pandoerke schreef: tympanum2 schreef: Tis toch vreemd, na moeten we al schrik beginnen emmen da Garré zou WEG gaan en dieje Stijlemans zou komen, die als een deus ex machina ineens den duivel in persoon blijkt te zijn, nog tien keren slechter dan Orlans en De Cock samen... Die kazakkendraaiers van Lieje emmen precies weer zwaar aan den heroïne gezeten... ![]() Ik heb liever iets anders. Ne P..m , zal beter smaken. En het mogen er meer zijn, ook. Ik dacht dat men hier beleefd moest blijven. Blijkbaar geld dat hier niet voor iedereen. Nog een chance dat we nog niet zo streng zijn op zeer zware dt-fouten .
En daarenboven denk ik dat ge dat van die heroïne toch wel eerder als ludiek antwoord kunt bekijken hé. Zoiets is toch alleen maar in de actualiteit gekomen opdat wij er mee kunnen lachen zeker :grijns: . |
| 21 Nov 2005, 15:54 |
|
|
Rendac-supporter
tympanum2 schreef: Tis toch vreemd, na moeten we al schrik beginnen emmen da Garré zou WEG gaan en dieje Stijlemans zou komen, die als een deus ex machina ineens den duivel in persoon blijkt te zijn, nog tien keren slechter dan Orlans en De Cock samen... Die kazakkendraaiers van Lieje emmen precies weer zwaar aan den heroïne gezeten... ![]() Vele FC-sups zijn nooit pro-fusie met atom geweest.Maar we werden vorig seizoen voor voldongen feit geplaatst met de fusie. We hebben er int begin nie te veel ophef over gemaakt om het project toch een kans te geven, spijtig zo blijkt nu. Soit 4 december denderderby => Aalst - FCD. Hopelijk lapt de laatste minuut het ons in aalst weer niet (anders hebben we een complex voor de rest van ons leven --- remember de bekermatchen) |
| 21 Nov 2005, 16:27 |
|
|
|
Da's just, piwi.
Wij hebben geen schijn van een kans gehad om te protesteren tegen die fusie, ze is ons opgedrongen. En dat zou hier juist hetzelfde zijn: eerst Vijverman binnenhalen als de redder des Aalsters vaderland, om dan na een paar maand vast te stellen dat er van datzelfde Aalst niets meer overblijft. Laat ze maar doen. |
| 21 Nov 2005, 17:11 |
|
|
|
Peter Lässen
Plus in ons onderling duel in Aalst, 2 seizoenen geleden in 2de klasse: ook in blessuretijd, de 2-2 van..munya peis ik. |
| 21 Nov 2005, 17:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bomber schreef: piwi from FCD schreef: Hopelijk lapt de laatste minuut het ons in aalst weer niet (anders hebben we een complex voor de rest van ons leven --- remember de bekermatchen) jaa...da was in de eerste match he...en de replay hebben we dan gewonnen met 1 goal verschil geloof ik ....spannende matchkes waren da... Inderdaad, eerst 2-2 na gelijkmaker in laatste seconde van Delière en dan replay 1-0 gewonnen door goal van Lässen. Those were the days :coolen: . Overigens ook 2 seizoenen geleden speelden we thuis tegen FC Denderleeuw 2-2 en daar was het Munyaneza (spijtig genoeg aan de andere kant binnen 2 weken) die in de laatste seconde nog de gelijkmaker maakte. |
| 21 Nov 2005, 17:44 |
|
|
Rendac-supporter
Da waren nog is prachtige matchen die derby's.
Toen stonden beide teams ook nog wa hoger dan 3 de klasse he |
| 21 Nov 2005, 17:47 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 770 Locatie: Stad van mijn dromen |
Groot gelijk superjuin. Wordt tijd dat die FCD aanhangers (Bawa zal er ook wel weer tussen zitten onder andere alias) de plaat poetsen en hun vreugde van het vertrek van Vijverman uiten op hun forum. Is dat gesloten, wel pech, maak er zelf een zoals de sups van Aalst gedaan hebben !!!
|
| 21 Nov 2005, 20:53 |
|
|
Reserve
Lid geworden op: 17 Okt 2005, 1:11 Berichten: 322 Locatie: Denderleeuw |
Ace schreef: Groot gelijk superjuin. Wordt tijd dat die FCD aanhangers (Bawa zal er ook wel weer tussen zitten onder andere alias) de plaat poetsen en hun vreugde van het vertrek van Vijverman uiten op hun forum. Is dat gesloten, wel pech, maak er zelf een zoals de sups van Aalst gedaan hebben !!! Eerst en vooral is forum al sinds vrijdag terug open. Ten tweede is het hier inderdaad een forum van eendracht aalst, maar mogen daarom supporters van andere verenegingen hier niks meer zeggen? Het is toch logisch dat we ons intresseren over wat er bij de buren gebeurt, jullie dat toch ook bij ons. Ik heb daar geen enkel probleem mee, zolang het maar beleeft blijft en volgens mij is die norm hier niet overschreden (door wie nu iets zegt, onder welke nick ook). |
| 21 Nov 2005, 20:59 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
ones fan, always fan schreef: Ace schreef: Groot gelijk superjuin. Wordt tijd dat die FCD aanhangers (Bawa zal er ook wel weer tussen zitten onder andere alias) de plaat poetsen en hun vreugde van het vertrek van Vijverman uiten op hun forum. Is dat gesloten, wel pech, maak er zelf een zoals de sups van Aalst gedaan hebben !!! Eerst en vooral is forum al sinds vrijdag terug open. Ten tweede is het hier inderdaad een forum van eendracht aalst, maar mogen daarom supporters van andere verenegingen hier niks meer zeggen? Het is toch logisch dat we ons intresseren over wat er bij de buren gebeurt, jullie dat toch ook bij ons. Ik heb daar geen enkel probleem mee, zolang het maar beleeft blijft en volgens mij is die norm hier niet overschreden (door wie nu iets zegt, onder welke nick ook). Der is een verschil tussen iets zeggen en nen boek over schrijven é :grijns: _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 21 Nov 2005, 21:21 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
ones fan, always fan schreef: Eerst en vooral is forum al sinds vrijdag terug open. ga er naartoe, mij interesseert het in ieder geval niet. Citeer: Ten tweede is het hier inderdaad een forum van eendracht aalst, maar mogen daarom supporters van andere verenegingen hier niks meer zeggen? ge moogt hier veel komen zeggen... maar het kinderachtig en kleingeestig gestook van sommigen hier begint enorm op de zenuwen te werken en maakt het forum voor een gedeelte gewoon kapot. Citeer: Het is toch logisch dat we ons intresseren over wat er bij de buren gebeurt, jullie dat toch ook bij ons. ikzelf ben niet geneigd me te registreren op jullie forum, ik kan me voorstellen dat er bij ons zo ook zijn die graag meebabbelen op 't forum van fcd, maar ik niet... wat mij stoort is dat er bepaalde mensen zijn da ier gewoon hun goesting mogen komen doen zonder geband te worden, terwijl ze op 90% van alle andere club-fora gewoon direct zouden gebanned zijn, en terecht. Citeer: Ik heb daar geen enkel probleem mee, zolang het maar beleeft blijft en volgens mij is die norm hier niet overschreden (door wie nu iets zegt, onder welke nick ook). soms is gewoon beleefd zijn niet genoeg. ge kunt tegelijk "beleefd blijven" en toch een hele hoop mensen serieus op de zenuwen (blijven) werken, dat bewijzen sommige van uw blauw-zwarte vriendjes hier dagelijks. voor sommige eendracht - supporters zijn da soort figuren altijd welkom, awel ik ben ze liever kwijt dan rijk, da's mijn gedacht. |
| 21 Nov 2005, 21:53 |
|
|
|
Het is gewoonweg belachelijk om primo, jullie frustratie omwille van het slechte presteren van Aalst op ons af te reageren en secundo, om te beweren dat wij het forum voor een stuk kapotmaken, want een aantal onder jullie creëren gewoon zelf een negatief klimaat en sleuren de rest mee in dat negativisme. Het valt trouwens op dat er hier totaal geen probleem es tussen een overgroot deel van de Aalst -en FCD-sups, maar dat een paar enkelingen steeds opnieuw puur de man spelen om discussie uit te lokken. Er komen op ons forum heel wat Aalst-sups, zonder enig probleem, dus ik zie totaal geen reden waarom wij hier niet zouden kunnen zitten. Kan je daar niet tegen, lees de topic dan gewoon niet.
't Is verdekke volgende week derby: ewa leute kan geen kwaad, of gaan we in een hoekje blijven zitten bleiten en nog ewa ons zelfbeklag doen. :hmm: |
| 21 Nov 2005, 23:22 |
|
| Pagina 34 van 103 |
[ 1535 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 32 33 34 35 36 … 103 Volgende |