|
|
| Pagina 334 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 332 333 334 335 336 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: de Dendertopic
Stijn schreef: Onderkroiper schreef: Gelaten als een geslagen hond. Doch ik heb in de tribune GEEN enkele keer een negatief woord gehoord tegen de spelers / trainer / bestuur . Het zou hier op Aalst toch wat anders geweest zijn, indien wij als eersteklasser die eindronde moesten spelen voor het behoud. Onmiddellijk na de match werden de supporters al opgeroepen de ploeg te komen steunen in deze eindronde ! Als er daar geen enkel negatief woord viel tegen spelers / trainer / bestuur, dan zegt dat juist heel veel over die supporters. Als je ziet hoe de beide trainers met elkaar omgaan, als je ziet hoe de spelers al bij al een gelaten indruk maken in een must-win-game, tegen een ploeg die niets meer te winnen of te verliezen heeft, dan vind ik dat juist bijzonder raar dat er daar geen enkele supporter iets negatiefs zou op gezegd hebben. Zo grote debielen kunnen het nu toch ook allemaal niet zijn. Dat is logisch he, het is gewoon geen club. Het is allemaal erg kunstmatig, zeker wat supporters betreft, wat echter niet wegneemt dat ze commercieel en sportief goed werk hebben geleverd. |
| 18 Mei 2009, 21:57 |
|
|
Scholier
Stijn schreef: Onderkroiper schreef: Gelaten als een geslagen hond. Doch ik heb in de tribune GEEN enkele keer een negatief woord gehoord tegen de spelers / trainer / bestuur . Het zou hier op Aalst toch wat anders geweest zijn, indien wij als eersteklasser die eindronde moesten spelen voor het behoud. Onmiddellijk na de match werden de supporters al opgeroepen de ploeg te komen steunen in deze eindronde ! Als er daar geen enkel negatief woord viel tegen spelers / trainer / bestuur, dan zegt dat juist heel veel over die supporters. Als je ziet hoe de beide trainers met elkaar omgaan, als je ziet hoe de spelers al bij al een gelaten indruk maken in een must-win-game, tegen een ploeg die niets meer te winnen of te verliezen heeft, dan vind ik dat juist bijzonder raar dat er daar geen enkele supporter iets negatiefs zou op gezegd hebben. Zo grote debielen kunnen het nu toch ook allemaal niet zijn. Ik weet dat het u waarschijnlijk allemaal niet te veel interesseert maar ga maar naar de reacties op ons forum kijken, die zijn zeker niet positief zelle. We zijn blijven zingen tot die 2-0, dat er dan een doodse stilte in het stadion volgt is maar normaal zeker, iedereen zat er ongelofelijk mee in. Nog een geluk dat ge met e paar liter bier de grootste ontgoocheling kunt verbijten. En tis heel spijtig, want ik begon juist een heel positieve sfeer in ons stadion waar te nemen, hoe klein onze supportersgroep ook mag zijn, de kleine spionkop in H2 met de die-hards en zingers was de laatste weken eindelijk gestaag aan het groeien. Trouwens helemaal geen problemen meer mee dat we zo weinig zijn, de echte die hards leven evenveel met Dender mee als er gasten op den Iendracht rondlopen. Das nu eenmaal voetbal |
| 18 Mei 2009, 21:58 |
|
|
Ancien
We hebben ook nog een mooie souvenir van Moeskroen, die mannen mogen voor mijn part failliet verklaard worden!
Aalst en speler Verhulst stellen dat het beweerde achterhouden van de correspondentieen de exemplaren van 'Sportleven' door de h. Jeanpierre Van Droogenbroeck http://212.100.191.196/vssl/html/nl/200 ... _0007.html Beslissingen uitgesproken in zitting van 11.01.2001 de Kamer. Klachten van R. Excelsior Mouscron betreffende de kwalificatie van beide spelers t.g.v. de wedstrijd KSC Eendracht Aalst/R. Excelsior Mouscron (I nat.) van 12.8.01. de Kamer in huidige aangelegenheid; Gelet op de hogere beroepen, volgens de administratie gekend onder de nummers 68, 71 en 72, aangetekend respectievelijk door KSC Eendracht Aalst, speler Karel Verhulst en speler Gideon Imagbudu; Gelet op de behandeling van deze zaak voor de 2 de Gehoord KSC Eendracht Aalst bij monde van haar raadsman, Mr Chris De Nijn, dewelke tevens verschijnt voor appellanten Karel Verhulst en Gideon Imagbudu; Gehoord R. Excelsior Mouscron, zulks bij monde van haar raadsman Mr Daniel Spreutels; Gehoord het Bondsparket; A. De feiten. de Kamer hier overneemt en tot de zijne maakt; Dat enkel herhaald wordt voor een helder begrip van zaken, dat ter zitting KSC Eendracht Aalst gepleit heeft dat de schorsing van speler Verhulst zowel voor haarzelf als voor de speler onvoorzienbaar was, gelet op het feit dat alle relevante informatie zou zijn achtergehouden door de gewezen gerechtigde correspondent van KSC Eendracht Aalst, de h. Jean-Pierre Van Droogenbroeck; Dat KSC Eendracht Aalst derhalve van oordeel is dat haar geen schuld treft, en dat het ten onrechte is dat zijzelf bestraft werd met een 0-5 verlies van de wedstrijd KSC Eendracht Aalst/R. Excelsior Mouscron van 12.8.01, en dat speler Karel Verhulst geschorst werd voor twee speeldagen vanaf 9.6.01; Vu les appels, connus par l'administration sous les nos. 68, 71 et 72 et introduits respectivement par KSC Eendracht Aalst, le joueur Karel Verhulst et le joueur Gideon Imagbudu; A. Les faits. a) en ce concerne l'appel du joueur Imagbudu : b) en ce qui concerne l'appel du joueur Verhulst : c) en ce qui concerne l'appel de KSC Eendracht Aalst : Par tous ces motifs, Dit pour droit que KSC Eendracht Aalst perd par 0-5 le match du 12.8.01 contre le R. Excelsior Mouscron. Accorde les trois points du match au R. Excelsior Mouscron. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 18 Mei 2009, 22:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Het kwam op het einde van het seizoen nu niet bepaald meer op die drie punten aan hé.
|
| 18 Mei 2009, 22:37 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
AlostanA schreef: Dat is logisch he, het is gewoon geen club. Het is allemaal erg kunstmatig, zeker wat supporters betreft, wat echter niet wegneemt dat ze commercieel en sportief goed werk hebben geleverd. Heb zaterdag nochtans van familieleden van verschillende van jullie ex-spelers gehoord dat jullie dé krakken zijn in het afbreken van de eigen supporters, geklaag en gezaag van minuut 1 tot 90. Zegt genoeg. En er hing een heel goede sfeer in het stadion tot uiteraard de 1-3 in Westerlo viel en wij 0-2 achter kwamen. En dan nog was er nauwelijks gezaag, bij jullie waren ze tot op het bot afgebroken en uitgescheten. Kunstmatig? Elke club wordt gedragen door supporters met een hart voor de club, ge moet u dus vooral geen betere supporter voelen. Wellicht steekt ge nog geen fractie aan tijd in uw club dan ik in de mijne en onze supportersclub. |
| 18 Mei 2009, 22:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
nonkel marcel schreef: AlostanA schreef: Dat is logisch he, het is gewoon geen club. Het is allemaal erg kunstmatig, zeker wat supporters betreft, wat echter niet wegneemt dat ze commercieel en sportief goed werk hebben geleverd. Heb zaterdag nochtans van familieleden van verschillende van jullie ex-spelers gehoord dat jullie dé krakken zijn in het afbreken van de eigen supporters, geklaag en gezaag van minuut 1 tot 90. Zegt genoeg. En er hing een heel goede sfeer in het stadion tot uiteraard de 1-3 in Westerlo viel en wij 0-2 achter kwamen. En dan nog was er nauwelijks gezaag, bij jullie waren ze tot op het bot afgebroken en uitgescheten. Kunstmatig? Elke club wordt gedragen door supporters met een hart voor de club, ge moet u dus vooral geen betere supporter voelen. Wellicht steekt ge nog geen fractie aan tijd in uw club dan ik in de mijne en onze supportersclub. Awel, ik voel me wel degelijk een 'betere supporter'. Ik stond er in eerste klasse in absolute topwedstrijden. Ik stond er ook toen de club de dieperik inging. ik zag tientallen absolute rotmatchen in dorpen waar ik anders nooit zou komen. Geen enkele supporter in België heeft zoveel meegemaakt als nen Iendrachter, positief en negatief, van Europees voetbal tot verliezen in Bommelskonten. Dus ik moet geen les krijgen van een projectclub waar een paar honderd jonge supporters even rap zullen weg zijn als ze gekomen zijn. De fans zijn de enige constante op den Iendracht, en ja, dat handvol denderleeuw die-hards verdient ook respect, alhoewel ze de fusies toch maar braafjes hebben geslikt. Ik geloof dat uw inzet voor dender groot is, maar het valt gewoon niet te vergelijken. |
| 18 Mei 2009, 23:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07 Berichten: 1929 Leeftijd: 48 Locatie: op den boer |
AlostanA schreef: nonkel marcel schreef: AlostanA schreef: Dat is logisch he, het is gewoon geen club. Het is allemaal erg kunstmatig, zeker wat supporters betreft, wat echter niet wegneemt dat ze commercieel en sportief goed werk hebben geleverd. Heb zaterdag nochtans van familieleden van verschillende van jullie ex-spelers gehoord dat jullie dé krakken zijn in het afbreken van de eigen supporters, geklaag en gezaag van minuut 1 tot 90. Zegt genoeg. En er hing een heel goede sfeer in het stadion tot uiteraard de 1-3 in Westerlo viel en wij 0-2 achter kwamen. En dan nog was er nauwelijks gezaag, bij jullie waren ze tot op het bot afgebroken en uitgescheten. Kunstmatig? Elke club wordt gedragen door supporters met een hart voor de club, ge moet u dus vooral geen betere supporter voelen. Wellicht steekt ge nog geen fractie aan tijd in uw club dan ik in de mijne en onze supportersclub. Awel, ik voel me wel degelijk een 'betere supporter'. Ik stond er in eerste klasse in absolute topwedstrijden. Ik stond er ook toen de club de dieperik inging. ik zag tientallen absolute rotmatchen in dorpen waar ik anders nooit zou komen. Geen enkele supporter in België heeft zoveel meegemaakt als nen Iendrachter, positief en negatief, van Europees voetbal tot verliezen in Bommelskonten. Dus ik moet geen les krijgen van een projectclub waar een paar honderd jonge supporters even rap zullen weg zijn als ze gekomen zijn. De fans zijn de enige constante op den Iendracht, en ja, dat handvol denderleeuw die-hards verdient ook respect, alhoewel ze de fusies toch maar braafjes hebben geslikt. Ik geloof dat uw inzet voor dender groot is, maar het valt gewoon niet te vergelijken. I know what you're meaning ![]() _________________ MCMXIX |
| 19 Mei 2009, 1:17 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Dat van het aantal supporters en de sfeer begint dus danig mijn kloten uit te hangen.
Denderleeuw heeft 18000 inwoners, Aalst heeft er 78000. Als wij nu rond de 6000 bezoekers hebben tijdens de laatste match waar hier weer wordt op gemekkerd, hadden jullie er dan 26000??? _________________ FC Dender |
| 19 Mei 2009, 9:47 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Fredster schreef: Dat van het aantal supporters en de sfeer begint dus danig mijn kloten uit te hangen. Denderleeuw heeft 18000 inwoners, Aalst heeft er 78000. Als wij nu rond de 6000 bezoekers hebben tijdens de laatste match waar hier weer wordt op gemekkerd, hadden jullie er dan 26000??? verschil is dat bij ons bijna iedereen betaald om te komen zien ![]() |
| 19 Mei 2009, 10:01 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
De match tegen Chalala waren er geen acties!
_________________ FC Dender |
| 19 Mei 2009, 10:08 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
belgianiron schreef: Fredster schreef: Dat van het aantal supporters en de sfeer begint dus danig mijn kloten uit te hangen. Denderleeuw heeft 18000 inwoners, Aalst heeft er 78000. Als wij nu rond de 6000 bezoekers hebben tijdens de laatste match waar hier weer wordt op gemekkerd, hadden jullie er dan 26000??? verschil is dat bij ons bijna iedereen betaald om te komen zien ![]() Daarmee dat ik me in den tijd bijna kon verongelukken op de stapel vrijkaarten die ik kon krijgen. En idd, tegen Chalala waren er geen acties. (jammer genoeg) En voor de rest moet er hier zich écht geen enen beter voelen omdat em in een paar boerendorpen EA zag afgaan, ik zag FC thuis nog den boot ingaan tegen de Standaard en heb gans den Belgique al doorkruist om ook me mijn bakkes te laten lachen. ![]() |
| 19 Mei 2009, 10:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
nonkel marcel schreef: belgianiron schreef: Fredster schreef: Dat van het aantal supporters en de sfeer begint dus danig mijn kloten uit te hangen. Denderleeuw heeft 18000 inwoners, Aalst heeft er 78000. Als wij nu rond de 6000 bezoekers hebben tijdens de laatste match waar hier weer wordt op gemekkerd, hadden jullie er dan 26000??? verschil is dat bij ons bijna iedereen betaald om te komen zien ![]() Daarmee dat ik me in den tijd bijna kon verongelukken op de stapel vrijkaarten die ik kon krijgen. En idd, tegen Chalala waren er geen acties. (jammer genoeg) En voor de rest moet er hier zich écht geen enen beter voelen omdat em in een paar boerendorpen EA zag afgaan, ik zag FC thuis nog den boot ingaan tegen de Standaard en heb gans den Belgique al doorkruist om ook me mijn bakkes te laten lachen. ![]() vrijkaarten zijn er overal he kerel, daarmee dat ik erbij gezet heb BIJNA als ge constant acties moet organiseren om u pleintje vol te krijgen... |
| 19 Mei 2009, 10:22 |
|
|
Constant? Een match of 3.
Wij hadden dit seizoen gemiddeld 5100 sups, ik vind dat niet slecht. Boskamp ligt blijbaar buiten. |
| 19 Mei 2009, 10:29 |
|
|
Nationale Ploeg
nonkel marcel schreef: Constant? Een match of 3. Wij hadden dit seizoen gemiddeld 5100 sups, ik vind dat niet slecht. Boskamp ligt blijbaar buiten. hij zou gebokst hebben met Asselman? Moeilijk te begrijpen toch allemaal hoor. Zonder Boskamp zaten ze volgens mij vorig jaar al netjes terug in tweede. Het lijkt er toch op dat daar een beetje weinig respect voor is. Maar goed, ik ken niets van de interne keuken, dus misschien is het toch asselman die de grote man is en gaat bossie alleen maar met de pluimen lopen. |
| 19 Mei 2009, 10:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Ik peis dat het eerder kiezen is tussen de pest en de cholera. Al drong een keuze zich natuurlijk echt wel op, want de trainer en de assistent die al maanden op voet van oorlog leven, dat is op termijn een onhoudbare situatie.
|
| 19 Mei 2009, 10:57 |
|
| Pagina 334 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 332 333 334 335 336 … 711 Volgende |