|
|
| Pagina 15 van 41 |
[ 606 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 41 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Bericht Re: Okapi Aalstar
De drie spelers die naar Oostende vertrekken kregen gisteren bij het opkomen toch wat awoert-geroep naar het hoofd. Leuk is het niet dat ze vertrekken, maar om daar te beginnen op roepen.. heel verstandig ben je dan toch ook niet. De drie spelers waren de drie topschutters van Okapi gisteren. Trevor Huffman zelfs met 29 punten. Hoe je het draait of keert, je zal ze absoluut nog nodig hebben, en al heel zeker nog heel goed kunnen gebruiken in de playoffs. De wedstrijd zelf was maar een mager beestje... 85-86 verloren. Voor de playoffs nu dinsdag tegen Leuven, donderdag naar Leuven.
|
| 17 Mei 2009, 10:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Stijn schreef: De drie spelers die naar Oostende vertrekken kregen gisteren bij het opkomen toch wat awoert-geroep naar het hoofd. Leuk is het niet dat ze vertrekken, maar om daar te beginnen op roepen.. heel verstandig ben je dan toch ook niet. De drie spelers waren de drie topschutters van Okapi gisteren. Trevor Huffman zelfs met 29 punten. Hoe je het draait of keert, je zal ze absoluut nog nodig hebben, en al heel zeker nog heel goed kunnen gebruiken in de playoffs. De wedstrijd zelf was maar een mager beestje... 85-86 verloren. Voor de playoffs nu dinsdag tegen Leuven, donderdag naar Leuven. spelers moesten maar niet hypocriet gedaan hebben t.o.v het bestuur/supporters, als ze eerlijk waren geweest en de club op de hoogte hadden gebracht zou er meer begrip geweest zijn. Ik vind da goe da ze hun is laten horen hebben Natuurlijk heb je de spelers nodig in de play-offs maar Europees in eigen zaal mogen we niet spelen dus wat is het nut dan dat we de play-offs spelen?? Ga jij naar oostende of leuven als ze Europees zouden halen? |
| 17 Mei 2009, 11:07 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
belgianiron schreef: spelers moesten maar niet hypocriet gedaan hebben t.o.v het bestuur/supporters, als ze eerlijk waren geweest en de club op de hoogte hadden gebracht zou er meer begrip geweest zijn. Ik vind da goe da ze hun is laten horen hebben Natuurlijk heb je de spelers nodig in de play-offs maar Europees in eigen zaal mogen we niet spelen dus wat is het nut dan dat we de play-offs spelen?? Ga jij naar oostende of leuven als ze Europees zouden halen? Ze hadden dat moeten laten weten, daarin heb je gelijk. Om het ongenoegen te uiten was er volgens mij een speciale actie voorzien (die spandoeken). Van dat boegeroep zie ik geen enkel nut in. Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen? Dat ze boel maar moeten opdoeken? En ja, als ze zouden Europees halen en ze spelen in een andere zaal, dan zou het heel goed kunnen dat ik ga kijken. Mocht den Eendracht ooit Europees halen (mss binnen 65 jaar) zouden ze ook moeten uitwijken. Of ga je dan ook niet gaan kijken? |
| 17 Mei 2009, 11:27 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Stijn schreef: belgianiron schreef: spelers moesten maar niet hypocriet gedaan hebben t.o.v het bestuur/supporters, als ze eerlijk waren geweest en de club op de hoogte hadden gebracht zou er meer begrip geweest zijn. Ik vind da goe da ze hun is laten horen hebben Natuurlijk heb je de spelers nodig in de play-offs maar Europees in eigen zaal mogen we niet spelen dus wat is het nut dan dat we de play-offs spelen?? Ga jij naar oostende of leuven als ze Europees zouden halen? Ze hadden dat moeten laten weten, daarin heb je gelijk. Om het ongenoegen te uiten was er volgens mij een speciale actie voorzien (die spandoeken). Van dat boegeroep zie ik geen enkel nut in. Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen? Dat ze boel maar moeten opdoeken? En ja, als ze zouden Europees halen en ze spelen in een andere zaal, dan zou het heel goed kunnen dat ik ga kijken. Mocht den Eendracht ooit Europees halen (mss binnen 65 jaar) zouden ze ook moeten uitwijken. Of ga je dan ook niet gaan kijken? Nee, ze moeten gewoon de zaal uitbreiden of een nieuwe zetten en de problemen zijn opgelost. En ja ik zou mss wel gaan zien dan, maar geef toe aangenaam is het nie he. |
| 17 Mei 2009, 12:19 |
|
|
Wie gaat er vanavond nog zien?
|
| 19 Mei 2009, 11:08 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Aalstar-leuven37-29bij de rust
|
| 19 Mei 2009, 21:13 |
|
|
78-63 eindstand, morgen naar leuven!
![]() |
| 20 Mei 2009, 7:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
belgianiron schreef: 78-63 eindstand, morgen naar leuven! ![]() nen echten okapi-die hard aant worden eh gij? ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Mei 2009, 11:07 |
|
|
hansken schreef: belgianiron schreef: 78-63 eindstand, morgen naar leuven! ![]() nen echten okapi-die hard aant worden eh gij? ![]() wa moeje anders doen |
| 20 Mei 2009, 11:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
belgianiron schreef: hansken schreef: belgianiron schreef: 78-63 eindstand, morgen naar leuven! ![]() nen echten okapi-die hard aant worden eh gij? ![]() wa moeje anders doen tis neig, ben nu ook 3 maanden niet binnen gemogen. Da's gewoon de hel kerel. _________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Mei 2009, 11:31 |
|
|
Mariner schreef: belgianiron schreef: hansken schreef: nen echten okapi-die hard aant worden eh gij? ![]() wa moeje anders doen tis neig, ben nu ook 3 maanden niet binnen gemogen. Da's gewoon de hel kerel. 3 maand of 2,5 jaar is wel een verschil he tom ma ge hebt gelijk tis hard nog een seizoen op mijn tanden bijten ze en mag weer binnen ![]() |
| 20 Mei 2009, 11:47 |
|
|
Nationale Ploeg
belgianiron schreef: Wie gaat er vanavond nog zien? ikke! donderdag niet, communie van de junior. Als ze in Leuven niet winnen, zaterdag wél op post. |
| 20 Mei 2009, 11:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
belgianiron schreef: Mariner schreef: belgianiron schreef: wa moeje anders doen tis neig, ben nu ook 3 maanden niet binnen gemogen. Da's gewoon de hel kerel. 3 maand of 2,5 jaar is wel een verschil he tom ma ge hebt gelijk tis hard nog een seizoen op mijn tanden bijten ze en mag weer binnen ![]() dat bedoel ik juist, mss slecht verwoord, maar ik bedoelde dat het voor jou de hel moet zijn _________________ www.spionkoplede.com |
| 20 Mei 2009, 12:23 |
|
|
Net weer van Leuven...
twas nie om aan te zien, akkoord da ge u laat verliezen om extra inkomsten te hebben zaterdag ma het er zo vingerdik opleggen was nu ook nie nodig ze. 900 à 1000 okapi fans zo maar laten in de kou staan, konden ons beter de rit besparen. En Leuven heeft gewoon niks van supporters Wel goeie defensie vandaag van Leuven en ja dan krijgt ge de refs weer tegen... ![]() |
| 21 Mei 2009, 23:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
belgianiron schreef: Net weer van Leuven... twas nie om aan te zien, akkoord da ge u laat verliezen om extra inkomsten te hebben zaterdag ma het er zo vingerdik opleggen was nu ook nie nodig ze. 900 à 1000 okapi fans zo maar laten in de kou staan, konden ons beter de rit besparen. En Leuven heeft gewoon niks van supporters Wel goeie defensie vandaag van Leuven en ja dan krijgt ge de refs weer tegen... ![]() En de boer ploegde verder ... wel enorm spijtig voor de supporters die in de zak worden gezet. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Mei 2009, 23:09 |
|
| Pagina 15 van 41 |
[ 606 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 13 14 15 16 17 … 41 Volgende |