seizoen 2009-2010 - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14
 seizoen 2009-2010 

Neem jij een abonnement in het seizoen 2009-2010 ?
Ja  62%  [ 56 ]
Neen  30%  [ 27 ]
Ik twijfel nog  4%  [ 4 ]
Ik beslis na de voorbereiding  3%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 90

seizoen 2009-2010 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: seizoen 2009-2010
Assemen nor Ieper moeten ,op verplosjing , best
dor iejest ons oorlogsbatteries oploaden ; in
Ieper es da gen probleem ; dei match peinzik tein oek né

18 Mei 2009, 14:19
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
als we ons het seizoen daarop handhaven in de eengemaakte 3e klasse kunnen we ook naar Virton mogen hoor

18 Mei 2009, 14:52
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Al eens een overzicht van de ploegen die volgend jaar in derde spelen, behalve dan nog één ploeg die de eindronde zal winnen en in tweede mag spelen. Wel nog voorbehoud ook bij La Louvière.

3 ploegen van deze 4 spelen in derde klasse volgend seizoen:

VW Hamme (Oost-Vlaanderen)
Boussu Dour Borinage (Henegouwen)
Woluwe Zaventem (Brabant)
Olympic Charleroi (Henegouwen)

dit zijn de 33 ploegen die al zeker in derde spelen volgend seizoen, tenminste als La Louvière nog mag of kan meedoen:

Antwerpen

Racing Mechelen
Mol Wezel
Rupel Boom
Willebroek Meerhof
Hoogstraten
Cappellen
Dessel
Heist

Brabant

Diegem
WS Woluwe
Union SG
Ternat

Henegouwen

URS Du Centre
La Louvière

Limburg

Bocholt
Veldwezelt
Tongeren
Hasselt

Luik

Wezet
Verviers

Luxemburg

Bleid
Virton

Namen

UR Namen

Oost-Vlaanderen

Sottegem
Oudenaarde
FCN Sint-Niklaas
Eendracht Aalst
Deinze
Temse

West-Vlaanderen

Racing Waregem
Koksijde
Torhout
Ieper

indien La Louvière alsnog extra-sportief moet zakken, komt 1 van volgende 4 ploegen nog naar derde klasse:

Péruwelz (Henegouwen)
Leopoldsburg (Limburg)
Hamoir (Luik)
Bertrix (Luxemburg)

18 Mei 2009, 15:21
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
the_red_ant69 schreef:
als we ons het seizoen daarop handhaven in de eengemaakte 3e klasse kunnen we ook naar Virton mogen hoor

da ze mor zien da ze op een of andere manier nor tweede geraken volgend seizoen,of ze zen vertrokken ver enkele jaren gelijk rc mechelen....

18 Mei 2009, 18:23
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
the_red_ant69 schreef:

allez, meent ge dit nu echt? ik hoop echt dat we voor de promotie meedoen pfff. Blijkbaar zijn er hier al veel gewoon geraakt aan derde klasse (schone reeks volgend jaar, handhaven, bij de eerste 8 eindigen...).

mijn mening:
- een kutreeks met kutploegen
- handhaven : als dat de ambitie is, zal ik niet veel vanuit Frankfurt naar EA komen kijken
- bij de eerste 8 eindigen : onze toekomstige ambitie in 2de klasse neem ik aan

en zoals terecht werd opgemerkt ; als we ons volgend jaar niet uit het moeras trekken, zal het wel eens weer een avontuur van een decennium kunnen zijn, zoals in de jaren '70.

We kunnen dan misschien Van Himst nog eens onder contract leggen :D

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

19 Mei 2009, 22:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
eintracht frankfurt schreef:
the_red_ant69 schreef:

allez, meent ge dit nu echt? ik hoop echt dat we voor de promotie meedoen pfff. Blijkbaar zijn er hier al veel gewoon geraakt aan derde klasse (schone reeks volgend jaar, handhaven, bij de eerste 8 eindigen...).

mijn mening:
- een kutreeks met kutploegen
- handhaven : als dat de ambitie is, zal ik niet veel vanuit Frankfurt naar EA komen kijken
- bij de eerste 8 eindigen : onze toekomstige ambitie in 2de klasse neem ik aan

en zoals terecht werd opgemerkt ; als we ons volgend jaar niet uit het moeras trekken, zal het wel eens weer een avontuur van een decennium kunnen zijn, zoals in de jaren '70.

We kunnen dan misschien Van Himst nog eens onder contract leggen :D

das nu ook mijn gedacht, een ploeg als aalst die aan het seizoen in 3e klasse begint met als ambitie: zien dawe bij de eerste 8eindigen zoda we niet zakken. :hmm: triestig

19 Mei 2009, 23:29
nieuw in de eerste ploeg

Als dat de ambitie is kan ik daarvoor maar 1 woord bedenken : bullshit.
Zoals ik hier al herhaaldelijk verklaard heb, ..... kijk nekeer naar ploegen zoals dender en kv mechelen, die zitten in eerste ...... en waar stonden die vroeger .....??? Kijk eens hoe westerlo zich altijd knap weet te zetten in eerste .... En zitten in al die ploegen meer mogelijkheden ? Ik denk het niet.... Het zal bij die ploegen allemaal wel de verdienste zijn van een clever en goed bestuur zeker ?
Ik ga zelfs meer zeggen.... de ultieme ambitie voor aalst moet eerste klasse worden .....
Dit seizoen is het niet teveel gevraagd als de supporters compleet eerherstel vragen in de vorm van een mogelijke titel....
Wat in andere ploegen bewerkstelligd wordt zou in aalst eveneens tot de mogelijkheden moeten behoren.

20 Mei 2009, 7:40
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
feit is dat we momenteel niet de middelen hebben om dit soort van ambities waar te maken
de fout die vorig jaar gemaakt werd:

matige ploeg samengebracht, torenhoge ambities uitgesproken
ge ziet wat ervan komt

dit jaar zal nog moeten blijken of we versterkt zijn... ik hoooop van wel!

nog ne verdediger en nen goeien back rechts, nen troch en nog nen degelijken afwerker vanvoor en we zijn alleszins gewapend, maar kheb zo't gevoel dat dit lijstje niet meer zal worden afgewerkt. enorme "wishlist" is nochtans niet meer dan een gevolg van een seizoen waar men precies bijna express (door de kinderachtigheden) alles wat goed was hebben weggesmeten ... ik zeg het : momenteel verwacht ik er (jammer genoeg) nog niet te veel van

20 Mei 2009, 8:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
Davy schreef:
feit is dat we momenteel niet de middelen hebben om dit soort van ambities waar te maken

ge ziet wat ervan komt

nog ne verdediger en nen goeien back rechts, nen troch en nog nen degelijken afwerker vanvoor en we zijn alleszins gewapend, maar kheb zo't gevoel dat dit lijstje niet meer zal worden afgewerkt. enorme "wishlist" is nochtans niet meer dan een gevolg van een seizoen waar men precies bijna express (door de kinderachtigheden) alles wat goed was hebben weggesmeten ... ik zeg het : momenteel verwacht ik er (jammer genoeg) nog niet te veel van

Hoe groot denkt ge dat het budget van Wetteren of woluwe-Z is? Ge gaat nu toch nie zeggen dat we qua budget moeten onderdoen?

20 Mei 2009, 9:00
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Mariner schreef:
Davy schreef:

ge ziet wat ervan komt

Hoe groot denkt ge dat het budget van Wetteren of woluwe-Z is? Ge gaat nu toch nie zeggen dat we qua budget moeten onderdoen?

ik heb het dan ook niet over het budget
ik heb het over het feit dat we momenteel niet het spelersmateriaal hebben om kampioen te spelen, daarvoor moest er teveel in eens veranderen. de inhaalbeweging die wij dit jaar moeten maken, om onze ambities waar te maken, is volgens mij te groot: en daar heb je gelijk: wetteren en woluwe z zullen dat ook niet hebben gekund... maar of je 't graag hoort of niet: die ploegen hadden dit jaar een geoliede machine, boordevol doeltreffende spelers, een evenwichtig elftal op het vlak van positiespel en mentaliteit, met een hoop vertrouwen en heel wat automatismen. zij stonden in drie tikken, na 4 seconden aan ons backlijn, en wij trachtten vaak met de moed der wanhoop twee correcte paskes van amper vijf meter aan elkaar te breien... da's t verschil.

20 Mei 2009, 9:16
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
Volgens enkele personen op Sport 25 is de hervorming naar een soort van ereklasse nog niet goedgekeurd en blijft 3e klasse in 2010-2011 voorlopig uit twee reeksen van 18 ploegen bestaan. Dit wordt ook gestaafd door artikels uit sportleven.

20 Mei 2009, 9:50
Vaste Waarde

Leeftijd: 51
janos schreef:
Volgens enkele personen op Sport 25 is de hervorming naar een soort van ereklasse nog niet goedgekeurd en blijft 3e klasse in 2010-2011 voorlopig uit twee reeksen van 18 ploegen bestaan. Dit wordt ook gestaafd door artikels uit sportleven.

:plat: dat zijn toch echte amateurs bij de KBVB, niet te doen...
de eindrondes zijn nu ook weer totale chaos na klachten van Dender en Diegem in hun respectievelijke eindrondes

zou men daar eens geen grote kuis houden en professionele mensen zetten...

In Liga Zwei. Ich liebe dich.

20 Mei 2009, 13:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
janos schreef:

Joepie, dan moeten we volgend seizoen niet bij de eerste acht zijn :hmm:

20 Mei 2009, 16:15
nieuw in de eerste ploeg

Smetje schreef:
janos schreef:

T'is idd erg dat we daar al op moeten letten..
En met de huidige kern zal zelfs die doelstelling moeilijk zijn om te halen.

20 Mei 2009, 16:21
Nationale Ploeg

Leeftijd: 45
Xander schreef:
Smetje schreef:
janos schreef:

T'is idd erg dat we daar al op moeten letten..
En met de huidige kern zal zelfs die doelstelling moeilijk zijn om te halen.

Erg om dit allemaal te lezen :wadde:
Bij Wetteren en Woluwe-Zaventem had men grote schrik om zich te handhaven in derde, maar daar hadden de supporters tenminste vertrouwen in hun club en spelers, ondanks de weinig klinkende namen in hun kern. Vertrouwen van buiten af kan je als speler meer en meer motiveren om ervoor te gaan, met het gekende resultaat.

Ik vraag me af waarom je er bij de eerste oefenmatch of competitiematch gaat staan, je hebt toch geen geloof in de spelers :?

je speelt niet met de grote namen in je ploeg of 2000 supporters kampioen ze,
:whistle:

20 Mei 2009, 19:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14