|
|
| Pagina 145 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 143 144 145 146 147 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Eerste klasse
Gaskonijn schreef: Bram schreef: Bartos schreef: De VRT? Neen, enkel bekermatchen hebben ze vorig seizoen live uitgezonden. Op vrt hebben ze toch ook eens nen tijd eerste klasse matchen uitgegeven? het eerste half jaar dat belgacom tv uitzond. Zelfs het eerste anderhalf jaar. Dus inderdaad vorig seizoen tot de winterstop... De reacties zijn inderdaad belachelijk van de spelers, voor zover ik het tot hier kan volgen... De eerste na 34 matchen is altijd verdiend kampioen maar nu zal het nog duidelijker zijn (al weet je met onze scheidsrechtes nooit natuurlijk)... Langs de andere kant, dat van die gezonnen matchen is toch ook belachelijk. Volgend jaar zal het niet nodig zijn, maar aangezien die play-offs toch niet te lang zullen duren volgens mijn gedacht mogen ze toch is dringend beginnen kijken naar doelsaldo. Dat maakt het zoveel spectaculairder... @Dani: Waarom zou Anderlecht schrik hebben? In de laatste minuut in Luik pas verloren en thuis waren ze zeer zeker de betere. Sindsdien is het niveau van Anderlecht, EINDELIJK, ook serieus omhoog gegaan... _________________
|
| 19 Mei 2009, 20:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Sven KSK Opwijk schreef: Gaskonijn schreef: Bram schreef: 't is just, 't was op RTBF ... 'k weet nog dat die franse commentator compleet gek was. Op vrt hebben ze toch ook eens nen tijd eerste klasse matchen uitgegeven? het eerste half jaar dat belgacom tv uitzond. Zelfs het eerste anderhalf jaar. Dus inderdaad vorig seizoen tot de winterstop... Dit was het vierde seizoen dat Belgacom TV de rechten had voor de Jupiler League, dus is het toch al iets langer geleden. |
| 19 Mei 2009, 22:15 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Stijn schreef: Iendrachter90 schreef: El Corredor schreef: is er al geweten wie die testmatchen gaat uitzenden? Belgacom, Telenet, VRT, TV oost misschien? Belgacom heeft eerste keus en als zij het uitzenden,mag de vrt het op het openbare net uitzenden vanwege een overeenkomst tussen die twee. vrt dan natuurlijk wel de samenvattingen. De kans dat de matchen zelf live op de buis komen lijkt me klein. Ik dacht dat alle zenders tot vanochtend 10u een bod konden maken, en dat nadien Belgacom het voorrecht had om eventueel nog over het hoogste bod over te gaan. De kans lijkt mij dan ook zeer groot dat het Belgacom-tv wordt. Voorlopig wordt het niemand,standard en anderlecht vragen veel te veel voor die match om te mogen uitzenden.De tv-zenders bieden rond de 500000euro terwijl de beide clubs één miljoen willen. |
| 20 Mei 2009, 7:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bomber schreef: hansken schreef: ik heb 95% zeker een ticket voor de match van donderdag! hopelijk een schoon matchke me veel goals ![]() Ik heb er ook 2 geregeld voor ne maat. Ginder iemand kennen is steeds handig met zulke matchen ![]() net bevestiging gekregen, ik zal er zeker bij zijn _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Mei 2009, 11:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Iendrachter90 schreef: Stijn schreef: Iendrachter90 schreef: Belgacom heeft eerste keus en als zij het uitzenden,mag de vrt het op het openbare net uitzenden vanwege een overeenkomst tussen die twee. vrt dan natuurlijk wel de samenvattingen. De kans dat de matchen zelf live op de buis komen lijkt me klein. Ik dacht dat alle zenders tot vanochtend 10u een bod konden maken, en dat nadien Belgacom het voorrecht had om eventueel nog over het hoogste bod over te gaan. De kans lijkt mij dan ook zeer groot dat het Belgacom-tv wordt. Voorlopig wordt het niemand,standard en anderlecht vragen veel te veel voor die match om te mogen uitzenden.De tv-zenders bieden rond de 500000euro terwijl de beide clubs één miljoen willen. Kleuterland is weer in actie... |
| 20 Mei 2009, 17:50 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
salvador schreef: Iendrachter90 schreef: Stijn schreef: vrt dan natuurlijk wel de samenvattingen. De kans dat de matchen zelf live op de buis komen lijkt me klein. Ik dacht dat alle zenders tot vanochtend 10u een bod konden maken, en dat nadien Belgacom het voorrecht had om eventueel nog over het hoogste bod over te gaan. De kans lijkt mij dan ook zeer groot dat het Belgacom-tv wordt. Voorlopig wordt het niemand,standard en anderlecht vragen veel te veel voor die match om te mogen uitzenden.De tv-zenders bieden rond de 500000euro terwijl de beide clubs één miljoen willen. Kleuterland is weer in actie... Het zijn onze franstalige vrienden van betv die de tv-rechten uiteindelijk hebben veroverd,of de matchen in vlaanderen worden uitgezonden is niet geweten. |
| 20 Mei 2009, 17:56 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Iendrachter90 schreef: salvador schreef: Iendrachter90 schreef: Voorlopig wordt het niemand,standard en anderlecht vragen veel te veel voor die match om te mogen uitzenden.De tv-zenders bieden rond de 500000euro terwijl de beide clubs één miljoen willen. Kleuterland is weer in actie... Het zijn onze franstalige vrienden van betv die de tv-rechten uiteindelijk hebben veroverd,of de matchen in vlaanderen worden uitgezonden is niet geweten. Testmatchen niet live te zien in Vlaanderen De testmatchen tussen Anderlecht en Standard zullen niet op Belgacom TV worden uitgezonden. De rechten zijn verkocht aan Be TV, een Franstalige zender die digitale kijkers van Telenet via een extra pakket kunnen aankopen. Belgacom heeft een contract tot 2011 om de wedstrijden van de Jupiler Pro League uit te zenden, maar testmatchen zitten niet in dat pakket. Het bedrijf heeft wel een voorkooprecht als er een gelijkwaardig of hoger bod zou komen. Dat bod kwam van Be TV. Met 1,2 miljoen euro bood de zender veel meer dan de 400.000 euro van Belgacom. Belgacom besloot niet langer mee te bieden. Gratis Fadila Laanan, minister van Audiovisuele Media in de Franse Gemeenschap, vindt dat de testmatchen waarin Anderlecht en Standard Luik om de nieuwe landstitel strijden, gratis op de televisie te zien moeten zijn. Volgens Laanan zijn de testmatchen een gebeurtenis van groot belang en moeten ze daarom gratis uitgezonden worden. _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 20 Mei 2009, 18:48 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Dat kan enkel in dat apenland hier. Tegenwoordig kan je bijna alles op tv volgen, zelfs tweede klasse in België komt op tv.
Maar de wedstrijden die het kampioenschap beslissen, nee, die niet. |
| 20 Mei 2009, 19:10 |
|
|
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Stijn schreef: Dat kan enkel in dat apenland hier. Tegenwoordig kan je bijna alles op tv volgen, zelfs tweede klasse in België komt op tv. Maar de wedstrijden die het kampioenschap beslissen, nee, die niet. de vrije markt ging alles voor de consument verbeteren.... een schoolvoorbeeld voor de "blaa" dat het systeem dus niet zo werkt gelijk ze het op hadden. Nergens trouwens. _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Mei 2009, 19:18 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
wat mij verbaast is dat ze daar weer last minute moeten over onderhandelen. ze kennen toch het reglement? die testmatchen hadden als mogelijkheid toch in den totalen deal van het TV contract moeten zitten zeker? wa voor een stel achterlijke amateurs zijn da ginder toch!?
België: het enige land waar het kamioenschap mogelijks op een strafschopreeks (altijd een spijtige afloop vind ik) eindigt... en met wat tegenslag enkel te bekijken door de walen en diegenen die een ticketjen hebben... wat ik al een tijdje heb geleerd: als ze in België spreken van 'professionalisering': dan moogt ge 'r prat opgaan dat ze hebben besloten "we gaan een aantal werkgroepjes/comité's/ 'Thinktanks' oprichten..." en dan is er in ons land stront aan de knikker... want dan hebt ge allicht een bende overjaarse dommerikken samengezet die de toekomst nog ewa meer hypothekeren dan daarvoor het geval was, en eigenlijk vooral veel meer geld kosten dan dat ze ooit zullen opleveren dat dit nog kan zeg... dat dìt items in het nieuws moeten worden... 't is ver gekomen... |
| 20 Mei 2009, 20:02 |
|
|
Freak
jaren geleden wou ik eens een uitmatch op Liverpool bijwonen met een supportersclub van anderlecht. niet zozeer voor die mauven maar om eens op Anfield geweest te zijn.
toen werden de supporters te kakken gezet omdat men liever vip arrangementen aanbood via een touroperator. nu is het weer prijs, de gewone supporters worden weer te kakken gezet en kunnen de wedstrijd(en) niet volgen. de grootste kutmatch in tweede komt live op tv, maar testmatchen ho maar!! |
| 20 Mei 2009, 20:52 |
|
|
Zo'n matchen moeten gewoon op de openbare omroep komen,maar belgie is een speciaal land zeker.
Edit:vt4zou nu blijkbaar aanstalte maken om de matchen uit te zenden(wat er waar van is weet ik wel niet.) |
| 20 Mei 2009, 21:48 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
ben er vrij zeker van dat het ook op de vlaamse tv zal te zien zijn
Be-tv zal het op zijn beurt doorverkopen aan een vlaamse zender natuurlijk belachelijk dat er zo een spel rond wordt gemaakt ![]() |
| 21 Mei 2009, 1:00 |
|
|
kvind het wel erg da ze daarvoor nog is apparte uitzendrechten willen voor krijge, kunne ze da ni vanint begin in da contract zette? commerciëlen boel
chance da ik een ticket heb, gistere wou er mij al iemand 150 euro geven voor men ticket, kben benieuwd wa ik er vanavend mischien nog voor krijg vanaf 250 wil ik is napeizen ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 21 Mei 2009, 9:46 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
hansken schreef: kvind het wel erg da ze daarvoor nog is apparte uitzendrechten willen voor krijge, kunne ze da ni vanint begin in da contract zette? commerciëlen boel chance da ik een ticket heb, gistere wou er mij al iemand 150 euro geven voor men ticket, kben benieuwd wa ik er vanavend mischien nog voor krijg vanaf 250 wil ik is napeizen ![]() Het is al verkocht ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Mei 2009, 11:14 |
|
| Pagina 145 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 143 144 145 146 147 … 500 Volgende |