|
|
| Pagina 146 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 144 145 146 147 148 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Eerste klasse
Onderkroiper schreef: hansken schreef: kvind het wel erg da ze daarvoor nog is apparte uitzendrechten willen voor krijge, kunne ze da ni vanint begin in da contract zette? commerciëlen boel chance da ik een ticket heb, gistere wou er mij al iemand 150 euro geven voor men ticket, kben benieuwd wa ik er vanavend mischien nog voor krijg vanaf 250 wil ik is napeizen ![]() Het is al verkocht ![]() kben ni mee_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 21 Mei 2009, 11:23 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
El Corredor schreef: jaren geleden wou ik eens een uitmatch op Liverpool bijwonen met een supportersclub van anderlecht. niet zozeer voor die mauven maar om eens op Anfield geweest te zijn. toen werden de supporters te kakken gezet omdat men liever vip arrangementen aanbood via een touroperator. Inderdaad, ik wou toen ook mee, tot ik de prijzen zag... _________________
|
| 21 Mei 2009, 11:25 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
acrid schreef: ben er vrij zeker van dat het ook op de vlaamse tv zal te zien zijn Be-tv zal het op zijn beurt doorverkopen aan een vlaamse zender natuurlijk belachelijk dat er zo een spel rond wordt gemaakt ![]() Tprobleem is dat geen enkele vlaamse zender het wil,dus zonder mirakel kunnen enkel de telenet digitaal kijkers die het pakket be- tv hebben de match bekijken. |
| 21 Mei 2009, 11:28 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Iendrachter90 schreef: acrid schreef: ben er vrij zeker van dat het ook op de vlaamse tv zal te zien zijn Be-tv zal het op zijn beurt doorverkopen aan een vlaamse zender natuurlijk belachelijk dat er zo een spel rond wordt gemaakt ![]() Tprobleem is dat geen enkele vlaamse zender het wil,dus zonder mirakel kunnen enkel de telenet digitaal kijkers die het pakket be- tv hebben de match bekijken. Ik zou daar ook géén extra geld insteken, want waar eindigd al dat gedoe ? Misschien spijtig voor de supporters die géén ticket hebben of niet kunnen gaan. Maar ik lig daar niet wakker van of ze het wel of niet uitzenden. Of je het draait of keert het gaat enkel om GELD ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Mei 2009, 11:34 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: acrid schreef: ben er vrij zeker van dat het ook op de vlaamse tv zal te zien zijn Be-tv zal het op zijn beurt doorverkopen aan een vlaamse zender natuurlijk belachelijk dat er zo een spel rond wordt gemaakt ![]() Tprobleem is dat geen enkele vlaamse zender het wil,dus zonder mirakel kunnen enkel de telenet digitaal kijkers die het pakket be- tv hebben de match bekijken. die be-tv, zit dat in het sportaanbod van telenet? Of is dat nog iets extra? |
| 21 Mei 2009, 12:30 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Stijn schreef: Iendrachter90 schreef: acrid schreef: ben er vrij zeker van dat het ook op de vlaamse tv zal te zien zijn Be-tv zal het op zijn beurt doorverkopen aan een vlaamse zender natuurlijk belachelijk dat er zo een spel rond wordt gemaakt ![]() Tprobleem is dat geen enkele vlaamse zender het wil,dus zonder mirakel kunnen enkel de telenet digitaal kijkers die het pakket be- tv hebben de match bekijken. die be-tv, zit dat in het sportaanbod van telenet? Of is dat nog iets extra? Extra pakket van ne zender of 6, verkrijgbaar voor de democratische prijs van 40 pleuros in de maand ![]() _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 21 Mei 2009, 12:33 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Stijn schreef: Iendrachter90 schreef: acrid schreef: ben er vrij zeker van dat het ook op de vlaamse tv zal te zien zijn Be-tv zal het op zijn beurt doorverkopen aan een vlaamse zender natuurlijk belachelijk dat er zo een spel rond wordt gemaakt ![]() Tprobleem is dat geen enkele vlaamse zender het wil,dus zonder mirakel kunnen enkel de telenet digitaal kijkers die het pakket be- tv hebben de match bekijken. die be-tv, zit dat in het sportaanbod van telenet? Of is dat nog iets extra? Dat is extra,maar ge kunt dat eerst 1maand gratis aanvragen om te kijken of het u aanstaat en is dit niet het geval kunt ge dit meteen kosteloos opzeggen.Bv vandaag besteld ge het be- pakket gratis en maandag na de wedstrijden kunt ge het al opzeggen.(info komt van telenet en is dus waar.)Bij telenet hebben ze sinds gisterenavond trouwens al honderden telefoons gehad met vragen of het klopte van die 1maand gratis. |
| 21 Mei 2009, 12:34 |
|
|
Bomber schreef: Iendrachter90 schreef: Stijn schreef: die be-tv, zit dat in het sportaanbod van telenet? Of is dat nog iets extra? Dat is extra,maar ge kunt dat eerst 1maand gratis aanvragen om te kijken of het u aanstaat en is dit niet het geval kunt ge dit meteen kosteloos opzeggen.Bv vandaag besteld ge het be- pakket gratis en maandag na de wedstrijden kunt ge het al opzeggen.(info komt van telenet en is dus waar.)Bij telenet hebben ze sinds gisterenavond trouwens al honderden telefoons gehad met vragen of het klopte van die 1maand gratis. Zit gij toevallig ook op het 9-lives forum? ![]() Nee,ik wetet van mensen dat naar telenet gebeld hebben ![]() Als er mensen zijn die het gaan laten activeren,ik zou naar telenet bellen en hun het laten activeren(kwestie van zeker te zijn dat ge geen jaarabonnement aan u been hebt) en niet zelf activeren. |
| 21 Mei 2009, 12:49 |
|
|
Freak
weet er niemand café's waar ze die testmatchen geven?
|
| 21 Mei 2009, 13:22 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: weet er niemand café's waar ze die testmatchen geven? Ik weet het niet maar op het stationsplein café Paddy's daar heb ik al matchen gezien op groot scherm _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Mei 2009, 13:31 |
|
|
Lezers HLN.BE geven tips om testmatchen toch te zien
![]() De lezers van HLN.BE hebben ons via de reacties heel wat tips aan de hand gedaan om de testmatchen tussen Anderlecht en Standard toch te kunnen zien. Die matchen worden niet door Belgacom TV, maar door de Franstalige betaalzender Be TV uitgezonden. Belgacom TV wilde niet deelnemen aan het "onredelijk opbod" op de twee wedstrijden. Maar in onze reacties doken al snel heel wat trucs op om de beslissende matchen toch te kunnen zien: Telenet Wie televisie kijkt via Telenet, kan nu nog Be TV laten activeren. Bellen naar 015/66 66 66 en je krijgt een gratis proefabonnement van een maand op Be TV. Sommige lezers zijn nóg sluwer en weten al dat ze de zender voor 20 juni moeten opzeggen. Je kijkt dan deze maand gratis. Dat kost je niks en je blijft niet zitten met een jaarabonnement op Be TV. Op café Veel van onze lezers hopen dat één of andere cafébaas van een kroeg in de buurt Be TV laat activeren. Zij zijn van plan om de wedstrijden bij een goed glas bier te volgen aan de toog. Balkan Sport De website balkansport.info streamt de wedstrijden op internet, weten andere lezers. Je zou jezelf op de site moeten registreren, waarna je klikt op 'Donate for a vip account'. Daar moet je 5 dollar betalen. In het forum vind je onder de datum van vandaag de links naar de matchen. Enkele lezers hebben ervaring met de streams van Balkan Sport en spreken van een goeie kwaliteit. HLN.BE Natuurlijk houden ook wij bij HLN.BE je naar goede gewoonte op de hoogte met onze liveverslaggeving in tekstvorm. Aan jou de keuze. (bf) _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Mei 2009, 14:39 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: weet er niemand café's waar ze die testmatchen geven? Ik weet het niet maar op het stationsplein café Paddy's daar heb ik al matchen gezien op groot scherm Ja, maar dat is Belgacom TV. _________________
|
| 21 Mei 2009, 14:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Onderkroiper schreef: Op café Veel van onze lezers hopen dat één of andere cafébaas van een kroeg in de buurt Be TV laat activeren. Zij zijn van plan om de wedstrijden bij een goed glas bier te volgen aan de toog. dit lijkt me de beste kans. Probleem is vooral om op voorhand te weten welk café dit mogelijk zou doen. |
| 21 Mei 2009, 15:31 |
|
|
forumlegende |
edit
_________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! Laatst gewijzigd door Dries op 21 Mei 2009, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 21 Mei 2009, 15:59 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
El Corredor schreef: weet er niemand café's waar ze die testmatchen geven? De Ton in Buggenhout Per toeval er gepasseerd vandaar dat ik het weet. |
| 21 Mei 2009, 17:11 |
|
| Pagina 146 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 144 145 146 147 148 … 500 Volgende |