|
|
| Pagina 148 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 146 147 148 149 150 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Bericht Re: Eerste klasse
Oververdiend, Brussel had vandaag al uitgeteld kunnen zijn...
Vandaag duidelijk gezien wie er de terechte kampioen moet worden: Standard Luik. (en dan had Sporting nog de scheids mee ook...) |
| 21 Mei 2009, 22:40 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
ik snap nu alleszins waarom iedereen bij anderlecht zo aan t wenen was op ruiz / doelsaldo da beslissend moet zijn volgens hen...
want als ge t vandaag sportief bekeek.. |
| 21 Mei 2009, 22:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Spees schreef: ik snap nu alleszins waarom iedereen bij anderlecht zo aan t wenen was op ruiz / doelsaldo da beslissend moet zijn volgens hen... want als ge t vandaag sportief bekeek.. Sorry, van dat doelpuntensaldo, maar ik herinner mij en laatste speeldag in Duitsland in de jaren '70met 2 ploegen die gelijk stonden en doelpuntensaldoe moest beslissen. De éne ploeg (ik weet niet meer zeker wie, misschien FC Köln) won met 5-0, maar werd geen kampioen want Bayern won met... 12-0. In de Bundesliga, hé... 'k Weet niet of dat te verkiezen is??? ![]() |
| 21 Mei 2009, 22:55 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
salvador schreef: Spees schreef: ik snap nu alleszins waarom iedereen bij anderlecht zo aan t wenen was op ruiz / doelsaldo da beslissend moet zijn volgens hen... want als ge t vandaag sportief bekeek.. Sorry, van dat doelpuntensaldo, maar ik herinner mij en laatste speeldag in Duitsland in de jaren '70met 2 ploegen die gelijk stonden en doelpuntensaldoe moest beslissen. De éne ploeg (ik weet niet meer zeker wie, misschien FC Köln) won met 5-0, maar werd geen kampioen want Bayern won met... 12-0. In de Bundesliga, hé... 'k Weet niet of dat te verkiezen is??? ![]() |
| 21 Mei 2009, 22:55 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
salvador schreef: Spees schreef: ik snap nu alleszins waarom iedereen bij anderlecht zo aan t wenen was op ruiz / doelsaldo da beslissend moet zijn volgens hen... want als ge t vandaag sportief bekeek.. Sorry, van dat doelpuntensaldo, maar ik herinner mij en laatste speeldag in Duitsland in de jaren '70met 2 ploegen die gelijk stonden en doelpuntensaldoe moest beslissen. De éne ploeg (ik weet niet meer zeker wie, misschien FC Köln) won met 5-0, maar werd geen kampioen want Bayern won met... 12-0. In de Bundesliga, hé... 'k Weet niet of dat te verkiezen is??? ![]() mja idd, als ge hierover nadenkt dan verkies ik idd die testmatchen ook al zit je dan met een "strafschoppenrisico" stel je voor dat het het doelpuntensaldo zou zijn dat telt en je kan aan de bak tegen een ploeg die werkelijk niets meer te winnen of te verliezen heeft... toch ook spijtig 12-0.. daar zal wel iets aan vastgehangen hebben vrees ik |
| 21 Mei 2009, 23:00 |
|
|
Ancien
Voor de rest, ik heb maar een klein stukje op internet gezien, maar wel de 2 goals. Als ik alles lees op Sporza, Standard verdiend en gode uitgangspositie gehaald.
En de supporters zagen het na de match zo te horen ook wel zitten: "On est chez nous..." Ik vrees dat die van Anderlecht zondag een ei in hun broek hebben als ze echt "chez nous" zullen zijn... Mocht het lukken voor de Rouches, dan worden ze twee keer op rij in een thuismatch tegen Anderlecht kampioen. Bwa, dat begint toch al te tellen, hé, van veel meer droom ik niet om ooit nog mee te maken op de Iendracht! Misschien nog ooit een Europees matchke tegen Liverpool en ik ben helemaal content... |
| 21 Mei 2009, 23:00 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
salvador schreef: Voor de rest, ik heb maar een klein stukje op internet gezien, maar wel de 2 goals. Als ik alles lees op Sporza, Standard verdiend en gode uitgangspositie gehaald. En de supporters zagen het na de match zo te horen ook wel zitten: "On est chez nous..." Ik vrees dat die van Anderlecht zondag een ei in hun broek hebben als ze echt "chez nous" zullen zijn... Mocht het lukken voor de Rouches, dan worden ze twee keer op rij in een thuismatch tegen Anderlecht kampioen. Bwa, dat begint toch al te tellen, hé, van veel meer droom ik niet om ooit nog mee te maken op de Iendracht! Misschien nog ooit een Europees matchke tegen Liverpool en ik ben helemaal content... moet da nie zijn.."olé chez nous"? |
| 21 Mei 2009, 23:03 |
|
|
Ancien
belgianiron schreef: salvador schreef: Voor de rest, ik heb maar een klein stukje op internet gezien, maar wel de 2 goals. Als ik alles lees op Sporza, Standard verdiend en gode uitgangspositie gehaald. En de supporters zagen het na de match zo te horen ook wel zitten: "On est chez nous..." Ik vrees dat die van Anderlecht zondag een ei in hun broek hebben als ze echt "chez nous" zullen zijn... Mocht het lukken voor de Rouches, dan worden ze twee keer op rij in een thuismatch tegen Anderlecht kampioen. Bwa, dat begint toch al te tellen, hé, van veel meer droom ik niet om ooit nog mee te maken op de Iendracht! Misschien nog ooit een Europees matchke tegen Liverpool en ik ben helemaal content... moet da nie zijn.."olé chez nous"? Meende da nu serieus of is dat om te zwanzen??? |
| 21 Mei 2009, 23:05 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Bomber schreef: Ik hoop dat het om te zwanzen was Jovanovic tussen de rsca supporters voor de match 't is toch 1 van de speciaalste mannen in't belgisch voetbal ze toch ene dat het snapt aja Bomber, als ge die vest van Villa in het zwart ziet pakt mor mee he en de complimenten on diene gast da men winegums ont opfretten was! |
| 22 Mei 2009, 0:10 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Match gezien op BeTv gisteren, kwart na 9 wast geactiveerd en op post 705 BeTV + 1 kon je met een uur vertraging de hele match zien. nice
![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Mei 2009, 9:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Mariner schreef: Match gezien op BeTv gisteren, kwart na 9 wast geactiveerd en op post 705 BeTV + 1 kon je met een uur vertraging de hele match zien. nice ![]() Wij om 18u geactiveerd en kwart na marcheerde da spel al. Denk dat de hype pas daarna losgebarsten is Aangetekende brief ligt al klaar voor verzending . Kwestie van het niet te vergeten ![]() Via achterpoortje dus toch de matchen live te zien. Ikzelf kreeg de tip van iemand die voor Telenet werkt. Enige voorwaarde op gratis kijken is op tijd opzeggen. De kost van uw aangetekend schrijven niet meegerekend natuurlijk... _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 22 Mei 2009, 9:16 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
BVW schreef: Mariner schreef: Match gezien op BeTv gisteren, kwart na 9 wast geactiveerd en op post 705 BeTV + 1 kon je met een uur vertraging de hele match zien. nice ![]() Wij om 18u geactiveerd en kwart na marcheerde da spel al. Denk dat de hype pas daarna losgebarsten is Aangetekende brief ligt al klaar voor verzending . Kwestie van het niet te vergeten ![]() Via achterpoortje dus toch de matchen live te zien. Ikzelf kreeg de tip van iemand die voor Telenet werkt. Enige voorwaarde op gratis kijken is op tijd opzeggen. De kost van uw aangetekend schrijven niet meegerekend natuurlijk... ik denk inderdaad dat het tussen 19u en 20u heel druk was met aanvragen van Betv. Maar kom, het duurde wel efkes maar toch de match gezien _________________ www.spionkoplede.com |
| 22 Mei 2009, 9:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bomber schreef: Jovanovic tussen de rsca supporters voor de match 't is toch 1 van de speciaalste mannen in't belgisch voetbal ze Ben hem daar gepasseerd, hij stond aan tribune 2, breed glimlachend en met alleman op de foto... er stonden wel een 10 tal ongure types te grijnzen 5m verder (grijns, grijns voor zij die urbanus kennen), ik vermoed zijn 'crew' van standard.Ik vind wel dat die van standard een uitgebreid arsenaal aan liederen hebben.. ze hadden ook een boven en een beneden stuk (zoals wij in sint-truiden).. ze hebben dan ook één keer van boven naar beneden gezongen, best mooi om zien het geestigste lied vond ik wel dat van anderlecht met: "Et le Standard est champion tout les 25 ans", het is zoals ne kameraad van mij zegt 5 european cups, 29 leagues, that's what we call history.. en daar kunt ge weinig op zegge ntrlk RSCA gaat zich wel mogen reppen zondag, want standard was gisteren mss niet zo zeer beter (op het eerste half uur van de match na) maar vooral tactisch bijzonder sterk.. Bij anderlecht geen middenveld gezien, polak lag al onder de italiaanse zon, en biglia heeft amper een bal geraakt, ook een opmerkelijke invalbeurt van iakovenko die éénmaal een actie opzette wat resulteerde in ... een slechte pass ![]() _________________
|
| 22 Mei 2009, 9:37 |
|
|
Freak
El Falco schreef: Bomber schreef: Jovanovic tussen de rsca supporters voor de match 't is toch 1 van de speciaalste mannen in't belgisch voetbal ze Ben hem daar gepasseerd, hij stond aan tribune 2, breed glimlachend en met alleman op de foto... er stonden wel een 10 tal ongure types te grijnzen 5m verder (grijns, grijns voor zij die urbanus kennen), ik vermoed zijn 'crew' van standard.Ik vind wel dat die van standard een uitgebreid arsenaal aan liederen hebben.. ze hadden ook een boven en een beneden stuk (zoals wij in sint-truiden).. ze hebben dan ook één keer van boven naar beneden gezongen, best mooi om zien het geestigste lied vond ik wel dat van anderlecht met: "Et le Standard est champion tout les 25 ans", het is zoals ne kameraad van mij zegt 5 european cups, 29 leagues, that's what we call history.. en daar kunt ge weinig op zegge ntrlk RSCA gaat zich wel mogen reppen zondag, want standard was gisteren mss niet zo zeer beter (op het eerste half uur van de match na) maar vooral tactisch bijzonder sterk.. Bij anderlecht geen middenveld gezien, polak lag al onder de italiaanse zon, en biglia heeft amper een bal geraakt, ook een opmerkelijke invalbeurt van iakovenko die éénmaal een actie opzette wat resulteerde in ... een slechte pass ![]() ah, ge grijnst gij, pas op é jongen... ![]() |
| 22 Mei 2009, 9:40 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
El Falco schreef: ook een opmerkelijke invalbeurt van iakovenko die éénmaal een actie opzette wat resulteerde in ... een slechte pass ![]() Ik hoor nochtans al 5 jaar wat een groot talent dat wel is... ![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 22 Mei 2009, 17:49 |
|
| Pagina 148 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 146 147 148 149 150 … 500 Volgende |