|
|
| Pagina 16 van 35 |
[ 512 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 35 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Ingangtickets Eendracht Aalst
De bijna 75 jarige Herman De Tant komt nog steeds bij goed weer, met de fiets van Aspelare naar de matchen zien op Den Iendracht ! ! !
Wie doet hem dit na ? Is wel meer dan 35 km heen en terug . _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 01 Mei 2009, 23:40 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Vandaag heb ik niet alleen de mooiste maar ook de grootste tickets van de competie aan de verzameling kunnen toevoegen .
Echte gazetten bij manier van spreken 10 cm hoog en liefst 20 cm lang . Een geluk dat alle tickets deze afmetingen niet hebben of ik kon er Den Iendracht mee behangen ![]() ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 05 Mei 2009, 22:03 |
|
|
Vandaag bracht de postbode mij het zevende verschillende ticket van de wedstrijd Eendracht Aalst - Levski Sofia. Oorsprong een verzamelaar uit FRANKRIJK . Dat betekend dat de tickets van onze Europese matchen ook in het buitenland verspreid zitten.
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 15 Mei 2009, 18:49 |
|
|
Ik ben deze namiddag naar Izegem geweest om tickets te ruilen.
Ongelooflijk dat ik na 10 maand zoektocht, nog zo een 25 tal nieuwe exemplaren op de kop kon tikken. Ik stel vast dat er van tickets die ik reeds bezit, bv. 100 Fr groen er meerdere versies bestaan met dezelfde kleur en waarde. Dikwijls is er verschil in het lettertype of gewoon andere manier van lay-out. Dus na Expo 90 kan ik verder op zoek naar deze tickets met hetzelfde formaat en kleur, maar de cijfers op een andere plaats gedrukt. Is waarschijnlijk nog nooit opgemerkt door de gewone verzamelaars, daar ze meestal slechts 1 ticket per waarde verzamelen ongeacht het formaat, kleur & lettertype. Straks moet ik nog een ticketcatalogus van Aalsterse tickets maken ! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 16 Mei 2009, 17:26 |
|
|
Heden nog een ticket uit de oude doos ontvangen periode begin van de jaren 1960.
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Mei 2009, 18:10 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Heden nog een ticket uit de oude doos ontvangen periode begin van de jaren 1960. ![]() Tof, uit de periode van de toenmalige Ere-Klasse nu Eerste klasse. Dit verlicht de pijn, na je zware dag in het ziekenhuis Yves. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Mei 2009, 19:39 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Vandaag bracht de postbode mij het zevende verschillende ticket van de wedstrijd Eendracht Aalst - Levski Sofia. Oorsprong een verzamelaar uit FRANKRIJK . Dat betekend dat de tickets van onze Europese matchen ook in het buitenland verspreid zitten. ![]() Ik heb gisteren nog een sjaal van Levski Sofia cadeau gekregen van Danny , ook al jarenlang een hevige fan van den Iendracht. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Mei 2009, 19:41 |
|
|
Gisteren de tickets gaan halen voor de Galawedstrijd
Wie graag een zittribune heeft moet zich haasten want bijna volledig uitverkocht in voorverkoop Ik kon er gelukkig nog enkele op de kop tikken. De zittribune A - E - F zijn allemaal ongenummerd ! Dit wil zeggen wie eerst baalt wie eerst maalt. Dus tijdig aanwezig om een gunstige zitplaats te hebben. ![]() Goed nieuws er waren reeds 3 tickets verkocht voor het vak van Anderlecht = Tribune I Tribune K is voor het thuispubliek ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Mei 2009, 10:07 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Onderkroiper schreef: Gisteren de tickets gaan halen voor de Galawedstrijd Wie graag een zittribune heeft moet zich haasten want bijna volledig uitverkocht in voorverkoop Ik kon er gelukkig nog enkele op de kop tikken. De zittribune A - E - F zijn allemaal ongenummerd ! Dit wil zeggen wie eerst baalt wie eerst maalt. Dus tijdig aanwezig om een gunstige zitplaats te hebben. ![]() Goed nieuws er waren reeds 3 tickets verkocht voor het vak van Anderlecht = Tribune I Tribune K is voor het thuispubliek ![]() Tribune 1, is dat achter de goal ofwa? Kunt ge gewoon aan tickets raken daarvoor? Zou ik mij even goed in de K kunnen zetten of is dat iets te gevaarlijk? _________________
|
| 24 Mei 2009, 12:22 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Ik heb mijn tickets donderdag ook al gehaald.
|
| 24 Mei 2009, 12:33 |
|
|
Sven KSK Opwijk schreef: Onderkroiper schreef: Gisteren de tickets gaan halen voor de Galawedstrijd Wie graag een zittribune heeft moet zich haasten want bijna volledig uitverkocht in voorverkoop Ik kon er gelukkig nog enkele op de kop tikken. De zittribune A - E - F zijn allemaal ongenummerd ! Dit wil zeggen wie eerst baalt wie eerst maalt. Dus tijdig aanwezig om een gunstige zitplaats te hebben. ![]() Goed nieuws er waren reeds 3 tickets verkocht voor het vak van Anderlecht = Tribune I Tribune K is voor het thuispubliek ![]() Tribune 1, is dat achter de goal ofwa? Kunt ge gewoon aan tickets raken daarvoor? Zou ik mij even goed in de K kunnen zetten of is dat iets te gevaarlijk? Voor de Anderlechtsupporters is het tribune I ( India ) Tribune 1 is de zittribune. Welkom in de K ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Mei 2009, 12:50 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bomber schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Zou ik mij even goed in de K kunnen zetten of is dat iets te gevaarlijk? De K is voor Eendracht-supporters, dus... Ik ga mij wel niks van Anderlecht ofzo aandoen en geloof mij, ik kan mij heel goe kalm houden en zeker met een oefenmatch. Maja, cava, best dus in het anderlecht vak _________________
|
| 26 Mei 2009, 1:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Sven KSK Opwijk schreef: Bomber schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Zou ik mij even goed in de K kunnen zetten of is dat iets te gevaarlijk? De K is voor Eendracht-supporters, dus... Ik ga mij wel niks van Anderlecht ofzo aandoen en geloof mij, ik kan mij heel goe kalm houden en zeker met een oefenmatch. Maja, cava, best dus in het anderlecht vak Ge moogt ook altijd voor den Iendracht supporteren hé Sven. Dan kunt ge zonder probleem in de K komen staan. |
| 26 Mei 2009, 8:28 |
|
|
forumlegende
Waar kunnen er nu tickets worden gekocht ?
Is de zittribune reeds volledig uitverkocht ? |
| 26 Mei 2009, 9:46 |
|
|
Dani schreef: Waar kunnen er nu tickets worden gekocht ? Is de zittribune reeds volledig uitverkocht ? Ik denk het niet was maar een graptje hé Pol Maar waarschijnlijk zal dit wel zo zijn vermits de prijzen op de benedenttibune F ook 15 € zal zijn. Goed op tijd komen om een gunstig zitplaatsje te hebben anders zit je aan de hoekschopvlag ! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 26 Mei 2009, 12:01 |
|
| Pagina 16 van 35 |
[ 512 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 14 15 16 17 18 … 35 Volgende |