|
|
| Pagina 149 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 147 148 149 150 151 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Eerste klasse
BeTV verbiedt scherm voor Anderlecht-fans vr 22/05/2009 - 18:37
Na de 1-1 uit de heenmatch van de testwedstrijden om de titel hebben de Anderlecht-supporters nog extra slecht nieuws gekregen. Anderlecht zal zondag geen groot scherm mogen aanbieden in zijn stadion. Belga Paars-wit had al alle maatregelen getroffen om zijn stadion open te stellen voor de fans, maar dat was buiten de Franstalige zender BeTV gerekend. De rechtenhouder geeft Anderlecht geen toestemming om het scherm te plaatsen. De fans kunnen de match natuurlijk wel volgen bij sporza.be, Teletekst en Radio 1. wa voor ne godverdomse zever is me da nu? De supporters van standard mogen het wel volgen in standard en alles maar die van anderlecht niet? ok, standard ligt dan wel in wallonië maar tgeen de ene ploeg aangeboden wordt moet de andere ploeg ook aangeboden worden vind ik... ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 22 Mei 2009, 19:13 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Ik vraag mij af uit welk hol die mannen van betv komen gekropen.
Wat willen die nu in godsnaam bereiken met gans België zo te gijzelen? Staat er daar ene aan het hoofd die voetbal door en door haat? Ik vraag mij echt af wat die hun bedoeling is. Ik weet niet of ze reclame geven, maar ik denk het niet. En bij de doorsnee Belg zal hun naam wel bekend zijn nu, maar de bijklank die hij overal zal geven is ook niet om hoge toppen mee te scheren. |
| 22 Mei 2009, 19:34 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bomber schreef: ja, dat is toch wel de moeite ze jongens... pas op, nu gaat dat nog een halve week spel zijn daarrover, politiekers wa uitspraken doen om id belangstelling te staan, maar tegen volgende week klapt daar weer geen kat meer over... Inderdaad. De Padt komt ook zijn eigen interessant maken door te verkondigen hoe schandalig hij dit wel vindt voor het volk. Da is onze minister van binnenlandse zaken en die geeft gewoon zijn mening... DOET DER DAN IET AAN! _________________ es da ier e fistjen... |
| 22 Mei 2009, 19:44 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Voila net BEtv aangevraagd en was al na 1 minuut in orde. Zondag dus toch voetbal live! Olé. Maandag direct weer opzeggen.
_________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 22 Mei 2009, 19:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
de clerus schreef: Voila net BEtv aangevraagd en was al na 1 minuut in orde. Zondag dus toch voetbal live! Olé. Maandag direct weer opzeggen. Naar het schijnt zendt BEtv de Galamatch van Den Iendracht uit ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 22 Mei 2009, 20:38 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Dries schreef: BeTV verbiedt scherm voor Anderlecht-fans vr 22/05/2009 - 18:37 Na de 1-1 uit de heenmatch van de testwedstrijden om de titel hebben de Anderlecht-supporters nog extra slecht nieuws gekregen. Anderlecht zal zondag geen groot scherm mogen aanbieden in zijn stadion. Belga Paars-wit had al alle maatregelen getroffen om zijn stadion open te stellen voor de fans, maar dat was buiten de Franstalige zender BeTV gerekend. De rechtenhouder geeft Anderlecht geen toestemming om het scherm te plaatsen. De fans kunnen de match natuurlijk wel volgen bij sporza.be, Teletekst en Radio 1. wa voor ne godverdomse zever is me da nu? De supporters van standard mogen het wel volgen in standard en alles maar die van anderlecht niet? ok, standard ligt dan wel in wallonië maar tgeen de ene ploeg aangeboden wordt moet de andere ploeg ook aangeboden worden vind ik... ![]() Betv gaat nog een stap verder ze willen nu ook al de internetuitzendingen verbieden en ze hebben telenet ook gevraagd om alle proefabonnementen te schrappen ,maar daar lachte telenet is mee en ze maakten meteen duidelijk dat ze dit niet gaan doen. |
| 23 Mei 2009, 10:55 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Kent er iemand cafékes in de buurt van Aalst die zondagavond Standard-RSCA uitzenden ?
|
| 23 Mei 2009, 14:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jeroen schreef: Kent er iemand cafékes in de buurt van Aalst die zondagavond Standard-RSCA uitzenden ? Cafe de flair. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Mei 2009, 14:43 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Boris schreef: El Falco schreef: ook een opmerkelijke invalbeurt van iakovenko die éénmaal een actie opzette wat resulteerde in ... een slechte pass ![]() Ik hoor nochtans al 5 jaar wat een groot talent dat wel is... ![]() Is nochtans ook zo en daar blijf ik bij. Natuurlijk als je uw jonge gasten nooit is laat starten aan een match of laat spelen op zijn echte positie kunt ge daar ook niet veel bewijzen. Stel je voor dat ze Podevijn op centrale verdediger ofzo laten spelen? Of dat je hem, als hij dan zijn kans pakt tijdens een van de weinige basisplaatsen, de match na een goede wedstrijd gewoon op de bank zet? Die gast loopt over van Talent maar is mentaal heel broos. En zo een mannen moet je wat beschermen... _________________
|
| 23 Mei 2009, 17:03 |
|
|
forumlegende |
Nu hebben die mannen van BeTV blijkbaar toch besloten van een groot scherm toe te laten...
Toch groot scherm in Anderlecht-stadion za 23/05/2009 - 18:19 De Anderlecht-supporters kunnen zondagavond dan toch de testmatch op een groot scherm volgen in het Constant Vanden Stock-stadion. De toegang is gratis. Belga BeTV, dat de uitzendrechten kocht, heeft pas vandaag Anderlecht de toestemming gegeven om de match op groot scherm aan te bieden. _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 23 Mei 2009, 20:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Dries schreef: Nu hebben die mannen van BeTV blijkbaar toch besloten van een groot scherm toe te laten... Toch groot scherm in Anderlecht-stadion za 23/05/2009 - 18:19 De Anderlecht-supporters kunnen zondagavond dan toch de testmatch op een groot scherm volgen in het Constant Vanden Stock-stadion. De toegang is gratis. Belga BeTV, dat de uitzendrechten kocht, heeft pas vandaag Anderlecht de toestemming gegeven om de match op groot scherm aan te bieden. Wat zou Anderlecht ervoor hebben betaald ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 23 Mei 2009, 20:17 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Sven KSK Opwijk schreef: Is nochtans ook zo en daar blijf ik bij. Natuurlijk als je uw jonge gasten nooit is laat starten aan een match of laat spelen op zijn echte positie kunt ge daar ook niet veel bewijzen. Stel je voor dat ze Podevijn op centrale verdediger ofzo laten spelen? Of dat je hem, als hij dan zijn kans pakt tijdens een van de weinige basisplaatsen, de match na een goede wedstrijd gewoon op de bank zet? Die gast loopt over van Talent maar is mentaal heel broos. En zo een mannen moet je wat beschermen... mja Sven, maar dan zit hij bij Anderlecht toch serieus bij de verkeerde ploeg hoor. Een talent een kans geven, broze mannen beschermen, ... dat zijn de laatste dingen die Anderlecht hoog in het vaandel dragen. Ik vind trouwens ook dat mentale broosheid iets is waar je zelf moet aan werken in plaats van dat de club daar moet aan werken voor de speler. |
| 24 Mei 2009, 0:33 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Stijn schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Is nochtans ook zo en daar blijf ik bij. Natuurlijk als je uw jonge gasten nooit is laat starten aan een match of laat spelen op zijn echte positie kunt ge daar ook niet veel bewijzen. Stel je voor dat ze Podevijn op centrale verdediger ofzo laten spelen? Of dat je hem, als hij dan zijn kans pakt tijdens een van de weinige basisplaatsen, de match na een goede wedstrijd gewoon op de bank zet? Die gast loopt over van Talent maar is mentaal heel broos. En zo een mannen moet je wat beschermen... mja Sven, maar dan zit hij bij Anderlecht toch serieus bij de verkeerde ploeg hoor. Een talent een kans geven, broze mannen beschermen, ... dat zijn de laatste dingen die Anderlecht hoog in het vaandel dragen. Ik vind trouwens ook dat mentale broosheid iets is waar je zelf moet aan werken in plaats van dat de club daar moet aan werken voor de speler. Ik zeg niet dat hij in de goede ploeg zit, Anderlecht en jonge talenten is als (om het voor jullie goed duidelijk te maken) Wetteren en Fair-Play . Het past niet bij elkaar. En natuurlijk moet je er zelf voor zorgen maar als je niet veel vertrouwen krijgt van de technische staf terwijl je de week ervoor een goed niveau haalt, dat kan soms wel eens de druppel zijn..._________________
|
| 24 Mei 2009, 6:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Jeroen schreef: Kent er iemand cafékes in de buurt van Aalst die zondagavond Standard-RSCA uitzenden ? In de hopzoal werret oek uitgezonden. _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 24 Mei 2009, 13:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Ik vrees dat het via justin-tv niet gaat lukken deze keer. Moest een toegangscode geven waarvoor ik mij moest registreren maar dat lukte niet, enfin straks nog eens proberen. Misschien weet Bomber wel weer raad
![]() |
| 24 Mei 2009, 19:26 |
|
| Pagina 149 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 147 148 149 150 151 … 500 Volgende |