|
|
| Pagina 113 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 111 112 113 114 115 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Arne ? Dat is bij mijn weten nog altijd een verdedigende middenvelder. En het is nu niet dat Landuyt momenteel elders potten breekt hé.
|
| 25 Mei 2009, 16:00 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Jeroen schreef: Arne ? Dat is bij mijn weten nog altijd een verdedigende middenvelder. En het is nu niet dat Landuyt momenteel elders potten breekt hé. Ik denk dat Jean ook een beetje doelt op het feit dat we nu gasten moeten aantrekken die we in feite allemaal al lopen hadden maar waar we absoluut vanaf wilden...en we net voor die posities bijna mensen moeten smeken om terug te komen... Het erge is dat zelfs de vervangers van die mannen ondertussen al weg zijn ook (Couly kwam voor Arne, Vandenbrande was eigenlijk de opvolger van Jurgen)... Akkoord dat het niet vaak meer voorkomt dat spelers nog lange tijd bij een ploeg blijven, maar bij ons is het toch wel redelijk erg gesteld zenne... Ik blijf erbij - uit de startkern van vorig jaar was er veel meer te halen, maar met het aantrekken van Dillen is er gewoon een onvergeeflijke blunder begaan die ons terug naar af heeft gebracht... En ik denk dat vorig seizoen ook een heel duur seizoen is geweest, ware het niet dat er maar weinig winstpremies dienden opgehoest te worden. Als ik me niet vergis was onze terugronde zelfs nog slechter dan onze heenronde... |
| 25 Mei 2009, 16:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
DT schreef: Jeroen schreef: Arne ? Dat is bij mijn weten nog altijd een verdedigende middenvelder. En het is nu niet dat Landuyt momenteel elders potten breekt hé. Ik denk dat Jean ook een beetje doelt op het feit dat we nu gasten moeten aantrekken die we in feite allemaal al lopen hadden maar waar we absoluut vanaf wilden...en we net voor die posities bijna mensen moeten smeken om terug te komen... Het erge is dat zelfs de vervangers van die mannen ondertussen al weg zijn ook (Couly kwam voor Arne, Vandenbrande was eigenlijk de opvolger van Jurgen)... Akkoord dat het niet vaak meer voorkomt dat spelers nog lange tijd bij een ploeg blijven, maar bij ons is het toch wel redelijk erg gesteld zenne... Ik blijf erbij - uit de startkern van vorig jaar was er veel meer te halen, maar met het aantrekken van Dillen is er gewoon een onvergeeflijke blunder begaan die ons terug naar af heeft gebracht... En ik denk dat vorig seizoen ook een heel duur seizoen is geweest, ware het niet dat er maar weinig winstpremies dienden opgehoest te worden. Als ik me niet vergis was onze terugronde zelfs nog slechter dan onze heenronde... Serieus blijven hé zeg, in het moderne voetbal verandert elke ploeg op 2 (max 3 ) jaar tijd compleet van gedaante. _________________ If you never try, you'll never know |
| 25 Mei 2009, 18:33 |
|
|
Freak
kestens een versterking? ik dacht het niet!
traag, weinig wendbaar en absoluut niet beslissend. en in ALLE matchen die ik van hamme gezien heb van t jaar, gewogen en veel te licht bevonden. en secundo, naar zo een type zijn we toch nie op zoek zeker, daar hebt ge van damme voor hé zeg. |
| 25 Mei 2009, 18:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Ex-spelers terughalen is enkel maar goed als ze daadwerkelijk een bijdrage leveren. Verheyden verkeert in dat geval, troch waarover het grootste stilzwijgen heerst ook, kestens zie ik niet direct een super bijdrage leveren aan het geheel....
Het klopt inderdaad dat een aanvallende mid ( troch ??? of iemand anders); een centrale verdediger, een rechtsback zeker opties zijn willen we - voor de aan onze status verplichte zaak - voor de titel spelen. Voorlopig moeten we het echter doen met een "doodse transferstilte", of dit goed of slecht is laat ik in het midden. Wel een geluk dat er een jeugdtornooi plaatsvond en dat ze de toegangsprijzen van de wedstrijd tegen anderlecht hebben vastgelegd of we wisten nietmeer dat de ploeg bestond..... Meer dan logischerwijze moet het bestuur niet gaan verkondigen wie der eventueel nog zou komen maar misschien nekeer een woordje uitleg over welke posities zijzelf nog willen ingevuld zien zie ik toch niet als overbodige luxe naar de supporters. Enkel info in de zin van opbrengsten te creeren ( jeugdtornooi , match anderlecht ) is goed voor de club maar ander nieuws mag ook..... |
| 25 Mei 2009, 18:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
El Corredor schreef: kestens een versterking? ik dacht het niet! traag, weinig wendbaar en absoluut niet beslissend. en in ALLE matchen die ik van hamme gezien heb van t jaar, gewogen en veel te licht bevonden. en secundo, naar zo een type zijn we toch nie op zoek zeker, daar hebt ge van damme voor hé zeg. Ik ben het hier mee eens. Kestens draait bij Hamme ook maar gewoon mee zonder meer. Ik denk zeker niet de dragende speler die het niveau overstijgt of de rest eens kan meetrekken. Met degroote hebben we ook zo een meedraaier gehad. |
| 25 Mei 2009, 18:58 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Stijn schreef: El Corredor schreef: kestens een versterking? ik dacht het niet! traag, weinig wendbaar en absoluut niet beslissend. en in ALLE matchen die ik van hamme gezien heb van t jaar, gewogen en veel te licht bevonden. en secundo, naar zo een type zijn we toch nie op zoek zeker, daar hebt ge van damme voor hé zeg. Ik ben het hier mee eens. Kestens draait bij Hamme ook maar gewoon mee zonder meer. Ik denk zeker niet de dragende speler die het niveau overstijgt of de rest eens kan meetrekken. Met degroote hebben we ook zo een meedraaier gehad. ale, t is weer zo ver......gaat da gezever van iedereen da het toch allemaal beter weet nu blijven duren ? haal 15000 euro van uw rekening , geeft ze aan het bestuur van ea en dan moogde allemaal uw goesting doen,we zullen daarna wel zien hoe goed ge het allemaal weet.......pffft....houd er eens mee op me op jan en alleman zijne kop te schijten! er is in gans belgie genen enen goeie speler meer zeker volgens sommigen?zelfs als het bestuur den helft van standard zou aantrekken zal er nog wel comentaar op gegeven worden.... .....laat de comentaren hierop maar komen! dak het mij nie aantrek! ![]() |
| 25 Mei 2009, 19:16 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Stijn schreef: El Corredor schreef: kestens een versterking? ik dacht het niet! traag, weinig wendbaar en absoluut niet beslissend. en in ALLE matchen die ik van hamme gezien heb van t jaar, gewogen en veel te licht bevonden. en secundo, naar zo een type zijn we toch nie op zoek zeker, daar hebt ge van damme voor hé zeg. Ik ben het hier mee eens. Kestens draait bij Hamme ook maar gewoon mee zonder meer. Ik denk zeker niet de dragende speler die het niveau overstijgt of de rest eens kan meetrekken. Met degroote hebben we ook zo een meedraaier gehad. ale, t is weer zo ver......gaat da gezever van iedereen da het toch allemaal beter weet nu blijven duren ? haal 15000 euro van uw rekening , geeft ze aan het bestuur van ea en dan moogde allemaal uw goesting doen,we zullen daarna wel zien hoe goed ge het allemaal weet.......pffft....houd er eens mee op me op jan en alleman zijne kop te schijten! er is in gans belgie genen enen goeie speler meer zeker volgens sommigen?zelfs als het bestuur den helft van standard zou aantrekken zal er nog wel comentaar op gegeven worden.... .....laat de comentaren hierop maar komen! dak het mij nie aantrek! ![]() ene keer klikken was genoeg ....sorry |
| 25 Mei 2009, 19:16 |
|
|
Freak
supersossis schreef: Stijn schreef: El Corredor schreef: kestens een versterking? ik dacht het niet! traag, weinig wendbaar en absoluut niet beslissend. en in ALLE matchen die ik van hamme gezien heb van t jaar, gewogen en veel te licht bevonden. en secundo, naar zo een type zijn we toch nie op zoek zeker, daar hebt ge van damme voor hé zeg. Ik ben het hier mee eens. Kestens draait bij Hamme ook maar gewoon mee zonder meer. Ik denk zeker niet de dragende speler die het niveau overstijgt of de rest eens kan meetrekken. Met degroote hebben we ook zo een meedraaier gehad. ale, t is weer zo ver......gaat da gezever van iedereen da het toch allemaal beter weet nu blijven duren ? haal 15000 euro van uw rekening , geeft ze aan het bestuur van ea en dan moogde allemaal uw goesting doen,we zullen daarna wel zien hoe goed ge het allemaal weet.......pffft....houd er eens mee op me op jan en alleman zijne kop te schijten! er is in gans belgie genen enen goeie speler meer zeker volgens sommigen?zelfs als het bestuur den helft van standard zou aantrekken zal er nog wel comentaar op gegeven worden.... .....laat de comentaren hierop maar komen! dak het mij nie aantrek! ![]() asek moen kiezen tissen defoer, wissel en djovanovic in de plek van kestens, schamp en delie, is de keze rap gemokt peisek ![]() |
| 25 Mei 2009, 20:20 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
kestens kan een versterking geweest zijn, mocht de verded. mid een slecht ingevulde positie zijn...
maar dat is het niet ... dus heb ik begrip voor 't standpunt dat dit nu niet de transfer is waar we op zitten wachten, ook al heeft kestens de juiste mentaliteit, en is het inderdaad ne slimme voetballer... er zijn simpelweg serieus wat lacunes in onze kern, waardoor hij tot op vandaag nog zeer onevenwichtig (verdediging?) is opgebouwd... als 75% van al die hier post dit aangeeft, zal daar wel iets van kloppen zeker? en dan mag die kritiek gegeven worden. iedereeeen hier wil dat het goe gaat met aalst, ook de "negatievelingen" anders zitten die ook ni constant op het forum he |
| 25 Mei 2009, 20:52 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Voor de waarzeggers:
Iemand nog een lijntje? Tom geeft een rondje. |
| 26 Mei 2009, 0:01 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00 Berichten: 872 |
Met mannen zoals Kestens zie ik niet direct het scorend vermogen stijgen.Beter naast Troch er nog ene bij in de aanvalslinie.
_________________ in pc stadion since 1974, iendracht till i die. |
| 26 Mei 2009, 0:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bram schreef: Zijn we indertijd dan 10 jaar blijven spelen met de ploeg waarmee we europees haalden/speelden ? Serieus blijven hé zeg, in het moderne voetbal verandert elke ploeg op 2 (max 3 ) jaar tijd compleet van gedaante. Euhm Bram, ik snap wat je wil zeggen om uw argumentatie kracht bij te zetten, maar valt hier toch ook redelijk slecht als voorbeeld want het is nu niet dat onze prestaties tien jaar lang na de stunt zo prachtig waren hé. Na onze tweede promotie naar eerste dwingen we inderdaad meteen Europees voetbal af, het jaar erop spelen we de eerste matchen de pannen van het dak plus enkele memorabele Europese avonden, maar het was op het einde van het seizoen wel krabben om erin te blijven hé. Zoals zo vaak de jaren die volgden... Dus qua beleid en transferpolitiek was ook dat niet altijd zo'n referentie, remember Lauwers - kostte handenvol geld, maar wat heeft die uitgestoken bij ons??? Vergelijk dat eens met een Zulte-Waregem - komen van veel dieper dan ons, speelden ook een schitterend seizoen in hun maiden jaar terug, wonnen de beker en spelen jaar na jaar de linkerkolom. Basis: continuïteit en al jaren dezelfde trainer Serieus blijven over het veranderen van gedaante van een voetbalploeg om de twee jaar? Als je met een kern zit waarvan de helft over de 28 jaar zit en in eerste of Europees moet meedraaien, geef ik je gelijk maar we spelen wel in derde in België hé. En daar is continuïteit ook belangrijk, zeker als je zoals in Aalst quasi elk seizoen een andere trainer aan het roer hebt. Afgelopen jaar hé, heb ik niet 1 automatisme gezien terwijl de "ploeg" al van in juli samenspeelde. En van gedaante veranderen, vind ik nog geeneens zo slecht, maar telkens uw centrale as omgooien om efkes te kunnen veranderen van spelers (en dan op de koop toe na een verloren jaar enkele van die "originals" met hangende pootjes moeten terugvragen) dat is geen goed idee... Twee man van uw kampioenenploeg in vierde van amper 2 seizoenen geleden, zaten nog bij de kern in januari 2009 - Seminck en Podevijn (die zelfs nog geen vaste waarde was toen). Een ploeg die toen gekocht was om de kop te spelen in derde. Staan we na al die transfers er nu dan zoveel beter voor dan? Kijk eens naar ploegen als Diegem, Racing Waregem, Woluwe-Zaventem, Peruwelz, etc. ploegen die wel telkens de continuïteit verzorgen, die nooit echt grote namen rondlopen hebben maar ook niet elk jaar zomaar enkele dragende spelers buitenkuisen zoals wij... Al die ploegen draaien telkens vlot mee, blazen nooit hoog van de toren voor aanvang van het seizoen, maar staan er aan het einde van de rit wel meestal... Wij gingen het het afgelopen seizoen eens doen - ge ziet waar we zijn uitgekomen... Woluwe-Zaventem verloor twee seizoenen geleden kansloos met 0-3 in eigen huis van ons... Die ploeg werd samengehouden en werd versterkt WAAR NODIG, dwong het jaar erop promotie af, speelde ons tweemaal compleet van het veld dit seizoen en speelt dit weekend voor een plaats in tweede... Wie heeft er dan als club het beste beleid gehad, denk je? Wij met onze 38 transfers en vier trainers op twee jaar? Geen oogkleppen opzetten en af en toe ook eens objectief kijken - kijk eens naar de ploegen in eerste en tweede - van meer dan de helft was er nog geen sprake op dat niveau toen wij Europees speelden, sommigen zijn - een zelfs nog na ons - dieper gezakt maar staan er ondertussen wel weer (KV Mechelen, Kortrijk, Zulte-Waregem). En wat hebben wij gedaan? Ons gespiegeld aan Antwerp en Racing Mechelen... Gelukkig is La Louvière nog slechter af... |
| 26 Mei 2009, 7:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik zeg gewoon dat het niet mogelijk is. Ik spreek mij niet uit over het feit dat het al dan niet beter zou geweest zijn.
Het is gewoon niet mogelijk. _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Mei 2009, 8:52 |
|
|
Ancien
Bram schreef: Ik zeg gewoon dat het niet mogelijk is. Ik spreek mij niet uit over het feit dat het al dan niet beter zou geweest zijn. Het is gewoon niet mogelijk. Verschil in mening dan toch. Ik denk bijvoorbeeld niet dat Ewen het zelf was afgebold, indien hij de keuze had gekregen... Trouwens, is er nog altijd geen nieuws over Steurs? Zijn berichtje op Netlog heeft hem precies ook nog niet al te veel opgebracht... |
| 26 Mei 2009, 8:58 |
|
| Pagina 113 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 111 112 113 114 115 … 280 Volgende |