Transfers 2009-2010 - Pagina 114 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 112 113 114 115 116 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Transfers 2009-2010
DT schreef:
Bram schreef:
Ik zeg gewoon dat het niet mogelijk is. Ik spreek mij niet uit over het feit dat het al dan niet beter zou geweest zijn.
Het is gewoon niet mogelijk.

Verschil in mening dan toch. Ik denk bijvoorbeeld niet dat Ewen het zelf was afgebold, indien hij de keuze had gekregen...

Trouwens, is er nog altijd geen nieuws over Steurs? Zijn berichtje op Netlog heeft hem precies ook nog niet al te veel opgebracht...

Ewen is juist een bewijs daarvan, ge moet met 2 zijn om tot een akkoord te komen.
Na een samenwerking van 2 jaar is het al niet zo simpel meer om dan overeen te komen.
Dat is voetbal hé, de belangen van de club en de belangen van de speler....

26 Mei 2009, 9:02

SV Zottegem is klaar met zijn transfers. Zottegem haalde bij Union spelmaker Aboubacar Keita weg. De 28-jarige Belg speelde bij RWDM, Darlington, Denderhoutem, RS Waasland en Union. Bij Waasland bereikte hij zijn sportieve hoogtepunt in het seizoen 2005 en 2006, toen hij goed was voor telkens tien doelpunten. Bij Union had hij in principe nog een overeenkomst, maar beide ploegen kwamen tot een akkoord.

Eerder trok SV Zottegem ook al doelman Joeri Heymans (Opstal), Stefaan Van Dender, Ruud Limpens en Cedric Boto (allen Eendracht Aalst), Bram De Taeye (jeugd AA Gent) en Maxime Seminck (FC Dender) aan.

26 Mei 2009, 9:21
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
hulpkok schreef:
SV Zottegem is klaar met zijn transfers. Zottegem haalde bij Union spelmaker Aboubacar Keita weg. De 28-jarige Belg speelde bij RWDM, Darlington, Denderhoutem, RS Waasland en Union. Bij Waasland bereikte hij zijn sportieve hoogtepunt in het seizoen 2005 en 2006, toen hij goed was voor telkens tien doelpunten. Bij Union had hij in principe nog een overeenkomst, maar beide ploegen kwamen tot een akkoord.

Eerder trok SV Zottegem ook al doelman Joeri Heymans (Opstal), Stefaan Van Dender, Ruud Limpens en Cedric Boto (allen Eendracht Aalst), Bram De Taeye (jeugd AA Gent) en Maxime Seminck (FC Dender) aan.

Als je de uitgaande transfers met de inkomende vergelijkt, lijkt sottegem mij erg verzwakt.

26 Mei 2009, 10:37
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
janos schreef:
hulpkok schreef:

Als je de uitgaande transfers met de inkomende vergelijkt, lijkt sottegem mij erg verzwakt.

pas maar op met dat te beweren...... :D
wie dacht dit jaar aan wetteren en mischien woluwe zaventem als ploeg om naar tweede te gaan.

26 Mei 2009, 10:43

Website: http://www.iendracht.be
Woluwe Zaventem stond toch bekend als een sterkte ploeg.

26 Mei 2009, 11:01

Leeftijd: 11
Bram schreef:
Woluwe Zaventem stond toch bekend als een sterkte ploeg.

dat heb ik toch nooit gehoord zenne, kwamen tenslotte ook van vierde. Ze zijn wél grandioos onderschat geweest, en wij overschat (toch door mij alleszins)

26 Mei 2009, 11:40
Vaste Waarde

als ge het rijtje clubs beziet voor volgend jaar dan denk ik da we een iets sterkere reeks gaan krijgen hoor....ald deze ploegen dan ook in onze reeks zouden zitten he....ze zullen moeten zweten om vooraan te kunnen blijven ALS ze dit waar kunnen maken natuurlijk om daar mee te draaien....ALS ea een sterk seizoen kan spelen hebben ze volgens mij e stuk of 3 HELE grote concurenten waaronder ploegen als deinze en hamme,want deze ploegen gaan er proberen alles aan te doen om terug naar tweede te stijgen,t zal zwoegen en zweten worden....als alles blijft zoals het nu is zullen de plaatsjes in de periodekampioenschappen zeer duur verkocht worden hoor en laat ons hopen op het beste (kampioen) maar zeker op een eindronde .dit zullen (ALS ea daar - laat ons hopen - een van te pakken krijgt ) meer dan waarschijnlijk aangevuld worden met deinze en hamme als mede periodekampioenen.......t zou een schoon eindronde zijn maar ook heel erg moeilijk,dus laat ons hopen op een mirakel en da ze van den eerste keer kampioen kunnen worden he.... :D

26 Mei 2009, 12:32
Iendracht.be - beheer

WLM: [email protected]
als alle andere ploegen geen licentie aanvragen gaan we direct over :banana: :banana:

26 Mei 2009, 12:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Gisteren was Thomas op de prijsuitreiking van het internationaal jeugdtornooi. Zou de transfer dan eindelijk in orde zijn? Mocht trouwens aan Roeselare de beker overhandigen bij de U7 ..... ;)

26 Mei 2009, 13:27
toevallige voorbijganger

WLM: ask
[quote="supersossis"]ALS ea een sterk seizoen kan spelen hebben ze volgens mij e stuk of 3 HELE grote concurenten waaronder ploegen als deinze en hamme,want deze ploegen gaan er proberen alles aan te doen om terug naar tweede te stijgen,t zal zwoegen en zweten worden

--

Hamme mag je zeker vergeten, het bestuur wil in derde blijven ...
zullen wel proberen meedingen naar eindronde etc. (extra inkomsten)

26 Mei 2009, 14:41
Vaste Waarde

Gentleman schreef:
supersossis schreef:
ALS ea een sterk seizoen kan spelen hebben ze volgens mij e stuk of 3 HELE grote concurenten waaronder ploegen als deinze en hamme,want deze ploegen gaan er proberen alles aan te doen om terug naar tweede te stijgen,t zal zwoegen en zweten worden

--

Hamme mag je zeker vergeten, het bestuur wil in derde blijven ...
zullen wel proberen meedingen naar eindronde etc. (extra inkomsten)

kan ook iets goed zijn dat hamme in derde wil blijven,nu nog hopen da er zo nog andere streekploegen die in onze reeks belanden het bij derde willen houden zoda die toch nog een ploeg uit de streek - dat kwijlt van ambitie - gunnen naar tweede te stijgen.... :D

26 Mei 2009, 15:14
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
het zijn vooral de ploegen die NIET weg willen uit 3e die ons niks zullen gunnen, ... den Iendracht dat in 3e blijft ... kassa kassa!

26 Mei 2009, 15:21
Junior

wat de anderen wel of niet doen of willen moet ons als fiere Ajoinen nu is juist geen fluit interesseren se ! wat voor ons bepalend is voor komend seizoen is net datgene dat we afgelopen seizoen misten: ploeggeest ! ambiance in het team ! winnaarsmentaliteit ! en hoe het zit met dat element zie je vaak al van in de voorbereiding. laat deze trainer maar doen: als het moet zal hij er met een bunzenbrander achterzitten. idem voor Ewen. en als Troch zou komen is dat ook een aanjager ! ik kijk al uit naar de derby's tegen Ternat, Hamme, Temse, Deinze, Zottegem en co. Dat ze juist die Walen es opeensmijten in de andere reeks. :EA:

26 Mei 2009, 16:53
nieuw in de eerste ploeg

Dat kunt ge denken, inderdaad. Of ze nu in derde blijven of niet doet er zelfs niet toe. Ze zullen tegen ons plankgas geven om te winnen. Tegen ons winnen en hun seizoen is al voor de helft geslaagd per manier van spreken.
En als je voor de titel gaat of eindronde telt elk punt,hé....

26 Mei 2009, 16:55
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Wij moeten zowiezo altijd topmatchen spelen in derde. Daarom zou het niet slecht zijn mochten Hamme en Deinze in onze reeks zitten. Dan kunnen wij tenminste de druk wat verleggen.

26 Mei 2009, 22:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 112 113 114 115 116 280