|
|
| Pagina 115 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 113 114 115 116 117 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Prodialoog schreef: Wij moeten zowiezo altijd topmatchen spelen in derde. Daarom zou het niet slecht zijn mochten Hamme en Deinze in onze reeks zitten. Dan kunnen wij tenminste de druk wat verleggen. Druk, druk miljaar dat ze er gewoon iedere wedstrijd met zijn allen keihard tegenaan gaan, met een bende broekschijters kom je nergens. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 26 Mei 2009, 22:38 |
|
|
forumlegende
Volgens voetbalkrant : Kestens naar EA.
|
| 27 Mei 2009, 7:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Het Laatste Nieuws schrijft het ook, Kestens 2 jaar Aalst!
|
| 27 Mei 2009, 7:29 |
|
|
Freak
Gelbe_wand schreef: Het Laatste Nieuws schrijft het ook, Kestens 2 jaar Aalst! sorry voor het antwoord, maar dit lijkt me een transfer van de armoede... Onnodige transfer, en men haalt andermaal een ex-speler terug. Blijkbaar kom je er zonder eendracht-verleden niet meer in. Iemand zoals Van Damme of De Schutter zijn hetzelfde type en zullen gebarreerd worden. Kestens is zeker en vast niet beter dan die twee. Kestens ontgoochelde alleen maar de keren dat ik hem zag spelen. Voegt weinig toe aan het spel, niet beslissend, weinig wendbaar en traag. Mentaliteit is dan weer pluspunt. |
| 27 Mei 2009, 7:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 12 Jan 2006, 12:19 Berichten: 582 Locatie: hoboken |
Kestens kwam afgelopen seizoen 39 keer in actie voor Hamme, de 28-jarige Belg kwam daarin 1 keer tot scoren. Volgend seizoen zullen de Wuitens het echter zonder hun sterkhouder moeten stellen, want Kestens tekende volgens HNB intussen een tweejarig contract bij derdeklasser Eendracht Aalst. Hij keert zo terug naar de club met wie hij destijds nog actief was in eerste klasse.
voetbalkrant ![]() |
| 27 Mei 2009, 7:56 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Hopelijk is dat nu wel het stukje budget - want Kestens zal toch gene goedkope zijn - niet dat ze straks tekort komen om de posities waar we wel versterking nodig hebben te versterken.
Ik heb Kestens nu wel de laatste jaren niet meer bezig gezien, maar tis wel iemand met ervaring en zal voor derde wel nog goed genoeg zijn zeker. Maar het lijkt me wel absoluut niet het type dat we nodig hebben. Is een identiek type - en ook identieke positie - van jonge talenten als Niels De Schutter en Ken Van Damme. Niet alleen dus voor een positie waar we al ruime genoeg zaten, maar ge riskeert er ook jonge talenten mee te barreren. Soit, zolang er maar minstens nog ne nummer 10 (Troch?), nen backrechts en ne centrale verdediger bijkomen, kan het geen kwaad om wa versterking in de breedte over te hebben. Maar die posities zijn wat mij betreft wel veel grotere prioriteiten. Ik hoop dat er daar zeker nog iets bijkomt. Los daarvan is het toch wel een heel opvallende tactiek om blijkbaar je pijlen bijna uitsluitend op ex-spelers te richten. Het getuigt op het eerste zicht van weinig creativiteit op de transfermarkt. Hopelijk komen er toch nog wat transfers die de ambities kracht bijzetten nu. |
| 27 Mei 2009, 8:14 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
El Corredor schreef: Gelbe_wand schreef: Het Laatste Nieuws schrijft het ook, Kestens 2 jaar Aalst! sorry voor het antwoord, maar dit lijkt me een transfer van de armoede... Onnodige transfer, en men haalt andermaal een ex-speler terug. Blijkbaar kom je er zonder eendracht-verleden niet meer in. Iemand zoals Van Damme of De Schutter zijn hetzelfde type en zullen gebarreerd worden. Kestens is zeker en vast niet beter dan die twee. Kestens ontgoochelde alleen maar de keren dat ik hem zag spelen. Voegt weinig toe aan het spel, niet beslissend, weinig wendbaar en traag. Mentaliteit is dan weer pluspunt. Ik denk (maar wie ben ik) dat men deze transfer in de breedte moet beschouwen daar in het verdedigend compartiment niet veel mag gebeuren qua gekwetsten of schorsingen. Dit is een tamelijk polyvalente speler die toch op een aantal posities in de verdediging kan spelen en alzo de vaste waarden misschien wat scherper gaat houden. Alleszins een goeie inzet en teamplayer met een prima mentaliteit. ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 27 Mei 2009, 8:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
iendracht mèn 2de vraa schreef: El Corredor schreef: Gelbe_wand schreef: Het Laatste Nieuws schrijft het ook, Kestens 2 jaar Aalst! sorry voor het antwoord, maar dit lijkt me een transfer van de armoede... Onnodige transfer, en men haalt andermaal een ex-speler terug. Blijkbaar kom je er zonder eendracht-verleden niet meer in. Iemand zoals Van Damme of De Schutter zijn hetzelfde type en zullen gebarreerd worden. Kestens is zeker en vast niet beter dan die twee. Kestens ontgoochelde alleen maar de keren dat ik hem zag spelen. Voegt weinig toe aan het spel, niet beslissend, weinig wendbaar en traag. Mentaliteit is dan weer pluspunt. Ik denk (maar wie ben ik) dat men deze transfer in de breedte moet beschouwen daar in het verdedigend compartiment niet veel mag gebeuren qua gekwetsten of schorsingen. Dit is een tamelijk polyvalente speler die toch op een aantal posities in de verdediging kan spelen en alzo de vaste waarden misschien wat scherper gaat houden. Alleszins een goeie inzet en teamplayer met een prima mentaliteit. ![]() tis dan toch en gast die er zal voor gaan, we hebben hier andere pipo's gehad _________________ www.spionkoplede.com |
| 27 Mei 2009, 8:40 |
|
|
Reserve
Zal wss wel als vervanger van dessaer binnengehaald zijn zeker. Zal zeker gemotiveerd zijn, kwam geregeld nog eens kijken naar den iendracht.
|
| 27 Mei 2009, 8:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
suppo schreef: Zal wss wel als vervanger van dessaer binnengehaald zijn zeker. Zal zeker gemotiveerd zijn, kwam geregeld nog eens kijken naar den iendracht. Als vervanger van Dessaer ??? Kestens is toch absoluut geen centrale verdediger, ik vraag me zelfs af of hij daar ooit al gespeeld heeft. Kestens is een verdedigende middenvelder die eventueel op back rechts of midden rechts ook kan spelen. |
| 27 Mei 2009, 8:46 |
|
|
Reserve
Bartos schreef: suppo schreef: Zal wss wel als vervanger van dessaer binnengehaald zijn zeker. Zal zeker gemotiveerd zijn, kwam geregeld nog eens kijken naar den iendracht. Als vervanger van Dessaer ??? Kestens is toch absoluut geen centrale verdediger, ik vraag me zelfs af of hij daar ooit al gespeeld heeft. Kestens is een verdedigende middenvelder die eventueel op back rechts of midden rechts ook kan spelen.Ja we zullen wel zien, onze nieuwe trainer ziet er me slim genoeg uit om te weten waar hij volk nodig heeft. Laat ons nu gewoon de voorbereiding eens afwachten en niet direct alles afkraken. Zijn ex-spelers bij voorbaat slechte spelers? |
| 27 Mei 2009, 9:09 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bartos schreef: Hopelijk is dat nu wel het stukje budget - want Kestens zal toch gene goedkope zijn - niet dat ze straks tekort komen om de posities waar we wel versterking nodig hebben te versterken. Ik heb Kestens nu wel de laatste jaren niet meer bezig gezien, maar tis wel iemand met ervaring en zal voor derde wel nog goed genoeg zijn zeker. Maar het lijkt me wel absoluut niet het type dat we nodig hebben. Is een identiek type - en ook identieke positie - van jonge talenten als Niels De Schutter en Ken Van Damme. Niet alleen dus voor een positie waar we al ruime genoeg zaten, maar ge riskeert er ook jonge talenten mee te barreren. Soit, zolang er maar minstens nog ne nummer 10 (Troch?), nen backrechts en ne centrale verdediger bijkomen, kan het geen kwaad om wa versterking in de breedte over te hebben. Maar die posities zijn wat mij betreft wel veel grotere prioriteiten. Ik hoop dat er daar zeker nog iets bijkomt. Los daarvan is het toch wel een heel opvallende tactiek om blijkbaar je pijlen bijna uitsluitend op ex-spelers te richten. Het getuigt op het eerste zicht van weinig creativiteit op de transfermarkt. Hopelijk komen er toch nog wat transfers die de ambities kracht bijzetten nu. Dit is de zevende transfer waarvan er 2 ooit voor den Iendracht speelden,hun creativiteit op de transfermarkt is dan toch zo slecht nog niet. Wat gaat er dan geschreven worden als Troch terug keert. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 27 Mei 2009, 9:09 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
7 transfers: 2 ex-spelers en 3 van sottegem. Dan blijven er in mijn ogen nog 2 "echte" transfers over... Depoitre en diene keeper...
Als we dan toch aan een reünie gaan beginnen: ik had graag De Voeght terug gehad ook alst ni geeft... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 27 Mei 2009, 9:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Er is nog een linkerflankspeler op komst, zou gisteren getekend hebben.
_________________ geer'n bè |
| 27 Mei 2009, 9:16 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
panoleon schreef: Er is nog een linkerflankspeler op komst, zou gisteren getekend hebben. Enen die geire op de bank zit? _________________ es da ier e fistjen... |
| 27 Mei 2009, 9:25 |
|
| Pagina 115 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 113 114 115 116 117 … 280 Volgende |