|
|
| Pagina 117 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 115 116 117 118 119 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Inderdaad, en als ze Brecht Moreels op de back gaan zetten, wie gaat er dan centraal spelen ? Tomas Spotbeen ofzo ?
![]() |
| 27 Mei 2009, 11:55 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Smetje schreef: dwarskijker schreef: Jeroen schreef: Kestens op de rechtsback ... Als ze hem voor de rechtsback hebben gekocht getuigt dat van héél weinig voetbalverstand. Ik durf te wedden dat ze geen rechtsback meer gaan kopen en met De Schutter (absoluut zijn positie niet) en die nieuwe van Zottegem het daar gaan doen. Terwijl die van Zottegem een centrale middenvelder is die ook nog nooit op de rechtsback heeft gespeeld... Die van Zottegem Wouter Moreels is een flankaanvaller(links en rechts).Zijn broer Brecht is een centrale verdediger maar hij speelde ook af en toe op rechtsback.Op Aalst werd hij de tweede helft trouwens op die plaats uitgespeeld om Lord de tweede helft volledig uit de match te houden.Iets waarin zijn voorganger alle moeite van de wereld mee had. Lord zal het verschil wel ondervonden hebben tussen Knipping en Moreels. Het is niet Brecht Moreels die ze voor de rechtsachter gehaald hebben, maar wel diene Glenn Coppens. Coppens is dacht ik een midden links die in Sottegem nauwelijks van de bank komt. Toch wel een rare keuze als men die als rechtsback zou willen gebruiken. Coppens is een middenrechts en B Moreels is inderdaad in de eerste plaats een centrale verdediger die in geval van nood ook eens op de rechtsback kan ingezet worden.Een beetje polyvalentie kan nooit kwaad. |
| 27 Mei 2009, 12:03 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Vicky schreef: 7 transfers: 2 ex-spelers en 3 van sottegem. Dan blijven er in mijn ogen nog 2 "echte" transfers over... Depoitre en diene keeper... Als we dan toch aan een reünie gaan beginnen: ik had graag De Voeght terug gehad ook alst ni geeft... settlet zich dicht bij huis en gaat weer voor overijse spelen volgend jaar had dat nochtans niet slecht gedaan dit jaar bij londerzeel (dat niet echt hoge ogen gooide, toch 13 x gescoord) |
| 27 Mei 2009, 12:43 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Jeroen schreef: supersossis schreef: t is en zal voor sommigen nooit goed zijn wie er komt....koop u dan ook geen abonnement meer voor eendracht en blijft dan thuis he mannekes....de bedoeling van e forum is da ge er over kunt praten me iedereen maar da wil nie zeggen da ge er alleen moet over zagen en kreften maar er mag ook wel eens een positief woordje beginnen komen ook vind ik....voor alle duidelijkheid: ik heb nog bij geen enkelen transfer gedacht,wat hebben ze nu weer binnen gehaald,ik ben van t principe da wie er nu bij komt vele keren beter gaat zijn als wat we vorig seizoen hebben moeten aankijken hoor....da het eindelijk eens mag stoppen nu....wacht dan tenminste tot ze het echt slecht doen he! dan hebt ge recht van spreken... Dikke zever, de meesten gaan hier al lang genoeg kijken om door te hebben dat dit toch ook niet het transferbeleid van een toekomstige promovendus is hoor. Een beetje realisme mag ook hoor, of moeten we hier weer elke transfer blind aanprijzen, over titelambities beginnen om dan na 5 competitiematchen door te hebben dat onze ploeg niks waard is ? Ik zeg niet dat het zo gaat zijn, maar ik zie dus geen verschil met het transferbeleid van vorig seizoen hoor. Spelers kopen op plaatsen die al dubbel bezet zijn, en daardoor spelers die we al hebben op posities zetten waar ze 50 procent van hun capaciteiten verliezen, zo kom je er volgens mij niet. En wees gerust, ik zal me wel opnieuw een abonnement kopen en er elke thuiswedstrijd staan. Maar op dit forum moogt ge vooralsnog uw ongerustheid / gedacht over het transferbeleid zeggen. De reservekeeper van een vierdeklasser, drie spelers die meekomen met de trainer van Sottegem (die quasi even slecht waren als ons vorig seizoen), twee spelers van Hamme dat degradeerde uit tweede klasse... Tkan aan mij liggen, maar voorlopig ben ik allesbehalve overtuigd. Kzit met hetzelfde gevoel. Kestens halen terwijl je Van Damme en De Schutter hebt? |
| 27 Mei 2009, 13:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Voila, de volgende ex-speler komt in de naam van kestens.
Als ze voor titel willen spelen is dat een versterking in de breedte, maar naar mijn aanvoelen zal dit een versterking zijn voor de elf. Bij mij overheerst dus de ontgoocheling...... !! En laat nu de kritiek maar komen. |
| 27 Mei 2009, 13:13 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13 Berichten: 3422 Leeftijd: 38 Locatie: Haaltert WLM: [email protected] |
Davy schreef: Vicky schreef: 7 transfers: 2 ex-spelers en 3 van sottegem. Dan blijven er in mijn ogen nog 2 "echte" transfers over... Depoitre en diene keeper... Als we dan toch aan een reünie gaan beginnen: ik had graag De Voeght terug gehad ook alst ni geeft... settlet zich dicht bij huis en gaat weer voor overijse spelen volgend jaar had dat nochtans niet slecht gedaan dit jaar bij londerzeel (dat niet echt hoge ogen gooide, toch 13 x gescoord) Ik weet het, maar een mens mag dromen he Davy... _________________ Runner-up Miss Forum 2008 Jan, de overwinning is je van harte gegund!
|
| 27 Mei 2009, 13:17 |
|
|
Nationale Ploeg
marc2 schreef: Voila, de volgende ex-speler komt in de naam van kestens. Als ze voor titel willen spelen is dat een versterking in de breedte, maar naar mijn aanvoelen zal dit een versterking zijn voor de elf. Bij mij overheerst dus de ontgoocheling...... !! En laat nu de kritiek maar komen. Gij kickt zeker op het krijgen van kritiek? _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 27 Mei 2009, 13:22 |
|
|
Freak
van damme en de schutter? als we daarmee naar 2e moeten.
![]() |
| 27 Mei 2009, 13:47 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
waly 2 schreef: van damme en de schutter? als we daarmee naar 2e moeten. ![]() Zeker van De Schutter ben ik ervan overtuigd dat hij als verdedigende middenvelder top kan zijn in derde klasse. |
| 27 Mei 2009, 13:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Op wat moet je anders kicken? in dit transfertopic ? Op sparen ze de ultieme kick net voor het sluiten van de transferperiode? |
| 27 Mei 2009, 13:50 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
marc2 schreef: ;) Op wat moet je anders kicken? in dit transfertopic ? Op sparen ze de ultieme kick net voor het sluiten van de transferperiode? Een transferperiode die overigens nog niet begonnen is . Soit, ik zou ook liever hebben natuurlijk dat de ploeg er al staat en natuurlijk ziet ge met den tijd meer en meer spelers waarin we geïnteresseerd zijn op een ander tekenen, maar tis nog bekanst drie maanden tot de start van de competitie, der is dus wel degelijk nog wa tijd. Al willen sommigen misschien liever al pieken naar de match van het jaar tegen Anderlecht . |
| 27 Mei 2009, 14:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
waly 2 schreef: van damme en de schutter? als we daarmee naar 2e moeten. ![]() Dus volgens jou kan ne jonge gast geen ervaring opdoen en verbeteren, gewoon wegtransfereren en oude zakken kopen? _________________ www.spionkoplede.com |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Een nieuwe evolutie in de transferpolitiek: de reunie-transfers! Man, man, man, we zijn weer bezig met de 'beste' zwakke uit tweede te kopen ipv goei derdeklassers. Wouter Moreels lijkt me tot dusver de enige echte versterking. Alé, nu Troch nog en tis compleet.
_________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
|
|
witzwet schreef: Een nieuwe evolutie in de transferpolitiek: de reunie-transfers! Man, man, man, we zijn weer bezig met de 'beste' zwakke uit tweede te kopen ipv goei derdeklassers. Wouter Moreels lijkt me tot dusver de enige echte versterking. Alé, nu Troch nog en tis compleet. Normaalgezien zal Ewen Verheyden toch ook wel een versterking zijn hé. En Laurent Depoitre zou dat toch ook moeten kunnen zijn (dat is trouwens wel een goeie derdeklasser). |
| 27 Mei 2009, 14:03 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Dit zijn voor mij ook de enige versterkingen die resultaat MOETEN geven. De rest is koffiedik kijken.
En nu is het wachten op versterkingen die de elf een duidelijke meerwaarde moeten brengen. Wachten is een schone deugd zeker ? Ivm kestens ben ik benieuwd op welke positie ze hem gaan uitspelen. |
| 27 Mei 2009, 14:16 |
|
| Pagina 117 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 115 116 117 118 119 … 280 Volgende |