Derde Klasse B - Pagina 37 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 35 36 37 38 39 103
 Derde Klasse B 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Pandoerke schreef:
2)Wat er in de krant staat is toch ook geen verzinsel. Er zal toch wel waarheid in schuilen, anders zullen ze dat toch niet publiceren

4)Wie zegt dat alle FCD supporters achter die fusie stonden ?

2) Al heb ik daar mijn twijfels over of ze in de krant weten wat ze schrijven, die "80%" heb ik toch nog nergens zien staan hoor.

4) Ik al zeker niet, ik was dan ook bezig op jou persoonlijk ;-) .

22 Nov 2005, 13:55
Rode kaart
Rode kaart

@titus : wat zou dat uithalen ? Die mannen doen toch wat ze willen. Je mag roepen en tieren zo veel je wilt, het helpt toch geen zier. Ik zou eens graag willen zien wat jij zou doen moesten jullie naam en clubkleuren veranderen.

:no:

22 Nov 2005, 13:55
Iendracht.be - beheer

Pandoerke schreef:
@titus : wat zou dat uithalen ? Die mannen doen toch wat ze willen. Je mag roepen en tieren zo veel je wilt, het helpt toch geen zier. Ik zou eens graag willen zien wat jij zou doen moesten jullie naam en clubkleuren veranderen.

Toch geen gat in de lucht springen, mag ik hopen  :grijns: .

22 Nov 2005, 13:57
Rode kaart
Rode kaart

Bartos schreef:
Pandoerke schreef:
2)Wat er in de krant staat is toch ook geen verzinsel. Er zal toch wel waarheid in schuilen, anders zullen ze dat toch niet publiceren

4)Wie zegt dat alle FCD supporters achter die fusie stonden ?

2) Al heb ik daar mijn twijfels over of ze in de krant weten wat ze schrijven, die "80%" heb ik toch nog nergens zien staan hoor.

4) Ik al zeker niet, ik was dan ook bezig op jou persoonlijk ;-) .

2)Dat slaan ze toch hun eigen ruiten in, moesten ze leugens verkondigen.

4) :hmm:

22 Nov 2005, 13:58
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Pandoerke schreef:

Hier hebben ze toch de fusie met Lokeren tegen gehouden, of we nu beter af zijn laat ik in het midden,maar we bestaan nog.

22 Nov 2005, 13:58
Feit is dat de fusie tussen DDH-DDL ons pas medegedeeld is als alles in kannen en kruiken was en op papier stond, met andere woorden we zijn voor een voldongen feit gesteld. Aan welke protestacties had je dan nog zoal gedacht? Het stadion afbreken, op de verantwoordelijken beginnen kloppen of gewoon allemaal radicaal thuisblijven? 't Is allemaal goedkope commentaar: "jullie hebben geen protestacties gedaan". Ge moet verdekke wel eerst de kans krijgen eh. Wij hebben trouwens als ludieke tegenactie t-shirts laten maken met een duidelijke verwijzing naar het oude FCD. Heel wat supporters dragen die, wat toch ook een duidelijk signaal is. Plus dat er nog heel veel blauw-zwart te merken was in de tribunes. Ik zal voor mezelf spreken: ik heb nooit achter die fusie gestaan, maar ik heb het een kans gegeven. Ik kon moeilijk van in het begin de sfeer compleet verzieken, en laat ons zeggen dat de goede voorbereiding heel veel verdoezeld heeft. Maar uiteindelijk komt de tegenkanting en kritiek toch altijd naar boven, zeker als het mindergaat. Wij hebben ons altijd 200% achter de ploeg gezet en hen overal gesteund, zonder verbaal ons ongenoegen over de fusie te uiten, maar op deze manier kon het niet blijven duren.

22 Nov 2005, 14:04
Rode kaart
Rode kaart

poipeplekker schreef:
Feit is dat de fusie tussen DDH-DDL ons pas medegedeeld is als alles in kannen en kruiken was en op papier stond, met andere woorden we zijn voor een voldongen feit gesteld. Aan welke protestacties had je dan nog zoal gedacht? Het stadion afbreken, op de verantwoordelijken beginnen kloppen of gewoon allemaal radicaal thuisblijven? 't Is allemaal goedkope commentaar: "jullie hebben geen protestacties gedaan". Ge moet verdekke wel eerst de kans krijgen eh. Wij hebben trouwens als ludieke tegenactie t-shirts laten maken met een duidelijke verwijzing naar het oude FCD. Heel wat supporters dragen die, wat toch ook een duidelijk signaal is. Plus dat er nog heel veel blauw-zwart te merken was in de tribunes. Ik zal voor mezelf spreken: ik heb nooit achter die fusie gestaan, maar ik heb het een kans gegeven. Ik kon moeilijk van in het begin de sfeer compleet verzieken, en laat ons zeggen dat de goede voorbereiding heel veel verdoezeld heeft. Maar uiteindelijk komt de tegenkanting en kritiek toch altijd naar boven, zeker als het mindergaat. Wij hebben ons altijd 200% achter de ploeg gezet en hen overal gesteund, zonder verbaal ons ongenoegen over de fusie te uiten, maar op deze manier kon het niet blijven duren.

:goe: :goe: :goe:

22 Nov 2005, 14:22
Rode kaart
Rode kaart

Titus schreef:
Pandoerke schreef:

Hier hebben ze toch de fusie met Lokeren tegen gehouden, of we nu beter af zijn laat ik in het midden,maar we bestaan nog.

Dat laatste kan ik beamen, bij ons was alles al in kannen en kruiken alvorens we trouwens van iets wisten. We konden niks meer doen.

22 Nov 2005, 14:25
Ik vraag me na al die jaren trouwens af of de Stijlemans-Orlans connectie (want Stijlemans zit ook in Lokeren) niet voor veel in die poging tot fusie tussen Lokeren-Aalst tussenzat. Stijlemans wou alvast hetzelfde proberen tussen Dender en Aalst. En zo iemand komt zich dan bij jullie aanbieden...

22 Nov 2005, 14:28
Iendracht.be - beheer

poipeplekker schreef:
Ik vraag me na al die jaren trouwens af of de Stijlemans-Orlans connectie (want Stijlemans zit ook in Lokeren) niet voor veel in die poging tot fusie tussen Lokeren-Aalst tussenzat. Stijlemans wou alvast hetzelfde proberen tussen Dender en Aalst. En zo iemand komt zich dan bij jullie aanbieden...

Ik betwijfel eigenlijk of Stijlemans nog altijd bij Lokeren zit evenals ik betwijfel of hij ooit met die fusieperikelen iets te maken gehad heeft. Wel was Stijlemans in de tijd dat Lokeren zowat uitsluitend met Afrikanen speelde de verantwoordelijke voor al het papierwerk dat er bij kwam kijken om alles reglementair in orde te krijgen en te houden.

22 Nov 2005, 14:33
Oh ja, Stijlemans zit weldegelijk nog in Lokeren.

22 Nov 2005, 14:34
Rode kaart
Rode kaart

poipeplekker schreef:
Oh ja, Stijlemans zit weldegelijk nog in Lokeren.

Ach zo........ :ooo:

22 Nov 2005, 14:38
Assistent Sportief Directeur, onder Verhoost.

ter info

22 Nov 2005, 14:38
Reserve

Het zou Stijlemans natuurlijk goed uitkomen indien hij met Eendracht tot een akkoord zou komen.Ik weet echter niet of meneer Vijverman zo zit te springen om nog eens een pak geld op te hoesten om  het stamnummer van Aalst  van Garré over te nemen.Wat ik persoonlijk zag op kanaal drie was dat Stijlemans niet recht in de camera keek toen hij zijn uitleg deed,dat typeert al zeker zijn persoon.Natuurlijk wil hij dat zijn spelers aan bod komen, daarvoor is hij ook hun manager,maar ik kan beamen dat hij zeker niet de eerlijke persoon is waarvoor hij zich uitgeeft!Alleen naar het geld kijken is hier dan zeker gevaarlijk!

22 Nov 2005, 16:02
Tja, steward, gij vangt al eens wat meer op in Denderleeuw eh. :wink: Maar ge hebt overschot van gelijk. Het zou bijzonder gevaarlijk zijn om zo iemand uit, hoe moet ik het zeggen, wanhoop binnen te halen. Stijlemans biedt zich wel aan als sportief manager, maar 't is toch vooral op het geld van Vijverman dat hij rekent (dat hij er nog wat kan mee spelen). En natuurlijk wil hij dat z'n spelers spelen, of ze kunnen voetballen of niet. Hoe meer ze in de belangstelling komen, hoe gemakkelijker hij ze kan doorverkopen en z'n zakken vullen. Degoutant.

22 Nov 2005, 16:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1535 berichten ]  Ga naar pagina 1 35 36 37 38 39 103