|
|
| Pagina 74 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 72 73 74 75 76 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende |
Bericht Re: Champions League
hansken schreef: vanavend de gedroomde finale! khoop op een spetterende finale, afgesloten met een thriller van een penaltyreeks! ![]() gewonnen door man utd ![]() _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 27 Mei 2009, 19:11 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Barça 1 keer over en binnen.
![]() |
| 27 Mei 2009, 20:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Barca lijkt mij veel frisser te zitten dan ManU
veel korter op de bal, veel betere controles, veel betere passing. Toch schrijf ik ManU nog niet af. Ik zie ze op een diefje nog scoren _________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Mei 2009, 22:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Barça de betere en verdiend die finale gewonnen...
En die Man U supporters, zeg, ze zouden toch wel eens een liedje kunnen zingen om hun spelers te bedanken voor een knap seizoen (die zongen vroeger toch Que sera sera...???), maar neen hoor. Dat doen de Reds toch véél beter... Ronaldo is een knappe speler, maar op de echte topmomenten (Eruo 2008 en nu...) is het altijd nét niet. Dat onderscheidt toch wel de goeden van de échte groten, vind ik.. En Mesi mogen ze voor mijn part gerust kopen bij den Eendracht, of moet dat in nen anderen topic? |
| 27 Mei 2009, 22:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Barca idd verdiend gewonnen. Die mannen van Man U eindelijk eens op hun plaats gezet
![]() |
| 27 Mei 2009, 23:00 |
|
|
Iendracht.be - beheer
salvador schreef: Barça de betere en verdiend die finale gewonnen... En die Man U supporters, zeg, ze zouden toch wel eens een liedje kunnen zingen om hun spelers te bedanken voor een knap seizoen (die zongen vroeger toch Que sera sera...???), maar neen hoor. Dat doen de Reds toch véél beter... Ronaldo is een knappe speler, maar op de echte topmomenten (Eruo 2008 en nu...) is het altijd nét niet. Dat onderscheidt toch wel de goeden van de échte groten, vind ik.. En Mesi mogen ze voor mijn part gerust kopen bij den Eendracht, of moet dat in nen anderen topic? Die van Liverpool hoor je in de CL tot aan de kwartfinale anders ook nooit hoor. |
| 27 Mei 2009, 23:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Jeroen schreef: salvador schreef: Barça de betere en verdiend die finale gewonnen... En die Man U supporters, zeg, ze zouden toch wel eens een liedje kunnen zingen om hun spelers te bedanken voor een knap seizoen (die zongen vroeger toch Que sera sera...???), maar neen hoor. Dat doen de Reds toch véél beter... Ronaldo is een knappe speler, maar op de echte topmomenten (Eruo 2008 en nu...) is het altijd nét niet. Dat onderscheidt toch wel de goeden van de échte groten, vind ik.. En Mesi mogen ze voor mijn part gerust kopen bij den Eendracht, of moet dat in nen anderen topic? Die van Liverpool hoor je in de CL tot aan de kwartfinale anders ook nooit hoor. Ge moet toch eens naar een oorarts gaan... |
| 27 Mei 2009, 23:36 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Dat is toch gewoon zo ? Tegen Standard in de verlengingen hoorde je continu Standard zingen (en zeg nu niet dat het "maar" Standard is als je verlengingen speelt om onverdiend nog in de CL te geraken). Liverpool is een typische hype, Celtic is 10x zo indrukwekkend.
|
| 27 Mei 2009, 23:38 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jeroen schreef: Dat is toch gewoon zo ? Tegen Standard in de verlengingen hoorde je continu Standard zingen (en zeg nu niet dat het "maar" Standard is als je verlengingen speelt om onverdiend nog in de CL te geraken). Liverpool is een typische hype, Celtic is 10x zo indrukwekkend. Volledig akkoord! Tegen Standard werd Liverpool in het eigen Anfield nog volledig weggezongen. Voor de rest vandaag toch wel een geniaal en superindrukwekkend Barça zeg. Ok, Man Utd was verre van indrukwekkend, maar hoe die van Barça onder druk die bal lieten gaan en de openingen bleven vinden, echt enorm sterk. Het beste clubelftal in heel veel jaren. Alles wat er te winnen viel, hebben ze gewonnen en tussendoor bijna elke concurrent werkelijk van het veld geveegd (2-6 op Real ). |
| 27 Mei 2009, 23:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer
En wat een debuut voor Pep Guardiola... Zijn eerste jaar als trainer van een eerste elftal (hij is pas 39 jaar denk ik) en meteen de CL, Beker en landstitel nemen. En dan nog zeggen dat het vorige zomer crisis was bij Barcelona, een te vette Ronaldinho, Deco met streken,... proper opgelost. Ook als je ziet hoe Piqué en Busquets daar op die leeftijd volledig doorbreken !
|
| 27 Mei 2009, 23:57 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Jeroen schreef: En wat een debuut voor Pep Guardiola... Zijn eerste jaar als trainer van een eerste elftal (hij is pas 39 jaar denk ik) en meteen de CL, Beker en landstitel nemen. En dan nog zeggen dat het vorige zomer crisis was bij Barcelona, een te vette Ronaldinho, Deco met streken,... proper opgelost. Ook als je ziet hoe Piqué en Busquets daar op die leeftijd volledig doorbreken ! Inderdaad, Guardiola straalt echt pure klasse uit. Ge moogt dan nog een goeie ploeg hebben, maar als ge ziet wat die presteert in zijn eerste seizoen ooit als hoofdtrainer, das toch wel indrukwekkend. Ook Eto'o was vorig jaar nog afgeschreven en draait nu een fantastisch seizoen. Trouwens, hoe indrukwekkend was Iniesta weer zeg. Toch wel een onderschatte voetballer, voor mij één van de beste ter wereld. |
| 28 Mei 2009, 0:00 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bartos schreef: Jeroen schreef: Dat is toch gewoon zo ? Tegen Standard in de verlengingen hoorde je continu Standard zingen (en zeg nu niet dat het "maar" Standard is als je verlengingen speelt om onverdiend nog in de CL te geraken). Liverpool is een typische hype, Celtic is 10x zo indrukwekkend. Volledig akkoord! Tegen Standard werd Liverpool in het eigen Anfield nog volledig weggezongen. Voor de rest vandaag toch wel een geniaal en superindrukwekkend Barça zeg. Ok, Man Utd was verre van indrukwekkend, maar hoe die van Barça onder druk die bal lieten gaan en de openingen bleven vinden, echt enorm sterk. Het beste clubelftal in heel veel jaren. Alles wat er te winnen viel, hebben ze gewonnen en tussendoor bijna elke concurrent werkelijk van het veld geveegd (2-6 op Real ).amaai niet, ongelooflijk ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 28 Mei 2009, 0:00 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Xavi, Iniesta, Messi, Eto'o, ... WA EEN PLOEG!!!
![]() _________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Mei 2009, 0:01 |
|
|
forumlegende |
Jeroen schreef: En wat een debuut voor Pep Guardiola... Zijn eerste jaar als trainer van een eerste elftal (hij is pas 39 jaar denk ik) en meteen de CL, Beker en landstitel nemen. En dan nog zeggen dat het vorige zomer crisis was bij Barcelona, een te vette Ronaldinho, Deco met streken,... proper opgelost. Ook als je ziet hoe Piqué en Busquets daar op die leeftijd volledig doorbreken ! hij is er 38 _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 28 Mei 2009, 12:27 |
|
|
Rode kaart ![]() ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13 Berichten: 154 Leeftijd: 41 Locatie: Denderleeuw |
Elvis de schelvis schreef: Xavi, Iniesta, Messi, Eto'o, ... WA EEN PLOEG!!! ![]() Wat mij betreft dan Messi vooral. Ben ik al van in 2006 volledig van opgegeten. Die goal die hij gisteren weer maakt. Het was precies of hij bleef zweven tot de bal op zijn hoofd kwam. Echt niet simpel als ge ziet hoe schuin hij hing alvorens binnen te koppen. _________________ FC Dender |
| 28 Mei 2009, 16:24 |
|
| Pagina 74 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 72 73 74 75 76 … 161 Volgende |