|
|
| Pagina 156 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 154 155 156 157 158 … 500 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer
Bericht Re: Eerste klasse
In ieder geval gaan ze hen kern toch kwalitatief moeten verruimen, niet met beperkte spelers zoals Nicaise.
Nu ja, voor 't zelfde geld halen ze 4 onbekende spelers van bevriende clubs (lees: Juventus, Marseille of Porto), maar ik denk wel dat ze weten wat ze ginder doen. En Alex waar RSCA interesse in zou hebben... Dat zou mij toch serieus verbazen moest die naar België willen komen. Des te beter als hij daar tekent, tzal voor heel wat meer volk zorgen op onze "galamatch" ![]() |
| 28 Mei 2009, 23:44 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Jeroen schreef: In ieder geval gaan ze hen kern toch kwalitatief moeten verruimen, niet met beperkte spelers zoals Nicaise. Nu ja, voor 't zelfde geld halen ze 4 onbekende spelers van bevriende clubs (lees: Juventus, Marseille of Porto), maar ik denk wel dat ze weten wat ze ginder doen. En Alex waar RSCA interesse in zou hebben... Dat zou mij toch serieus verbazen moest die naar België willen komen. Des te beter als hij daar tekent, tzal voor heel wat meer volk zorgen op onze "galamatch" ![]() Nóg meer? Waar gaan we die allemaal zetten zeg? Spelers zoals Nicaise en Mulemo zullen der alleszins van tussen moeten als ze in Europa iets willen tonen. _________________ es da ier e fistjen... |
| 28 Mei 2009, 23:58 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jeroen schreef: Was hé Boris... Nu kunnen ze hun voor het eerst in tientallen jaren weer wat permitteren. En het is nu niet als ge bv. 5 miljoen voor Ruiz betaalt dat dat weggesmeten geld is hé. Als die presteert in de CL kan je hem het jaar erna al aan het dubbele kwijt zijn. Als ze nu 5 miljoen aan een 30-jarige zouden geven, das iets anders... D'Onofrio heeft (dacht ik) nochtans gezegd dat ze niet specialer gaan doen als anders en dat die 15 M vooral zal gaan naar werkingskosten en uitbouwing van het scoutingsapparaat en in een fonds voor het nieuwe stadion. Maar ja, dat is natuurlijk rapper gezegd als gedaan. _________________
|
| 29 Mei 2009, 3:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Wat betreft die 15 miljoen, is het niet zo dat dat nog kan oplopen als ze een paar wedstrijden winnen?
|
| 29 Mei 2009, 7:01 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Als ze een paar wedstrijden winnen zal het eerder 15 miljoen zijn. Als ze 0 op 18 halen niet meer dan 11 a 12 dacht ik.
|
| 29 Mei 2009, 7:05 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jeroen schreef: Als ze een paar wedstrijden winnen zal het eerder 15 miljoen zijn. Als ze 0 op 18 halen niet meer dan 11 a 12 dacht ik. Inderdaad, ze moeten denk ik 10 op 18 halen om 15 miljoen te hebben. Soit, ik zie dat Standard wel halen in een niet te moeilijke groep. _________________
|
| 29 Mei 2009, 10:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Ok, nu ben ik mee. Mersikes.
|
| 29 Mei 2009, 10:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Sven KSK Opwijk schreef: Jeroen schreef: Als ze een paar wedstrijden winnen zal het eerder 15 miljoen zijn. Als ze 0 op 18 halen niet meer dan 11 a 12 dacht ik. Inderdaad, ze moeten denk ik 10 op 18 halen om 15 miljoen te hebben. Soit, ik zie dat Standard wel halen in een niet te moeilijke groep. Dat is wel 3 keer thuis winnen en 1 draw op verplaatsing hé. In de wetenschap dat ge sowieso 1 grootmacht in uw poule zitten hebt waar 1 op 6 al een wonder tegen is, zullen de andere 2 toch niet veel mogen voorstellen om aan een 10 op 18 te komen. Het kan 20 jaar geleden zijn dat een belgische club nog eens zoiets kon voorleggen in Europa ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Mei 2009, 12:12 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Ah die punten zijn ook al meegeteld in die 15 milj
ge kunt er mss 100 milj van maken als ge ervan uitgaat dat Standard de CL wint ![]() _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 29 Mei 2009, 12:16 |
|
|
Bram schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Jeroen schreef: Als ze een paar wedstrijden winnen zal het eerder 15 miljoen zijn. Als ze 0 op 18 halen niet meer dan 11 a 12 dacht ik. Inderdaad, ze moeten denk ik 10 op 18 halen om 15 miljoen te hebben. Soit, ik zie dat Standard wel halen in een niet te moeilijke groep. Dat is wel 3 keer thuis winnen en 1 draw op verplaatsing hé. In de wetenschap dat ge sowieso 1 grootmacht in uw poule zitten hebt waar 1 op 6 al een wonder tegen is, zullen de andere 2 toch niet veel mogen voorstellen om aan een 10 op 18 te komen. Het kan 20 jaar geleden zijn dat een belgische club nog eens zoiets kon voorleggen in Europa ![]() Ela ela, 9 jaar zal al goed zijn zeker. Winnen thuis tegen PSV, Dynamo Kiev, Manchester United en winnen op PSV en zo groepswinnaar zijn. Is toch ook al mooi hé ![]() _________________
|
| 29 Mei 2009, 13:21 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
Citeer: Sas: "Mentaal gaat het goed met Frutos" Anderlecht rekent niet op Nicolas Frutos voor de CL-voorrondes. Toch zijn er optimistische geluiden te horen over de Argentijn. "Hij werkt hard en ook op mentaal vlak gaat het heel goed met hem", aldus clubdokter Kristof Sas. In GvA bevestigt Sas dat Frutos het begin van de voorbereiding op het nieuwe seizoen zeker niet haalt. "Binnenkort beslissen we wat de beste oplossing is voor hem en de club", aldus Sas. "Ofwel halen we hem naar België bij het begin van de voorbereiding, ofwel laten we hem voortrevalideren in Argentinië." "Normaal zou Frutos al moeten lopen, maar dat is nog niet het geval. Voorlopig doet hij enkel spierversterkende oefeningen", treedt hij wat meer in detail. Anderlecht wil in ieder geval geen risico's meer nemen en rekent dus niet op hem voor het seizoensbegin. ""Iemand die anderhalf jaar met blessures gesukkeld heeft, gaan we dan niet laten spelen", zegt manager Herman Van Holsbeeck in Het Nieuwsblad. _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 29 Mei 2009, 13:21 |
|
|
Gaskonijn schreef: Citeer: Sas: "Mentaal gaat het goed met Frutos" Anderlecht rekent niet op Nicolas Frutos voor de CL-voorrondes. Toch zijn er optimistische geluiden te horen over de Argentijn. "Hij werkt hard en ook op mentaal vlak gaat het heel goed met hem", aldus clubdokter Kristof Sas. In GvA bevestigt Sas dat Frutos het begin van de voorbereiding op het nieuwe seizoen zeker niet haalt. "Binnenkort beslissen we wat de beste oplossing is voor hem en de club", aldus Sas. "Ofwel halen we hem naar België bij het begin van de voorbereiding, ofwel laten we hem voortrevalideren in Argentinië." "Normaal zou Frutos al moeten lopen, maar dat is nog niet het geval. Voorlopig doet hij enkel spierversterkende oefeningen", treedt hij wat meer in detail. Anderlecht wil in ieder geval geen risico's meer nemen en rekent dus niet op hem voor het seizoensbegin. ""Iemand die anderhalf jaar met blessures gesukkeld heeft, gaan we dan niet laten spelen", zegt manager Herman Van Holsbeeck in Het Nieuwsblad. Aja, das just, dien is nog aangesloten bij Anderlecht. Ongetwijfeld de beste spits die Anderlecht heeft maar je kan er niet op rekenen. Ge zou hem kunnen proberen verkopen, maar aan wie... _________________
|
| 29 Mei 2009, 13:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Sven KSK Opwijk schreef: Jeroen schreef: Als ze een paar wedstrijden winnen zal het eerder 15 miljoen zijn. Als ze 0 op 18 halen niet meer dan 11 a 12 dacht ik. Inderdaad, ze moeten denk ik 10 op 18 halen om 15 miljoen te hebben. Soit, ik zie dat Standard wel halen in een niet te moeilijke groep. ik hoop het zeker maar dat lijkt mij toch wat TE optimistisch. |
| 29 Mei 2009, 13:50 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Sven KSK Opwijk schreef: Ge zou hem kunnen proberen verkopen, maar aan wie... Het ASZ en het OLV zijn 't schijnt serieus geïnteresseerd. _________________ es da ier e fistjen... |
| 29 Mei 2009, 15:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Boris schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Ge zou hem kunnen proberen verkopen, maar aan wie... Het ASZ en het OLV zijn 't schijnt serieus geïnteresseerd. ![]() _________________ If you never try, you'll never know |
| 29 Mei 2009, 16:55 |
|
| Pagina 156 van 500 |
[ 7487 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 154 155 156 157 158 … 500 Volgende |