|
|
| Pagina 129 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 127 128 129 130 131 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Ook ik ben héél tevreden met de transfers en ook met het feit dat er de laatste 20 posts optimisme en positieve dingen vermeld worden want het was hier verdomme een bron voor depressies aan het worden.
![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 29 Mei 2009, 8:30 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47 Berichten: 743 Leeftijd: 44 |
Zeer mooie transfers, een dikke proficiat aan het bestuur.
Hopelijk zitten we nu in de goede richting (en das die naar 2 de klasse natuurlijk) santé ![]() _________________ http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300 |
| 29 Mei 2009, 9:35 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
The king is back
@ al die kreften die dag in dag uit het bestuur beschimpten en den eendracht zwartmaakten, IN YOUR FACE merci bestuur voor de fantastische inspanning ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 29 Mei 2009, 9:51 |
|
|
Nationale Ploeg
Voor mijn eigen gemak, en misschien handig voor anderen, een overzicht.
Keepers: Steven Van Steenberge Kevin Van den Noortgaete Verdedigers: Predrag Filipovic Michael Seminck Thomas Spotbeen Brecht Moreels Marc Le Part (Niels De Schutter) Middenvelders Thomas Troch Ken Van Damme Ewen Verheyden Kristof Kestens (Niels De Schutter) Flankspelers Wouter Moreels Glen Coppens Jens Podevijn Lionel Lord Damien Gallucci Spitsen: Laurent Depoitre Niels Spotbeen Jelle Delie Klopt dat ongeveer? |
| 29 Mei 2009, 10:31 |
|
|
forumlegende
De Jean schreef: Voor mijn eigen gemak, en misschien handig voor anderen, een overzicht. Keepers: Steven Van Steenberge Kevin Van den Noortgaete Verdedigers: Predrag Filipovic Michael Seminck Thomas Spotbeen Brecht Moreels Marc Le Part (Niels De Schutter) Middenvelders Thomas Troch Ken Van Damme Ewen Verheyden Kristof Kestens (Niels De Schutter) Flankspelers Wouter Moreels Glen Coppens Jens Podevijn Lionel Lord Damien Gallucci Spitsen: Laurent Depoitre Niels Spotbeen Jelle Delie Klopt dat ongeveer? Ik vind Lord toch een echte spits. |
| 29 Mei 2009, 10:44 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Lord is toch hét voorbeeld van iemand die vanop de flank moet vertrekken ?
|
| 29 Mei 2009, 11:50 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
Jeroen schreef: Lord is toch hét voorbeeld van iemand die vanop de flank moet vertrekken ? Yup idd, laten we er mss ne flankaanvaller van maken Voor de rest, als ge de kern zo eens bekijkt, ziet dat er zeker niet slecht uit. Alsk op 1 positie ni 100% "zeker" ben, ist achterin. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 29 Mei 2009, 12:19 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
bemerking: ik ben akkoord dat er meer mocht van verwacht worden, van Delie, maar ik schrijf die nog niet af ... laat die nekeer spelen met onze nieuwe aanwinsten rond zich... ge moogt er van zeggen wat ge wilt , maar hij staat vaak op de goeie plaats, en dan ist toch vrij vaak bingo
we zien wel of er een goeie ploeg uit te kneden valt, met heel belangrijk: de juiste mentaliteit en teamgeest! en dan ziet het er niet slecht uit... louter afgaande op de aankopen ben ik vandaag tevreden we zien wel welke opstelling de coach in zijn hoofd heeft steken wanneer begint die voorbereiding? morgen??? |
| 29 Mei 2009, 12:49 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
zal wel lord vanop de flank is veel gevaarlijker dan in de spits en gallucci is zelfde type vanop rechts, depoitre in de punt en daarachter troch. nu gaan we tenminste eens kunnen gevaarlijk zijn. ik kijk al uit naar volgend seizoen, hopelijk hebben we rap een type ploeg die mekaar vind!
![]() |
| 29 Mei 2009, 14:14 |
|
|
Freak
Davy schreef: bemerking: ik ben akkoord dat er meer mocht van verwacht worden, van Delie, maar ik schrijf die nog niet af ... laat die nekeer spelen met onze nieuwe aanwinsten rond zich... ge moogt er van zeggen wat ge wilt , maar hij staat vaak op de goeie plaats, en dan ist toch vrij vaak bingo we zien wel of er een goeie ploeg uit te kneden valt, met heel belangrijk: de juiste mentaliteit en teamgeest! en dan ziet het er niet slecht uit... louter afgaande op de aankopen ben ik vandaag tevreden we zien wel welke opstelling de coach in zijn hoofd heeft steken wanneer begint die voorbereiding? morgen??? ![]() |
| 29 Mei 2009, 14:35 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Het enige wat ik anders zou gedaan hebben is het volgende: ik zou Kestens nie gekozen hebben omdat ge met De Schutter en Van Damme al 2 verdedigende middenvelders hebt. Verheyden is voor mij de schakel tussen verdedigend en aanvallend middenveld maar wat ga je doen als Ewen gekwetst uitvalt? Ik zou dus in plaats van Kestens ne pure centrale middenvelder gekozen hebben in plaats van ne verdedigende. En ten tweede zou ik in de plaats van Glenn Coppens ne polyvalente centrale verdediger gekozen hebben want met Seminck en Brecht Moreels zitte daar toch wel krap.
Maar goed, als elke supporter het zou krijgen zoals hij het zou willen... Al bij al ben ik dus wel tevreden en ik ben er zeker van da we een goei ploeg gaan hebben met daarnaast een goei bank! En dat nu maar rap half juli is! |
| 29 Mei 2009, 14:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Zoals ik van een speler hoorde na 1 van laatste thuismatchen klopt mijn ding wel hetgeen ik toen publiceerde.
Ze gaan dus klak het zelfde systeem spelen met delie als back up voor depoitre. Maw, het gaat OF delie zijn OF depoitre in de spits. Een 4-5-1 dus. Vergeet niet dat troch een halve spits is en de flanken met die transfers gevoelig versterkt zijn. DE KONING ( ik moet zijn naam nietmeer noemen toch ?? ) kan zijn manschappen naar tweede aanvuren !! |
| 29 Mei 2009, 16:21 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
El Corredor schreef: Davy schreef: bemerking: ik ben akkoord dat er meer mocht van verwacht worden, van Delie, maar ik schrijf die nog niet af ... laat die nekeer spelen met onze nieuwe aanwinsten rond zich... ge moogt er van zeggen wat ge wilt , maar hij staat vaak op de goeie plaats, en dan ist toch vrij vaak bingo we zien wel of er een goeie ploeg uit te kneden valt, met heel belangrijk: de juiste mentaliteit en teamgeest! en dan ziet het er niet slecht uit... louter afgaande op de aankopen ben ik vandaag tevreden we zien wel welke opstelling de coach in zijn hoofd heeft steken wanneer begint die voorbereiding? morgen??? ![]() we zullen zien he zo grappig vinnek et ni |
| 29 Mei 2009, 16:28 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
Davy schreef: El Corredor schreef: Davy schreef: bemerking: ik ben akkoord dat er meer mocht van verwacht worden, van Delie, maar ik schrijf die nog niet af ... laat die nekeer spelen met onze nieuwe aanwinsten rond zich... ge moogt er van zeggen wat ge wilt , maar hij staat vaak op de goeie plaats, en dan ist toch vrij vaak bingo we zien wel of er een goeie ploeg uit te kneden valt, met heel belangrijk: de juiste mentaliteit en teamgeest! en dan ziet het er niet slecht uit... louter afgaande op de aankopen ben ik vandaag tevreden we zien wel welke opstelling de coach in zijn hoofd heeft steken wanneer begint die voorbereiding? morgen??? ![]() we zullen zien he zo grappig vinnek et ni Ik vind dit ook niet grappig want ik ben vant zelfde gedacht als jij Davy Delie is echt een type spits dat 10 a 15 frommelgoalen op een seizoen kan maken. En hij heeft volgens mij nog heel veel groeimarge _________________ Iendracht till i die!! |
| 29 Mei 2009, 16:32 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Op het forum van Centre eens navraag gedaan naar Le Part. Ik kreeg deze reactie
Citeer: Bonjour, LaPart est un excellent joueur, gaucher doté d'une technique supérieure à la moyenne, possédant un bon shot et rapide. A l'URS Centre il était employé comme back gauche, et c'est là le hic. Pour ses montées, ses dribbles et ses centres c'était OK, mais en tant que défenseur je le trouvais très moyen, c'est mon opinion du moins. Peut-être du à sa taille relativement petite et à son gabarit moyen. Je pensais exactement la même chose pour notre back droit (N'Diaye), on l'a fait monter d'un cran et là il est nettement meilleur. Encore une fois c'est mon opinion. |
| 29 Mei 2009, 16:35 |
|
| Pagina 129 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 127 128 129 130 131 … 280 Volgende |