|
|
| Pagina 14 van 34 |
[ 499 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 34 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16 Berichten: 280 |
Bericht Re: Eendracht Aalst - RSC Anderlecht (30/06)
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Match staat nu ook tussen de voorbereiding van Anderlecht officieel dus dan zal de voltallige A-kern hier zijn... Maakt op zich niet zoveel uit, der zit sowieso genen enkele speler tussen waarvoor ik speciaal naar het stadion zou gaan of die mij eigenlijk zelfs in de verste verte interesseert . Het enige dat ik hoop, is dat ze Wasilewski thuis laten, want diene kegelt direct een halve ploeg van het veld. Das nog slechter als gans Wetteren tesamen.tegen dan is dienen al lang vertrokken naar Hull City ![]() |
| 29 Mei 2009, 11:23 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Match staat nu ook tussen de voorbereiding van Anderlecht officieel dus dan zal de voltallige A-kern hier zijn... Maakt op zich niet zoveel uit, der zit sowieso genen enkele speler tussen waarvoor ik speciaal naar het stadion zou gaan of die mij eigenlijk zelfs in de verste verte interesseert . Het enige dat ik hoop, is dat ze Wasilewski thuis laten, want diene kegelt direct een halve ploeg van het veld. Das nog slechter als gans Wetteren tesamen.Mja, ik zou nu ook niet komen zien om Le Part ofzo te zien spelen dus ik versta u wel ![]() _________________
|
| 29 Mei 2009, 13:35 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Match staat nu ook tussen de voorbereiding van Anderlecht officieel dus dan zal de voltallige A-kern hier zijn... Maakt op zich niet zoveel uit, der zit sowieso genen enkele speler tussen waarvoor ik speciaal naar het stadion zou gaan of die mij eigenlijk zelfs in de verste verte interesseert . Het enige dat ik hoop, is dat ze Wasilewski thuis laten, want diene kegelt direct een halve ploeg van het veld. Das nog slechter als gans Wetteren tesamen. )chargeerd. Hij breekt diene jongen in twee. ![]() |
| 29 Mei 2009, 13:47 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
chunga schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Match staat nu ook tussen de voorbereiding van Anderlecht officieel dus dan zal de voltallige A-kern hier zijn... Maakt op zich niet zoveel uit, der zit sowieso genen enkele speler tussen waarvoor ik speciaal naar het stadion zou gaan of die mij eigenlijk zelfs in de verste verte interesseert . Het enige dat ik hoop, is dat ze Wasilewski thuis laten, want diene kegelt direct een halve ploeg van het veld. Das nog slechter als gans Wetteren tesamen. )chargeerd. Hij breekt diene jongen in twee. ![]() Podevijn kan toch tegen Van Damme of Deschacht komen? Lord of Filipovic tegen Wasyl. Daarbij dien gaat dan al weg zijn... _________________
|
| 29 Mei 2009, 14:51 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
chunga schreef: Bartos schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Match staat nu ook tussen de voorbereiding van Anderlecht officieel dus dan zal de voltallige A-kern hier zijn... Maakt op zich niet zoveel uit, der zit sowieso genen enkele speler tussen waarvoor ik speciaal naar het stadion zou gaan of die mij eigenlijk zelfs in de verste verte interesseert . Het enige dat ik hoop, is dat ze Wasilewski thuis laten, want diene kegelt direct een halve ploeg van het veld. Das nog slechter als gans Wetteren tesamen. )chargeerd. Hij breekt diene jongen in twee. ![]() Vragen aan Londerzeel of we Vandenbrande nog ff een matchken mogen gebruiken om tegen Wasyl te spelen, da zou nogal eens boenken kunnen geven... |
| 29 Mei 2009, 16:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Maar das maar een simpele oefenmatch, die mannen van anderlecht bezien dat niemeer als hun plicht komen doen,hé, haja. Die gaan niet doorspelen hoor !! Dat gaat gewoon een gezapig oefenmatchken worden aan een tempo die synoniem staat voor zo een wedstrijd. Daar gaat hij niks van brutaliteit gebeuren.
Het is mooi dat anderlecht komt , het is een leuke affiche maar de realiteit is dat het een oefenmatchken is,hé zonder strijd. Dus of aalst nu wint of niet, who cares ?? Mocht anderlecht op aalst verliezen gaan ze daar niet wakker van liggen hoor ! Trouwens die mannen hebben dikwijls al getraind overdag voor ze aan die match beginnen. Het is gewoon mooi om een topper nekeer te ontvangen, nietmeer of niet minder. |
| 29 Mei 2009, 16:32 |
|
|
DT schreef: chunga schreef: Bartos schreef: Maakt op zich niet zoveel uit, der zit sowieso genen enkele speler tussen waarvoor ik speciaal naar het stadion zou gaan of die mij eigenlijk zelfs in de verste verte interesseert . Het enige dat ik hoop, is dat ze Wasilewski thuis laten, want diene kegelt direct een halve ploeg van het veld. Das nog slechter als gans Wetteren tesamen. )chargeerd. Hij breekt diene jongen in twee. ![]() Vragen aan Londerzeel of we Vandenbrande nog ff een matchken mogen gebruiken om tegen Wasyl te spelen, da zou nogal eens boenken kunnen geven... Londerzeel heeft nu ff andere problemen denk ik ![]() _________________
|
| 29 Mei 2009, 17:05 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Wie vandenbrande wil tegenkomen moet in het mtsa gaan spelen in derde afdeling. Hij deed verleden seizoen geregeld mee met bokkal boys en schijnt dat hij nu nog occasioneel gaat meedoen......
Als hij de keren dat hij geschorst is bij londerzeel zal meedoen zal hij dus regelmatig in mtsa te bewonderen zijn, ...... hopelijk niet tegen black.... |
| 29 Mei 2009, 17:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
En daar speelt hij als keeper, want als speler pakt hij teveel kaarten
![]() |
| 29 Mei 2009, 17:30 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Sven KSK Opwijk schreef: DT schreef: chunga schreef: Inderdaad, misschien best vragen aan anderlecht om dat 'beest' thuis te laten. Kunt ge u voorstellen dat diene zot weeral eens een kortsluiting krijgt in zijne kop en bijvoorbeeld Podjes(nadat hij hem een keer of zes heeft zotgedraaid )chargeerd. Hij breekt diene jongen in twee. ![]() Vragen aan Londerzeel of we Vandenbrande nog ff een matchken mogen gebruiken om tegen Wasyl te spelen, da zou nogal eens boenken kunnen geven... Londerzeel heeft nu ff andere problemen denk ik ![]() Londerzeel mag trouwens in vierde blijven normaal gezien.Even verduidelijken :normaal speelt londerzeel zondag tegen meix virton voor een plaats in de finale van de vrijkomende plaatsen,virton geeft forfait dus mag londerzeel naar die finale en daar tegen komt het uit tegen meux.Maar die mogen nu rechtstreeks naar vierde om petit waret te vervangen die een van daze dagen officieel aankondigen niet in vierde aan te treden en dus mag londerzeel als winnaar of verliezer van de finale van de vrijkomende plaatsen naar vierde omdat in vierde nog een ploeg verdwijnt naar derde om lalouviere op te vangen. |
| 29 Mei 2009, 18:06 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
De aftrap op de Galamatch zal gegeven worden door Maurice Martens een jeugdproduct van Eendracht Aalst en winnaar van Gouden Schoen in 1973. Maurice zal deze Gouden Schoen meebrengen.
Maurice was 26 maal internationaal en scoorde zelfs 2 maal ! Ook aan de aftrap zal Mister Michel Verscheuren zijn. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Mei 2009, 21:14 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: De aftrap op de Galamatch zal gegeven worden door Maurice Martens een jeugdproduct van Eendracht Aalst en winnaar van Gouden Schoen in 1973. Maurice zal deze Gouden Schoen meebrengen. Maurice was 26 maal internationaal en scoorde zelfs 2 maal ! Ook aan de aftrap zal Mister Michel Verscheuren zijn. Yves, zijn Gouden Schoen zal gans de week van de tentoonstelling te bekijken zijn in één van onze kijkkasten. Nu nog proberen Gilles De Bilde te overtuigen. ![]() |
| 29 Mei 2009, 23:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: Onderkroiper schreef: De aftrap op de Galamatch zal gegeven worden door Maurice Martens een jeugdproduct van Eendracht Aalst en winnaar van Gouden Schoen in 1973. Maurice zal deze Gouden Schoen meebrengen. Maurice was 26 maal internationaal en scoorde zelfs 2 maal ! Ook aan de aftrap zal Mister Michel Verscheuren zijn. Yves, zijn Gouden Schoen zal gans de week van de tentoonstelling te bekijken zijn in één van onze kijkkasten. Nu nog proberen Gilles De Bilde te overtuigen. ![]() Dat zou schoon staan op Expo 90 ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 29 Mei 2009, 23:51 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Hugo schreef: Onderkroiper schreef: De aftrap op de Galamatch zal gegeven worden door Maurice Martens een jeugdproduct van Eendracht Aalst en winnaar van Gouden Schoen in 1973. Maurice zal deze Gouden Schoen meebrengen. Maurice was 26 maal internationaal en scoorde zelfs 2 maal ! Ook aan de aftrap zal Mister Michel Verscheuren zijn. Yves, zijn Gouden Schoen zal gans de week van de tentoonstelling te bekijken zijn in één van onze kijkkasten. Nu nog proberen Gilles De Bilde te overtuigen. ![]() Dat zou schoon staan op Expo 90 ![]() Bij de Maurice zijne schoen zit er zoveel goud niet meer op. Maar den Yves zal nog wel een potje of een spuitbusje goud staan hebben zeker. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 30 Mei 2009, 7:29 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Citeer: Zoals bekend ontvangen we op 30 juni vice-kampioen RSC Anderlecht in het Pierre Cornelisstadion voor een galawedstrijd ter gelegenheid van ons 90 jarig bestaan. Naar aanleiding van deze wedstrijd is er op woensdag 10 juni een voorverkoop voorzien en dit van 15u tot 19u in het stadion. Ook op zaterdag 13 juni kunnen jullie van 10u tot 12u in het Pierre Cornelisstadion terecht voor tickets voor deze galawedstrijd. Later deze maand zal er nog een voorverkoop zijn en vanzelfsprekend zullen ook de dag van de wedstrijd zelf de loketten open zijn. Om lange files te vermijden is het echter nuttig nu reeds tickets te halen. Staanplaatsen zijn te koop aan 10 €, zitplaatsen kunnen bekomen worden voor de prijs van 15 €. |
| 30 Mei 2009, 13:21 |
|
| Pagina 14 van 34 |
[ 499 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 12 13 14 15 16 … 34 Volgende |