|
|
| Pagina 46 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 44 45 46 47 48 … 87 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
Bericht Re: Premier League
Bomber schreef: 40.000 man die scandeerde naar shearer: You should have stayed on the telley, Staaayyyeed on the Theeeelleey, you should have..." Dat zongen die van Liverpool een paar weken terug ook al. Hij kon er toen wel nog om lachen, nu waarschijnlijk iets minder... _________________ es da ier e fistjen... |
| 26 Mei 2009, 20:58 |
|
|
ze hadde giejenen toit om da te filmen, ze wauren de schoeine mokkes oant trekken
|
| 26 Mei 2009, 20:58 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bomber schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Bomber schreef: ik ni, kzal isj rondvroagen... tegenwoerdig filmen ze alles met de gsm e man... Wat peisde van de beoogde 'Belgische' transfers die ze daar willen doen? Onyewu, Boussoufa, Defour en vooral Juhasz worden toch wel aan Villa gelinkt. Buiten Boussoufa toch wel goed genoeg voor Villa, niet? edit: En onyewu is in de premier league al eens te licht bevonden, maar zal ondertussen wel al progressie gemaakt hebben... ook een twijfelgeval in mijn ogen Vermaelen is ook in beeld en die zou ik er wel nog bijwillen, de rest die ge hier opnoemt heb ik mijn twijfles bij, defour krijgt voordeel van de twijfel. En boussoufa die blazen ze gewoon weg denk ik... Vermaelen en Juhasz kunnen zeker mee. Ik denk dat Defour meer iets is voor Duitsland ofzo (op dit moment). Onyewu is door zijn eerder mislukt avontuur inderdaad een twijfelgeval. En ja, Boussoufa, maximum is Nederland of een subtopper in Frankrijk denk ik... _________________
|
| 26 Mei 2009, 21:06 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bomber schreef: Hoe oud is Juhasz eigenlijk? 27 denk ik. |
| 26 Mei 2009, 21:21 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Bomber schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Vermaelen en Juhasz kunnen zeker mee. Ik denk dat Defour meer iets is voor Duitsland ofzo (op dit moment). Onyewu is door zijn eerder mislukt avontuur inderdaad een twijfelgeval. En ja, Boussoufa, maximum is Nederland of een subtopper in Frankrijk denk ik... Hoe oud is Juhasz eigenlijk? Van 1 juli 1983 dus moet nog 26 worden. Is echt een hele goede verdediger. Speelde bij zijn debuut direct in Chelsea een supermatch. Zou een ideale transfer zijn, wees daar maar zeker van. _________________
|
| 26 Mei 2009, 21:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Vanmiddag de FA Cup finale, om 16u. Maar op het eerste zicht niet op een open kanaal te bekijken? Tenzij iemand iets meer weet... (ik heb geen krant)
|
| 30 Mei 2009, 9:40 |
|
|
forumlegende
Stijn schreef: Vanmiddag de FA Cup finale, om 16u. Maar op het eerste zicht niet op een open kanaal te bekijken? Tenzij iemand iets meer weet... (ik heb geen krant) Op Prime Sport. Het duel van het jaar voor Chelsea en net nu heb ik geen kaart. |
| 30 Mei 2009, 9:43 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
Dan zal het via de internet-stream kijken worden. Ik hoop natuurlijk op Everton.
De kleinere club, de underdog, een Belg in de ploeg,... |
| 30 Mei 2009, 9:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Stijn schreef: Dan zal het via de internet-stream kijken worden. Ik hoop natuurlijk op Everton. De kleinere club, de underdog, een Belg in de ploeg,... En gewoon omdat het tegen Chelsea is |
| 30 Mei 2009, 12:03 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
roeckie schreef: Stijn schreef: Dan zal het via de internet-stream kijken worden. Ik hoop natuurlijk op Everton. De kleinere club, de underdog, een Belg in de ploeg,... En gewoon omdat het tegen Chelsea is het voetbal is niet meer voor het volk he kherinnerde me hoe ik vroeger 'foert' zei tegen mijn schoolboeken als 't de FA Cup was, met ellenlange voorbeschouwingen op den BBC, super interessante praatgasten, tot verbeelding sprekende sfeerbeelden, luchtbeelden boven het oude wembley, de kippenvelsfeer in het stadion, de trappen in die tribune naar den beker... nu is het iets voor diegenen met prime abonnementen, flatscreens, hd-kwaliteit, met een schaaltje sushi voor uwe neus geduwt en in een bijna klinische woonkamer met de society-vrienden kijken naar iets waar ze eigenlijk totaal geen voeling mee hebben. het beeld van de politieker die zijn eigen vak nog niet kent, laat staan iets over voetbal afweet, die met zijn dik foigras-gat op de beste stoel in het stadion gaat zitten, voor de rest zegt dat er iets aan de infrastructuur moet gebeuren, en de dag nadien zijn uitspraken vergeten is... nogmaals: de macht van het geld het plebs buiten europa zal dan achteraf wel zo'n klein verslagje in zijn strotje geramd krijgen om hun goed hart te laten zien... spelen voor het volk... jaja gewoon om te zeggen da'k het spijtig vind, om de HOOGMIS van het europees voetbal te moeten laten schieten! |
| 30 Mei 2009, 13:31 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Zenden ze dat nu nog op den BBC uit ?
|
| 30 Mei 2009, 13:39 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Jeroen schreef: Zenden ze dat nu nog op den BBC uit ? Blijkbaar niet, ik dacht tot vorig jaar nog wel... Het is inderdaad zielig om te zien hoe het geld veel stuk maakt rond het voetbal... Al zullen ze in Engeland niet klagen. Vroeger stapte je zo binnen op Liverpool voor 1,5 pond om de beste ploeg van de wereld te zien, nu moet je geweldig moeite doen om nog aan een ticket te geraken (om, helaas, niet meer de allerbeste ploeg van de wereld te zien...)... |
| 30 Mei 2009, 14:46 |
|
|
forumlegende
roeckie schreef: Stijn schreef: Dan zal het via de internet-stream kijken worden. Ik hoop natuurlijk op Everton. De kleinere club, de underdog, een Belg in de ploeg,... En gewoon omdat het tegen Chelsea is Waarom? Ik ben al jaren supporter van Chelsea en sinds twee jaar lid van de club en ban daar zeer blij om. Ik probeer een paar keer per jaar naar ginder te gaan en amuseer me er enorm. Alleen spijtig dat voor FA cup final en Champions-league vanaf halve finale de gespaarde loyalty points niet groot genoeg zijn om in aanmerking te komen. |
| 30 Mei 2009, 15:15 |
|
|
Ancien
na 25 seconden reeds 0-1 Everton. Fellaini met het hoofd tot bij Saha die knap inschiet.
|
| 30 Mei 2009, 16:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12 Berichten: 1766 Leeftijd: 40 Locatie: Affligem |
Jean schreef: Waarom? Ik ben al jaren supporter van Chelsea en sinds twee jaar lid van de club en ban daar zeer blij om. Ik probeer een paar keer per jaar naar ginder te gaan en amuseer me er enorm. Alleen spijtig dat voor FA cup final en Champions-league vanaf halve finale de gespaarde loyalty points niet groot genoeg zijn om in aanmerking te komen. Ik heb gewoon iets tegen Chelsea... Vroeger was dat een sympathieke ploeg met spelers zoals Zola, Vialli, Wise,Babayaro, Petrescu enz. Maar sinds dat diene Ambromvitsj daar zit is dat gewoon een degoudante ploeg. |
| 30 Mei 2009, 16:12 |
|
| Pagina 46 van 87 |
[ 1299 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 44 45 46 47 48 … 87 Volgende |