|
|
| Pagina 76 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 74 75 76 77 78 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Champions League
Gaskonijn schreef: salvador schreef: Smetje schreef: @Salvador: Messi... groot... ![]() Sorry, maar als ik zie hoe bij voorbeeld Anderlecht (en ook Brugge, en heel het Belgisch voertbal in het algemeen) hun stevige europese positie van een paar decennia geleden verknald hebben, dan heb ik het moeilijk om te relativeren. En dat is echt niet alleen een Calimero-verhaal van "Zij zijn groot en ik ben klein" hoor of "puur geluk", dat is ook een politiek van kortzichtigheid. Maar goed, ik al me in het vervolg inhouden... ![]() Ik denk dat hij het heeft op het feit dat messie niet zo groot is... als in gestalte ![]() @salvador, eerste woord, twee lettergrepen, klinkt als steffi ![]() |
| 30 Mei 2009, 18:12 |
|
|
forumlegende
Geven ze de wedstrijd Anderlecht - Sivaspor LIVE op TV?
|
| 27 Jul 2009, 10:17 |
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Dani schreef: Geven ze de wedstrijd Anderlecht - Sivaspor LIVE op TV? Vannamiddag uitsluitsel... _________________
|
| 27 Jul 2009, 11:48 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Van Damme verklaart vandaag doodleuk dat hij morgen niet wilt meedoen tegen Sivasspor omdat er een andere ploeg geinteresseerd is
Wat een pretentie jongens, en dat voor een boerenpaard gelijk Van Damme. Ik kan mij toch niet voorstellen dat de fans van RSCA daar mee kunnen lachen (ik wel) Die speelt al boven zijn niveau door bij Anderlecht te zitten, is overal in het buitenland geflopt en dan gaat die gaan verklaren dat hij in de Premier League wilt spelen. Wat een domme kloot jongens, maar als ge hem ziet lopen weet ge feitelijk al genoeg he... |
| 27 Jul 2009, 15:00 |
|
|
Freak
Jeroen schreef: Van Damme verklaart vandaag doodleuk dat hij morgen niet wilt meedoen tegen Sivasspor omdat er een andere ploeg geinteresseerd is Wat een pretentie jongens, en dat voor een boerenpaard gelijk Van Damme. Ik kan mij toch niet voorstellen dat de fans van RSCA daar mee kunnen lachen (ik wel) Die speelt al boven zijn niveau door bij Anderlecht te zitten, is overal in het buitenland geflopt en dan gaat die gaan verklaren dat hij in de Premier League wilt spelen. Wat een domme kloot jongens, maar als ge hem ziet lopen weet ge feitelijk al genoeg he... boerenpaard van damme??? als er één verdediger is die ik in België in mijn ploeg zou willen, dan ist wel van damme, wat een tank! |
| 27 Jul 2009, 15:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
mja, hij zal wel zo zot gemaakt zijn door één of andere buitenlandse ploeg, en mogelijk dan nog één uit de premiership. Anders zou hij zoiets niet doen. Het draait uiteindelijk maar om één ding, en dat is geld...
|
|
|
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010 ![]() Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25 Berichten: 3287 Leeftijd: 40 Locatie: Opwijk |
Jeroen schreef: Van Damme verklaart vandaag doodleuk dat hij morgen niet wilt meedoen tegen Sivasspor omdat er een andere ploeg geinteresseerd is Wat een pretentie jongens, en dat voor een boerenpaard gelijk Van Damme. Ik kan mij toch niet voorstellen dat de fans van RSCA daar mee kunnen lachen (ik wel) Die speelt al boven zijn niveau door bij Anderlecht te zitten, is overal in het buitenland geflopt en dan gaat die gaan verklaren dat hij in de Premier League wilt spelen. Wat een domme kloot jongens, maar als ge hem ziet lopen weet ge feitelijk al genoeg he... Dat zou ik nu toch ook niet zeggen. Ik vind hem echt wel een goede linksback die het misschien kan maken in het buitenland. Maar de timing kan moeilijk NOG slechter. Echt ongelooflijk, hoe dom kunt ge niet zijn. Het ergste is: In de voorbereiding leek het te gaan uitdraaien op een verdediging Wasyl, Juhasz, Mazuch en Van Damme. Nu komt die poedel weer op linksback... _________________
|
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
zowel Jeroen als El Corredor hebben gelijk, Van Damme is overal geflopt en zou al content mogen zijn dat hij bij Anderlecht kan meedoen. Langs de andere kant is hij naar belgische normen echt wel top.
_________________ If you never try, you'll never know |
| 27 Jul 2009, 15:03 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Ten eerste vind ik dat zo'n domme en pretentieuze gast dat ik hem nooit in mijn ploeg zou willen hebben. Voor de rest is die in de Jupiler League zeker goed genoeg, maar maak er nu toch ook geen sterkhouder van, als Anderlecht slecht speelt verzuipt die gewoon mee, ondanks zijn inzet (Als dat al uw belangrijkste kwaliteit is...)
Laat die bv. bij Standard meedoen in de Champions League in hij zal zijn plan trekken mits Standard goed speelt, maar zelf zal hij m.i. nooit het verschil gaan maken hoor. |
| 27 Jul 2009, 15:06 |
|
|
Jeroen schreef: Ten eerste vind ik dat zo'n domme en pretentieuze gast dat ik hem nooit in mijn ploeg zou willen hebben. Voor de rest is die in de Jupiler League zeker goed genoeg, maar maak er nu toch ook geen sterkhouder van, als Anderlecht slecht speelt verzuipt die gewoon mee, ondanks zijn inzet (Als dat al uw belangrijkste kwaliteit is...) Laat die bv. bij Standard meedoen in de Champions League in hij zal zijn plan trekken mits Standard goed speelt, maar zelf zal hij m.i. nooit het verschil gaan maken hoor. Standard zou hem nochtans goed kunnen gebruiken want Mulemo... _________________
|
| 27 Jul 2009, 15:09 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Sven KSK Opwijk schreef: Jeroen schreef: Ten eerste vind ik dat zo'n domme en pretentieuze gast dat ik hem nooit in mijn ploeg zou willen hebben. Voor de rest is die in de Jupiler League zeker goed genoeg, maar maak er nu toch ook geen sterkhouder van, als Anderlecht slecht speelt verzuipt die gewoon mee, ondanks zijn inzet (Als dat al uw belangrijkste kwaliteit is...) Laat die bv. bij Standard meedoen in de Champions League in hij zal zijn plan trekken mits Standard goed speelt, maar zelf zal hij m.i. nooit het verschil gaan maken hoor. Standard zou hem nochtans goed kunnen gebruiken want Mulemo... is goed genoeg voor Belgie maar komt internationaal tekort, net zoals 'Jelleuh' dus ![]() |
| 27 Jul 2009, 15:16 |
|
|
Jeroen schreef: Sven KSK Opwijk schreef: Jeroen schreef: Ten eerste vind ik dat zo'n domme en pretentieuze gast dat ik hem nooit in mijn ploeg zou willen hebben. Voor de rest is die in de Jupiler League zeker goed genoeg, maar maak er nu toch ook geen sterkhouder van, als Anderlecht slecht speelt verzuipt die gewoon mee, ondanks zijn inzet (Als dat al uw belangrijkste kwaliteit is...) Laat die bv. bij Standard meedoen in de Champions League in hij zal zijn plan trekken mits Standard goed speelt, maar zelf zal hij m.i. nooit het verschil gaan maken hoor. Standard zou hem nochtans goed kunnen gebruiken want Mulemo... is goed genoeg voor Belgie maar komt internationaal tekort, net zoals 'Jelleuh' dus ![]() Mulemo komt zelfs in België te kort. Maakt positionele fouten, heeft geen goede tackle, maakt domme fouten en brengt niks offensief bij. Soit, is natuurlijk het enige zwakke punt bij Standard. Terwijl ge bij Anderlecht maar over 4 à 5 lichtpunten kan spreken (als je heel positief bent )._________________
|
| 27 Jul 2009, 15:50 |
|
|
forumlegende
Is nu al bekend of de wedstrijd zal doorgaan op TV ?
Indien niet zal het wel in livestream te zien zijn op internet ? Sven ? Jij als Opwijkse Anderlechtfan bent waarschijnlijk heel goed op de hoogte. |
| 27 Jul 2009, 16:54 |
|
|
Dani schreef: Is nu al bekend of de wedstrijd zal doorgaan op TV ? Indien niet zal het wel in livestream te zien zijn op internet ? Sven ? Jij als Opwijkse Anderlechtfan bent waarschijnlijk heel goed op de hoogte. Sowieso niet op Belgacom TV, dat weet ik al via bronnen . Die waren lang in de running. Waarschijnlijk RTBF of Exqi..._________________
|
| 27 Jul 2009, 17:02 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Sven KSK Opwijk schreef: Dani schreef: Is nu al bekend of de wedstrijd zal doorgaan op TV ? Indien niet zal het wel in livestream te zien zijn op internet ? Sven ? Jij als Opwijkse Anderlechtfan bent waarschijnlijk heel goed op de hoogte. Sowieso niet op Belgacom TV, dat weet ik al via bronnen . Die waren lang in de running. Waarschijnlijk RTBF of Exqi...Het is dus niets geworden,anderlecht en de zenders kwamen niet tot een akkoord.Om even al de europese ploegen af te gaan:roma-gent komt niet op tv en lahti-brugge wordt uitgezonden op exqi sport,dit wil dus zeggen dat geneen van de 3ploegen op een zender komt waarvoor niet dient betaald te worden. |
| 27 Jul 2009, 21:36 |
|
| Pagina 76 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 74 75 76 77 78 … 161 Volgende |