Transfers 2009-2010 - Pagina 132 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 130 131 132 133 134 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Ancien

Leeftijd: 46
Bericht Re: Transfers 2009-2010
zwawi schreef:
Hij tekende vandaag voor Ronse, dus betekent dit da hij eerst bij ons tekende. Lijkt me logisch dat hij uiteindelijk aan ons toegewezen zal worden.
Langs den andere kant, wa kunde aanvangen me zo ne gast die eerst tekent en al e paar dagen nadien op een ander ook e contract ondertekent.
Kweet nie se wa de beste oplossing is.

Godverdomme, wat is dat met die Fransmannen hé??? Vorig jaar tekent Mézine en de dag erna bepeist hij zich, nu weer ne Fransman en weer van dadde... Dat is al enen die zich onmogelijk maakt in de kern, nog voor hij een bal heeft getokt... Jongens toch... Soit, misschien kunnen we nu nog op zoek naar nen echte rechtsback ;-) Laat hem gerust naar Ronse gaan dan... Iemand die binnen de week twee contracten tekent, daar kan je niks mee doen... En d'er een advocaatje op zetten om wat geld te kloppen uit de contractbreuk..

31 Mei 2009, 0:41
forumlegende

Leeftijd: 45
ben toch al stuk positiever ivm transfers dan vorig seizoen
dat het maar rap terug begint :EA:

31 Mei 2009, 2:14
Ancien

DT schreef:
zwawi schreef:
Hij tekende vandaag voor Ronse, dus betekent dit da hij eerst bij ons tekende. Lijkt me logisch dat hij uiteindelijk aan ons toegewezen zal worden.
Langs den andere kant, wa kunde aanvangen me zo ne gast die eerst tekent en al e paar dagen nadien op een ander ook e contract ondertekent.
Kweet nie se wa de beste oplossing is.

Godverdomme, wat is dat met die Fransmannen hé??? Vorig jaar tekent Mézine en de dag erna bepeist hij zich, nu weer ne Fransman en weer van dadde... Dat is al enen die zich onmogelijk maakt in de kern, nog voor hij een bal heeft getokt... Jongens toch... Soit, misschien kunnen we nu nog op zoek naar nen echte rechtsback ;-) Laat hem gerust naar Ronse gaan dan... Iemand die binnen de week twee contracten tekent, daar kan je niks mee doen... En d'er een advocaatje op zetten om wat geld te kloppen uit de contractbreuk..

Officiële reactie al op de clubsite... De Marc zal alvast zijn kop niet meer moeten laten zien :-)

31 Mei 2009, 11:57
Freak

Het bestuur zal zich beraden maar gaat zeker op zoek naar een vervanger. (y)

hij moet al niet meer komen :fuck:

31 Mei 2009, 12:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Voor mijn part mogen ze diene bleke zwarten een dikke boete laten betalen,dat is nu al den tweede fransman die ons dat lapt.
Ik ga mijn reisje naar de provence anuleren als protest :lol:

31 Mei 2009, 12:24
Vaste Waarde

ik versta dat toch eigenlijk niet goed hoor....
hoe kunt ge nu den enen dag tekenen bij ea en enkele dagen later bij een andere ploeg ?
wat denken die gasten dan ? ah , ik kan naar tweede ipv een ploeg in derde , dus ik zal daar ook gauw een contract gaan tekenen , ze zullen dat bij ea wel verstaan dat ik kan gaan spelen in een hogere klasse of zo iets ? en wat met een eventuele transfersom die ea aan centre zou betalen of betaald hebben??

da ze hier van het bestuur uit maar eens goe van hunnen tak gaan maken bij zowel de speler zelf als ook bij ronse en een dikke klacht neerleggen bij den bond ( of bij wie ze daarvoor moeten zijn ) voor contractbreuk...
laat ons hopen da hij daar e gans seizoen op de bank zit , ik wens hem niks meer dan dat toe ginder bij ronse... sukkelaars zijn da in mijn ogen .... en zeker nie nodig hier bij ea . Het is maar te hopen da ze ne goeie vervanger vinden he .....

31 Mei 2009, 14:16
nieuw in de eerste ploeg

Nja, spelers kijken nu eenmaal naar de kleur van het geld,hé. Maar der is geen man overboord,hé. Hebben nog tijd genoeg om een degelijke verdediger te halen.

31 Mei 2009, 14:25
Vaste Waarde

deze keer ne rechterflankspeler? en gene fransman ook :D

31 Mei 2009, 14:28
forumlegende

Leeftijd: 43
supersossis schreef:
deze keer ne rechterflankspeler? en gene fransman ook :D

Ik was ervan overtuigd da diene Le Part perfect als rechtsachter kon uitgespeeld worden. Nu ja, van mij moet hij nimmer komen, iemand met zo een mentaliteit, daar kunde niks mee doen.
Ik hoop just da onze club er een schone schadevergoeding kan uithalen.

31 Mei 2009, 14:38
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Spel begint weer, vorig seizoen met diene Mezzine just hetzelfde..zjieker :fuck:

31 Mei 2009, 14:56
Vaste Waarde

marc2 schreef:
Nja, spelers kijken nu eenmaal naar de kleur van het geld,hé. Maar der is geen man overboord,hé. Hebben nog tijd genoeg om een degelijke verdediger te halen.

tot wanneer is de transfermarkt open ?

31 Mei 2009, 15:32
forumlegende

Leeftijd: 43
nonkeltje schreef:
marc2 schreef:

tot wanneer is de transfermarkt open ?

Eind augustus denk ik.

31 Mei 2009, 15:40
Junior

supersossis schreef:
ik versta dat toch eigenlijk niet goed hoor....
hoe kunt ge nu den enen dag tekenen bij ea en enkele dagen later bij een andere ploeg ?
wat denken die gasten dan ? ah , ik kan naar tweede ipv een ploeg in derde , dus ik zal daar ook gauw een contract gaan tekenen , ze zullen dat bij ea wel verstaan dat ik kan gaan spelen in een hogere klasse of zo iets ? en wat met een eventuele transfersom die ea aan centre zou betalen of betaald hebben??

da ze hier van het bestuur uit maar eens goe van hunnen tak gaan maken bij zowel de speler zelf als ook bij ronse en een dikke klacht neerleggen bij den bond ( of bij wie ze daarvoor moeten zijn ) voor contractbreuk...
laat ons hopen da hij daar e gans seizoen op de bank zit , ik wens hem niks meer dan dat toe ginder bij ronse... sukkelaars zijn da in mijn ogen .... en zeker nie nodig hier bij ea . Het is maar te hopen da ze ne goeie vervanger vinden he .....

:plat: zie maar dat ze bij den bond niet aant onderzoeken zijn hoe ze hier een boete voor EA kunnen uitslepen :D

31 Mei 2009, 16:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Eendracht-aalst.be schreef:
Ondanks het feit dat Eendracht Aalst over ondertekende documenten beschikt van Marc Le Part, heeft bewuste speler ook een overeenkomst getekend bij KSK Ronse. Eendracht Aalst zal juridische stappen ondernemen tegen Marc Le Part.

Het bestuur zal zich beraden maar gaat zeker op zoek naar een vervanger.

Het bestuur

Bron: eendracht-aalst.be

31 Mei 2009, 16:26
nieuw in de eerste ploeg

Een spijtige zaak die meer en meer voorkomt, sommige spelers hebben totaal geen schaamte meer.
Ze willen meer en meer, ze zouden van den bondstop hierop moeten reageren en de desbetreffende speler voor een seizoen moeten schorsen, ze zullen dan de volgende keer wel nadenken voor ze aan 2 clubs hun ja woord geven. zo zal het rap gedaan zijn met deze foorapen! (n)

Stel nu dat den bond beslist dat hij zijn contract bij aalst moet naleven, ik kan mij voorstellen dat deze gast hier niet meer welkom is bij bestuur en supporters.

dus 1 oplossing een jaar schorsen en een schade vergoeding betalen aan beide clubs!

31 Mei 2009, 17:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 130 131 132 133 134 280