|
|
| Pagina 22 van 65 |
[ 964 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 65 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: "Hall of Fame"- "90 jaar stamnummer 90"
Heb het eens opgezocht, de laatste Arthur Blavier zou in november 2008 gestorven zijn...
|
| 02 Jun 2009, 15:24 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
tympanum2 schreef: Heb het eens opgezocht, de laatste Arthur Blavier zou in november 2008 gestorven zijn... Dat betekent niet dat Onderkroiper der gene foto meer mag van nemen hé. |
| 02 Jun 2009, 15:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bartos schreef: tympanum2 schreef: Heb het eens opgezocht, de laatste Arthur Blavier zou in november 2008 gestorven zijn... Dat betekent niet dat Onderkroiper der gene foto meer mag van nemen hé. Ik heb een Iendrachtklak op zijn skelet gezet ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Jun 2009, 15:58 |
|
|
Freak
Onderkroiper schreef: Bartos schreef: tympanum2 schreef: Heb het eens opgezocht, de laatste Arthur Blavier zou in november 2008 gestorven zijn... Dat betekent niet dat Onderkroiper der gene foto meer mag van nemen hé. Ik heb een Iendrachtklak op zijn skelet gezet ![]() hopelijk is de expo van een iets hoger niveau... ![]() |
| 02 Jun 2009, 20:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
El Corredor schreef: Onderkroiper schreef: Bartos schreef: Dat betekent niet dat Onderkroiper der gene foto meer mag van nemen hé. Ik heb een Iendrachtklak op zijn skelet gezet ![]() hopelijk is de expo van een iets hoger niveau... ![]() Amaai, steljt a veiren dat da klaksken op nen boekhaver zenne kop stoat, en me e stik sjocolat van de Callabaetens tissen zen tannen da zo sjiek zen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Jun 2009, 20:19 |
|
|
Freak
Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: Onderkroiper schreef: Ik heb een Iendrachtklak op zijn skelet gezet ![]() hopelijk is de expo van een iets hoger niveau... ![]() Amaai, steljt a veiren dat da klaksken op nen boekhaver zenne kop stoat, en me e stik sjocolat van de Callabaetens tissen zen tannen da zo sjiek zen ![]() en woarboi da doine boekhaver mor ienj oog eit... ![]() |
| 02 Jun 2009, 20:21 |
|
|
El Corredor schreef: Onderkroiper schreef: El Corredor schreef: hopelijk is de expo van een iets hoger niveau... ![]() Amaai, steljt a veiren dat da klaksken op nen boekhaver zenne kop stoat, en me e stik sjocolat van de Callabaetens tissen zen tannen da zo sjiek zen ![]() en woarboi da doine boekhaver mor ienj oog eit... ![]() moar vergejt nie da nen ienoge koning es in het land der blinnen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Jun 2009, 20:26 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Mé boekaavers né te veel laggen , onderkroiper,
want ik weetj a woenen (en Rene1919 oek) |
| 02 Jun 2009, 21:39 |
|
|
jowwan schreef: Mé boekaavers né te veel laggen , onderkroiper, want ik weetj a woenen (en Rene1919 oek) i love boekavers ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Jun 2009, 22:07 |
|
|
Freak
jowwan schreef: Mé boekaavers né te veel laggen , onderkroiper, want ik weetj a woenen (en Rene1919 oek) wa peisde jowwan, controleren we of da den onderkroiper van alles factieren eit vér zoine expo ? |
| 02 Jun 2009, 22:10 |
|
|
El Corredor schreef: jowwan schreef: Mé boekaavers né te veel laggen , onderkroiper, want ik weetj a woenen (en Rene1919 oek) wa peisde jowwan, controleren we of da den onderkroiper van alles factieren eit vér zoine expo ? Alles stoat Zwet op Wit ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 02 Jun 2009, 23:27 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Vind het toch wel merkwaardig dat de "Hall of Fame" blijkbaar, als je de openingsuren op de officiële site mag geloven, niet te bezichtigen zal zijn op de dag van de Galamatch tegen Anderlecht. Ik kan wel begrijpen dat ze graag het onderste uit de kan willen halen, wat betreft het restaurant die avond, maar het is toch wel een beetje onozel om een "Hall of Fame" op te stellen voor uw 90-jarig bestaan, tegelijkertijd hiervoor een Galamatch te organiseren, maar dan wel uw "Hall of Fame" op de dag van die specifieke match een hele dag toe te doen. Daar zou het bestuur wel een oplossing mogen voor zoeken, zeker de "gewone" supporter indachtig, die ongetwijfeld met véél plezier naar de Galamatch zal komen, maar door werkverplichtingen absoluut geen tijd heeft om, voor een match die al om 19u30 aanvangt, eerst 'ns te komen eten in de "Hall of Fame."
Wat ze ook doen, ik zal zowel de expo als de Galamatch wel komen bezoeken, maar ik denk dat ze véél aandacht voor die tentoonstelling zullen verliezen, als ze de 30ste juni niet open doen. En dat zou wel héél erg zonde zijn, zowel voor diegenen die er zoveel moeite in gestoken hebben als voor de club zelf ... |
| 03 Jun 2009, 21:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Iendracht02 schreef: Vind het toch wel merkwaardig dat de "Hall of Fame" blijkbaar, als je de openingsuren op de officiële site mag geloven, niet te bezichtigen zal zijn op de dag van de Galamatch tegen Anderlecht. Ik kan wel begrijpen dat ze graag het onderste uit de kan willen halen, wat betreft het restaurant die avond, maar het is toch wel een beetje onozel om een "Hall of Fame" op te stellen voor uw 90-jarig bestaan, tegelijkertijd hiervoor een Galamatch te organiseren, maar dan wel uw "Hall of Fame" op de dag van die specifieke match een hele dag toe te doen. Daar zou het bestuur wel een oplossing mogen voor zoeken, zeker de "gewone" supporter indachtig, die ongetwijfeld met véél plezier naar de Galamatch zal komen, maar door werkverplichtingen absoluut geen tijd heeft om, voor een match die al om 19u30 aanvangt, eerst 'ns te komen eten in de "Hall of Fame." Wat ze ook doen, ik zal zowel de expo als de Galamatch wel komen bezoeken, maar ik denk dat ze véél aandacht voor die tentoonstelling zullen verliezen, als ze de 30ste juni niet open doen. En dat zou wel héél erg zonde zijn, zowel voor diegenen die er zoveel moeite in gestoken hebben als voor de club zelf ... het is quasi onmogelijk om gans diejen expo tentoon te stellen + de galamatch in ons stadion te houden... de tentoonstelling neemt dus het hele restaurant in he, probeer da maar is ergens anders kwijt te raken in het stadion de dag van de wedstrijd _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 03 Jun 2009, 23:15 |
|
|
hansken schreef: Iendracht02 schreef: Vind het toch wel merkwaardig dat de "Hall of Fame" blijkbaar, als je de openingsuren op de officiële site mag geloven, niet te bezichtigen zal zijn op de dag van de Galamatch tegen Anderlecht. Ik kan wel begrijpen dat ze graag het onderste uit de kan willen halen, wat betreft het restaurant die avond, maar het is toch wel een beetje onozel om een "Hall of Fame" op te stellen voor uw 90-jarig bestaan, tegelijkertijd hiervoor een Galamatch te organiseren, maar dan wel uw "Hall of Fame" op de dag van die specifieke match een hele dag toe te doen. Daar zou het bestuur wel een oplossing mogen voor zoeken, zeker de "gewone" supporter indachtig, die ongetwijfeld met véél plezier naar de Galamatch zal komen, maar door werkverplichtingen absoluut geen tijd heeft om, voor een match die al om 19u30 aanvangt, eerst 'ns te komen eten in de "Hall of Fame." Wat ze ook doen, ik zal zowel de expo als de Galamatch wel komen bezoeken, maar ik denk dat ze véél aandacht voor die tentoonstelling zullen verliezen, als ze de 30ste juni niet open doen. En dat zou wel héél erg zonde zijn, zowel voor diegenen die er zoveel moeite in gestoken hebben als voor de club zelf ... het is quasi onmogelijk om gans diejen expo tentoon te stellen + de galamatch in ons stadion te houden... de tentoonstelling neemt dus het hele restaurant in he, probeer da maar is ergens anders kwijt te raken in het stadion de dag van de wedstrijd Ook zou het tijdens de dag van de Galamatch een overrompeling zijn van supporters. Het is de bedoeling dat de bezoekers de foto's en alle andere attributen, tickets, truitjes enz deftig kunnen bekijken en genieten van de pareltjes op deze EXPO 90. ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 04 Jun 2009, 0:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Het is natuurlijk te begrijpen dat ze met die galawedstrijd wat winst willen maken, maar ik vind het toch ook spijtig dat het dan nergens anders kan doorgaan. Zo ga je veel occasionele supporters hebben die niet gaan komen.
Die oefenmatch tegen RSCA is trouwens écht wel het moment om nieuw leven in de club te blazen, want afgelopen jaar was het toch op alle gebieden een serieuze achteruitgang (maar we zouden Eendracht Aalst niet zijn als dat niet in de positieve richting even snel kan gebeuren). |
| 04 Jun 2009, 0:41 |
|
| Pagina 22 van 65 |
[ 964 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 20 21 22 23 24 … 65 Volgende |