|
|
| Pagina 4 van 14 |
[ 202 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 14 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Bericht Re: seizoen 2009-2010
Gunther schreef: Xander schreef: Smetje schreef: Joepie, dan moeten we volgend seizoen niet bij de eerste acht zijn ![]() T'is idd erg dat we daar al op moeten letten.. En met de huidige kern zal zelfs die doelstelling moeilijk zijn om te halen. Erg om dit allemaal te lezen Bij Wetteren en Woluwe-Zaventem had men grote schrik om zich te handhaven in derde, maar daar hadden de supporters tenminste vertrouwen in hun club en spelers, ondanks de weinig klinkende namen in hun kern. Vertrouwen van buiten af kan je als speler meer en meer motiveren om ervoor te gaan, met het gekende resultaat. Ik vraag me af waarom je er bij de eerste oefenmatch of competitiematch gaat staan, je hebt toch geen geloof in de spelers je speelt niet met de grote namen in je ploeg of 2000 supporters kampioen ze, ![]() juiste vaststelling , da iedereen vanaf nu gewoon eens het voorbije seizoen laten voor wat het is en eens vooruit beginnen kijken,dit door vanaf deze moment het hele eendracht aalst met de blijvende en nieuwe spelers en bestuur en medewerkers te steunen en een hele hoop vertrouwen te schenken dat ze nu nodig hebben ipv oude koeien boven te blijven halen......tis gepasseerd en we moeten vooruit kijken!!moedig de spelers terug aan zoals ze da van nen echten ea supporter altijd gewoon geweest zijn ....maar daar vringt het tegenwoordig wa,in da vertrouwen.enkel door nu vanaf de eerste matchen die komen terug vanaf nul onvoorwaardelijk achter de ploeg te staan ,zonder op het minste misserken te beginnen zagen op jan en alleman komen alle zaken wel weer goed en kunnen we (met het nodige geduld) onze ploeg terug ne stap hoger krijgen.alleen met onze steun kunt ge iets losmaken in spalers en das duidelijk gebleken bij ploegen zoals wetteren en woluwe zaventem dit jaar,of ge nu met 100 of met 3000 supporters zijt .... |
| 20 Mei 2009, 20:59 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
Gunther schreef: Xander schreef: Smetje schreef: Joepie, dan moeten we volgend seizoen niet bij de eerste acht zijn ![]() T'is idd erg dat we daar al op moeten letten.. En met de huidige kern zal zelfs die doelstelling moeilijk zijn om te halen. Erg om dit allemaal te lezen Bij Wetteren en Woluwe-Zaventem had men grote schrik om zich te handhaven in derde, maar daar hadden de supporters tenminste vertrouwen in hun club en spelers, ondanks de weinig klinkende namen in hun kern. Vertrouwen van buiten af kan je als speler meer en meer motiveren om ervoor te gaan, met het gekende resultaat. Ik vraag me af waarom je er bij de eerste oefenmatch of competitiematch gaat staan, je hebt toch geen geloof in de spelers je speelt niet met de grote namen in je ploeg of 2000 supporters kampioen ze, ![]() Ik zal er zeker staan. Net zoals ik er de voorbije 12j al sta. Ik zal ook supporteren voor elke speler die hier speelt en ik heb nog nooit tijdens een match negatieve uitlatingen naar spelers toe gedaan. Maar ik denk toch dat je realistisch mag zijn , en mag zeggen dat je met deze kern geen ambitie moet hebben om kampioen te spelen , of eindronde te halen. Ik hoop dat ik er helemaal naast zit , echt waar. Laatst gewijzigd door Xander op 20 Mei 2009, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 20 Mei 2009, 21:03 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
supersossis schreef: Gunther schreef: Xander schreef: T'is idd erg dat we daar al op moeten letten.. En met de huidige kern zal zelfs die doelstelling moeilijk zijn om te halen. Erg om dit allemaal te lezen Bij Wetteren en Woluwe-Zaventem had men grote schrik om zich te handhaven in derde, maar daar hadden de supporters tenminste vertrouwen in hun club en spelers, ondanks de weinig klinkende namen in hun kern. Vertrouwen van buiten af kan je als speler meer en meer motiveren om ervoor te gaan, met het gekende resultaat. Ik vraag me af waarom je er bij de eerste oefenmatch of competitiematch gaat staan, je hebt toch geen geloof in de spelers je speelt niet met de grote namen in je ploeg of 2000 supporters kampioen ze, ![]() juiste vaststelling , da iedereen vanaf nu gewoon eens het voorbije seizoen laten voor wat het is en eens vooruit beginnen kijken,dit door vanaf deze moment het hele eendracht aalst met de blijvende en nieuwe spelers en bestuur en medewerkers te steunen en een hele hoop vertrouwen te schenken dat ze nu nodig hebben ipv oude koeien boven te blijven halen......tis gepasseerd en we moeten vooruit kijken!!moedig de spelers terug aan zoals ze da van nen echten ea supporter altijd gewoon geweest zijn ....maar daar vringt het tegenwoordig wa,in da vertrouwen.enkel door nu vanaf de eerste matchen die komen terug vanaf nul onvoorwaardelijk achter de ploeg te staan ,zonder op het minste misserken te beginnen zagen op jan en alleman komen alle zaken wel weer goed en kunnen we (met het nodige geduld) onze ploeg terug ne stap hoger krijgen.alleen met onze steun kunt ge iets losmaken in spalers en das duidelijk gebleken bij ploegen zoals wetteren en woluwe zaventem dit jaar,of ge nu met 100 of met 3000 supporters zijt ....probeer aub volgend seizoen niet meer te kijken naar de gebreken van de spelers maar naar hun sterke punten en daar over te klappen op dit forum,sommige spelers lezen dit ook en das nie echt motiverend he als ge leest da ze uwe kop niet afkunnen.....of wat dan ook.comentaar op de oprestaties is de job van de trainer en het bestuur,niet het onze....en zeker niet meer over de ploeg dat voor ons zal spelen volgend seizoen,stel u zelf deze vraag: zou jij nog gemotiveerd spelen voor eendracht als je wekelijks te kakken gezet word door uw supporters?? nee ,ik niet.... |
| 20 Mei 2009, 21:05 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
supersossis schreef: supersossis schreef: Gunther schreef: Erg om dit allemaal te lezen Bij Wetteren en Woluwe-Zaventem had men grote schrik om zich te handhaven in derde, maar daar hadden de supporters tenminste vertrouwen in hun club en spelers, ondanks de weinig klinkende namen in hun kern. Vertrouwen van buiten af kan je als speler meer en meer motiveren om ervoor te gaan, met het gekende resultaat. Ik vraag me af waarom je er bij de eerste oefenmatch of competitiematch gaat staan, je hebt toch geen geloof in de spelers je speelt niet met de grote namen in je ploeg of 2000 supporters kampioen ze, ![]() juiste vaststelling , da iedereen vanaf nu gewoon eens het voorbije seizoen laten voor wat het is en eens vooruit beginnen kijken,dit door vanaf deze moment het hele eendracht aalst met de blijvende en nieuwe spelers en bestuur en medewerkers te steunen en een hele hoop vertrouwen te schenken dat ze nu nodig hebben ipv oude koeien boven te blijven halen......tis gepasseerd en we moeten vooruit kijken!!moedig de spelers terug aan zoals ze da van nen echten ea supporter altijd gewoon geweest zijn ....maar daar vringt het tegenwoordig wa,in da vertrouwen.enkel door nu vanaf de eerste matchen die komen terug vanaf nul onvoorwaardelijk achter de ploeg te staan ,zonder op het minste misserken te beginnen zagen op jan en alleman komen alle zaken wel weer goed en kunnen we (met het nodige geduld) onze ploeg terug ne stap hoger krijgen.alleen met onze steun kunt ge iets losmaken in spalers en das duidelijk gebleken bij ploegen zoals wetteren en woluwe zaventem dit jaar,of ge nu met 100 of met 3000 supporters zijt ....probeer aub volgend seizoen niet meer te kijken naar de gebreken van de spelers maar naar hun sterke punten en daar over te klappen op dit forum,sommige spelers lezen dit ook en das nie echt motiverend he als ge leest da ze uwe kop niet afkunnen.....of wat dan ook.comentaar op de oprestaties is de job van de trainer en het bestuur,niet het onze....en zeker niet meer over de ploeg dat voor ons zal spelen volgend seizoen,stel u zelf deze vraag: zou jij nog gemotiveerd spelen voor eendracht als je wekelijks te kakken gezet word door uw supporters?? nee ,ik niet.... dit seizoen was het eerder omgekeerd : de supporters werden wekelijks te kakken gezet door de spelers we zullen wel zien he wat het volgende seizoen brengt. Maar mijn gevoel is ook niet zo positief (zonder afbreuk te willend doen aan het bestuur he !) Positieve noot : in mijn 21-jarig supporterschap waren de uitslagen meestal omgekeerd evenredig met mijn gevoel voor aanvang van het seizoen, dus dat belooft voor 2009-2010 ![]() _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 20 Mei 2009, 22:16 |
|
|
op den duur doet ge da wel he , uw supporters te kakken zetten.niet dat ik dat goedkeur,maar soit....
ge moet toegeven da het van t jaar echt extreem erg was gesteld met de comentaren op spelers...zelfs van voor het seizoen goed en wel was begonnen....... nu met zen allen eens helemaal de omgekeerde beweging maken , t kan mischien beterr uitdraaien op deze manier.... ik zelf heb ook meermaals da gevoel gehad zoals hetgene ge daar beschrijft , iedere keer dat ik mij een abo aanschaf draait de ploeg van geen kanten.eerste jaar abo gaan ze failliet,tweede keer ( afgelopen seizoen dus) een regelrecht kutseizoen......ik schaf mij NOOIT meer een abo aan , enkel omdat het dan betr draait met eendracht,ik zal mij wel iedere keer een ticketje kopen aan de kassa deze keer ![]() |
| 20 Mei 2009, 23:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
supersossis schreef: op den duur doet ge da wel he , uw supporters te kakken zetten.niet dat ik dat goedkeur,maar soit.... ge moet toegeven da het van t jaar echt extreem erg was gesteld met de comentaren op spelers...zelfs van voor het seizoen goed en wel was begonnen....... nu met zen allen eens helemaal de omgekeerde beweging maken , t kan mischien beterr uitdraaien op deze manier.... ik zelf heb ook meermaals da gevoel gehad zoals hetgene ge daar beschrijft , iedere keer dat ik mij een abo aanschaf draait de ploeg van geen kanten.eerste jaar abo gaan ze failliet,tweede keer ( afgelopen seizoen dus) een regelrecht kutseizoen......ik schaf mij NOOIT meer een abo aan , enkel omdat het dan betr draait met eendracht,ik zal mij wel iedere keer een ticketje kopen aan de kassa deze keer ![]() Het is van deze supporters dat ik het moet hebben om aan tickets te geraken ! Doch ik schafte mijn eerste abonnement aan in het seizoen 1991-1992 toen sinds lang terug in eerste klasse speelden. Ondertussen nog nooit een jaartje overgeslagen een abonnement te verlengen. En hoop dat zo te kunnen doorgaan tot als ik er niet meer ben. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 21 Mei 2009, 11:42 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Couillet en la Louvière fusioneren
Derdeklasser La Louvière en vierdeklasser Couillet gaan fusioneren. Dat staat op de website van 'La Dernière Heure'. De nieuwe club zal 'Football Couillet La Louvière' (FCLL) heten. Alle nodige documenten zullen voor 1 juni naar de Belgische Voetbalbond gestuurd worden. La Louvière zat al langer in financiële moeilijkheden, en dus was een fusie een uitstekende oplossing. Het stamnummer van Couillet (94) zal behouden worden, de clubkleuren blijven groen en wit. De fusieclub zal volgend seizoen in vierde klasse uitkomen en zijn thuiswedstrijden op Tivoli afwerken. Marco Casto wordt hoofdcoach, terwijl Söner Yurdakul de rol van adjunct-coach krijgt. Roberto Leone, de huidige voorzitter van Couillet, zal aan het hoofd staan van de nieuwe club. Het team hoopt op termijn ook een eigen opleidingscentrum voor jeugdspelers op poten te kunnen zetten. (belga/svm) |
| 29 Mei 2009, 13:40 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Gelbe_wand schreef: Couillet en la Louvière fusioneren Derdeklasser La Louvière en vierdeklasser Couillet gaan fusioneren. Dat staat op de website van 'La Dernière Heure'. De nieuwe club zal 'Football Couillet La Louvière' (FCLL) heten. Alle nodige documenten zullen voor 1 juni naar de Belgische Voetbalbond gestuurd worden. La Louvière zat al langer in financiële moeilijkheden, en dus was een fusie een uitstekende oplossing. Het stamnummer van Couillet (94) zal behouden worden, de clubkleuren blijven groen en wit. De fusieclub zal volgend seizoen in vierde klasse uitkomen en zijn thuiswedstrijden op Tivoli afwerken. Marco Casto wordt hoofdcoach, terwijl Söner Yurdakul de rol van adjunct-coach krijgt. Roberto Leone, de huidige voorzitter van Couillet, zal aan het hoofd staan van de nieuwe club. Het team hoopt op termijn ook een eigen opleidingscentrum voor jeugdspelers op poten te kunnen zetten. (belga/svm) Dat betekent dus dat de winnaar van peruwelz-bertrix honderd procent zeker in derde speelt. |
| 29 Mei 2009, 16:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Iendrachter90 schreef: Gelbe_wand schreef: Couillet en la Louvière fusioneren Derdeklasser La Louvière en vierdeklasser Couillet gaan fusioneren. Dat staat op de website van 'La Dernière Heure'. De nieuwe club zal 'Football Couillet La Louvière' (FCLL) heten. Alle nodige documenten zullen voor 1 juni naar de Belgische Voetbalbond gestuurd worden. La Louvière zat al langer in financiële moeilijkheden, en dus was een fusie een uitstekende oplossing. Het stamnummer van Couillet (94) zal behouden worden, de clubkleuren blijven groen en wit. De fusieclub zal volgend seizoen in vierde klasse uitkomen en zijn thuiswedstrijden op Tivoli afwerken. Marco Casto wordt hoofdcoach, terwijl Söner Yurdakul de rol van adjunct-coach krijgt. Roberto Leone, de huidige voorzitter van Couillet, zal aan het hoofd staan van de nieuwe club. Het team hoopt op termijn ook een eigen opleidingscentrum voor jeugdspelers op poten te kunnen zetten. (belga/svm) Dat betekent dus dat de winnaar van peruwelz-bertrix honderd procent zeker in derde speelt.[/quote] Honderd procent zeker is dit niet want Wielsbeke heeft nog een klacht ingediend waardoor La Louvière mogelijk al zijn punten van de terugronde verliest.En Wielsbeke bijgevolg in derde blijft. |
| 30 Mei 2009, 7:25 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Mogelijke indeling A-Reeks:
Citeer: VW Hamme, Sottegem, Oudenaarde, Sint-Niklaas, Eendracht Aalst, KSV Temse, Deinze, Waregem, Coxyde, Ieper, Torhout, Ternat, RC Mechelen, Rupel-Boom, Willebroek-Meerhof, Hoogstraten, Cappellen, Heist Geen Waalse ploegen, terug Rupel Boom, RC Mechelen,... dat maakt het toch een beetje aantrekkelijker. Hopelijk openingsmatch op Coxyde, dagje kust in de zomer ... ![]() |
| 02 Jun 2009, 15:51 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
dwarskijker schreef: Iendrachter90 schreef: Gelbe_wand schreef: Couillet en la Louvière fusioneren Derdeklasser La Louvière en vierdeklasser Couillet gaan fusioneren. Dat staat op de website van 'La Dernière Heure'. De nieuwe club zal 'Football Couillet La Louvière' (FCLL) heten. Alle nodige documenten zullen voor 1 juni naar de Belgische Voetbalbond gestuurd worden. La Louvière zat al langer in financiële moeilijkheden, en dus was een fusie een uitstekende oplossing. Het stamnummer van Couillet (94) zal behouden worden, de clubkleuren blijven groen en wit. De fusieclub zal volgend seizoen in vierde klasse uitkomen en zijn thuiswedstrijden op Tivoli afwerken. Marco Casto wordt hoofdcoach, terwijl Söner Yurdakul de rol van adjunct-coach krijgt. Roberto Leone, de huidige voorzitter van Couillet, zal aan het hoofd staan van de nieuwe club. Het team hoopt op termijn ook een eigen opleidingscentrum voor jeugdspelers op poten te kunnen zetten. (belga/svm) Dat betekent dus dat de winnaar van peruwelz-bertrix honderd procent zeker in derde speelt.[/quote] Honderd procent zeker is dit niet want Wielsbeke heeft nog een klacht ingediend waardoor La Louvière mogelijk al zijn punten van de terugronde verliest.En Wielsbeke bijgevolg in derde blijft. Waarom zou la louviere hun punten moeten verliezen? Ze spelen hun seizoen uit en van competitievervalsing kan ook niet echt sprake zijn,gwn wanhoopspoging van wielsbeke.Trouwens alsge hier in belgie met alle klachten rekening moet houden kunnen we beter 1jaar wachten met competitie's te laten spelen. |
| 02 Jun 2009, 16:16 |
|
|
Junior Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26 Berichten: 242 Locatie: Olen |
Jeroen schreef: Mogelijke indeling A-Reeks: Citeer: VW Hamme, Sottegem, Oudenaarde, Sint-Niklaas, Eendracht Aalst, KSV Temse, Deinze, Waregem, Coxyde, Ieper, Torhout, Ternat, RC Mechelen, Rupel-Boom, Willebroek-Meerhof, Hoogstraten, Cappellen, Heist Geen Waalse ploegen, terug Rupel Boom, RC Mechelen,... dat maakt het toch een beetje aantrekkelijker. Hopelijk openingsmatch op Coxyde, dagje kust in de zomer ... ![]() Me Hoogstraten en Heist bennek al heel tevrede, al mag Dessel en Mol er van mij ook nog wel bij inkome ze ![]() _________________ EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!! |
| 02 Jun 2009, 16:35 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Iendrachter90 schreef: dwarskijker schreef: Iendrachter90 schreef: Dat betekent dus dat de winnaar van peruwelz-bertrix honderd procent zeker in derde speelt.[/quote] Honderd procent zeker is dit niet want Wielsbeke heeft nog een klacht ingediend waardoor La Louvière mogelijk al zijn punten van de terugronde verliest.En Wielsbeke bijgevolg in derde blijft. Waarom zou la louviere hun punten moeten verliezen? Ze spelen hun seizoen uit en van competitievervalsing kan ook niet echt sprake zijn,gwn wanhoopspoging van wielsbeke.Trouwens alsge hier in belgie met alle klachten rekening moet houden kunnen we beter 1jaar wachten met competitie's te laten spelen. Omdat La Louviére zich niet gehouden heeft aan de voorwaarden opgelegd door de voetbalbond die dus zelf in gebreke bleef door niet eerder op te treden. |
| 02 Jun 2009, 17:06 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Jeroen schreef: Mogelijke indeling A-Reeks: Citeer: VW Hamme, Sottegem, Oudenaarde, Sint-Niklaas, Eendracht Aalst, KSV Temse, Deinze, Waregem, Coxyde, Ieper, Torhout, Ternat, RC Mechelen, Rupel-Boom, Willebroek-Meerhof, Hoogstraten, Cappellen, Heist Geen Waalse ploegen, terug Rupel Boom, RC Mechelen,... dat maakt het toch een beetje aantrekkelijker. Hopelijk openingsmatch op Coxyde, dagje kust in de zomer ... ![]() Deze reeks zou goedgekeurd zijn. Ik vind het de mooist mogelijke reeks dat we konden hebben. Met Racing Mechelen en Rupel Boom komen er toch twee leuke verplaatsingen bij. |
| 02 Jun 2009, 22:59 |
|
|
janos schreef: Jeroen schreef: Mogelijke indeling A-Reeks: Citeer: VW Hamme, Sottegem, Oudenaarde, Sint-Niklaas, Eendracht Aalst, KSV Temse, Deinze, Waregem, Coxyde, Ieper, Torhout, Ternat, RC Mechelen, Rupel-Boom, Willebroek-Meerhof, Hoogstraten, Cappellen, Heist Geen Waalse ploegen, terug Rupel Boom, RC Mechelen,... dat maakt het toch een beetje aantrekkelijker. Hopelijk openingsmatch op Coxyde, dagje kust in de zomer ... ![]() Deze reeks zou goedgekeurd zijn. Ik vind het de mooist mogelijke reeks dat we konden hebben. Met Racing Mechelen en Rupel Boom komen er toch twee leuke verplaatsingen bij. Reeks is idd goed gekeurd met overgrote meerderheid trouwens. |
| 02 Jun 2009, 23:06 |
|
| Pagina 4 van 14 |
[ 202 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 … 14 Volgende |