seizoen 2009-2010 - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 14
 seizoen 2009-2010 

Neem jij een abonnement in het seizoen 2009-2010 ?
Ja  62%  [ 56 ]
Neen  30%  [ 27 ]
Ik twijfel nog  4%  [ 4 ]
Ik beslis na de voorbereiding  3%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 90

seizoen 2009-2010 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Bericht Re: seizoen 2009-2010
Iendrachter90 schreef:
janos schreef:
Jeroen schreef:
Mogelijke indeling A-Reeks:

Geen Waalse ploegen, terug Rupel Boom, RC Mechelen,... dat maakt het toch een beetje aantrekkelijker. Hopelijk openingsmatch op Coxyde, dagje kust in de zomer ... (y) :D

Deze reeks zou goedgekeurd zijn. Ik vind het de mooist mogelijke reeks dat we konden hebben. Met Racing Mechelen en Rupel Boom komen er toch twee leuke verplaatsingen bij.

Reeks is idd goed gekeurd met overgrote meerderheid trouwens.

hele mooie reeks , maar t zal geen gemakkelijke worden ook .... deze zal zeker veel sterker zijn dan de reeks van vorig seizoen.

02 Jun 2009, 23:16
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Wie zegt dat ? Het zijn nochtans de ploegen van Derde A die in de eindronde al die van Derde B eruit hebben gekegeld. Het is vooral belangrijk dat we niet naar Wallonië moeten, want dat is nooit een succes geweest. De sterkte van de ploegen kan je nu toch niet inschatten. RC Mechelen heeft bv. 6 Mexicanen gaan halen... Die kunnen dus bovenaan spelen of tegen de degradatie vechten, want met zo'n transferbeleid moet je toch véél geluk hebben (zie de Brazilianen van Garré).

02 Jun 2009, 23:19
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 39
supersossis schreef:
Iendrachter90 schreef:
janos schreef:

Deze reeks zou goedgekeurd zijn. Ik vind het de mooist mogelijke reeks dat we konden hebben. Met Racing Mechelen en Rupel Boom komen er toch twee leuke verplaatsingen bij.

Reeks is idd goed gekeurd met overgrote meerderheid trouwens.

hele mooie reeks , maar t zal geen gemakkelijke worden ook .... deze zal zeker veel sterker zijn dan de reeks van vorig seizoen.

Er zitten veel stijgers bij uit vierde plus een paar ploegen die verzwakt zijn tot nu toe en de Waalse ploegen die altijd hoog eindigden hebben we vermeden. Ik twijfel eraan dat deze reeks sterker is dan deze van vorig jaar, wel veel aantrekkelijker, dat is een feit.

02 Jun 2009, 23:20
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Ternat, Temse, Coxyde, Ieper, Heist: 5 ploegen uit vierde !!! ... Ik denk niet dat die zo'n super spelersmateriaal gaan hebben. Het kan natuurlijk een goede en hechte ploeg zijn, maar ik hoop dat dat bij ons ook eindelijk is het geval zal zijn en dan zijn dat toch goede tegenstanders.

Hamme en Deinze uit tweede: Hamme lijkt mij precies wat op zijn retour. Deinze deed enkele goede transfers, maar als die dan Van Mieghem ook halen zal hun scoutingsapparaat ook niet super zijn hé.

Nee, ik ben ervan overtuigd dat indien we een goede trainer hebben met tactisch inzicht, én iedereen weer een groep vormt (onder leiding van Ewen en Thomas moet dit toch kunnen), een eindrondeticket zeker haalbaar moet zijn. Al moet de club zelf dat niet te luid gaan roepen, er is al druk genoeg.

02 Jun 2009, 23:29
Vaste Waarde

Jeroen schreef:
Ternat, Temse, Coxyde, Ieper, Heist: 5 ploegen uit vierde !!! ... Ik denk niet dat die zo'n super spelersmateriaal gaan hebben. Het kan natuurlijk een goede en hechte ploeg zijn, maar ik hoop dat dat bij ons ook eindelijk is het geval zal zijn en dan zijn dat toch goede tegenstanders.

Hamme en Deinze uit tweede: Hamme lijkt mij precies wat op zijn retour. Deinze deed enkele goede transfers, maar als die dan Van Mieghem ook halen zal hun scoutingsapparaat ook niet super zijn hé.

Nee, ik ben ervan overtuigd dat indien we een goede trainer hebben met tactisch inzicht, én iedereen weer een groep vormt (onder leiding van Ewen en Thomas moet dit toch kunnen), een eindrondeticket zeker haalbaar moet zijn. Al moet de club zelf dat niet te luid gaan roepen, er is al druk genoeg.

heb vernomen dat de financiële toestand van Hamme verre van rooskleurig te noemen is en dat men het
niet erg vindt om naar derde te zakken.

02 Jun 2009, 23:43
Miniem

C'mon Iendracht

Na zo'n kutseizoen mogen we nu toch echt ni klagen vind ik.

Enkele jonge talentvolle sterkhouders behouden (Semick, De Schutter, Van Damme), een sluitstuk met vertrouwen (Van Steenberghe), toevoegen van ervaring op middenveld (Troch, Verheyden, Kestens). Troch en Verheyden zijn bovendien leiderfiguren en pikken regelmatig hun goal mee, goals kwamen er afgelopen jaar van het middenveld veel te weinig. En verder de kern aangevuld met jonge talentvolle spelers die bij hun club van herkomst (meestal) titularis waren (broers Moreels, Galucci, Depoitre). Gooi daar nog een Lio en Podevijn bij die hopelijk weer hun niveau halen.

Geef toe. Als de trainer alle neuzen in dezelfde richting krijgt zit daar toch muziek in !

En als kers op de taart zijn we voor minstens 1 seizoen van ons Waals trauma verlost.

Laat ons als supporters ons volledig achter de ploeg scharen. Ik droom nu nog van de ambiance - thuis en op verplaatsing - van ons seizoen in 4e. Overal speelden we een thuismatch ;)

Is da ier e fistjen ?!
Iendracht geeft e fistjen !

Rupel failliet en Racing kapot, geeft ons den titel en weir werren zot

:EA:

03 Jun 2009, 0:07
Scholier

Leeftijd: 36
Op een ander forum heb ik een kaartje gevonden waar alle teams uit 3de klasse A gelegen zijn:

Afbeelding

03 Jun 2009, 0:55
forumlegende

Leeftijd: 43
Deze reeksindeling moet wel ter goedkeuring nog voorgelegd worden aan de kalendercommissie. Wijzigingen tussen ploegen onderling kunnen dus nog steeds.
Nu ja, met Hamme en Rupel Boom bekampen we reeds in de voorbereiding 2 toekomstige tegenstanders.

03 Jun 2009, 6:56
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Het zou anders wel een leuke reeks zijn, vind ik. Maar liefst 13 van de 17 tegenstanders zouden nieuw zijn in vergelijking met vorig seizoen, ook een aantal clubs met wie we nog nooit in de reeks zaten (Ternat, Ieper, Coxyde, Heist, Hoogstraten, al ben ik van die laatste niet zeker). Toch altijd leuk om eens wat nieuwe clubs tegen te komen, met Deinze en Hamme er ook nog enkele leuke clubs (toch voor derde) bij. Ook voor de voorbeschouwing is het iets gemakkelijker om eens over nieuwe clubs te klappen ipv elk seizoen over dezelfde :D .

03 Jun 2009, 8:07
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bartos schreef:
Het zou anders wel een leuke reeks zijn, vind ik. Maar liefst 13 van de 17 tegenstanders zouden nieuw zijn in vergelijking met vorig seizoen, ook een aantal clubs met wie we nog nooit in de reeks zaten (Ternat, Ieper, Coxyde, Heist, Hoogstraten, al ben ik van die laatste niet zeker). Toch altijd leuk om eens wat nieuwe clubs tegen te komen, met Deinze en Hamme er ook nog enkele leuke clubs (toch voor derde) bij. Ook voor de voorbeschouwing is het iets gemakkelijker om eens over nieuwe clubs te klappen ipv elk seizoen over dezelfde :D .

ik ben ook aangenaam verrast met die nieuwe ploegen
hopelijk mag het deze samenstelling worden
toch ook een aantal clubs heel dichtbij, waar we, als het goed gaat, in massa naar toe kunnen en er thuismatchen van maken (niet dat dat op sportief vlak iets uitdoet maar soit)
Hamme, Deinze, Racing Mechelen, Boom ... toch niet slecht
en dan een paar nieuwe clubs om naartoe te trekken.. mooi zo

veel beter dan nog eens een rondje boussu, centre, peruwelz, couillet en consoorten...

laat ons duimen dat het dit mag worden

de sterkte van een reeks afmeten... laten we daar misschien gewoon mee stoppen, want eigenlijk is dat toch gewoon helemaal zinloos he. gewoon zien dat we zoveel mogelijk zelf winnen :-)

03 Jun 2009, 8:13

Bericht Reeksindelingen
VOORSTEL REEKSINDELING DERDE NATIONALE

3e A :

Oost-Vlaanderen: Hamme, Deinze, Sottegem, Oudenaarde, Sint-Niklaas, Aalst en Temse
West-Vlaanderen: Waregem, Coxyde, Ieper, Torhout
Brabant: Ternat
Antwerpen: RC Mechelen, Ruppel-Boom, Willebroek-Meerhof, Hoogstraten, Cappellen en Heist.

3e B :

Dessel Sport, Mol-Wezel, Bocholt, Veldwezelt, Hasselt, Tongeren, Visé, Verviers, Namur, Bleid, Virton, Peruwelz, Olympic, Union du Centre, Boussu of W-Zaventem, Union-St-Gilloise, WS Woluwe, Diegem

Dit voorstel ligt op tafel, moet nog goedegekeurd worden door het sportcomité, maar normaal is dat een formaliteit (bron: walfoot.be)

03 Jun 2009, 9:16
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
ik heb den indruk da al wat ik al heb gedacht over hoe de reeksen zouden moeten zijn en welke spelere ea zou moeten aantrekken ook werkelijk begint uit te komen....... raar...

enkele weken geleden nog gedacht "als ze nu eens wa spelers van peruwelz of andere sterke ploegen uit derde zouden halen,daar zitten sterke gasten tussen,ofwel hunnen as troch-verheyden terughalen"..... hmmm, wie hebben ze (terug) gehaald ...

vorige keer ook zo iets " als ze nu de a en de b reeks zo veel mogelijk scheiden in een reeks vlaamse en een reeks waalse ploegen"?.... das nu ongeveer wat er is voorgesteld ook...

en t laatste " t is te hopen da er nu eens geen problemen zijn met of tussen spelers in t seizoen da komt...." ..... lap , t was nog alleens nie bezig en t is al van datte :hmm:

als er nu nog 1 ding uitkomt zal ik miljaar elke week denken dat den iendracht me overschot wint en da ze geen enkelen arbitter tegen hebben..... :D

03 Jun 2009, 10:01
Vaste Waarde

supersossis schreef:
ik heb den indruk da al wat ik al heb gedacht over hoe de reeksen zouden moeten zijn en welke spelere ea zou moeten aantrekken ook werkelijk begint uit te komen....... raar...

enkele weken geleden nog gedacht "als ze nu eens wa spelers van peruwelz of andere sterke ploegen uit derde zouden halen,daar zitten sterke gasten tussen,ofwel hunnen as troch-verheyden terughalen"..... hmmm, wie hebben ze (terug) gehaald ...

vorige keer ook zo iets " als ze nu de a en de b reeks zo veel mogelijk scheiden in een reeks vlaamse en een reeks waalse ploegen"?.... das nu ongeveer wat er is voorgesteld ook...

en t laatste " t is te hopen da er nu eens geen problemen zijn met of tussen spelers in t seizoen da komt...." ..... lap , t was nog alleens nie bezig en t is al van datte :hmm:

als er nu nog 1 ding uitkomt zal ik miljaar elke week denken dat den iendracht me overschot wint en da ze geen enkelen arbitter tegen hebben..... :D

:banana: :love: :banana: :love: :banana: :love: :banana: :love: :banana: :love: :banana: :love: :banana: :love: :banana:

03 Jun 2009, 10:40
nieuw in de eerste ploeg

volgend jaar terug bij ulle se.kzien er al naar uit

ik denk dat het een zeer sterke reeks is waarin wij blij mogen zijn dat we een rustig seizoen draaien.
Ik denk dat de nieuwkomers het moelijk zullen krijgen behalve temse(die gaan hoog eindigen).

03 Jun 2009, 19:47
toevallige voorbijganger

Davy schreef:

de sterkte van een reeks afmeten... laten we daar misschien gewoon mee stoppen, want eigenlijk is dat toch gewoon helemaal zinloos he.

Inderdaad. Zelfs in eerste, waar de spelerskernen beter bekend zijn dan in derde, zitten er toch altijd een aantal positieve en negatieve verrassingen tussen. Wie had dit seizoen Wetteren bovenaan verwacht bijvoorbeeld?
Heeft er trouwens iemand wat meer info over de stadions, waar we naartoe moeten? Vooral van de verre verplaatsingen weet ik niet veel. Kan je er sfeer maken of zitten er weer pleinen bij uit provinciale, genre Diegem of Woluwe- zav.?
Btw, was ieper dat veld niet, waar ze die regenwormen op losgelaten hebben? Kunnen we misschien nog een leuke song over maken.

04 Jun 2009, 7:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 14