|
|
| Pagina 345 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 343 344 345 346 347 … 711 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Bericht Re: de Dendertopic
Petroe69 schreef: Heerlijke avond, dit is genieten. Boeken toe dus bij Dender, volgend jaar nog amper 500 man in hun stadion. Geen miljoenen tv-gelden meer, de diepe putten die gemaakt werden zullen met iets anders moeten gevuld worden. Zoals gezegd afwachten tot eind juni.Normaalgezien zal Moeskroen hun licentie wel mogen behouden ,maar ge weet maar nooit. |
| 04 Jun 2009, 22:31 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
nonkel marcel schreef: Roeselare gaf me de beste indruk en blijft mijn favoriet. Verder was Antwerp vrij zwak, 't moet zijn dat er in 2e ook niet te veel inzit . Een mooi voorbeeld om aan te tonen dat je op 1 match niet kan oordelen ![]() _________________ Iendracht till i die!! |
| 04 Jun 2009, 22:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
PRACHTIG
![]() |
| 04 Jun 2009, 22:51 |
|
|
Rode kaart ![]() Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00 Berichten: 1407 Locatie: Rendac city |
Verdiende zege van Antwerp.
Volgend seizoen 2de, ik geloof niet in sprookjes (noch sportief, noch Moeskroen). |
| 05 Jun 2009, 0:13 |
|
|
Scholier
Ik ook ni meer, ma bon, tzal dan maar in tweede klasse zijn. Ktrek mij trouwens geen reet aan dat de mensen van de dikke pensen club er dan niet meer zullen bijzijn. Is enkel financieel een zware opdoffer
|
| 05 Jun 2009, 0:20 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
nonkel marcel schreef: Iendracht02 schreef: Een oordeel vellen over een ploeg op basis van één wedstrijd is altijd héél verstandig. Lierse was anders een paar maanden geleden niet zo slecht als een goeie week terug, meen ik mij vaag te herinneren ... Ik heb Lierse een aantal keer zien spelen, niets om over naar huis te schrijven. De eindronde wordt trouwens NU gespeeld, niet een paar maanden geleden. Ik wou er U alleen maar eens aan herinneren dat uwen dierbaren FC enkele maanden geleden tegen Lierse al 'ns in het zand gebeten heeft, dat ze er tien dagen geleden, hoe ge het nu draait of keert, op een paar minuten na wéér bijna aan waren en dat er, zeker na vanavond, in Denderleeuw niet te veel reden is om een beetje meewarig te komen doen over de betere tweedeklassers. |
| 05 Jun 2009, 0:22 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Ben gisteren eens gaan zien ze. Eerste 20 minuten heeft Dender alles onder control en denk je, tja, dit wordt een makkie
. Dan laten ze Antwerp in de match komen, missen een penalty en een open kans. De 0-0 bij de rust mag vooral Dender tevreden zijn. Ik telde geen enkel kans. Tweede helft, vrij snel 1-0 maar toch laten ze Antwerp voetballen met het gekende resultaat.Even terzijde: ik heb daar dingen gezien waarbij je in Aalst al lang SV zou oplopen. Provocerende vlag, bierbekertjes gooien (ook die van Antwerp), 'fuck' hier, daar en overal. Waar was Walter? Ongelofelijk dat er mensen zijn bij ons die voor een simpel -gebaar al boete en SV hebben.Sfeer: bij Dender 100 man zingend en springend, Antwerp de hele tribune: 500? man... én het liedje van Kadavers, jongens toch, da trekt toch op nikske??!! Hebt ge daar echt geen andere tekst voor? 'Al wie da nie springt is een ajoin' ook te horen gekregen. Ben dus schoon blijven zitten ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 05 Jun 2009, 8:24 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37 Berichten: 2340 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
ik begrijp nie wa ge daar gaat zoeken he, enkel leedvermaak hoop ik?
![]() |
| 05 Jun 2009, 8:27 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
[quote="Gelbe_wand"]ik begrijp nie wa ge daar gaat zoeken he, enkel leedvermaak hoop ik?
[/quoteAl is het gratis dan ga ik nog niet bij die stinkerds zij hebben genoeg op ons graf gedanst en onze jeugd komen pikken nu is het onze toer. ![]() |
| 05 Jun 2009, 8:33 |
|
|
Freak
nog wel dat er van aalst gaan kijken zijn of er was niemand.
3500 man,voor het grote dender ![]() |
| 05 Jun 2009, 8:58 |
|
|
Freak
We moeten ons geen illusies meer maken, Exqi-League is een feit en over een gans seizoen gezien, is dat niet meer dan logisch.
En dan vraag ik me af welke ploeg we volgend seizoen zullen hebben, want aan de dromers wil ik het volgende zeggen: we zullen de tering naar de nering moeten zetten, waarbij ik hoop dat we een ploeg zullen hebben die competitief zal zijn in 2e klasse ('t zou wel es heel rap naar beneden kunnen gaan). De club is ten onder gegaan aan z'n eigen groeipijnen en amateurisme. juist nuri. ![]() |
| 05 Jun 2009, 9:04 |
|
|
forumlegende
Ik voorspel een vrije val van Dender...hun sterkhouders zijn allemaal weg en hetzelfde lot zal ook hun successupporters beschoren zijn....
Volgend jaar opnieuw tegen Antwerp, Lierse, etc. |
| 05 Jun 2009, 12:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
veel kans dat een groot deel van die successupporters weer bij ons lopen volgend seizoen (indien wij de kop zouden spelen natuurlijk) ... k ben dit seizoen 1x op dender geweest op uitnodiging, en ik moet eerlijk zeggen, er stonden er zelfs in de 'kadavers' spionkop die 2 seizoenen geleden bij ons in 4e ook de zogezegde die hards waren
![]() |
| 05 Jun 2009, 12:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53 Berichten: 463 Leeftijd: 35 Locatie: Haaltert |
the_red_ant69 schreef: veel kans dat een groot deel van die successupporters weer bij ons lopen volgend seizoen (indien wij de kop zouden spelen natuurlijk) ... k ben dit seizoen 1x op dender geweest op uitnodiging, en ik moet eerlijk zeggen, er stonden er zelfs in de 'kadavers' spionkop die 2 seizoenen geleden bij ons in 4e ook de zogezegde die hards waren ![]() Maar aan de andere kant zijn het dan toch weer meer inkomsten voor de club he _________________ Iendracht till i die!! |
| 05 Jun 2009, 12:24 |
|
|
forumlegende |
josken schreef: nonkel marcel schreef: Roeselare gaf me de beste indruk en blijft mijn favoriet. Verder was Antwerp vrij zwak, 't moet zijn dat er in 2e ook niet te veel inzit . Een mooi voorbeeld om aan te tonen dat je op 1 match niet kan oordelen ![]() ik ben voor het amusement nekeer gaan zien naar die match op antwerp maar ik moet wel zeggen dat ze me daar helemaal niet zo zwak leken als wordt aangegeven... wat wel moet toegegeven worden is dat ze vooraan onmondig bleven ondanks toch goed opbouwend voetbal... _________________ Iendracht forever, Fusie NEVER!!!! |
| 05 Jun 2009, 12:28 |
|
| Pagina 345 van 711 |
[ 10660 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 343 344 345 346 347 … 711 Volgende |