de Dendertopic - Pagina 346 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 344 345 346 347 348 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 35
Bericht Re: de Dendertopic
Dries schreef:
josken schreef:
nonkel marcel schreef:
Roeselare gaf me de beste indruk en blijft mijn favoriet.
Verder was Antwerp vrij zwak, 't moet zijn dat er in 2e ook niet te veel inzit .

Een mooi voorbeeld om aan te tonen dat je op 1 match niet kan oordelen :D

ik ben voor het amusement nekeer gaan zien naar die match op antwerp maar ik moet wel zeggen dat ze me daar helemaal niet zo zwak leken als wordt aangegeven...
wat wel moet toegegeven worden is dat ze vooraan onmondig bleven ondanks toch goed opbouwend voetbal...

Dus met 2 extra scorende spitsen, titelkandidaat volgend seizoen?

05 Jun 2009, 12:29
forumlegende

Leeftijd: 35
WLM: [email protected]
josken schreef:
Dries schreef:
josken schreef:

Een mooi voorbeeld om aan te tonen dat je op 1 match niet kan oordelen :D

ik ben voor het amusement nekeer gaan zien naar die match op antwerp maar ik moet wel zeggen dat ze me daar helemaal niet zo zwak leken als wordt aangegeven...
wat wel moet toegegeven worden is dat ze vooraan onmondig bleven ondanks toch goed opbouwend voetbal...

Dus met 2 extra scorende spitsen, titelkandidaat volgend seizoen?

antwerp met 1 goeie rechtermiddenvelder en 1 technische spits en 1 echt pure afwerker kan zeker potten breken als ze willen vooruit voetballen... maar dat ging zondag soms wel nog te traag

05 Jun 2009, 12:33
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Laten we voor volgend seizoen gewoon maar zien dat we zelf promoveren en om zo de voetballogica een beetje verder te herstellen. Dat ze in Dender hun centen zullen moet tellen, daar valt niet over te discussiëren, maar vrije val? Niet te euforisch worden, hé jongens, een rustig seizoen zullen ze op zijn minst wel spelen, denk ik zo. Ik denk dat ze zich tegen Wetteren nog wel zullen kunnen weren ... ;-)

05 Jun 2009, 14:25
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Niet te veel naar Dender kijken maar naar ons eigen en zien dat we in tweede geraken na dit jaar (hopelijk). Al de rest is bijzaak, en die derby kan mij nu eigelijk ook niet zoveel schelen. Dan speel ik liever tegen Antwerp, Lierse, ... dat worden nog is wedstrijden tussen 2 échte spionkoppen.

05 Jun 2009, 15:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Het was vandaag een dag volop genieten op het werk :banana: van den eerste tot de laatse minuut Aweeeeerp lopen zingen,ik ben er een beetje hees van.
Ik heb daar zelfs al horen waaien dat ze in vereffening zouden gaan,als dat nu eens waar zou zijn :jepla
In tweede klas ist ook plezant.. of zouden de goden ons eens goed gezind zijn,dan zou het wel eens vierde klas kunnen zijn,daar ist het nog plezanter we spreken van ondervinding :D

05 Jun 2009, 15:30
Freak

dan zijn ze terug op hun niveau :lol:

05 Jun 2009, 15:34

Lang leve de asselmannekes,gans aalst is jullie dankbaar dat je dender terug naar tweede hebt gebracht.

05 Jun 2009, 15:54
Freak

de donker op sporza.

Toch zullen we blijven vechten tot het rekenkundig niet meer kan. En als de degradatie een feit is, proberen we in tweede een competitief team op de been te brengen, omdat we zo snel mogelijk terugwillen naar eerste klasse", zegt voorzitter Patrick De Doncker.

"Het is duidelijk dat onze ambitie in eerste klasse ligt. We hebben een gemiddelde van 5.000 toeschouwers, een mooi stadion en onze businessclub draait heel goed."

"Bovendien ligt tussen Brussel en Gent een regio die een eersteklasseclub verdient. Er is veel enthousiasme in deze regio en daar willen we op voortbouwen. :crazy: :crazy: :crazy:

05 Jun 2009, 16:00
Nationale Ploeg

waly 2 schreef:
de donker op sporza.

Toch zullen we blijven vechten tot het rekenkundig niet meer kan. En als de degradatie een feit is, proberen we in tweede een competitief team op de been te brengen, omdat we zo snel mogelijk terugwillen naar eerste klasse", zegt voorzitter Patrick De Doncker.

"Het is duidelijk dat onze ambitie in eerste klasse ligt. We hebben een gemiddelde van 5.000 toeschouwers, een mooi stadion en onze businessclub draait heel goed."

"Bovendien ligt tussen Brussel en Gent een regio die een eersteklasseclub verdient. Er is veel enthousiasme in deze regio en daar willen we op voortbouwen. :crazy: :crazy: :crazy:

Volgens mij niet slim om dit te verkondigen, en geen gezonde visie voor de toekomst.

En 5000 supporters gemiddeld? Zo slecht is dat eigenlijk ni, als het waar is. Al zou den Iendracht daar met gemak overgaan, ik dacht dat het erger met Dender was gesteld.

05 Jun 2009, 16:06
Ancien

Leeftijd: 45
In tweede klasse ga je uiteraard pas zien hoeveel van die 5000 echt supporter zijn/waren.

Dender zou toch in staat moeten zijn om in tweede een vaste waarde te worden. Als wij er dan ooit nog 's in slagen daar te geraken, hebben we 2x/jaar onzen derby op leven en dood.

05 Jun 2009, 16:27

Deze versie van hulptrainer Vdb is tenminste nog eerlijk,hetgeen Den donkeren verteld is zever van de hoogste plank,het water(POEF)staat al bijna tot aan hun lippen.5000 man :plat: hoeveel man was er gisteren 3500 :wadde:

“Dit is een zware opdoffer”, reageert Roland Van den Bosch, hulptrainer van Dender, op Sporza. “We hebben het laten afweten in de eerste helft. Op het einde hebben we nog alles op alles gezet en drie-vier man naar het front gestuurd omdat een puntje te weinig was, gezien de stand op Lierse. Tevergeefs.”

De kloof met koploper Roeselare bedraagt nu vijf punten. Er zijn nog maar zes punten te verdienen. “Het is voorbij”, jammert Van den Bosch. “We moeten daar realistisch in zijn. Roeselare is goed bezig en laat dit nooit meer liggen.”

05 Jun 2009, 16:27
Scholier

Zijt ge daar weer met ulle supportersaantallen, ge gaat het nooit leren e

05 Jun 2009, 16:56
Freak

en gij ook niet :lol: :lol:

05 Jun 2009, 17:00
Scholier

In derde klas ist oek plezant :banana:

05 Jun 2009, 17:04
forumlegende

Leeftijd: 43
sjneer_fcd schreef:
In derde klas ist oek plezant :banana:

Das waar, daarmee da ge ook terug aan die weg aant timmeren zijt :wave:

05 Jun 2009, 17:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 344 345 346 347 348 711