|
|
| Pagina 11 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 161 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24 Berichten: 1775 Locatie: Haaltert Website: http://www.darkultras.com WLM: [email protected] |
Ik vond Zetterberg juist 1 van de beste samen met Wilhelmson en Van den Borre natuurlijk...Bij Mbo Mpenza vraag ik mij nog steeds af wa diejen daar loopt te doen net zoals bij de duivels,had liever Serhat zien starten ze :hmm:
| 20 Okt 2005, 17:25 |
|
|
forumlegende
Zetterberg was zeker ni slecht maar met een echte nr 10 die misschien ook eens naar de goal trapt zou het al een heel verschil zijn (maar zeker NIET Baseggio). En da ze nu eindelijk Kompany eens in da midden zetten...
|
| 21 Okt 2005, 10:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
tympanum2 schreef: Zetterberg was zeker ni slecht maar met een echte nr 10 die misschien ook eens naar de goal trapt zou het al een heel verschil zijn (maar zeker NIET Baseggio). En da ze nu eindelijk Kompany eens in da midden zetten... Kompany zal eerst fit moeten geraken... tziet er momenteel nie schitterend uit voor hem. Hernia en da op dieje leeftijd ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 21 Okt 2005, 10:24 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
tza fleus weer wa geven. 1-0, let erop :) weer zo een typische match. gelijk as bij ons zondag. dor wistek uk na 15' al dant 0-1 za werren en blijven
|
| 01 Nov 2005, 20:40 |
|
|
|
Gewogen, en nog maar es te licht bevonden. Een goed eerste half uur, maar gewoon kwaliteit te kort om vooraan es een vuist te maken. Dat ze in godsnaam voorgoed uit de CL blijven, 't begint echt zielig te worden. En dan heb ik nog de indruk dat Liverpool op halve kracht speelde: als ze es 2 minuten doordrukten, was het alle hens aan dek bij Anderlecht. Alé op naar een nieuwe 0/18!
En Kim Milton-Nielsen was weer in vorm. Goed dat die aan het eind van het seizoen stopt. ![]() |
| 01 Nov 2005, 23:40 |
|
|
forumlegende
Da ze nu eindelijk eens die twee kloefkappers op 't middenveld vervangen, te oud, te versleten, te traag,...
En den arbiter...gewoon rood geven omdage 'fuck you, man' roept naar nen tegenstrever??? Ga dan biljarten eh of kantklossen! Jonges toch en da zen dan goei arbiters??? |
| 02 Nov 2005, 0:59 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
tympanum2 schreef: Da ze nu eindelijk eens die twee kloefkappers op 't middenveld vervangen, te oud, te versleten, te traag,... En den arbiter...gewoon rood geven omdage 'fuck you, man' roept naar nen tegenstrever??? Ga dan biljarten eh of kantklossen! Jonges toch en da zen dan goei arbiters??? volgens diene ref is da racisme sta in de gazet :lachen: (tip voor anderlecht, ze kunnen mss klacht indienen tegen de ref en op die manier de 3 ptn binnen te halen) |
| 02 Nov 2005, 11:34 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04 Berichten: 1862 Locatie: Gijzegem- Aalst |
Hehe, en dan willen ze de Belgische competitie inkrimpen (omdat ze te weinig matchen van niveau kunnen spelen) , ze slagen er zelfs nauwelijks in buitenshuis te winnen in België...
:lachen: :lachen: |
| 02 Nov 2005, 11:55 |
|
|
forumlegende
Voilà ze, FC Brugse boeren eit weer goe gespeeld...
De caje eeft al een even groot ei in zen broek als al dander "zie da we toch ni verliezen met 5-0" Niet dat ze veel kans hadden om te winnen... |
| 23 Nov 2005, 10:14 |
|
|
|
tympanum2 schreef: Voilà ze, FC Brugse boeren eit weer goe gespeeld... De caje eeft al een even groot ei in zen broek als al dander "zie da we toch ni verliezen met 5-0" Niet dat ze veel kans hadden om te winnen... Ik vind dat Brugge gezien z'n mogelijkheden een goede match gespeeld heeft, realistisch voetbal en goed georganiseerd. Speel je met 2-3 spitsen, en krijg je een korf goals binnen, dan verwijten ze je van hoogmoed en onrealistisch voetbal...en zo is het altijd iets. We zullen eens zien of de snullen van Anderlecht alle registers gaan opentrekken tegen Chelsea, 't zal veeeel minder zijn. Valhelmson mag gerust z'n bolleke tegen epilepsie pakken, net voor de match: in Europa trappen ze daar niet in. |
| 23 Nov 2005, 11:44 |
|
|
forumlegende
Brugge heeft zeker ni slecht gespeeld, maar ze moesten winnen om nog door te kunnen gaan, wie kan het dan schelen da ge met 4-0 of 5-2 of zo verliest ipv met 1-0? Het resultaat blijft hetzelfde...
Anderlecht gaat winnen vanavond!
En wij gaan naar tweede! :grijns: |
| 23 Nov 2005, 11:54 |
|
|
|
tympanum2 schreef: Brugge heeft zeker ni slecht gespeeld, maar ze moesten winnen om nog door te kunnen gaan, wie kan het dan schelen da ge met 4-0 of 5-2 of zo verliest ipv met 1-0? Het resultaat blijft hetzelfde... Anderlecht gaat winnen vanavond! En wij gaan naar tweede! ![]() Voor ne supporter is dat hetzelfde, maar de media reageren anders: stel dat Brugge volledig het offensief kiest en 5-0 verliest, dan staan de kranten weer vol over hoe naïf Brugge was, worden de keuzes van de Caje in vraag gesteld enz...Zoiets creërt ook druk op nen trainer. Hij wou gewoon een eervol resultaat, meer niet. IK vind niet dat ge op het veld van zo'n ploegen kunt beginnen met de pretentie om die mannen even opzij te zetten. |
| 23 Nov 2005, 12:07 |
|
|
forumlegende
Nee, efkes opzij zetten zult ge ni doen, maar ik vond het respect alweer veel te groot. Hoeveel fouten zijn er bvb gemaakt in die 90'? Echt agressief kon je ze niet noemen, iedere keer als Butina uittrapte kon een speler van Juve de bal netjes opvangen op de borst of met de voet zonder gestoord te worden door een tegenstander.
|
| 23 Nov 2005, 12:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23 Berichten: 1690 Leeftijd: 56 Locatie: Erembodegem |
ik vond dat ze a-typisch Brugge maar wel super realistisch voetbal speelden. Met een goeie organisatie de 0 houden en zelf wachten op die ene kans die elk team wel eens krijgt (en als die kopbal van Verheyen nie op diejen laatste man zijn hoofd weggaat is het volgens mij 0-1)
Meer kan je tegen Juventus toch niet proberen zelle .. |
| 23 Nov 2005, 12:37 |
|
|
forumlegende
Tis ook nog nooit geprobeerd eh...
|
| 23 Nov 2005, 12:41 |
|
| Pagina 11 van 161 |
[ 2415 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 9 10 11 12 13 … 161 Volgende |