de Dendertopic - Pagina 356 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 354 355 356 357 358 711
 de Dendertopic 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Bericht Re: de Dendertopic
In het Laatste Nieuws van gisteren stond er dat enkel Destorme nog mocht vertrekken en dat de rest zou blijven. Smajic mag enkel weg bij een superbod.

Ik vind die voorzitter van dender persies wel nen toffe :p

09 Jun 2009, 9:23
forumlegende

Diene Smajic komt véél te kort.... als die gaat blijven in tweede klasse, dan weet je het wel hé.

Destorme is al jaren dé beste man bij Dender.

Komt trouwens veel om een broodje bij MAX in Erembodegem ..... :D

09 Jun 2009, 9:32
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
Dani schreef:
Diene Smajic komt véél te kort.... als die gaat blijven in tweede klasse, dan weet je het wel hé.

Destorme is al jaren dé beste man bij Dender.

Komt trouwens veel om een broodje bij MAX in Erembodegem ..... :D

De slechtste broodjeszaak van Aalst en omstreken ? Daar zien ze mij nooit meer :nieje:

09 Jun 2009, 10:34
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
De Jean schreef:
In het Laatste Nieuws van gisteren stond er dat enkel Destorme nog mocht vertrekken en dat de rest zou blijven. Smajic mag enkel weg bij een superbod.

Ik vind die voorzitter van dender persies wel nen toffe :p

Smajic is rond met Lokeren...

09 Jun 2009, 11:19
forumlegende

Leeftijd: 38
WLM: [email protected]
Boris schreef:
geeroms schreef:
@ opwijk: het is toch normaal dat ik geloof wat ik gezien heb?

En als hij nu opgepikt geweest is door ne kameraad en zijn licht vergeten uit te doen is?
Hebt gij effectief zijn schim door zijn raam gezien? Enig bewijs?

Dit lijkt mij een zaak voor de recherche van de poliesje van Lieje-Hoiljtert! :D

Boris, laat die mensen nekeer gerust... Ons gemeenteke is voor zulke ingewikkelde gevallen niet geschikt ze... Hier moet minstens Witse of Aspe voor komen!

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D

09 Jun 2009, 11:55
forumlegende

Leeftijd: 69
Waar zit diene weetal van denjer dat de sylla zijn licht zag branden.Dikke zjievereer. :plat:

Martinovic: "We zijn niet uitgeweest tot 5 uur"FCV Dender is sinds dit weekend zeker van degradatie naar tweede klasse, maar Norman Sylla en Alexandre Martinovic maakten de nederlaag in Lier niet mee. Beide spelers werden uit de selectie gezet omdat ze de nacht voordien op stap waren geweest.
09/06/2009 (12:40) | 1 reacties | 151x gelezen
"Het klopt dat wij uitgingen in Gent", bevestigt Martinovic in GvA. "We hebben een glas gedronken, maar zeker niet tot 5 uur 's ochtends. Ik weet niet hoe Asselman aan die informatie komt. Maar goed, de mensen blazen het graag op als spelers iets gaan drinken."

Sylla en Martinovic werden door coach Asselman uit de spelersbus gezet. Beide spelers schuilden onder een brug voor de regen. "Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt", foetert de doelman. "Maar ik ga niets ondernemen. Over enkele dagen ben ik weg bij Dender. Ik keer terug naar AA Gent of vertrek naar een buitenlandse club. En Sylla verlengde zijn contract niet bij Dender."
Auteur: De Nijs Michael

09 Jun 2009, 13:01
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010

Leeftijd: 40
geeroms schreef:

Oogartsen:

Dr. Croughs
Beemden 9
1840 LONDERZEEL
052/30.27.92

Echt ne goeie ze! Ik ga daar ook...

09 Jun 2009, 13:08
Vaste Waarde

Sven KSK Opwijk schreef:
geeroms schreef:

Oogartsen:

Dr. Croughs
Beemden 9
1840 LONDERZEEL
052/30.27.92

Echt ne goeie ze! Ik ga daar ook...

En ga dan nadien ook eens bij Laperre langs want ge hoort op Dender supportersgezangen waar er eigenlijk geen zijn.

09 Jun 2009, 13:39
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Waar zit diene weetal van denjer dat de sylla zijn licht zag branden.Dikke zjievereer. :plat:

Martinovic: "We zijn niet uitgeweest tot 5 uur"FCV Dender is sinds dit weekend zeker van degradatie naar tweede klasse, maar Norman Sylla en Alexandre Martinovic maakten de nederlaag in Lier niet mee. Beide spelers werden uit de selectie gezet omdat ze de nacht voordien op stap waren geweest.
09/06/2009 (12:40) | 1 reacties | 151x gelezen
"Het klopt dat wij uitgingen in Gent", bevestigt Martinovic in GvA. "We hebben een glas gedronken, maar zeker niet tot 5 uur 's ochtends. Ik weet niet hoe Asselman aan die informatie komt. Maar goed, de mensen blazen het graag op als spelers iets gaan drinken."

Sylla en Martinovic werden door coach Asselman uit de spelersbus gezet. Beide spelers schuilden onder een brug voor de regen. "Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt", foetert de doelman. "Maar ik ga niets ondernemen. Over enkele dagen ben ik weg bij Dender. Ik keer terug naar AA Gent of vertrek naar een buitenlandse club. En Sylla verlengde zijn contract niet bij Dender."
Auteur: De Nijs Michael

laatst nog op teletext over boskamp - asselman als trainerkeuze gelezen da ze eigenlijk toch liever me bossie doorgingen maar dat er ergens toch iet moet gebeurd zijn da ze asselmanneken gekozen hadden . awel , in de congo zit er daar ook zo enen gelijk de asselmannekes .... mijn wil is wet en niks anders . let op mijn woorden , heel die asselmandictatuur bij dender gaat ze nog e zuur nasmaaksken geven .... die gasten maken u kapot als ge niet doet wat zij willen ... zo komt het na al die jaren toch over bij iedereen . die gasten moeten toch ergens iets geflikt hebben bij da clubken als ge al die indianenverhalen leest . laat ze daar dus maar gerust verder doen , wij kunnen er alleen maar plezier aan beleven :D :plat:

09 Jun 2009, 13:43
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
"Ja maar, ik heb toch licht zien branden thuis, dus dan kan hij zeker niet in Gent zitten" :lol:

09 Jun 2009, 14:25
Vaste Waarde

'Boskamp ondermijnde de club'

Dender-manager Patrick Asselman blikt terug op fataal seizoen

Denderleeuw beleefde een zwarte zondag, niet in het kieshokje, wel op het veld. FCV Dender zakt naar tweede klasse. Manager Patrick Asselman overschouwt het jaar te veel met Boskamp.

Na twee jaar eerste klasse is het doek gevallen voor FCV Dender. Vorig seizoen redde de tandem Johan Boskamp-Patrick Asselman de club nog van degradatie maar van die magie bleef niets meer overeind. Na een jaar dat bol stond van de interne conflicten - wat resulteerde in het ontslag van Johan Boskamp - redde de Oost-Vlaamse fusieclub het niet meer in de eindronde. Manager Patrick Asselman, vaak onder vuur genomen door Boskamp, heeft lang gezwegen maar kijkt nu toch terug op een bewogen seizoen.

'Het zou te gemakkelijk zijn om alle schuld in de schoenen van Johan Boskamp te schuiven. Maar de aanhoudende akkefietjes sijpelden ook door bij de spelersgroep', zegt manager Patrick Asselman, neef van de gelijknamige trainer.

Met een boekkie aan het zwembad

De irritatie begon al voor het seizoen toen Boskamp eerst om een snoepreisje vroeg voor spelers en staf en vervolgens een dag voor het vertrek besliste niet mee te gaan. Tijdens het EK in VT4-Hotel Regina bleek hij bovendien onbereikbaar voor Dender om het seizoen voor te bereiden. Nadien volgde een loodzware stage waarna spelers klaagden over een hoog 'concentratiekamp'-gehalte. Het huwelijk vertoonde barstjes.

'We stonden dit seizoen nog 1000 procent achter onze keuze om hem binnen te halen. Tot 27 oktober 2008. Vorig seizoen was hij vaak ziek en verdedigden we hem altijd. Kwam hij niet, verzette hij de training, geen probleem. Maar dan kreeg hij last aan zijn knie. Van 27 oktober tot 8 december kwam hij nooit meer op het veld, verscheen hij niet aan het ontbijt, gaf hij geen theorie. Niets, hij zat in zijn zetel. Hij moest zich laten opereren want het kon zo niet verder. Wie ziek is en niet kan werken, kan bij het ziekenfonds terecht. Dat geldt voor iedereen. En toen viel zijn frank: als hij zich liet opereren en vier maanden buiten strijd zou zijn, had hij geen loon.'

Niet veel voordien had Boskamp laten weten dat hij het voetbal moe was en zelfs niet meer wou verdergaan. 'Wij vroegen dat hij nog zes maanden zou blijven, als uithangbord voor de club. Neen als ik stop ga ik lekker met mijn boekkie aan het zwembad liggen in Spanje , zei hij.'

Maar dat veranderde. 'De voorzitter en ik bezochten hem twee dagen voor zijn terugkeer op 22 januari. Ik had medelijden met hem. Die knie, ik dacht dat het nooit meer goed zou komen. Dat wordt maart, april , zei hij.'

Omdat er daardoor berichten verschenen dat Dender twijfelde of het dit seizoen nog een beroep kon doen op Boskamp, werd de straatvechter in hem wakker. 'Toen escaleerde het. Plots kreeg ik een brief van zijn advocaat, waarin stond naar aanleiding van het arbeidsongeval op 9 december ... Hij is eens op het veld geweest en dat was een arbeidsongeval. Dan word je doorbetaald, hé.'

Conflict Asselman-Boskamp

Op de koop toe werd ook de sfeer in de vestiaire zuurder. 'Hij kwam terug na zijn operatie en zei: of Asselman gaat weg, of jullie ontslagen mij . Ontslagen, hé. Daarmee dreigde hij altijd (omdat hij een contract had tot 2010, red.) . De trainer, Patrick Asselman had in de krant gezegd dat hij de trainingen in afwezigheid van Boskamp zou leiden naar zijn visie. Tja, zoals iedere coach, maar Boskamp dacht dat iedereen hem wou manipuleren. Die situatie werd onhoudbaar. Wij hebben tot de laatste dag geprobeerd hen te verzoenen, maar Boskamp wou niet meer met Asselman werken. De bom is ontploft toen Boskamp de spelers bij een ochtendtraining had toegesproken. Patrick had erna enkele spelers individueel aangemoedigd, maar via zijn fysical trainer was Boskamp ter ore gekomen dat Asselman de spelers achter zijn rug had toegesproken. Wat niet waar was. Nadien spraken ze alleen nog met mekaar als de media het zagen.'

Asselman vervolgt: 'Boskamp ondermijnde de club. Naar het einde toe kon niemand nog iets goeds doen. Op een bepaald moment zei zelfs de clubdokter met twintig jaar dienst dat het zo niet verder kon. Boskamp was op iedereen gefrustreerd. In januari, tijdens zijn kort ziekteverlof, is hij in de kleedkamer met zijn loonbrief geweest om te tonen kijk eens wat ik hier maar verdien . Het was altijd iets, kritiek op alles en iedereen. Ik ga de club met de grond gelijkmaken , dat heeft hij allemaal gezegd.'

Ondertussen bleef Boskamp in de kranten dreigen dat hij zijn contract tot 2010 zou uitdienen. Bluf, zo blijkt nu. 'Zes weken geleden, op 29 april kreeg ik al een sms van een makelaar: Boskamp praat voor de tweede keer met Beveren . Hier, kijk maar. Op zo'n moment mag je je werkgever wel inlichten. Voorzitter, je kent me toch. Met het hand op het hart: nog nooit contact gehad , beweerde hij. Maar het was dus wel waar.'

Geen octopus

Bij Dender leerden ze een andere kant van de goedlachse Boskamp kennen. 'Het is zoals onze erevoorzitter Rik Beeckman zei: de laatste drie maanden, zag ik hem nooit lachen, op tv lachte hij na tien seconden. Boskamp kent maar twee mensen van onze raad van bestuur: de voorzitter en mij. Hij kent de binnenkant van de feestzaal of kantine niet. Als trainer-uithangbord mag je toch eens je gezicht tonen aan de sponsors. Heeft Michel Preud'homme zich niet afgevraagd waar je als trainer de tijd haalt om in een Kabouter Plop-film te spelen of FC Nerds te trainen.'

'Wat in zijn hoofd omging, begrijp ik nog steeds niet. Ik heb nooit woorden met hem gehad. Nooit. En we hebben mooie dingen beleefd. Maar ondertussen heeft hij al zo vaak gezegd dat hij me geen hand meer zou schudden dat ik hem zei: ik ben geen octopus, ik heb maar twee handen

09 Jun 2009, 14:41
Nationale Ploeg

eendrachter'80 schreef:
'Boskamp ondermijnde de club'
'Het zou te gemakkelijk zijn om alle schuld in de schoenen van Johan Boskamp te schuiven. Maar ...

... ik doe het lekker toch.'

:hmm:

09 Jun 2009, 15:38
Rode kaart
Rode kaart

er staat nog steeds geen uur bij, ik ben om half 1 gepasseerd, en zijn licht brandde, kan dan toch al thuis geweest zijn? :?

09 Jun 2009, 16:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
geeroms schreef:
er staat nog steeds geen uur bij, ik ben om half 1 gepasseerd, en zijn licht brandde, kan dan toch al thuis geweest zijn? :?

Een detective is iemand die over het algemeen de bewijzen voor een civielrechtelijke of strafrechtelijke daad probeert te vinden. Een detective kan ook vermiste personen of zaken opsporen.

Meesterdetective Inspector geeroms. :wave:

09 Jun 2009, 16:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Smajic kiest voor Sporting LokerenSulejman Smajic zakt niet mee met FCV Dender naar de tweede voetbalklasse. De Bosniër staat momenteel dicht bij een overgang naar Sporting Lokeren. Smajic stond eerder ook in de belangstelling van Nederlandse eersteklassers.

Meesterdetective Inspector geeroms,zou je in Lokeren eens willen kijken,of deze transfer niets te maken heeft met jullie 0-2 overwinning.
Anders moet je eens contact opnemen met maffiabaas Orlansdo,die zal er wel meer over weten en dan toch nog degraderen :plat: :plat:

09 Jun 2009, 18:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10660 berichten ]  Ga naar pagina 1 354 355 356 357 358 711